Skocz do zawartości

jerzalke

Moderator
  • Zawartość

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jerzalke

  • Urodziny 06.04.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Turek

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  • Link do tematu o samochodzie
    146008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To już głębsze podejście, nie podejdzie to nie podejdzie.
  2. 1J0 to moduł bez CAN. Silniczki z tego roku powinny być bez CAN więc ok. A problemy to zawsze będą.
  3. jerzalke

    Silnik podnoszenia szyby

    Skoro na zębatce silnika są wytarte zęby to wymień cały silnik. Koszta są niewysokie, chyba nawet nie ma sensu się bujać z przerzucaniem zębatek. Szukaj takiego silnika żeby numery się zgadzały, bo te z CAN z tymi bez CAN nie będą działać i na odwrót.
  4. jerzalke

    Cykajacy przekaźnik pompy paliwa

    Z Twojego tematu nic nie wynika. Jak twierdzisz, że to może być masa to sprawdź co z tą masą. A jaki to problem że przekaźnik cyka? Tak działa przekaźnik, że kiedy przeskakuje to cyka.
  5. To jest mikrostyk który jest odpowiedzialny za funkcjonalność krańcówki. Zamek nie jest ciężki do wymiany, ale potrzeba klucza Spline M16 bodajże i calej reszty do zdjęcia metalowego poszycia drzwi. Na forum jest opisane jak wymienić zamek.
  6. jerzalke

    Demontaż osłony słupka pod kierownicą

    Dwie są. Jedna jest jeszcze bezpośrednio za tym cięgnem do otwierania. Linka sobie leci prosto do grodzi, bez zbędnej magii. Lewy dolny róg.
  7. jerzalke

    problem z otwieraniem drzwi pasażera

    A ja nie miałem takich klipsów przy żadnych drzwiach. Naciągało się linkę, wciskało pancerzyk w uchwyt przed klamką i jazda.
  8. Szybko to można się jedynie pomylić. Chodzi o całe drzwi, a nie tylko zawias.
  9. jerzalke

    warczy układ wydechowy

    Ten dźwięk z telefonu jest mało miarodajny, prędzej przypomina stosunek ufoludków. U mnie wydech na końcu podczas pracy silnika się tak nie trzepie. Ma luz, którego u Ciebie brakuje. W kwestii nagrania lepiej byłoby odejść trochę od samochodu i przejść wokół niego. I dźwięk z środka jak warczy. Wkład kata masz cały?
  10. Jak mówisz, że wszystko dookoła sprawdziłeś a klapa temperatury chodzi 'dziwnie' no to w czym problem? Zobacz co z tą klapą. Z tego co wiem one nie są wieczne. Ta klapa przez 20 lat pracowała dla Ciebie i pewnie jakiegoś niemca, ma prawo nie działać. Masz tutaj jak to wygląda w wersji bez klimy na manualnych pokrętłach. Może być podobnie, tylko klapy masz sterowane czymś innym. Akurat mam wyciągnięty ten zespół nagrzewnicy. Po lewej widać blaszkę która u mnie była obłożona pianką, ale była w kiepskiej kondycji więc będę to rozbierał i robił od nowa. Przy dużej prędkości dmuchało zimne powietrze, bo właśnie któraś klapa była nieszczelna.
  11. No zrobić dobrą polerkę i woskowanie. Najlepiej w porządnej firmie maszynowo. Tylko to nie są tanie rzeczy. Swojego auta możesz po tym nie poznać, a sąsiadowi może gul urosnąć. Nawet jeśli to tylko passat. Ten efekt nie jest wieczny.
  12. jerzalke

    Tapicerka - alcantara

    Jak chciałem dobrać farbę pod kolor skóry to wysłalem próbkę skóry do lederzentrum(odwiedź ich stronę). Po krótkim czasie już miałem farbę dobraną. Wysyłają razem z gąbką do nakładania jej. Jeśli masz coś głębszego możesz użyć płynną skórę z renoskóra(dostępne na allegro). Najważniejsze przed całym zabiegiem farbowania jest aby oczyścić materiał taką chropowatą gąbką i odtłuścić np. acetonem. Trochę szkoda, że ta płynna skóra nie jest ciemna. Warto z renoskóra kupić też farbki bezbarwne, żeby to zabezpieczyć. Roboty trochę jest. Bardziej chłonie czas niż siły, bo co każdą warstwę trzeba dać czas na przesuszenie. Jeśli nie masz garażu z temperaturą powyżej 10 stopni to lepiej poczekaj na sezon, bo mi kiepsko szpachla jak i farby reagowały w niskich temperaturach.
  13. jerzalke

    Licznik / FIS

    A sprawdź czy połączenia manetki od sterowania FIS'em nie zwierają się same. Jak tam jakiś miglanc podłubał to mógł spieprzyć robotę. Możesz to zrobić od strony manetki albo przy samych kostkach licznika. Łatwo się je wyciąga bo wystarczy zdjąć blokadę i wyszarpnąć biały środek. Tutaj masz gdzie tego szukać: https://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/ Zobacz czy tam w kostkach nie ma zwarć ale i pobadaj czy na poszczególnych pinach jest odpowiedni prąd. Bo podobno z tą manetką jest tak, że jak za długo trzymasz jeden przycisk to FIS gaśnie. Ale problem może być wszędzie - teraz wiadomo, że nie w liczniku.
  14. Ja to bym stopniowo rozbierał drzwi i sprawdzał po kolei po zdjęciu czego przestaje pukać. Może zawias luźny?
  15. jerzalke

    ELM 327 INTERFEJS OBD2 2.1

    Będzie działać. Ogólnie jest to sprzęt małej funkcjonalności. Bardzo dobry kiedy np. zepsuły Ci się wskazówki albo wyświetlacz licznika. W aukcji napisane jest o funkcjonalności kilka punktów Ale generalnie można by to zamknąć w trzech punktach. Mowa o tym, że komunikuje się jedynie z modułem komputera silnika. A w passacie jest ich więcej - poduszki, komfort, abs, licznik. Więc do kasowania błędów i odczytywania danych jest dobry, ale nic więcej. Nie jest to pełenowartościowy interfejs diagnostyczny jak VAG-COM pod USB/COM. Cena tego twojego 35,90 - ja zamawiałem z chin za 7 złotych. Używam tylko do kasowania blędów, bo działa fajnie we wszystkich autach gdzie jest OBD. Ale żeby coś przekodować, to słabo. Zapraszam do dołączenia do naszej spoleczności głębiej i zaprezentowania swojego passata w działe Mój passat.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności