Skocz do zawartości

flangernator

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O flangernator

  • Urodziny 18.06.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    S
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    O

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Otrzymałem odpowiedź z firmy filtron filtr OP 526/1 posiada zawór by-pass o ciśnieniu otwarcia 2,5 bar Filtr OP 526/6 również posiada zawór by-pass o ciśnieniu otwarcia 2,5 bar Filtr OP 526/6 jest polecany w naszych katalogach do Passata (3B3/3B6) 1.8 T 150KM (AWT) 11/00-09/05
  2. Winny był zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej 035103245G. Lepiej kupić oryginał w ASO za 45zł, zamiennik kosztuje 35zł. Po zamontowaniu jak ręką odjął. Dziękuję za pomoc.
  3. Odkopię nieco stary temat. Zobaczcie na stronie filtrona - bo taki filtr załozył poprzedni właściciel. http://www.filtron.pl/index.php/cat/view/cars?cb1=&cb2=&cb3=&v1=8051&v2=11013 AWT ma filtr oznaczony 526/1 - ten sam stosowany jest do 1.6 AHL/ANA 101km; 1.8i ADR/APW/ARG/APT 125km ; 1.8i AFY 116km za to silnik 1.8T AEB/ANB/APU już mają filtr 526/6 Wymiary obu filtrów są inne. Z czego ten co podajecie Knechta ma 150 a ten filtrona 526/1 120m wysokości, z kolei 526/6 ma wysokość 142 ... co już jest bliższe oryginałowi. Bądź tu mądry ... Wyślę e-mail do tej firmy z pytaniem czy posiada zawór zwrotny, zobaczymy co odpowiedzą i napiszę.
  4. Pod puszką z filtrem powietrza idzie rura średnicy około 3cm. Rurka się kończy, następuje przerwa i zaraz pod nią idzie kolejna (szersza). Tak jakby jedna miała wejść w drugą ale są za krótkie i nie schodzą się razem. Połączyłem je kilka dni temu rurką ale nieszczelną, tylko nie wiem do czego owa rura służy. Odnoście tego co napisał kolega Gracek, chodzi o ten wynalazek "zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej 035103245G"? Kupuje się zamiennik czy musi być oryginał? Ogólnie to przydałaby mi się jakaś książka albo rysunek z objaśnieniami technicznymi co z czym się łączy i jakie ma wartości. Trochę zbyt skomplikowany silnik jak na mnie i nie rozumiem do końca jego działania.
  5. Moduł komfortu odpowiada też za immobiliser? Nie mogę odpalić 3bg. Działa otwieranie z pilota i światła wewnętrzne/zewnętrze. Za to nie pokazuje nic na liczniku (poza przebiegiem), nie można opuścić szyb, nie działa panel climatronic. Po otwarciu pojazdu same włączają się awaryjne (ale nie migają tak szybko jak powinny, przycisk nie świeci. Moge włączyć awaryjny i miga normalnie ). Stale miga immo (na grodzi środkowej obok radia). Próbowałem dwoma kluczykami, bez efektu.
  6. Witam Problem polega na tym iż po odpaleniu pojazdu (nie ma z tym problemu) na wolnych obrotach zawsze szarpie silnikiem, trzepie nim jak i całą budą (karoserią). Wydaje mi się ale zanim turbina załapie to jest lekko mułowaty (ale nie mam z czym porównać). Przyśpiesza w porządku, nie przerywa, nie szarpie. Przyczepić jeszcze mogę się do kiepskiego ogrzewania. Po przejechaniu 10km (przy temp. zewnętrznej +5) dochodzi do 70-80, włączę ogrzewanie to spada na 60-70. Dopiero na długi odcinkach dochodzi na 90 ale po włączeniu ogrzewania potrafi spaść do 80C Wymienione: filtr paliwa, kabinowy, powietrza, cewki zapłonowe i świece (wszystkie), rozrząd (komplet) i paski klimy wieloklinowe itp. Przepustnica przeczyszczona wraz z adaptacją. Spalanie benzyny zupełnie w normie. Po długiej trasie (kilkaset kilometrów) wywaliło takie błędy 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - ten błąd ZAWSZE pokazuje się w kilka chwil po wykasowaniu błędów. P1297 - 35-00 - - 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit P1355 - 35-10 - - - Intermittent 17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit P1358 - 35-10 - - - Intermittent 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 35-10 - - - Intermittent 17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit P1364 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-10 - - - Intermittent Nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny. Co sprawdzić, skontrolować? Mogę zrobić logi.
  7. Hej Ja mam taki problem. Po otwarciu drzwi pokazuje się informacja na desce rozdzielczej, działa także brzęczyk. Po otwarciu każdych drzwi (sedan), działa podświetlenie od spodu. Problem w tym ,że w kabinie nie zaświeca się po otwarciu drzwi światło. Żadne drzwi nie uruchamiają światła na podsufitce we wnętrzu pojazdu. Natomiast co ciekawe, światło kabinowe można włączyć używając przesuwki nad kierowcą, czy też z tyłu nad każdym pasażerem. W bagażniku światło działa po uchyleniu klapy. Nawet nie wiem gdzie szukać przyczyny.
  8. Hmm w papierach z salonu mam dodatkową FV na dołożony alarm. Tylko, że podaje iskry. Jedno drugie wyklucza, chyba ,że działa na innej zasadzie? O załatwienie mechanika mam teraz problem bo mają zawalone place i dopiero w połowie stycznia będę mógł się zgłosić. Edycja -------------- Punkt zaczepny. Zmierzone ciśnienie na cylindrach 12,9 / 12,3 / 12 / 12. Kolega zasugerował walnąć plakiem. Silnik odpalił! . Oczywiście waliło z rury nie przepalonym paliwem i mocno kopcił. Wywaliło missfire na 2 i 4. Zamiana cewek z 2 na 1 i z 4 na 3. Poskutkowało błędami na 1 i 3. Czyli walnięte cewki. Ehhh taki oto przypadek. Pytanie: cewki z tego co piszą to wybrać NGK, Beru, Bremi lub Bosch. Gdzie zamówić ,żeby nie paść ofiarą podróbki i jakie są orientacyjne ceny dla poszczególnej firmy? Po wymianie zajmę się pozostałymi błędami, o ile będą występować.
  9. Daje iskrę jak mu się podoba. Czy to nowa czy stara świeca to bez różnicy. Np. Pierwsze kręcenie podaje iskrę na 1 i 4. Zmieniam miejscami cewki (z włożonymi świecami) 1 na 2, 3 na 4 (czyli powinna teraz zaświecić 2 i 3). Kręcę drugi raz i podaje na 1,2 i 4. Za kolejnym razem tylko na 2 i 3. zmiana świec na stare, podaje iskrę tylko na 4 a za chwilę na 1 i 3. Moc iskry różna za każdym razem... Sprawdzałem z 6 razy, lata to sobie jak chce. Właśnie biorę się za to, dziękuję za sprawdzenie EDYCJA---- Gdy miałem wykręcone świece i sprawdzałem iskrę to na krótką chwilę wyświetliło na liczniku błąd z olejem (jednorazowo). Kostka wypięta, niestety to też nie to. Wywaliło po jej odpięciu takie kody 1 Fault Found: 17069 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Open P0685 - 35-10 - - - Intermittent 1 Fault Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - Hmmm trochę jestem w kropce.
  10. Na obecną chwilę polutowałem co się dało w przekaźniku i bez poprawy. Podłączyłem VAGa i sprawdziłem odczyty z 001, podczas kręcenia rozrusznikiem pokazuje obroty 120-350rpm. Czas na świece i czujnik położenia wału.
  11. Dobra idę do garażu. Polutuję przekaźnik 492. Sprawdzę czy cewki dają iskrę na starych i nowych świecach. Podepnę VAGa i sprawdzę grupę 001. Następnie odepnę czujnik położenia wału korbowego, tylko gdzie go zlokalizować? Nic się nie stanie po odpięciu i kręceniu silnikiem? Komputer biorę ze sobą i wpiszę na bieżąco co mi wyszło.
  12. Panowie apeluję o porzucenie nerwowej atmosfery. Każdy ma swoją rację . Coś mi nie pasuje nadal z tymi przekaźnikami bo nadal mam problem ze zlokalizowaniem tego właściwego. Od początku, przeanalizujmy. Silnik o oznaczeniu AWT (wpis na wlepie i samym silniku) Wymiana świec, filtrów oraz czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Po tych zabiegach auto nie faluje na obrotach (a nawet jeżeli to delikatnie), nadal trzęsło budą na jałowym biegu. Po "przegonieniu" samochodu i powrocie do domu zaświeca się i na chwilę zamigała ikona silnika ale zaraz zgasła i nie pojawiła się ponownie. Wywaliło błędy. Po wykasowaniu błędów począłem sprawdzanie kolejno cewek. Zdejmuję cewkę 1, odpalam itd. Na ostatniej różnicy była mocno widoczna. Po zgaszeniu silnika już nie można go odpalić i w tym miejscu się zatrzymaliśmy. Szukam odpowiedniego przekaźnika ale go na razie nie zlokalizowałem. Akumulator naładowany, paliwo dostaje się do świec, licznik działa błędów nie wywala, Ecu nie podaje błędów w Vagu. Gdzieś dokopałem się ,że czujnik położenia wałka (trzęsienie budą) ale to nawet na odpiętym czy wadliwym zapali. Pytanie czysto laickie bo nie wiem jak to powinno być. Wyjmuję cewkę z otworu, wkładam w nią starą świecę (mam komplet z wymiany) i kładę na obudowę silnika. Sprawdzam podczas rozruchu czy daje iskrę, tak to ma wyglądać? Odnośnie przekaźnika, pokazałem od wewnątrz ten 429 ale to nadal nie ten poszukiwany?!
  13. Otwarłem ten 429, nie ma w środku płytki drukowanej. Dwa rezystory. Coś mi tu nie pasuje. Wrócę do domu po pracy to przekopię auto i posprawdzam każdy przekaźnik.
  14. Dziękuję za dotychczasową pomoc Tak wygląda moją puszka od ECU Przekaźnik 373 oraz 429 Podniosłem ECU ale poza alarmem nie ma nic więcej pod spodem. Zdjęcia z puszki "za" bezpiecznikami (za kierownicą) Pomiędzy 372 i 370 jest nalepka z opisem "30" ale przekaźnika nie ma włożonego. Passat jest z PL salonu na rynek Polski. Wredne myszy zrobiły sobie wychodek z pojemnika od ECU, posprzątałem i sprawdziłem wszystkie przewody. Dorzucam film z próby odpalenia silnika https://www.youtube.com/watch?v=5MmhXtVyzC8 Pierwszy dźwięk to sprawdzenie luzu na skrzyni biegów, później piszczy przepustnica. Następnie słychać dwa "cyknięcia" równocześnie i po 2-3s. ponownie. Z wydechu śmierdzi paliwem. Nie bardzo wiem gdzie go mam jeszcze szukać tego przekaźnika "30"
  15. Nie widzę potrzeby lutowania. Szukam dalej co mogło paść.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności