Skocz do zawartości

hekri

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hekri

  • Urodziny 03.06.1983

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. A jakie powinno być podciśnienie wakum? Ten mechanik mówił coś chyba o 0,6 ale nie jestem pewny dopytam go ile było na wakum. Kończąc temat okazało się, że to jednak wina kierowniczek. Sztanga chodziła ale chyba się momentami przycinały kierowniczki bo mimo, że nie były bardzo dbrudne po wyczyszczeniu turbo wszystko jest ok.
  2. No i to jest problem nie mam skąd wziąć takiego czujnika, mam tylko 2,5tdi ewentualnie z 1,9tdi 90km i 115km ale one maja inne czujniki (zobacze jeszcze w 2,5tdi jutro jaki jest). W zasadzie dobrze by było to bym się upewnił, że to jednak będzie chyba turbina jak bym sprawdził czujnik ciśnienia...
  3. Błagam o pomoc, kupiłem nowy n75 Pierburga podmieniłem i nic nadal takie same logi i takie samo przeładowanie. Podmieniłem też n18 na stary n75 to też nie dało żadnego efektu. Załączam ostatni log. Aaaa i wymieniłem wszystkie małe wężyki podciśnieniowe na nowe 3,2 w oplocie... Sztanga po odpaleniu podnosi się sama płynnie do góry tak z 2cm jak dodaję gazu na postoju sztanga idzie przy max obrotach z 1,5-2cm w dół więc chodzi ładnie i skąd to pie**** przeładowanie mam juz powoli dość tego samochodu :639: Logi po wymianie n75:
  4. OK rozumiem cofnę zamianę zaworków i spróbuję podmienić n75 od jakiegoś znajomego na próbę. Oleju dolewam może z 100ml od wymiany do wymiany co 10tys. Rozumiem, że poprawność ważna ale same się wężyki w zimie nie przestawiły a to jest mechanik pracujący w serwisie co prawda opla ale nie jest typowym wymieniaczem części i nawet mi tłumaczył jak będę chciał zawór podmienić żeby pamiętać który wężyk gdzie był. Teraz tak sobie myślę poszedłem do samochodu po nocy czyli zimny silnik nie paląc go próbuję złapać dwoma palcami cięgno pod gruszką i do góry je na siłę a ono nic - czy tak powinno być? Może to cięgno jakoś inaczej się sprawdza? Po odpaleniu poszło z 2cm w górę, po zgaszeniu wróciło do swojego pierwotnego położenia. Edycja Zaworu n75 na razie nie mam od kogo pożyczyć ale wyjąłem n75 rozebrałem był czysty i sprawcy tzn sprężynka w tłoczku jest i działa. Inna sprawa, że ktoś pisał, że ten zawór cyka a mój po włączeniu zapłonu (nie odpalając auta) słychać tylko że jest w nim prąd ledwo wyczuwalny szum ale nic w nim nie cyka ani w n18 też nic nie cyka Sprawdziłem też jak zdejmę wężyk z gruszki cięgno opada tak z 2cm wsiadłem i buta na 3 biegu do 4,5tys obrotów ciśnienie nie przekroczyło 2barów czy to świadczy, że turbina jest ok? Załączam log z momentem w którym wyłączyła sie turbina i tak jak ktoś z Was chciał z blokiem 8 Proszę o jakieś podpowiedzi. Czy n75 jest taki sam w 2000r w passacie 115km?? (nie wiem czy jest sens męczyć znajomego, żeby dał wykręcić). Logi:
  5. Spróbuję podmienić co się da od znajomego z passsata 115k jesli będzie pasować. Powiedzcie mi jeszcze czy jeśli np n18 jest uszkodzony to też może dochodzić do przeładowania bo o tym nikt nie pisze na forum wszyscy skupiają się na n75? Zastanawiałem się nad wymianą wszystkich przewodów podciśnienia ale mechanik mówi, że sprawdzał a po drugie, że przez wężyki może być niedoładowanie a nie przeładowanie.
  6. OK podmienię czujnik sprawdzający ciśnienie i dam znać. Powiedzcie mi tylko czy n75 ewentualnie nawet jeśli zamieniony z n18 czy on może raz działać a raz nie tak jak tutaj? Czy po po prostu zawsze nie działa i robi przeładowanie i już??
  7. To mnie pocieszyliście. Drugi był robiony dosłowie minutę po pierwszym. To jest tak jak pisałem. Auto wpadało w tryb awaryjny więc pojechałem mechanik stwierdził, że turbo nie ma co czyścić bo chodzi ok, podmienił zaworki dla sprawdzenia i to jest na podmienionych zaworkach. Auto po podmianie zachowuje się tak samo. Czym się różni pierwszy log od drugiego? Pierwszy zrobiłem 3 i do podłogi aż do wyłaczenia przez komputer. Drugi zrobiłem tak 2 razy jak już widziałem, że daje 2900 odpuszczałem i znów i potem 3000 obrotów ale prawie bez gazu aż nagle słychać, że silnik zaczyna ciszej pracować i autko zaczyna normalnie działać i doładowanie etc juz jest w normie. Nie mam pojęcia co jest grane. Spróbuję od znajomego przełożyć czujnik pokazujący ciśnienie o ile w roczniku 2000r 115k jest taki sam jak u mnie.
  8. załączyłem dwa zdjęcia z logami zrobionymi podczas jazdy
  9. Witam Passat 3bg 130k PD 215km przebieg. Pół roku temu był ten sam błąd (17965) przeładowanie. Pojechałem do n-tego mechanika, który był inteligentny stwierdził, że to kierownice. Przeczyścił i było wszystko pięknie. Minęło pół roku i znów ten sam problem. Jest jednak jedno ale ten sam mechanik stwierdził, że nie ma co czyścić turbiny bo cięgno przy gruszce ładnie chodzi i faktycznie przy odpaleniu idzie w górę w gruszkę 2-3 cm. No więc co szukanie dalej, cała instalacja szczelna, EGR zaślepiony od jakiegoś czasu. No więc co zamienił zaworki e75 z e18 czy jakoś tak niestety i to nic nie dało. Przeczyścił też czujnik mierzący ciśnienie dla zasady. Załączam logi jeden na zimnym silniku, jadę z 2km żeby autko złapało temperature wrzucam 3 i pedał do podłogi przy 3100 wyrzuca błąd i obcina turbine. Po chwili gasze, odpalam i powoli jade do 3500 i czuć coś odpuszcza autko zaczyna chodzić elegancko, problem w tym, że jak postoi godzinę problem powraca. Dodam, ze przepływka już wcześniej dawała trochę więcej ale nie powodowało to żadnych błędów Błagam o pomoc
  10. hekri

    Ustawienie Kata wtrysku

    Najpierw próbówką z kabelkiem a potem jak wyszło że wszystkie działają pomyślałem działają może słabiej więc wykręciłem i wszystkie w 4 sekundy robią się czerwone więc są sprawne. Kable też sprawdziłem prąd dochodzi do świec. Co do kąta to sprawdzę jak wygląda sytuacja grupa 004, poz. 4.i napisze co mi tam pokazuje. Wygląda ok chodzi od 0.0 porzez 0.5 do 1.1 i spowrotem 0.0 0.5 1.1 więc nie jest chyba źle.
  11. hekri

    Ustawienie Kata wtrysku

    Czy możecie zobaczyć na załączone do posta zdjecie. Kat wtrysku na zimnym mam 120 na cieplym 130 to chyba troche za dużo... Jak w pasacie z PD 130koni przestawić kąt wtrysku? Czy dla tego może w zimie trochę słabiej palić (świece wykręcałem 100% sprawne). Spalanie po miescie mam w granicach 8-9 litrów w zimie nawet 10l
  12. Powiem wam, że straciłem cierpliwość do tej krańcówki. Kupiłem sobie 3 sztuki tych wododpornych ale one za cholere nie pasują, podpiłowywałem je, rozwierciłem otwory w zamku itd kaszana nie działa jak trzeba (jeden zniszczyłem dwa mi zostały jakby ktoś chciał za 10zł szt.) Zdecydowałem się, że założę sobie gdzieś w mało widocznym miejscu jakis czujnik taki jak do alarmu do maski etc i z głowy
  13. Dzięki buszmen, doszedłem po twojej radzie gdzie ta cała krańcówka i to ona jest zepsuta. Pękła gumka na tej krancówce i ona przestała działać. Jak ją odciąłem i stykam kable wszystko działa, światło wewnątrz itd czyli krańcówka do wymiany. Ktoś wie gdzie można taką kupić bo domyślam się, że w serwisie nie mają... EDYCJA widzę na allegro takie http://allegro.pl/item775686354_mikrostyk_mikrowlacznik_vw_audi_uszczelniany.html za jedyne 17zł i takie nieuszczelniane po 6,99zł ale te nieuszczelniane mają u mnie w sklepie po 2zł więc pewnie te uszczeniane można gdzieś kupić po 4zł może ktoś wie gdzie? potrzeba mi 4 sztuki bo już w trzech zamkach mi ten styk zaczyna głupieć. Edycja numer 2, znalazłem te mikrostyki wodoodporne po 9zł ale wysyłka 12zł więc opłaca się brać ich więcej http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=V4NST7UL
  14. Poczytałem pocztytałem ale pewny nie jestem. Wiem jak rozebrać boczek, dojść do zamka itd według opisu i poprawić zimne luty. Ale pojawiają się posty o mikrostykach o co chodzi? Mój objaw, jadę sobie a naglę Drzwi pasażera otwarte (po angielsku) zapala światło. Pukam w drzwi za chwile drzwi zamknięte na kompie i światło gaśnie. Czy to mikro styki czy zimne luty? Bo nie wiem czy mam się szykować na kopno mikrostyków i dopiero rozbierać zamek?? Z góry dzięki za rozjaśnienie w mojej głowie co jest do czego...
  15. Dzieki za uwagi, kupiłem w końcu w sklepie wszystko Ruvilla + paset Contitech (2 rolki, tłumik drgań, pompa wody, + pasek z rabatem dałem 780zł) + jak radziliście (i mechanik też poradził) napinacz paska alternatora + pasek alternatora i klimy. Koło alternatora sprawdził i mówił, że w sumie nie trzeba wymieniać w sumie częsci wyszły mnie prawie tysiąc zł. Mam nadzieję, że ruville robi dobre częsci A u mnie wyszło jeszcze, że warto wziąść się za napinacz hydrauliczny klimy ale koszt 500zł to dałem sobie spokój jest na wierzchu i w razie czego łątwo go wymienić a był w miarę ok, rolka ok tylko na tym amortyzatorku tuleje wytłuczone...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności