Skocz do zawartości

jerzalke

Moderator
  • Zawartość

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jerzalke

  • Urodziny 06.04.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Turek

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  • Link do tematu o samochodzie
    146008
  1. No jeśli nie to skrzynkę wódki musisz postawić. Czekamy na efekty bo temat ciągle w ruchu.
  2. Vin

    W serwisie pytał?
  3. Nie działa tempomat

    Z czujnikiem hamulca na pewno dobrze. Spróbuj na innej manetce albo mostkując piny, bo generalnie ciężko wywróżyć po samych zdjęciach bloków. Zwłaszcza czy to kwestia kodowań, doprowadzenia połączeń, czy nie obrażając - głupoty. Bo i tak się zdarza.
  4. Nie grzeją fotele

    @marcin_pesel W przedlifcie się różnią te wtyki. Co może być nie tak? bezpiecznik zaśniedziałe styki wtyczek przełączniki w desce(najprędzej, przedliftowe sypią się jak moja była) połączenia mat w fotelu - jedna ścieżka przerwana i siedzisko/oparcie nie grzeje Przez co? wilgoć od strony podłogi coś Ci kapie na fotele jak nie widzisz i przyrdzewiały maty wyeksploatowanie przełączników nieumiejętność szukania tematów poruszanych na forum/w internecie + nieumiejętność wyjaśnienia problemu i postawa roszczeniowa Wrzucam schemat, zobacz którędy to idzie i jakie ma kolory. Passat 1999.pdf
  5. Nie zapomnij o lutowaniu tych kabli i dobrym ich zabezpieczeniu, bo skoro wilgoć występuje to problem lada dzień powróci.
  6. co to za kabelki ?

    To jakieś druciarstwo. Jest opcja, że jakimś cudem coś podaje Ci prąd z radia do modułu komfortu na stałe. Ale cholera wie, bo ani to kolorów kabli nie opisałeś, ani zbyt czytelnie tego nie rozwiązałeś. Schematy elektryczne są dostępne do passata. Do tego zapoznaj się z pinoutem wtyku zasilania ISO. Opis przekaźników jest na forum. Wrzucam schemat, bo akurat miałem pod ręką. Passat 1999.pdf
  7. świecą się kierunkowskazy

    Możemy gdybać albo nie gdybać. Jeśli nie udzielisz więcej informacji to zamknę Twój temat, bo wróżbici na forum dawno pobanowani.
  8. Kupno samochodu

    Nic nie wrzucaj tutaj. Odezwij się w konkretnym temacie, oczywiście po przeczytaniu wcześniej wszystkich jego stron. Nie chciało się, czy jak?
  9. Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG

    Stary licznik komunikuje się z komputerem silnika poprzez linię W. Linia W to przedłużenie linii K poprzez licznik. Ten licznik komunikuje się przez CAN z komputerem silnika. I właśnie dlatego nie masz obrotów. I miał tak łatwo nie będziesz. Sprawdź jaki masz komputer silnika. Jeśli masz z końcówką 021 to jesteś w czarnej dupie. Jeśli masz 018 to poszczególne wersje(chyba z końcówką GA) mają i CAN i linię K. Ogólnie jeśli miałeś licznik z symbolem 919(a miałeś na pewno) a chcesz założyć 920 to musi to zgrywać się z komputerem silnika(nie wspominając przy okazji o opcjonalnej reszcie modułów). Kup zwyczajnie licznik 919 jeśli nie chcesz kombinować. Byle nie z białym tyłem(Magnetti Marelli), bo one się sypią. Jaeger jego kolega. VDO najlepsze.
  10. Ja to bym sprawdził czy masz dobrze filtr kabinowy(tzw. przeciwpyłkowy) włożony i dokręcony. W przedliftach to podszybie jest na tyle upośledzone, że potrafi się tam dostawać powietrze. U mnie jak miałem niezbyt dostatecznie dociśnięty filtr i ten plastik to leciało powietrze z zewnątrz.
  11. uszkodzony kabel od anteny radia

    Podłączyć kabel prawidłowo.
  12. Wpisujesz numer błędu do wyszukiwarki, dopisujesz vag-com i masz potencjalne rozwiązania problemów. Rusz trochę głową.
  13. Chaotycznie napisany temat, bardzo mało informacji. Może próbujesz ze złym blokiem(nie napisałeś jaki numer nawet)? Sterowniki wszystkie dobrze? Jaki kabel? Może wiązka leży? Pod nogi kierowcy zaglądał? Napisz coś więcej jeśli liczysz na pomoc. Jeśli nie, to zamknę, bo ciężko wróżyć z fusów.
  14. dolozenie MFA nie fis

    A jaka to zabawa z tym fisem?
  15. Jak sprawdzic kolor tapicerki

    W tym temacie sprzed ponad roku... Wkleiłem w skórę materiał czarny(to duży błąd) za pomocą kleju polimerowego, następnie dalem małe warstwy szpachli od renoskór na to i wyrównałem papierem i gąbką od lederzentrum. Później wysłałem podłokietnik do lederzentrum i dopasowali mi farbę. Póki co nie ma tragedii, ale trzeba precyzji. Nikomu nie życzę skóry beżowej z przedliftu, robota wymaga dużo krzepy. To nie jest tak że dokupimy sobie kawałek materiału i jest. Ciężko trafić w kolor. Na szczęście dużo takich modeli nie ma. Jeśli zmieniasz wnętrze to tylko elektryczne i tylko polift. A alcantara się lepiej czyści, niż regeneruje skóra. Chyba że wsiadasz ze smarem w EGRu.
×