head Zgłoś #641 Napisano 9 Lipca 2012 Tak sie zastanawiam, czy jest mozliwosc podlaczenia sprezarki na "stale" w sensie aby zblokowac ja w lozysku aby sprawdzic czy wystarczy wymienic owe lozysko, czy cala sprezarke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #642 Napisano 9 Lipca 2012 Można podłączyć na stałem, ale jak zapomnisz to akumulator KAPUTT ja tak miałem parę dni a potem jak musiałem pchać, to w koncu naprawiłem co trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
head Zgłoś #643 Napisano 9 Lipca 2012 (edytowane) Zle wytlumaczylem. Chodzi mi oto jak sprawdzic czy sprezarka dziala a sprzeglo jest uszkodzone. Owe sprzegloo po podaniu napiecia nadal nie lapie walka od sprezarki. Lozyskoo sie kreci na pasku a walek stoi. Czy jest jakis sposob aby zklinowac walek ze sprzeglem aby byly sprzezone razem (bez uzycia pradu bo sprzeglo nie dziala) aby przetestowac sama sprezarke i kupic np tylko sprzeglo, a nie cala sprezarke ktora nie jest tania. Edytowane 14 Lipca 2012 przez head Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
head Zgłoś #644 Napisano 17 Lipca 2012 Czyli, ze niemozna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #645 Napisano 17 Lipca 2012 nie lapie walka od sprezarki. Lozyskoo sie kreci na pasku a walek stoi. Czy jest jakis sposob aby zklinowac walek ze sprzeglem aby byly sprzezone razem (bez uzycia pradu bo sprzeglo nie dziala) aby przetestowac sama sprezarke Jak sama nazwa wskazuje, to sprzęgło jest elektromagnetyczne i bez prądu nic raczej sam nie sprawdzisz. Jakbyś ją oddał do zakładu specjalizującego się w naprawach sprężarek, to by ci wtedy mogli sprawdzić to i owo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcin-suzi Zgłoś #646 Napisano 22 Lipca 2012 Hejka jestem nowy na forum i potrzebuje Waszej pomocy.Temat wygląda tak.Mam paska 2003 tdi 101 kM z climatronikiem.Co roku sprawdzam szczelność układu i co roku nikt nic nie stwierdza nawet pod ultrafioletem jakielkolwiek nieszczelności.Po nabiciu klima działała cały sezon i w następną wiosne znowu lipa.Mam już dość jazdy po mechanikach którzy robią wszystko i nic z mechaniką.Potrzebuje namiary na pefekcyjny warsztacik w okolicach krakowa lb bielska.Pozdrawiam i bardzo dziękuje za odpowiedzi i ewentualnie jakieś konkretne emaile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okruszek Zgłoś #647 Napisano 29 Sierpnia 2012 Pytanie w sprawie Climatronic. Passat B5 FL 2000r 130KM Klimatyzacja sprawdzona, napelniona. Wlaczam auto, wlaczam klime i **** komp pokazuje spalanie 0,6 l dopiero jak mu dam gazy do ok 2tys obr zaczyna chlodzic i jak puszcze pedal gazu to pokazuje spalanie 0.9 l czyli widac ze klima chodzi na wiekszych obrotach. W moim paszczaku tak sie nie dzieje, wlaczam i dziala. Od czego zaczac - obstawiam albo pasek od klimy, lub rolke napinajaca od klimatyzacji. Moze cos innego ? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #648 Napisano 30 Sierpnia 2012 Od czego zaczac - obstawiam albo pasek od klimy, lub rolke napinajaca od klimatyzacji. Moze cos innego ? ? Gdyby się ślizgał to by piszczał. Może sprężarka klimy, ewentualnie sitko w przewodzie przy podszybiu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #649 Napisano 15 Stycznia 2013 Kochani potrzebuje silnik dmuchawy klimatyzacji/swiezego powietrza. Numer czesci 0130111189 lub ewentualnie caly modul 8d1820021. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #650 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam koledzy podpowie ktoś czy nastawy początkowe klap climatronica robi się w grupie 01-ENGINE czy w innej? wiem ze pozniej [basic Settings - 04] - Nastawy podstawowe i kanał 01 ale jak wchodzę własnie tam w ENGINE to wyskakuje w wszystkich 4 okienkach ERROR proszę o podpowiedz tu lub na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #651 Napisano 28 Stycznia 2013 Witamkoledzy podpowie ktoś czy nastawy początkowe klap climatronica robi się w grupie 01-ENGINE czy w innej? wiem ze pozniej [basic Settings - 04] - Nastawy podstawowe i kanał 01 ale jak wchodzę własnie tam w ENGINE to wyskakuje w wszystkich 4 okienkach ERROR W Engine nie ma klimatyzcji, tylko silnik wchodzisz w klimatyzacje 08 -auto HVAC nie w engine 01 i potem basic setting Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #652 Napisano 28 Stycznia 2013 W Engine nie ma klimatyzcji, tylko silnik wchodzisz w klimatyzacje 08 -auto HVAC nie w engine 01 i potem basic setting o taką odpowiedz mi chodziło dziękuje kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaG Zgłoś #653 Napisano 29 Stycznia 2013 Witam Jestem tu nowy i nie chcialem zakladac nowego tematu. Sporo juz zkorzystalem z informacji z Waszego forum, ale nie znalazlem interesujacej mnie informacji. Chcialbym w climatroniku zmienic ninimalna temperature mozliwa do ustawienia. Obecnie jest 18 i nizej juz LO. Teraz w zimie jak jade w kurtce to troche cieplo jest 18. Czy da sie to gdzies w parametrach zmienic zeby np. bylo do 16 i dopiero LO? Jesli tak do gdzie (najlepiej VAGiem) Pozdrawiam Wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #654 Napisano 29 Stycznia 2013 Nie :fajny Ustaw sobie na LO i zmniejsz siłę nawiewu. Nic więcej nie wymyslisz. Poza tym zimą klimatyzacja nie działa poniżej +5 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaG Zgłoś #655 Napisano 29 Stycznia 2013 To szkoda.... Troche to zkopali.... ale coz zrobic. Widocznie uznali, ze niemcy nie lubie mniej niz 18 A po co ma dzilac klima, jak na zewnatrz jest -5 Wystatczy odpowiednio mieszac cieple i zimne z zewnatrz i juz jest 16 Problem jest tylko taki ze nie zrobili regulowanych progow max i min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #656 Napisano 30 Stycznia 2013 zawsze możesz szyby otworzyć , a LO i nawiew na minimum starcza zupełnie nie ma co wydziwiać, jak za ciepło kurtkę można zdjąć przecież ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekm81 Zgłoś #657 Napisano 3 Lutego 2013 Witam Podczas jazdy przy włączonej klimatyzacji gdy dodaję gazu słyszę cykanie przekaźnika, I gdy ujmuję gazu też słyszę cykanie. Domyśliłem się że to ma związek z klimatyzacją. Wszedłem w menu diagnostyczne climatronika. Wybrałem kanał 19 (Kompressor Abschaltbedingung) Kanał 19 to status sprężarki. 0 – to znaczy że w danym momencie jest załączona Ale gdy dodaję gazu podczas jazdy to wraz z tym słyszalnym cykaniem przekaźnika w kanale 19 wskakuje wartość „12” (12 = Motronic-Schnittstelle) co skutkuje wyłączeniem sprężarki. Jak trochę agresywniej pojeżdżę to na stałe jest wartość 12. Trochę słabo jak w lato sprężarka się wyłączy. Środek chłodzący był uzupełniany na maszynie. Nie wiem czy to jest poprawne zachowanie czy jest coś nie tak, proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #658 Napisano 5 Lutego 2013 wyłącza się kompresor, żeby było więcej poweru na jazdę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekm81 Zgłoś #659 Napisano 7 Lutego 2013 A u Ciebie jest tak samo? Domyślam się że tak jest w silnikach słabszych AVB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #660 Napisano 8 Lutego 2013 też tak jest ale to chyba we wszystkich tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach