Skocz do zawartości

head

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O head

  • Urodziny 28.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leics

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam, Mam problem z zawieszeniem. Ogolnie to z lewym kolem. Jak auto stoi na ziemi i ma skrecone kola w prawo to ruszajac kolem slychac delikatne pukanie w osi poziomej. Pionowa jest sztywna. W jakimkolwiek innym polozeniu pukania i luzu nie ma. Luz jest okolo 5mm na osi poziomej (przy kolach skreconych maksymalnie w prawo). Podczas dynamicznej jazdy i ostrym zakrecie w prawo slychac odglos jakby dzialala kontrola trakcji metal tracy o metal probujacy zatrzymać kolo. Skrecajac w druga strone jest ok. Myslalem ze to przegub ale po zdjeciu kola guma wyglada jak nowa i jest w bdb stanie. Czy jest jakis sposob aby sprawdzic przegub? Czy moze problem tkwi gdzies indziej?
  2. Wg mnie nowe to nowe. Ja bede wymienial lampy latem, gdyz nie mam regulacji wysokosci swiecenia na prawej lampie wiec przegladu nie przejdzie. Chyba ze cos wymysle Widzialem jak swieca lampy z kategorii "najtansze z najtanszych" i tez dramatu tam nie bylo.
  3. Nie znika. Dlatego założyłem ten wątek.
  4. Wielkie dzięki kolego za pomoc! Teraz działa jak działać powinno [emoji2]
  5. Chodzi o kamerki do nagrywania podczas jazdy. Mam dwie, jedna na przód druga na tył. Tylko zależy mi na tym aby nie były włączone cały czas a kable chciałbym pochować. Mógłbyś mi przybliżyć położenie owego zacisku? Jutro bym to ogarnął. Wielkie dzięki. Pozdrawiam
  6. Witam, Mam pytanie odnośnie gniazda zapalniczki. Zdecydowałem się wyprowadzić nowe gniazdo gdyż mam do podłączenia dwie kamerki a gniazda z przodu uzywam do nawigacji a plątanina kabli jest strasznie drażniąca. Podpiąlem sie pod zapalniczke i sie okazało, że prad tam nie ginie po zamknięciu auta na czym mi najbardziej zależy. Gdzie najlepiej sie wpiąć aby napięcie ginęło? I którędy najlepiej puścić kable do bagażnika? Na razie utknąłem pod tylną kanapą. A chciałbym wyjsc za gniazdkami w bagażniku. Pozdrawiam
  7. Witam, czy ma ktos moze wymiary blaszki zaslepiajacej egr? Pozdrawiam
  8. Dzieki za rade. Tak wlasnie zrobilem jeszcze wymontowalem silniczek do regulacji wysokosci I wtedy caly odblysnik cofnal sie do tylu o jakies 2cm wiec miejsca az nadto
  9. Panowie mam problem po spaleniu sie kolejnego "leda" jako zarowki pozycyjnej postanowilem wrocic do tradycyjnych zarowek. I pech chcial, ze podczas wymiany nieszczesny led wpadl do reflektora I utknal w tej szczelinie po srodku reflektora. Jest jakas opcja aby go wyjac bez demontazu relfektora? Moze mozna do tej szczeliny dojsc jakos pod zarowkami aby podwazyc tego leda I wyjac przez zarowke od dlugich? Pozdrawiam
  10. Odkopie temat bo aktualnie mam problem z pompa vacum. Hamulce dzialaja coraz gorzej a pedal twardnieje po pierwszym nacisnieciu i niestety hamulce zaczynaja sie kleszczyc. Mam problem z numerem czesci i nieszczesliwymi literkami. Czy owe pompy sie od siebie jakos roznia czy sa w pelni zamienne? Wygladaja identycznie (bosch i luk maja inne ksztalty ale numery czesci sie pokrywaja) a litery na koncu maja od A-N? Z tego co znalazlem to numer uszczelki dla wszystkich pomp jest ten sam. Na pewno mam pompe luka a mam okazje kupic boscha z koncowa literka Q. Tylko czy bedzie pasowala do mojego auta? Dziekuje za odpowiedz.
  11. Juz jestem po wymianie zamka na nowy i nowy problem. Mianowicie jezeli otworze owe drzwi ani lampka sie nie zapala w drzwiach ani oswietlenie wnetrza jak rowniez nie ma sygnalizacji o otwarciu drzwi. Centralny dziala idealnie jak rowniez szyba. Gdzie moze byc problem?
  12. Witam, mam problem z tylnymi drzwiami. Mianowicie zablokowaly sie totalnie. Postepujac wg. forumowego manuala drzwi zaczely sie otwierac ponownie. Zamek przelutowany itp, ale od momentu jak sie zablokowal nie slychac w drzwiach nawet proby dzialania zamka. Teraz drzwi mam otwieralne, ale niestety sie nie rygluja. Jak zamykam auto to ladnie kierunkami blyska ze wszystkie drzwi zamkniete, ale owe tylne sa ciagle otwarte. Zamek nawet nie probuje zaskoczyc. Jak otworze drzwi to lampki sie wlaczaja alarm rowniez. Zdecydowalem aie na wymiane zamka i....... wiekszosc zamkpw ktore ogladalem maja numer Y3B4839015A moj ma koncowke 015M i teraz pytanie czy zamek z koncowka 015A bedzie u mnie dzialal jak dzialac powinien? Po konsultacji z ASO sie dowiedzialem, że tylko oni maja zamek ktory bedzie dzialal w promocyjnej cenie. Oczywiscie ujawnic pasujacego numeru czesci nie chcieli. Dziekuje za pomoc.
  13. Witam, czy taki kabelek bedzie dzialal z moim autem? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271036790042 Juz sam nie wiem o co chodzi. Jedni mowia ze pasek nie ma can pisze do sprzedawcy mowi ze on do konca nie jest pewny bo to wg uk jest 2004/5 to juz b6 tylko jeszcze w poprzednim opakowaniu Ogolnie kabelek potrzebny do diagnostyki. Ktora wersja lepsza usb czy rs232? Pozdrawiam
  14. Czyli jednak do konca. Jak wyciagalem stare amortyzatory to owa nakretka byla dokrecona tylko tak ze z nylonu w nakretce wychodzily 2 zabki gwintu. Sie zastanawiam, czy jezeli dokrece do konca to koniec amortyzatora nie bedzie pukal o gniazdo? Tak na marginesie moja gorna czesc zawieszenia nie byla w ogole rozpinana od montazu. Bez wiercenia sie nie obylo
  15. Jak gleboko nakrecac nakretkne na amortyzatorze? Wystarczy tak aby nylon w nakretce zalapal czy mozna glebiej? Mowa o nakretce trzymajacej wszystko w kupie na poduszce amortyzatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności