Skocz do zawartości

zlosnik321

  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zlosnik321

  • Urodziny 30.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Dobra zamykać temat bo pisalem tyle razy termostaty nowe 4 szt ale nie wymień termostat pompa to samo .. co do głowy także pisałem sam pomagalem podawałem nocki sztuki śruby i uszczelki .. a tak tak głowy nie oddałem do zakładu tylko sam w basenie umylem. .. Passat poszedł na szrot i nigdy więcej! !! Mam nowe autko i raczej nigdy już vw bo to drugi passerati który poszedł na szrot ... a na drugi raz czytać czytać a nie powtarzać się 100 razy wymień termostat ręce opadaja
  2. Poddajemy się wężem powrotnym cały czas powietrze gorące idzie jak zaczyna się gotować trochę wody wypływa i powietrze nic nie pomaga czyżby blok pekniety?
  3. U PG napewno nie wszystko było solidnie zrobione całą naprawę i składanie widziałem pomagalalem - - - - - aktualizacja - - - - - LPG jako pierwsze zostało wywalone. Piana tylko u góry poniżej woda byla Mam nadzieję że to chlodniczka oleju jutro obejde węże na krótko i powinno chyba wszystko wróci do normy ... czy przez taką nieszczelnośc mógł się tak mocno zapowietrzac ?
  4. Termostaty gotowane i się otwieraly .... lpg wywalone jest jak w oryginale same PB zaraz koledzy pokaże co mi się zrobiło w zbiorniczku
  5. Termostat jest w najniższym punkcie przecież. ... dostałem wskazówkę że może być rozszczelniona chlodniczka oleju i może zapowietrzacoś układ
  6. Ludzie bo już naprawdę nie mam sily powtarzać termostaty firmowe sam z pudełka do rączki mechanikówi potem podawałem klucz nr 10 termostaty firm najpierw Gates Wahler Behr
  7. Termostat się otwiera ale.nie za każdym razem były już 3 sztuki w srodku pompa nowa ... bardzo słaby obieg a wręcz wogole nie.ma przepływu do zbiorniczka
  8. Panowie dajcie jakąś wskazówkę bo juz naprawdę nie mogę. Wogóle nie wraca płyn do zbiorniczka prze ten mały wężyk auto się gotuję wszystkie węże przeleciane wodą. Wąż od nagrzewnicy praktycznie nie podaje płynu tzn. wąż z powrotu zdjęty i ledwie się leje, gdy wlewam plyn do weża powrotnego na chwile przyspiesza wylewanie się płynu z nagrzewnicy i zas tylko się sączy co robic! dodam że ogrzewanie chodzi super mozna powiedzieć wrzatek
  9. Na urwaną klamkę jest patent jak zrobić. Sam robiłem i u rodziców klamka nadal się trzyma oryginalne zawiasy i kawałki tych bolców zastąpiłem jedną długą ośką i po sprawie
  10. Glowica szczelna nic złego się z nią nie dzieje ... jutro może mechanik złoży silnik i się zobaczy już nie mam sily
  11. Tylko jeszcze jedno mnie zastanawia czemu po chwili przestaje woda płynąć do węża od nagrzewnicy a doda się gazu i pojawia się
  12. Powiem tak węże na początku są bardzo miękie nawet jak zaczyna się gotować po ostudzeniu silnika węże twardnieją. Glowa juz jest u speców jutro może odbiore
  13. Lepiej zrzucić koło i zmierzyć ja wg po numerze VIN i po pojemności silnika niby 280mm przód a okazało się że mam 288 bo ktoś zmienił na większe tył do wszystkich taki sam prócz 4x4
  14. OK jutro się odezwę co z głową latem było ok ale nie do końca po trasie jak zgasilem silnik i odpaliłem po około 3 do 5 min temperatura 100 110 ale silnik po 5 10 sek studzil do 90 jedynie taki mankament byl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności