Skocz do zawartości

Miłosz1

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Miłosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dodatkowo przy sprawdzaniu szczelności dolotu pamiętaj, aby odkręcić korek oleju. Przy szczelności powinno tylko słychać bulgotanie oleju w misce. Tu masz przykładowy test: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5 Również pamiętaj, aby dopiąć sobie do tego wszystkiego manometr na trójniku i dmuchać między 10 a 12 psi (około 0,6-0,7 bar).
  2. 001+011 oznacza, że w pierwszej grupie wpisujesz 001, w drugiej 011, a trzecią zostawiasz pustą i robisz log.
  3. Tak czy siak trzeba usuwać błędy mimo, że ich nie ma, ponieważ usuwasz wtedy korekty długoterminowe. Korekta spalania stukowego masz w grupie 020, na każdym cylindrze. Załóżmy, że jest ok. Co do lambdy, nie koniecznie jest do wymiany, ona tylko reguluje dawkę i broni się - dlatego w grupie 033 w rubryce "Lambda regulator" masz takie bujanie, zakres jest od -10 do +10, a Ty masz około 20 do 25 Do sprawdzenia ciśnienia paliwa potrzebujesz manometr i wpiąć go w listwe wtryskową (o ile jest wejście). Jeśli nie ma w Twoim silniku takiego sprzętu trzeba kupić trójnik i wpiąć się w przewód paliwowy i dopiąć manometr. Sprawdź na forum ile powinien mieć Twój zdrowy silnik. Dodatkowo standardowo sprawdź szczelność dolotu oraz zawór DV.
  4. Czy skasowałeś błędy przed robieniem logów? Robi się to nawet mimo jeśli ich nie ma. Przepływ jest ok, turbo nawet ok. Logi robiłeś na benzynie? Bo nie ma żadnych korekt na spalanie stukowe, dodatkowo lambda reguluje pod 25% czasem.. Za ubogo. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa czy jest ok
  5. Turbo ma boost 0,6bar ale tylko na samym początku, później spada do 0,4.
  6. Ja podpowiem, że wykonałem sobie własnoręcznie narzędzie do pomiaru ciśnienia oleju (w miejsce czujnika ciśnienia oleju wkręciłem końcówkę M10 z uszczelką, po drugiej stronie choinka, wężyk + manometr) i spradziłem. Wyszło, że wszystko jest w porządku, oszczędziłem cały dzień roboty na czyszczenie smoka - było podejrzenie, ponieważ od 100tys zalewany był 10w-40. Teraz zalałem Valvoline Max life zamiast Castrola, przejechałem ponad tysiąc km. Różnicy nie słychać i nie widać, silnik pracuje tak samo, wycieków nie ma, ogólnie jest przyjemnie
  7. Ogólnie jeśli zrobiłeś poprawnie logi to zdrowy, seryjny 1.8t 150km przy 5tys. powinien mieć przepływ 120g/s. Turbo wstaje ładnie, ale 2700 rpm go przeładowało. Dodatkowo logi rób tylko na benzynie i zrób pozostałe grupy, żeby sprawdzić lambde i spalanie stukowe.
  8. Logi zrób grup 002+033, 003+020, 115+118 na prostej drodze, na 3 biegu, od około 1200 rpm, pedał gazu do końca i do 6000 rpm. Wrzuć ponownie.
  9. DV nowe zamontowane, wezyki od podcisnienia sprawdzone, wymienione wszystkie filtry, szczelność dolotu jest OK, odma czysta, przepustnica czysta. Ciśnienie paliwa jest OK (2msc temu nowa pompa + filtr). Test wyjść zrobiony, zawór N75 cyka. Po tych operacjach coś takiego:
  10. Szczelność dolotu ok. Zaworu DV w ogole nie bylo, ktoś wymontowal. Zamontowalem ale dalej nie ma poprawy. Turbo zbiera się może 200-300rpm wcześniej. Przepływ nadal zbyt mały, w grupie 032 w 2 rubryce 22,7%. Za uboga mieszanka. Co dalej?
  11. Jutro będę sprawdzał i dam znać co wyszło.
  12. To może ściągnąć miskę i porządnie się tematem zająć? Od poprzedniego właściciela się dowiedziałem, że od 220 tys. do 310 co 12tys. był zalewany 10w40. Skoro norma jest na 5w40 to dlaczego norma VW do tego modelu widnieje również na olejach 10w40?
  13. Dzięki za odpowiedź. A co możesz powiedzieć na temat tych logów? Jaka przyczyna?
  14. Ja obecnie mam przebieg 330tys 1.8t APU i poprzedni właściciel co 12 tys wymieniał na Castrola 10w-40 półsyntetyk oczywiście. Dobrym pomysłem jest zalanie Valvoline max life 10w-40? Ktoś już nim zalał?
  15. Jeśli na gazie chodzi okej, a na paliwie dusi, szarpie to pierwszą czynnością jaką powinieneś sprawdzić to zmierzenie ciśnienia na listwie wtryskowej paliwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności