roger18sx Zgłoś #181 Napisano 18 Listopada 2012 W kolegi aucie wystepuje podobny objaw.Gdy go kupił to jednokrotne nacisniecie przycisku otwierania na pilocie powodowalo otwarcie tylko drzwi kierowca a drugie nacisniecie otwieralo resztę drzwi.Teraz z pilota otworza sie tylko drzwi kierowcy i azeby otworzyc reszte to trzeba użyć przycisku z panelu w drzwiach.Przy zamykaniu z pilota wszystkie sie zamykaja.Moduł komfortu wyglada ok wody brak zamek w drzwiach kierowcy sprawdzony i tez niby ok.Jest to pasek 3b5 avf. A najciekawsze jest to ze inne drzwi dostaja sygnał bo silniki sie w nich odzywaja lecz sie nie otworzą.W sterowniku błędów brak.Dodam ze gdy włoze kluczyk do wkładki drzwi to szczystko dziala ok rownież szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #182 Napisano 18 Listopada 2012 W kolegi aucie wystepuje podobny objaw.Gdy go kupił to jednokrotne nacisniecie przycisku otwierania na pilocie powodowalo otwarcie tylko drzwi kierowca a drugie nacisniecie otwieralo resztę drzwi.Teraz z pilota otworza sie tylko drzwi kierowcy i azeby otworzyc reszte to trzeba użyć przycisku z panelu w drzwiach.Przy zamykaniu z pilota wszystkie sie zamykaja.Moduł komfortu wyglada ok wody brak zamek w drzwiach kierowcy sprawdzony i tez niby ok.Jest to pasek 3b5 avf. A najciekawsze jest to ze inne drzwi dostaja sygnał bo silniki sie w nich odzywaja lecz sie nie otworzą.W sterowniku błędów brak.Dodam ze gdy włoze kluczyk do wkładki drzwi to szczystko dziala ok rownież szyby. tutaj też mam podobnie jedno naciśnięcie na pilot otwiera drzwi kierowcy wpierw drugie otwiera wszystkie pozostałe ale z tego co wiem w module jest ustawienie takiej opcji tak samo jak otwieranie szyb z pilota czy też ryglowanie drzwi przy 20 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexx Zgłoś #183 Napisano 18 Listopada 2012 korzystając z otwartego tematu co do modułu komfortu mam kilka pytań, ponieważ mam problem z oswietleniem wewnętrznym... korzystając z tego linka http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ próbowałem samodzielnie dostać się do zamka ponieważ raczej tam może być problem, gdyż po dostaniu się do modułu komfortu wszystko było OK, sucho i bez widocznych problemów. a więc co do tego zamka, postępując zgodnie z instrukcją w w/w linku poległem na etapie ściągania blachy, po odkręceniu wszystkich śrub blacha nie chce zejść czy ona jest gdzieś jeszcze mocowana, klejona ? ponieważ na tutku widać że gośc odkręca wszystkie śruby i ściąga blachę bez problemu. chcę tam się dostać ponieważ szwankuje mi oświetlenie po otwarciu drzwi pasażera (auto anglik) wcale się nie zapala a od strony kierowcy to zalezy jaki ma humor kolejny problem to kiedy zamykam drzwi z pilota to czasem błyśnie kierunkowskaz ale zazwyczaj nie, no i czasem samoczynnie zamykają się drzwi i włacza się alarm... nie mam pojęcia gdzie jest problem ale jeśli to nie moduł komfortu to chyba tylko zamek zostaje ?? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #184 Napisano 19 Listopada 2012 Demontaż tapicerki drzwi : -przednich http://forum.vw-passat.pl/threads/18834-Rozbiorka-drzwi-i-naprawa-zamka-Almannah-dla-potomnych-)?highlight=tapicerki zwróć uwage na http://forum.vw-passat.pl/threads/18834-Rozbiorka-drzwi-i-naprawa-zamka-Almannah-dla-potomnych-)?p=371159&viewfull=1#post371159 -tylnych http://forum.vw-passat.pl/threads/51448-Demotaz-tapicerki-tylnych-drzwi-B5FL?highlight=tapicerki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #185 Napisano 19 Listopada 2012 Ptzegładalem grupę 46 bloki modułu komfortu i nie moge znalesc opcji ze zmiana tych ustawień otwierania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #186 Napisano 19 Listopada 2012 poszukaj na forum otwieranie selektywne bo tak to sie nazywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #187 Napisano 28 Listopada 2012 Dzis to zrobiłem i działa wiec jest ok. Wystarczyło wejsc w opcje RECODE zmienic ostatnia cyfre z 8 na 9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #188 Napisano 29 Listopada 2012 Witam wszystkich szwagier ma b5 z 2001 problem ma sie nastepujaco ... 1 . Padlo otwieranie klapy bagaznika . 2. Padlo otwieranie auta z kluczyka (zamykanie dziala , i centralny z kluczyka przez zamek tez dziala ) 2. Padlo oswitlenie wnetrza . 3. Padly szyby 4. Przy otwarciu drzwi na liczniku komunikat otwarcia drzwi murgal co sekunde i brzeczal a teraz padl Dywanik jest mokry ale puszka od modulu jest sucha wyciagal ja szwagier wiec osobiscie jak sie kable maja to nie mam pojecia . jak myslicie wymienic modul odrazu czy poprostu padlo zasilanie modulu i tylko zamek bagaznika ... Z tym zasilaniem tak nam wyskoczyl mechanik bo auto bylo podpinane pod kompa i jego diagnoza (modul komfortu nie ma zasilania) Pomozcie bo osobisicie nie wiemy co juz mamy poczac a jestesmy w Holandi i tutaj jest wszystko bardzo drogie godzina warsztatowa kusztuje 80 euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #189 Napisano 10 Grudnia 2012 Rozwiń całą wiązkę która idzie przy progu, obok komfortu. Tam na pewno znajdziesz zielenine-pokorodowane kable. W tym temacie już to nie raz było opisane wraz ze zdjęciami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #190 Napisano 10 Grudnia 2012 Czy ktos orjentuje sie z jakiego auta pochodzi moduł 1C0 959 799 E? Ja mam w swoim aucie moduł z koncowką A. Oba moduły są na 3 wtyczki i sie zastanawiam czy ten z literą E dalo by rade wlozyc i zakodowac pod moje auto. Pytam bo ten z A jest trudno dostepny i drogi natomiast z literą E jest latwiej znalezc, a do tego jest sporo tanszy. Niestety moj modul chyba jest uwalony bo nie dzialaja szyby, centralny tylnych drzwi, oswietlenie wnetrza, nie mozna zakodowac pilota poza tym nie dziala otwieranie tylniej klapy. Objawy wskazują oczywiscie na moduł komfortu. Sprawdzałem wiec moduł - był suchy i ani sladu korozji. Dalej przeszukałem wiązke progową, ale tam tez wszystko ok. Juz nie wiem o co chodzi. Dodam ze czasami zaczyna wszystko dzialac oprocz pilota, ale jak elektryka dziala to VAG nie moze polaczyc sie z komfortem. Za to w momencie gdy elektryka nie dziala to vag jest w stanie polączyc sie z komfortem. Czesto powtarza mi sie błąd "01336 - Data bus for Comfort system 49-10 - No Comunications" oraz "01330 - Central Control module for Central Convenience 49-10 - No Comunications". Błedy te wystepuja rownierz w adresach 17: Instruments oraz 19: CAN Gateway. Czyzby brak komunikacji? Dodam ze do modułu dochodza 3 zailania i na wszystkich jest napiecie. Juz nie wiem co mu moze dolegac i szczerze wkurzac mnie juz to zaczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #191 Napisano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Jeśli kable masz całe, to faktycznie wskazuje na uwalony komfort. Ale lepiej upewnij się czy na pewno dobrze sprawdziłeś kable-dopiero co jestem po skończonej operacji naprawy wiązki i przenoszenia komfortu pod kierownicę w pasku rodziców-woda dostawała się przez blachę drzwi kierowcy, wiązki mokre, ale uszkodzeń i korozji brak na pierwszy rzut oka. Po rozwinięciu wiązki i przeglądaniu każdego kabelka, znalazłem w różnych miejscach cztery, które miały minimalnie uszkodzoną izolację-jakby ktoś ją naciął lub nakłuł wcześniej-to wystarczyło, żeby korozja zjadła kable tylko w tych miejscach i przerwała połączenie. Efekt: zablokowane tylne prawe drzwi, zablokowane drzwi kierowcy, niedziałająca szyba kierowcy, panel sterowania z drzwi, brak komunikacji z drzwiami, błedy komunikacji can w innych sterownikach. Po naprawie w/w kabli jak ręką odjął. Wiązki zaizolowałem izolacją pvc, moduł przeniosłem pod kierownicę, drzwi uszczelniłem. Edytowane 11 Grudnia 2012 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #192 Napisano 11 Grudnia 2012 Hmmmmm - zrobie jak mowisz. Bo wydaje mi sie troche dziwne ze moduł suchutki i mimo to wariuje. Nawet podloga pod kierowca sucha. Chociaz wydaje mi sie ze kable byly juz kiedys naprawiane gdyz koszulki na łączeniach lewego i prawego progu sa inne. Przy komforcie mam przezroczyste a po prawej stronie czarne. Niemniej jednak wezme chyba jakas lupe i pod nia bede szukał uszkodzen. A czy wiązki po stronie pasazera maja cos do komfortu? Bo choc pod kierowca sucho to niestety pod siedzeniem pazarzera wszystko pływa. No i wlasnie przy pierwszym słupku po stronie pasazera tam gdzie są kostki łaczące instalacje pod taką plastikową klapką znalazlem uszkodzone wiązki. Do tego musze znalezc zrodlo tego potopu (ehhh te nasze paski - lubią pływać ). Przypuszczam ze puszcza blacha drzwi tylko zastanawiam sie czy przez drzwi moze tej wody az tyle naleciec. Dodam ze obudowe filtra przeciwpylowego juz uszczelnialem - tam tez uszczekla kompletnie sparciała. No ale wiecej zabawy bedzie z naprawą elektryki. Jak sie wkurze to wybebesze całe wnętrze by przejzec kabel po kabelku . A swoja droga to duzo zabawy jest z przeniesieniem mdułu pod kierownice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexx Zgłoś #193 Napisano 11 Grudnia 2012 A swoja droga to duzo zabawy jest z przeniesieniem mdułu pod kierownice? według mnie jest i to nie mało, aby wstawić bo po kierownicę zapewne trzeba przedłużyć co niektóre kabelki bo inaczej nie da rady no chyba że jest jakiś genialny sposób to sam chętnie o nim poczytam , ale chyba nie wydaje mi się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #194 Napisano 12 Grudnia 2012 Żadnego problemu nie ma, żeby go wstawić pod kierownicę-kable starczają akurat na styk, żeby podczepić go przy pozostałych przekaźnikach-mi trochę zajęło, zanim znalazłem dogodną miejscówkę, bo mimo, że miejsca tam wydaję się być sporo, to jednak schowki osłony pod kierownicę wystając zabierają to miejsce. Ale koniec końców podczepiłem go w okolicach najdalszych przekaźników patrząc spod kierownicy-oczywiście moduł bez jego puszki i tego plastiku, który do niego jest przykręcony, a który wskakuje w zaczepy w puszcze. wiązkę puściłem za rączką otwierania maski, pod osłoną słupka, w dół do progu-spaswało idealnie. Co do przecieków-to tak blachą drzwi może sporo nalecieć. Jak zdejmiesz tapicerkę, to na pewno zobaczysz ślady wody/zacieki na dole blachy. Po deszczu wystarczy otworzyć drzwi i już powinno być widać wodę na osłonie progu. Ja podszybie rodzicom dawno wyszykowałem, z tyłu blachy drzwi uszczelniłem, ale jakoś o przodzie nie pomyślałem, bo było szczelne no i się zemściło-dwa dni na mrozie po -10 i więcej siedziałem, żeby to ogarnąć i wysuszyć przede wszystkim. Co do szukania uszkodzonych kabli, to szukaj zielonkawo/białego nalotu. On mnie prowadził bezbłędnie do uszkodzonych kabli. Wszystkie były na wysokości modułu w wiązce biegnącej przy progu-dwa przed modułem, dwa obok niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chaker24 Zgłoś #195 Napisano 20 Grudnia 2012 Jeszcze za zimno jest by grzebac przy instalacji. Ale dzis musiałem rozłączyc akumulator. Po rozłączeniu aku tak jakby moduł komfortu zatrybił. Udało mi sie zaprogramować pilota i działał chociaz niestety tylko przez jakis czas. Ale to moze swiadczyc ze moduł jest ok. Bo jesli bylby skopany to wydaje mi sie ze nie dzialal by wogóle. Dodatkowo coraz bardziej jestem przekonany ze problem jest z przewodami gdyż gdy dzialal pilot to podczas zamykania migały tylko prawe kierunkowskazy. Lewe bez odzewu. Za jakis czas raz zadzialaly takze prawe kierunki. Potem znowu tylko lewe az ostatecznie zgasło wszystko spowrotem i pilot przestał działać. Co o tym koledzy sadzą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatTDI Zgłoś #196 Napisano 22 Grudnia 2012 pod twoim fotelem. Dokladnie. Jak podniesiesz wykladzine to zobaczysz czarne pudelko. Niepotrzebne jest zdjecie. Witam użtkowników w którym dokladnie miejscu znajduje się ten modół komfortu bo u mnie też dzieją się sceny a więc nie działa ogrzewanie siedzenia kier.,następnie nie działa podświetlenie drzwi z 4 działa 1 oraz lusterka elektryczne kiedy ustawiam lewe to od razu i prawe się obraca. Gdzie ten modół się znajduje,czy trzeba siedzenia wyjmować i pod wykładziną to jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
codix2 Zgłoś #197 Napisano 23 Grudnia 2012 Dajesz siedzenie kierowcy max. do tyłu i znajduje się pod dywanem tam gdzie nogi trzymasz musisz odkręcić plastikową osłonę tą na boczku pod otwieraniem maski ,podstopek czyli ten plastik obok sprzęgła co można na nim nogę kłaść no i musisz wypiąć listwę plastkową co idzie wzdłuż progu wtedy podwijasz wykładzinę i pojawi się on wspaniały moduł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkamykk Zgłoś #198 Napisano 26 Grudnia 2012 Witam! Może nie tu powinienem o tym pisać, ale nie mogłem znaleźć nic innego (lepszego). Dzisiaj pojawił mi się następujący problem. Chciałem podjechać Pastuchem w jedno miejsce, ale nie mogłem otworzyć go z pilota. Kluczykiem otworzyłem normalnie. Gdy dojechałem na miejsce nie mogłem zamknąć auta nadal z pilota, więc zamknąłem je kluczykiem. Wszystko było ok. Ale gdy wróciłem do domu, zamknąłem auto kluczykiem (bo nie mogłem nadal pilotem) po chwili zaczął wyć alarm. Zaznaczam, że przy zamykaniu i otwieraniu auta kluczykiem nie zaświecały się kierunki, a gdy wyje alarm kierunki również nie świecą. Auto zostawiłem na noc otwarte, bo wtedy nie załącza się alarm. Podłączyłem VAG'a, bo myślałem, że to coś z modułem komfortu. Tam to dopiero czary się zaczęły dziać. Wykryło 30 błędów różnych, które skasowałem i teraz nie pokazuje niby już żadnych błędów, ale co ciekawe jest to Passat B5 z 98 roku 1.9 TDI AFN, a pokazywał błędy w module komfortu związane z magistralą CAN. Czy może ktoś pomóc? Przebywam w DE i otwarte auto na PL tablicach to rarytas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #199 Napisano 26 Grudnia 2012 Przebywam w DE i otwarte auto na PL tablicach to rarytas. Sprawdź czy moduł nie jest zalany wodą. Mogą Ci również wariować mikrowłączniki w zamkach. Pełno tego na forum. Wystarczy poszukać i poczytać. Miłej lektury życzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #200 Napisano 26 Grudnia 2012 Witam Posiadam w passku taki o to moduł J0959799Q 2H Zentral-SG Komf. 0001 i troche nim sie pobawilem w celu sprawdzenia selektywnego zamka itd... ale nie spisałem orginalych wartości(kodu) czy mógłby mi ktoś takie wartości podać pod ten moduł??? aha dodam że mam teraz 04097. Z góry dzęki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach