Skocz do zawartości

dexx

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dexx

  • Urodziny 14.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocek

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    2000
  1. witam, mimo że temat dość stary chciałem się podłaczyć. w moim pasku 1.8 benzyna od jakiegoś czasu (około 2 miesiące) zaczeły się dziwne objawi, a mianowicie na rozgrzanym silniku nie idzie ruszyć z jedynki na skręconych kołach, kiedy silnik jest zimny jest Ok, jednak kiedy jadę i np trafię na większy korek, to po dłuższej jeździe w korku nawet na prostych kołach niemal nie można ruszyć z jedynki, szarpanie jest takie że zostaje do ruszania dwójka. na zimnym silniku jest wszystko OK, mogę ruszać bez problemy na maxymalnie skręconych kołach. Kolejna spraw to wsteczny, im silnik bardziej rozgrzany tym bardziej wsteczny szarpie a kiedy jest lekka górka to na wstecznym bez dużych obrotach nie ma opcji ruszenia... zastanawiam się czy to sprzęgłom, czy ta dwumasa, czy może skrzynia i czy jest sens inwestowania w naprawę. dzięki i pozdrawiam
  2. Panowie gdzie można dokonać pomiaru przepływki w VCDS - Lite ? 01 - Engine i co dalej... z góry dzieki
  3. dzieki, chociaż wiem gdzie szukać... co do wilgoci to suchutko w samym module i pod dywanikami, akumulator w sumie 4 miesiące ma, muszę poszukać coś z tą masą może... orientujesz się czy chodzi o masę która idzie na sam moduł czy może ogólnie coś nie jest z masą np przy klampach akumulatora itp... ? PS posiadasz może całą rozpiskę ze wszystkimi kodami ?
  4. witam nie mogę znaleźć na forum w temacie o diagnostyce VAG z jakiego powodu włącza mi się alarm. Jest tam kilka wskazań ale nie ma w nim numeru 18 który jest pokazany u mnie, a właśnie według logów modułu komfortu trzy ostatnie wzbudzenia alarmu zostały spowodowane przez tę 18stkę... a czwarty przez 32 czyli wnętrze. Sprawa dotyczy oczywiście modułu komfortu [46] a następnie odczyt bloków [8] no i grupa 15 (cztery ostatnie źródła wzbudzenia alarmu) pozdro
  5. dexx

    MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

    witam, mam pytanie związane z samoczynnym włączaniem, w module komfortu w grupie 15 można odczytać cztery ostatnie źródła wzbudzania alarmu, problem w tym że nie mogę znaleźć co oznacza numer 18 ? ponieważ nie ma go na liście w pierwszym poście... może problem leży w tym że to anglik (kombi) moze tu są inne oznaczenia ? tak czy inaczej czy ktoś się orientuje w temacie ? Pozdrawiam
  6. Witam jestem nowicjuszem jeśli chodzi o diagnostykę więc proszę wybaczyć jeśli pytanie będzie zbyt lamerskie. Mam problem z samo załączającym się alarmem. Od kilku dni mam kabel KKL i VAG-COM oraz VCDS-Lite. Próbowałem bawić się nimi troszkę i mogę przeprowadzić kilka testów, jednak nie mogę znaleźć nic co odpowiada za alarm. Pytałem poprzedniego właściciele przy kupnie czy alarm jest oryginalny i powiedział że tak, jak i centralny zamek. jednak nie może przetestować centralnego zamka (test 35 w vcds) alarmu nie mogę wcale znaleźć, w funkcji auto test również nie sprawdza ani zamka ani alarmu. Czytałem gdzieś na angielskim forum że można VAG-COM zbadać 5 ostatnich źródeł które załączyły alarm, bylo by to bardzo pomocne przy diagnozie usterki, obstawiam kalpę bagażnika lub klapę silnika ale nie mam jak tego sprawdzić. Więc finalnie czy idzie w vag-com tego dokonać i jak sprawdzić czy alarm jest fabryczny czy nie oraz jeśli tak czemu go nie widzi ? aha może to jest istotne mam oryginalne tylne lampki oświetlenia wnętrza z czujnikami ruchu. Pozdro
  7. witam Panowie chciałbym odświeżyć nieco temat, mam tam sam problem tyle że nie pojawia się on sam a tylko kiedy robię test VAGiem dodam że sam VAG nie pokazuje żadnych błędów, a więc czy taka sytuacja jest wynikiem testu czy coś nie trybi jak powinno ? pozdro
  8. Trochę odgrzeje kotleta aby nie zakładac nowego tematu. Mam podobny problem, tyle że u mnie raz załącza się alarm jak zamykam pilotem a raz nie, w efekcie jak się nie załączy to muszę ciskać przycisk od zamykania aż błysną kierunkowskazy tyle że czasem jak za bardzo zacznę ciskać to zaczyna wyć i muszę wcisnąć przycisk otwierania i znów zamykania aż się w końcu zamknie i uzbroi. Zaobserwowałem że czasem a raczej dość często bo w około 40% przypadków tylne lewe drzwi nie ryglują sie mimo że alarm się uzbraja. Jest jam jakiś styk taki jak e przednich drzwiach ?? gdzie robią się zimne luty ? no i jeszcze pytanie czy przełącznik w zamku od klapy (kombiak) ma jakś związek z tym alarmem ? bo obstawiam że jest uszkodzony ponieważ jak otwieram tylna klapę zapala sie podświetlenie w kabinie ale za 10-15 sekund zaczyna mrugać jak stroboskop, więc wydaje mi sie że to styk ponieważ jeśli w tym czasie otworze jakieś inne drzwi wszystko ładnie świeci. Macie jakieś pomysły ? czy VAG coś może wykryć ? Pozdro
  9. podłączam się do postu Mateusz1233322 mam identyczny problem. Windows 7 64 bit, portu ustawione, w teście w VCDS wszystko OK, działa na porcie COM1 jednak przy próbie jakiegokolwiek testu "No response from controller" mały update: właśnie testowałem pod windows XP - 32bit, jest dokłądnie to samo, więc chyba stawiam na kiepski chiński produkt, no chyba że coś z softem, ale nie sądze choć nie mam doświadczenia z diagnostyką.
  10. witam Panowie myślę że to dobre miejsce na zadanie pytania. a mianowicie mam Passata anglika b5 1.8 20V z 2000, generalnie chcę kupić VAG na ebay w UK , jest tego troszkę jak zauważyłem te za kilka funtów nie posiadają pełnej wersji tego softu do diagnozy trzeba kupić za 99 dolców. kolejne są zintegrowana z czytnikiem więc nie potrzebuję lapka ale tam pewnie tylko odczytam coś ale nic nie zrobię ? w związku z tym chciałem prosić o poradę co nabyć żebym mógł dokonać diagnozy elektryki, alarmy, zamka itp..., podam kilka linków i dobrze gdyby ktoś doradził czy to warte czy nie... http://www.ebay.co.uk/itm/VCDS-lite-VAG-AUDI-VW-SEAT-SKODA-Diagnostics-Interface-/200888102167?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item2ec5dd2d17 - ten jest w chyba w komplecie z softem http://www.ebay.co.uk/itm/VS450-Audi-VW-Volkswagen-VAG-Code-Reader-Diagnostic-Scanner-Com-Reset-Airbag-ABS-/221150376718?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item337d96f30e - to sam czytnik ale wygląda OK no i to tyle bo wszystkie są podobne. Dzięki z góry za pomoc
  11. może różnica jest u mnie ponieważ mój to anglik, no nie wiem, jutro podjade chyba do vw i zapytam jaki klucz tam ma być
  12. Potrzebuję odkręcić własnie zamek w tylej klapie kombi ale to nie jest M8 , bo M8 jest w zamkach w drzwiach przednich a te śruby w klapie sa dwa razy takie więc to zapewne M16 ewentualnie M14 ale na pewno nie M8, więc pytanie czy ktoś odkręcił te śruby i wie jaki to dokładnie spline ?? dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności