passatTDI
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O passatTDI
- Urodziny 02.06.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łask
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2013
-
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
passatTDI odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam użtkowników w którym dokladnie miejscu znajduje się ten modół komfortu bo u mnie też dzieją się sceny a więc nie działa ogrzewanie siedzenia kier.,następnie nie działa podświetlenie drzwi z 4 działa 1 oraz lusterka elektryczne kiedy ustawiam lewe to od razu i prawe się obraca. Gdzie ten modół się znajduje,czy trzeba siedzenia wyjmować i pod wykładziną to jest ? -
Mam seryjną nawigację w passacie B5 MFD jest mozliwosc sterowania zmieniarką ,ale jej nie mam. Jaką moge kupic chodzi mi o modele,firmy, jaka końcówka do podłączenia bo widziałem rózne na allegro zmieniarki do B5. Wiem,ze montuje sie je w tylnej częsci,ale chyba jest potrzebny jakis stelarz tam ?
-
Zimny cięzko odpala +ustawienie kąta wtrysku
passatTDI odpowiedział grz19850 → na temat → Diagnostyka VAG
Witam i przyłączam sie do tego problemu. Wymieniłem 4 świece, akumulatro nowy do diesla- centrę futurę, nowy filtr paliwa i zregenerowałem rozrusznik a mimo to cięzko odpala a na razie stał na mrozie przy temp. -10 st, nie kręcił tak jak powinien,nie równomiernie kręcił, odpalił po dłuższym ok.5-6 sek kręceniu a powinien na dotyk. Gdzie w takim razie tkwi problem,od czego zacząć nie ma tu na mysli metodą prób i błędów, czy wymiany czego popadnie- liczę na profesjonalne podejscie do tematu. Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc ---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 20:59 ---------- Witam, mam podobny problem z odpalaniem w niskich temperaturach, wymieniłem 4 świece, nowy akumulatro do diesla-centra futura, do tego nowy filtr paliwa oraz zregenerowalem rozrusznik a mimo to nie odpala tak jak powinien a mianowicie na dotyk. Przy odpalaniu kręci nierównomiernie,jakby sie dławił- takie mam odczucie dławienia, do tego jak dopali to po ok 5-6 sek. Gdzie twki problem, co dalej robić by wyeliminowac jakies błędy, gdzie szukac problemu, od czego zacząć ? Z góry dzieki za podpowiedz, pozdrawiam ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:10 ---------- Witam i przyłączam sie do tego problemu. Wymieniłem 4 świece, akumulatro nowy do diesla- centrę futurę, nowy filtr paliwa i zregenerowałem rozrusznik a mimo to cięzko odpala a na razie stał na mrozie przy temp. -10 st, nie kręcił tak jak powinien,nie równomiernie kręcił, odpalił po dłuższym ok.5-6 sek kręceniu a powinien na dotyk. Gdzie w takim razie tkwi problem,od czego zacząć nie ma tu na mysli metodą prób i błędów, czy wymiany czego popadnie- liczę na profesjonalne podejscie do tematu. Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc -
Czesc,mam problem z odpalaniem auta- wymieniłem 4 swiece,nowy akumulator do diesla centra futura,do tego filtr paliwa oraz zregenerowalem rozrusznik i mimo to ciężko odpala,nie tak jak powinien ! Co może byc przyczyną takiego stanu ? Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz. Mam diesla 1.9 115 KM Kompletnie juz nie wiem co może być przyczyną a nie mam zamiaru na chybił trafił wymieniac jeszcze czegoś,może ktos poradzi mi gdzie naprawde szukac przyczyny.
-
i ja sie dorzucę,przelewik zrobie w poniedziałek juz.
-
A teraz koledzy jedno pytanie- czy w ogole jest sens profilaktycznie czyscic klimę jesli nic nie smierdzi przy jej używaniu ?! Moim zdaniem nie, raczej powinno sie interweniowac dopiero kiedy zacznie pojawiac sie smród, przykry zapach itp z Waszej klimy. Ja na razie nie stosuje tego "cudownego"praparatu bo klima działa super,ale oczywiscie każdy robi jak uważa, moim zdaniem nie jest to potrzebne kiedy klima jest sprawna mam na mysli tu że nie pojawia sie przykry zapach !!!! Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie co Wy sądzicie na ten temat !!!! ---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:41 ---------- a kiedy pojechałeś na ten przeglą, odgrzybianie to juz smierdziało u Ciebie z klimy ????????????
-
Witam, kurcze mam taki problem ze zawieszała mi sie turbina a mianowicie po przekroczeniu ok.3000 obrotów turbo jakby sie wyłączało i problem pojawiaj sie często, wiec rozebralem turbinke, wyczyszczono ją i na okres 2 miesięcy był spokoj, w tym czasie oczywiscie od czasu do czasu przeganiałem autko i wszystko było w porządku az tu nagle znow sie pojawił ten sam problem,ale pojawił kiedy silnik był zimny, ledwo ruszyłem z garażu, przejechałem ok. 1 km po czym musialem depnąc ostro, obroty wskoczyły wtedy na przeszło 4500 po czym spadła moc, tak jak wtedy- turbo sie jakby wyłączyło. Wiem,że nie powinienem od razu jechać z ciężką nogą,ale co w takim razie teraz sie stało po tym czyszczeniu ? Czy to co napisalem jest wystarczające , zgóry dzieki za odpowiedz. MIchał z passata TDI 2000 rok, 115 KM. PS-nie wiem co z tym zaworem N75 bo rózne są opinie i u każdego było róznie u jednego działało a u innego nie.
-
A ja mam taki problem ze 2 miesiące temu zawieszała mi sie turbina a mianowicie po przekorczeniu ok.3000 obrotów i prędkości ok.123-130 nagle spadła moc i tak jakby turbo sie wyłączyło, dałem do czyszczenia turbinke, do tego oczywiscie musialem wymienic przewód olejowy bo nie dało rady okręcic i urwali ,ale mniejsza z tym po tych 2 miesiącach znow jadąc autkiem ,depczę i nagle bummm- spada moc,auto traci prędkosc i jezdzie jak stary poczciwy diesel, chcę zaznaczyć ze w tym czasie kiedy turbina była wyczyszczona nie jezdzilem jak emerty, przeganialem go od czasu do czasu ! Czy ktoś wie co tym razem sie stało ?????? Z góry dzięki za odpowiedz !!!!!