Skocz do zawartości

cfo

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cfo

  • Urodziny 01.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubaczów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Czy naprawdę nikt nie wie gdzie jest podłączony ten ostatni przewód T15/15 co to za dodatkowy bezpiecznik ? proszę o pomoc
  2. Witam Wszystko podłączone szybki z tyłu działają jednak mam problem z drugą wtyczką kolor beżowy oznaczenie 1J0 962 615B antene sobię podłączyłem chodzi jeszcze o jeden przewód mianowicie T15/15 nie wiem gdzie mam go wpiąć dokładnie znalazłem opis z forum golfa jednak nie za dobrze jest opisany i jeszcze jednen opis ale po niemiecku może ktoś podpowie ? T15/1 Motorhaubenschloss (DWA) T15/7 Antenne Masse T15/10 Antenne Leitung T15/11 Hupe / Sirene T15/12 Sicherung f. DWA T15/13 Blinker rechts T15/14 Blinker links T15/15 Sicherung f. ZV / DWA brązowa wtyczka T15/1 - do czujnika otwarcia maski T15/6 - kabel czarno/żólty - pin 3/1 trąbki alarmu z własnym zasilaniem T15/7 - kabel osłonowy anteny T15/8 - pin 6/6 lampki kontroli wnętrza - kabel niebiesko/czerwony T15/9 - pin 3/1 wtyczki wyłącznika kontroli wnętrza oraz pin 6/5 lampki kontroli wnętrza T15/10 - kabel anteny T15/11 - kabel czarno/żółty 1,5mm - pin 2/2 trąbki alarmu bez własnego zasilania (opcja jak nie ma z własnym) T15/12 - 1,5mm czerwono/żółty - bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A - z tego bezpiecznika dajesz też napięcie dla dodatkowej syreny z podtrzymaniem - pin 3 (jeśli ją założysz) T15/13 - czarno/zielony 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor T15/14 - czarno/biały 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A
  3. Witam Przekodowałem moduł komfortu jednak za wiele to nie zmieniło. Znalazłem schemat podłączenia mojego modułu komfortu w programie autodata i nowego zamówiłem części do przerobienia zobaczymy co się bedzie działo dam znać pozdrawiam
  4. Witam a więc sprawa jest taka u mnie niebieska wtyczka do modułu komfortu jest taka sama jak w module na który chce wymienić czyli z koncówką AH jednak druga końcówka ze starego modułu R jest inna fizycznie, nie wystarczy wyciąć krawędzi poprostu ma inne ułożenie pinów nr kostki to 1J0962612 a wmodule ah jest koncówka 1J0 962 615 B. Moduł z koncówka AH po podłączeniu nie zamyka mi tylnych drzwi i dlatego musze dowiedzieć sie co za przewody są w mojej nie pasującej wtyczce w starym module
  5. Witam A wiec tak przeczysciłem zaworki n18 oraz n75 rozebrałem jeden i drugi rozcinając blaszke w jednym miejscu i nie rozginając jej sciagnąłem ją rozchylając. Faktycznie n75 był troszke przybrudzony i na tłoczku ze smaru zrobiła sie papka, wszystko wyczyściłem, przesmarowałem i chodzi jak nowy. Później założyłem spowrotem objemkę i na nią opaskę metalową dzieki temu mam możliwośc rozbierania zaworków kiedy chce bez klejenia ich taki patent. Do tego wymieniłem wszystkie wężyki do podciśnienia jakie tylko znalazłem jest może minimalna poprawa ale nie wielka nadal brakuje mu dynamiki. Proszę o wyjaśnienie: w logu grupy 004 jest takie coś °BTDC zakres od 2 do -3 a u mnie jest ciągle 1.3 a więc coś tam za mało co to jest i w jaki sposób mogę to zmienić ?
  6. Witam Wczoraj w nocy rozebrałem dwa zaworki n18, n75 wyczyściłem je oraz przesmarowałem n75 był strasznie zabrudzony ciężko pracował teraz jest ok do tego wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia na nowe. W n18 ktoś kombinował i pokleił jeden wężyk do zaworu bo urwał jeden odczep, dostałem za darmo inny n18 który miał uszkodzone mocowania i zamieniłem uszkodzoną główkę na sprawną po tych zabiegach jest może minimalnie lepiej ale to nie jest to co ta 90tka mojej szefowej nie wiem myśle czepić się jeszcze dawki paliwa ale nigdzie nie ma podanej dokładnej wartości jaką mam ustawić wiem ze kolumna 4 w grupie 000 u mnie aktualnie jest tam wartość 23 nie wiem czy jest prawidłowa bo zakres to miedzy 15 a 45 co odpowiada 3 do 9mg/obj może ktoś napisać jaka powinna być tam ustawiona fabryczna wartość co do kąta wtrysku ustawiłem na 52-53 tak sie wacha mniej więcej a wiec jest ok z paleniem nie mam żadnego problemu tylko brak tej dynamiki co u szefowej i naprawdę nie wiem dlaczego jest taka spora różnica i co może ją powodować I pytanie czy logi które umieściłem są raczej ok czy coś jest nie tak ???
  7. Witam Z tego co doczytałem to jednak chodziło o wężyk w ecu nie kable takie coś jak np. tu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfd6b905ec7b3c0d.html co do rozebrania zaworka n75 znalazłem to ale czy ktoś wie jak go sprawdzić bez rozbierania i co wynika z tych logów które zamieściłem nikt nic konkretnego nie napisał czy podcisnienie czy turbo czy cos innego proszę o jakiś schemat co mogę jeszcze sprawdzić ?
  8. Wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia, i co mnie zdziwiło nie mam żadnego wężyka do ecu jak kolega wyżej pisał w ECU mam wpięte tylko dwie kostki nie ma żadnych weżyków inna wersja czy jak ? do tego mam ułamany jeden odczep zawora n18 jutro go wymienie na nowy ale mimo dokłądnego poklejenia nic to nie zmieniło w aucie mułek jak jest tak jest może ma ktoś jakiś schemat cos co jeszcze mogę sprawdzić od podcisnienia ? tzn jaki wężyk itd. Co do n75 jutro postaram sie go rozebrać a może ktoś wie w jaki sposób można go sprawdzić przed rozebraniem czy jest sprawny ?
  9. Witam Jak w temacie, jestem posiadaczem takiego to autka. Jestem bardzo zadowolony jednak ostatnio jechałem autkiem mojej szefowej. Ta sama buda też kombi tyle że z silnikiem 90 konnym i powiem tak auto jest strasznie dynamiczne delikatne dotkniecie gazu ze tak powiem wyrywa auto do jazdy u mnie nie ma czegoś takiego mimo ze posiadam 110 konna wersje a powiem nawet jest dużo słabsze niż szefowej gorzej się zbiera podłączyłem go pod vaga zero błędów w silniku, katalizator wyrzuciłem ostatnio, podmiana przepływki tez nic nie zmienia turbina działa, zawór egr tez czyściłem i dolot, bez zmian zrobiłem logi jednak nie wiele z nich rozumie i mam prośbę czy ktoś może mi po tych logach coś powiedzieć gdzie mogę szukać http://rtnet.pl/vaglog/cfo_3931.html http://rtnet.pl/vaglog/cfo_3932.html
  10. Witam Od początku kiedy kupiłem autko drażni mnie jedna sprawa. Mianowicie przy hamowaniu kierownica wpada w drgania i wydaje mi się że z ABS-em jest coś nie tak, każdy mechanik mówił mi że do wymiany są tarcze i klocki po wymianie ciągle jest tak samo. Wczoraj w nocy podłączyłem się vagiem pod abs i co się okazało wszystko ładnie się połączyło, zero błędów wchodzę na test słyszę jak uruchamia się pompa od absu i nagle zaświeca się kontrolka od ABS do tego kontrolka ręcznego i na zmianę błyskają z dźwiękiem z buzera licznika do tego vag wywala szybko jakiś błąd i się rozłącza coś o uszkodzonej pompie ale nie jestem w stanie dokładnie odczytać. Czy ktoś miał podobny problem i co może być uszkodzone co mogę sprawdzić ?? proszę o jakieś porady _scalone
  11. Odpada ta możliwość moja kostka jest inna jest dłuższa nie wystarczy poobcinać czesci z niej wystające fizycznie jest wieksza
  12. Witam Wczoraj zabrałem się za podmiane modułu komfortu i tu nie miła niespodzianka jedna z wtyczek nie pasuje jest szersza i teraz mam pytanie posiadam dwa moduły komfortu jeden z koncówka ah drugi chyba r w obu są takie same gniazda a w moim aucie są inne czy ktoś wie jaki moduł moge tam zapchać żeby miał otwieranie 4 szyb i pilota chodzi o oznaczenie załączam foto mojego i tego co chciałem podłaczyć
  13. Dziękuje serdecznie za pomoc ale nie bardzo rozumie o co chodzi z tym przekodowaiem i jak mogę sprawdzić kodowanie mojego modułu i nowego możesz opisać coś wiecej ? Pozdrawiam
  14. Witam Jestem posiadaczem Passata b5 98r kombi. Zamontowany jest w nim moduł o oznaczeniach 1J0 959 799 R z tego co się dowiedziałem z forum jest to bardzo uboga wersja modułu nie posiada nawet pilota, u mnie poprzedni właściciel dorobił nieoryginalny mimo wszystko chce go wymienić i mam takie pytanie: Nie dawno dostałem od znajomego moduł 1j0 959 799ah i chciałbym go założyć do mojego Passata i teraz pytanie jaki kluczyk musiałbym dokupić do tego modułu komfortu chodzi mi o pilota jaka częstotliwość 434 Mhz 433 Mhz czy muszę coś przeprogramować vagiem przy przełożeniu modułu i czy funkcje np otwieranie 4-rech szyb elektrycznie w nowym module nie będzie komunikatów o błędzie skoro w poprzednim miałem tylko dwie elektryczne szyby i co z immo czy będę mógł zaprogramować nowy kupiony kluczyk przez zamek od kierowcy czy też nie będzie takiej możliwości Proszę o porady pozdrawiam
  15. Witam Ostatnio rozebrałem drzwi w moim autku, poprawiałem zimne luty we wszystkich zamkach efektem pracy są świecące zarówki w drzwiach i wewnątrz auta . Teraz moje pytanie bo nigdzie nie znalazłem wyczerpującej informacji na ten temat mianowicie chodzi mi o uszczlkę między blachą na której montowany jest mechanizm podnoszenia szyby oraz głośnik niskotonowy a drzwiami jest tam uszczelka która jest uszkodzona we wszystkich drzwiach i przez to dostaje mi sie woda podczas wiekszych deszczy po progach do środka auta Rozebrałem drzwi, starą uszczelkę wydrapałem szczotka druciana do blachy odtłuściłem i rozprowadziłem w rowku blachy coś w rodzaju silikonu jednak efekt jest marny silikon stwardniał i nie przylega równomiernie dlatego po złożeniu drzwi nadal cieknie woda spodem blachy czy macie jakąś sprawdzoną metodę ??? na tą uszczelkę proszę o porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności