nogman Zgłoś #141 Napisano 14 Stycznia 2010 Bledy to 214, 513, 318, 53d i 25b. Kiedy dokladnie mam trzymac ECON aby wykasowac. Ja trzymalem jak sie pojawil na wyswietlaczu pierwszy blad. Pozrd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #142 Napisano 14 Stycznia 2010 ECON trzymasz wcisnięty dopiero wtedy, gdy dojdziesz do końca listy błędów. Czyli nie przy pierwszym to robisz - lecz przy ostatnim. Bledy to 214, 513, 318, 53d i 25b. 214 - Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) lub: Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator) 25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania 318 - za duze ciśnienie w układzie i zadziałało zabezpieczenie - lub - za mała ilość czynnika roboczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #143 Napisano 14 Stycznia 2010 Dzieki Zrobilem tak jak mowiles i zadzialalo. Bledy zniknely i narazie nie powrocily a klima dziala narazie ok. Dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #144 Napisano 14 Stycznia 2010 ECON trzymasz wcisnięty dopiero wtedy, gdy dojdziesz do końca listy błędów. Czyli nie przy pierwszym to robisz - lecz przy ostatnim. 214 - Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie (lub przekaźnik J317 w TDI) lub: Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator) 25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania 318 - za duze ciśnienie w układzie i zadziałało zabezpieczenie - lub - za mała ilość czynnika roboczego. 318ten bład moze wskazywac na uszkokdzony wiatrak klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #145 Napisano 14 Stycznia 2010 ten bład moze wskazywac na uszkokdzony wiatrak klimy A skąd to wziąłeś? Uszkodzenie wentyla ma inny kod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #146 Napisano 14 Stycznia 2010 bo ja miałem podonie pojechalem na diagnostyke stwierdzili ze mało czynnika i nabili klime która działała przez 2 tygodnie i znowu to samo teraz w zimie przez okers dwóch tygodni autko stało bez zasilania i blad sam sie wykasował a wczesniej ciagle powracał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #147 Napisano 14 Stycznia 2010 A przeczytałeś co przed chwilą napisałes? Miałeś 318, więc ci powiedzieli ze było za mało czynnika. Nabili klimę i jeszcze jakis czas bląd powracał. To naturalne, bo załadowali za dużo i powodowało to zadziałanie zaworu bezpieczeństwa. A skoro zawór zadziałał, to na ileś tam jego otwarć - wylazło w atmosfere troche czynnika. Czyli ta nadwyżka zniknęła i teraż już w każdym zakresie - masz prawidłowe ciśnienie w instalacji. No a gdzie tu masz o wentylatorze napisane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deciu_84 Zgłoś #148 Napisano 15 Stycznia 2010 Witam, Mam następujący problem z klimatyzacją: Moja klima ma tylko dwa zakresy, mianowicie jak ustawię na LO to mrozi, że aż palce odpadają a jak dam na 18 to już leci gorące powietrze- fakt im wy żej 18 tym bardziej gorące, na funkcji econ również jest ten sam problem na LO leci zimne powietrze a na 18 już gorące. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #149 Napisano 15 Stycznia 2010 Moja klima ma tylko dwa zakresy, mianowicie jak ustawię na LO to mrozi, że aż palce odpadają a jak dam na 18 to już leci gorące powietrze- fakt im wy żej 18 tym bardziej gorące, na funkcji econ również jest ten sam problem na LO leci zimne powietrze a na 18 już gorące. Proszę o pomoc Najpierw zrób diagnozę klimy i zobacz jakie błędy wywali. W tym temacie zajrzyj do postu nr 139. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #150 Napisano 15 Stycznia 2010 Moja klima ma tylko dwa zakresy, mianowicie jak ustawię na LO to mrozi, że aż palce odpadają Tak samo się dzieje przy aucie nagrzanym jak i po dłuższym postoju? Przy LO ciągnie powietrze z zewnątrz, a że temperatury ujemne, to i palec może odpaść A po dłuższym postoju, jak w samochodzie zimno, to żeby szybciej nagrzać do 18-stu st. to i wali ciepłym powietrzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość [email protected] Zgłoś #151 Napisano 26 Stycznia 2010 Miałem też podobny przypadek pojechałem do diagnosty i zbyt mało płynu w klimie lub masz gdzieś przeciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtkos Zgłoś #152 Napisano 25 Lutego 2010 (edytowane) Panowie a co może być przyczyną pogarszania się sprawności klimatyzacji podczas jazdy. W ubiegłym roku po serwisie klimy, (uzupełnieniu czynnika itp itd, oczyszczeniu filtra przy grodzi) może po miesiącu jadąc w dłuższą trasę początkowo klima chłodzi ładnie, po czym z czasem jej sprawność spada i rośnie temperatura w samochodzie. Temperatury na wylocie z kratki mają początkowo ok 4-5stopni, po czym później rosną do 12-14, a nawet jak przłącze na LO to nie ma poprawy. Ma ktoś jakiś pomysł? PS a jak sprawdzić czy czujnik temperatury jest ok Edytowane 25 Lutego 2010 przez wojtkos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #153 Napisano 26 Lutego 2010 zacznij od sprawdzenia błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtkos Zgłoś #154 Napisano 26 Lutego 2010 zapomniałem dodać że zero błędów. Czy osuszacz może mieć wpływ, że po np 30min jazdy klima będzie mniej efektywna, czy też jak osuszacz jest do wymiany to od samego początku wydajność klimy będzie kiepska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario Zgłoś #155 Napisano 27 Lutego 2010 Witam.Czy ktoś mógłby mi podać prawidłowy Soft. Coding . Oczywiście chodzi mi o klimatyzację. ---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 10:11 ---------- Wrzucam z prośbą o interpretację : Address 08 Protocol: KW1281 Controller: 3B1907044H Component: CLIMATRONIC B5GP 0007 CODING: 00000 Shop# WSC 00000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #156 Napisano 27 Lutego 2010 zapomniałem dodać że zero błędów.Czy osuszacz może mieć wpływ, że po np 30min jazdy klima będzie mniej efektywna Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario Zgłoś #157 Napisano 28 Lutego 2010 Co jest panowie nie wiecie czy nie chcecie pomóc . Proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #158 Napisano 28 Lutego 2010 Co jest panowie nie wiecie czy nie chcecie pomóc . Proszę. Czekaj cierpliwie aż ktoś ci odpisze - to nie piekarnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #159 Napisano 28 Lutego 2010 Witam.Czy ktoś mógłby mi podać prawidłowy Soft. Coding . Oczywiście chodzi mi o klimatyzację. ---------- Post added at 16:55 ---------- Previous post was at 10:11 ---------- Wrzucam z prośbą o interpretację : Address 08 Protocol: KW1281 Controller: 3B1907044H Component: CLIMATRONIC B5GP 0007 CODING: 00000 Shop# WSC 00000 Soft. Coding http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic142023.html#2770226 może tu znajdziesz odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl23 Zgłoś #160 Napisano 28 Lutego 2010 Koledzy zakupiłem B6 z climatronikiem i cały czas coś tyka z okolic panelu,jak wyłacze offem to przestaje...co to może być?Wrażenie jest jakby cały czas jakiś przekaźnik przełączał się nie znalazłem nic podobnego w sieci,a poszukuję już z 1,5 h więc może Wy coś poradzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach