-
Liczba zawartości
53 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O VinCe
- Urodziny 06.08.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
VinCe obserwuje zawartość → wymiana lamp przednich, Zawieszenie pneumatyczne w pasku, [B5] Przednie kierunkowskazy USA i oraz 3 innych
-
http://www.ebay.de są gotowe zestawy. przygotuj sie na wydatek około 3-4tys euro
-
Kropki z cementu / silikonu / pianki uszczelniającej na lakierze
VinCe odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
spróbuj jakims karcherem to zmyć. bo jak zaczniesz to drapać to tylko rysy sie porobią. potem jak juz tego syfu nie bedzie na lakierze to mozna przepolerować czymś -
w dziale Mój Passat jest wątek o moim aucie spójrz sobie jest kilka fotek
-
mozntaż samych kierunków jest taki sam jak EU. róznica jest w oprawce zarówki i samej zarówce. W wersji EU mamy zarówke jednowłóknową i wtyczke z dwoma pinami. w wersji US zarówka jest dwuwłoknowa i wtyczka ma 3 piny. w PL niedostępne, w DE pojawia sie baaaardzo rzadko na aukcji ( ja tam własnie kupiłem) ze stanów nie chcą wysłacdo PL. Chyba ze masz kogoś w USA kto Ci to kupi i przysle.
-
[B5] Ramka pod tablicę przedniego zderzaka
VinCe odpowiedział -=CamorrA=- → na temat → Tuning optyczny
zamiennników brak. na ebayu jak jest to cena wychodzi taka sama jak w PL a do tego dojdzie przesyłka...przerabiałem temat uwierz mi -
[B5] Ramka pod tablicę przedniego zderzaka
VinCe odpowiedział -=CamorrA=- → na temat → Tuning optyczny
jest to listwa z wersji USA/JPN. dostępna w ASO w cenie niecałych 300pln -
jak bedzie odpowiednia szerokość felgi, opony i et to nie bedzie obcierać.. ale wyglądać bedzie jak na szczudłach.. jakieś małe obniżenie to jednak jest wskazane
-
wyjmujesz kierunki ktore są na spręzynach. potem odkrecach przy reflektorze od góry dwie śruby (pod takimi zaślepkami) i z boku od strony kierunkowskau jedna śruba.. odpinasz wtyczke i wyciągasz reflektor.. ostrożnie zeby nie połamać zderzaka przy grilu
-
no jak dlaczego z przpdu większy profil??? bo węższa opona. profil to % z szerokości czyli w Twoim przypadku masz 45% z 225mm na przodzie a na tyle masz 40% z 245mm..
-
jak masz gwintowane to wystarczy podnieść na śrubach własnie. w zawieszeniach gwintowanych nie wymienia sie spręzyn. Jezeli jest to faktycznie gwintowane to pod spręzyną masz nakrętki na amortyzatorze 9zazwyczaj dwie) i tymi nakrętkami regulujesz wysokośc auta. jak bedziesz miał jeszcze jakies pytania to pisz. będziemy radzić co i jak
-
205/35 produkuje jeszcze Nitto.. ale dostanie w PL = nierealne
-
9 cali et 35 na tyle wchodzi bez problemu
-
świetny sprzęt wyszedł.powiem odwaznie ale z pełną świadomością ze jeden z najlepszych passatów w europie. No i Czarek fotki odpowiednio zrobił jak zwykle gratulacje
-
hehe. no przyznam ze nie spojrzałem co sie nowego pojawiło tylko wpisałem odpowiedź
-
numer tych zaślepek 3A0 853 688