StefanTG Zgłoś #341 Napisano 23 Stycznia 2011 czyli mam rozumieć że skręt nie ma nic wspólnego z wentylatorem ok . mam jeszcze jedno pytanie bo nie znalazłem na nie odp i te na pewno związanie z climatronikiem . od pewnego czasu mam problem z nawiewem , tzn. gdy jadę do 50km/h wszystko działa dobrze , ale powyżej tej prędkości dmuchawa raz wieje szybko , a raz wolno ( tak jakby się dusiła) - ilość kresek na climatronicu się nie zmniejsza. Według vagu mam błędy : - siłownik klapy ogrzewania v68 (b. sporadyczny) -siłownik klapy centralnej V70(b.sporadyczny) -siłownik klapy przetłaczania v71 (b. stały) -czujnik ciśnienia klimatyzacji -f129 (do czasu nie było kontroli) który z tych silniczków może dawać takie objawy i jak go wymienić - idzie to zrobić przez schowek czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erw12au Zgłoś #342 Napisano 24 Stycznia 2011 Witam. Mam problem z silnikiem regulującym temperaturę v68, kiedy robię test błędu na klimatroniku mi niepokazuje a klapa v68 działa tylko w skrajnych położeniach. Pożyczyłem od znajomego cały silniczek i reakcja jest taka sama jak na moim starym. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Za wszystkie sugestie będę wdzięczny pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #343 Napisano 27 Stycznia 2011 Mam podobny problem z błędem klimatronika 25b. Po usunięciu VAGiem ponownie powraca. Wiem, że to silniczek sterujący klapką nawiewu o numerach: 8D1-820-511. Poniżej link allegro z silniczkami, które należy wymienić. http://moto.allegro.pl/silniczki-sterowania-nawiewami-vw-passat-b5-i1389496756.html Czy muszę zdejmować całą deskę żeby go wymienić czy wystarczy zdjąć np. cały schowek lub obudowę po lewej stronie pod kolumną kierownicy żeby się do niego dostać? Pytanie kieruję do osób, które już coś takiego przerabiały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erw12au Zgłoś #344 Napisano 27 Stycznia 2011 77Marek wystarczy zdemontować schowek, potem dużo cierpliwości i dasz rade wykręcić te silniczki (czerwone i niebieskie cięgno). Ja użyłem klucza w kształcie imbusów Torx 15, poluzowałem też nawiew na nogi i wyciąłem taki niepotrzebny kawałek plastiku wtedy będzie lepszy dostęp do śrub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #345 Napisano 28 Stycznia 2011 Misiek dzięki za podpowiedź na pewno z niej skorzystam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzygit56 Zgłoś #346 Napisano 12 Lutego 2011 witam sprwdzales lozyska w kolach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arti Zgłoś #347 Napisano 21 Lutego 2011 witam.mam pasata b5 i nie chodzi mi chyba klima..gdy wlanczam AUTO to znika mi strzalka pokazujaca,ktory nawiew jest wlaczony (na jaka czesc ciala),gdy wlanczam przycisk pokazujacy, ktory nawiew mam byc wlaczony(na ktora czesc ciala ma byc) to znika AUTO i odwrotnie..albo jest jeszcze tak ze jak mam auto to nie moge miec wiecej jak trzy kreski wlaczony wentylator...czy to jest normalne podczas mrozow gdy wlanczam klime czy poprostu jest jakas awaria? ---------- Post added at 17:02 ---------- Previous post was at 17:00 ---------- witam.mam pasata b5 i nie chodzi mi chyba klima..gdy wlanczam AUTO to znika mi strzalka pokazujaca,ktory nawiew jest wlaczony (na jaka czesc ciala),gdy wlanczam przycisk pokazujacy, ktory nawiew mam byc wlaczony(na ktora czesc ciala ma byc) to znika AUTO i odwrotnie..albo jest jeszcze tak ze jak mam auto to nie moge miec wiecej jak trzy kreski wlaczony wentylator...czy to jest normalne podczas mrozow gdy wlanczam klime czy poprostu jest jakas awaria? ---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 17:02 ---------- witam.mam pasata b5 i nie chodzi mi chyba klima..gdy wlanczam AUTO to znika mi strzalka pokazujaca,ktory nawiew jest wlaczony (na jaka czesc ciala),gdy wlanczam przycisk pokazujacy, ktory nawiew mam byc wlaczony(na ktora czesc ciala ma byc) to znika AUTO i odwrotnie..albo jest jeszcze tak ze jak mam auto to nie moge miec wiecej jak trzy kreski wlaczony wentylator...czy to jest normalne podczas mrozow gdy wlanczam klime czy poprostu jest jakas awaria? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #348 Napisano 21 Lutego 2011 witam.mam pasata b5 i nie chodzi mi chyba klima..gdy wlanczam AUTO to znika mi strzalka pokazujaca,ktory nawiew jest wlaczony (na jaka czesc ciala),gdy wlanczam przycisk pokazujacy, ktory nawiew mam byc wlaczony(na ktora czesc ciala ma byc) to znika AUTO i odwrotnie..albo jest jeszcze tak ze jak mam auto to nie moge miec wiecej jak trzy kreski wlaczony wentylator...czy to jest normalne podczas mrozow gdy wlanczam klime czy poprostu jest jakas awaria? Wszystko jest :ok Strzałki pokazują się poza trybem AUTO,możesz wtedy osobno sobie ustawiać nawiewy i je regulować-ale klima i tak wtedy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arti Zgłoś #349 Napisano 23 Lutego 2011 Dzieki;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelalchemik Zgłoś #350 Napisano 26 Lutego 2011 Witam. Problem tyczy się passata 3BG. Przy około 2,5 tyś obrotów słychać dość głośny "szelest" dobiegający z okolic silnika. Gdy pojechałem do mechanika i przewiozłem go w celu zademonstrowania problemu stwierdził, że jest to wina zbyt małej ilości freonu. Nie bardzo umie sobie wyobrazić powiązania pomiędzy obrotami a freonem. Co o tym sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #351 Napisano 26 Lutego 2011 Witam. Problem tyczy się passata 3BG. Przy około 2,5 tyś obrotów słychać dość głośny "szelest" dobiegający z okolic silnika. Gdy pojechałem do mechanika i przewiozłem go w celu zademonstrowania problemu stwierdził, że jest to wina zbyt małej ilości freonu. Nie bardzo umie sobie wyobrazić powiązania pomiędzy obrotami a freonem. Co o tym sądzicie ? prędzej sprężarka nie wyrabia ale przy aktualnych temp nie działa więc to nie to może dmuchawa powietrza szeleści lub któraś z rolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelalchemik Zgłoś #352 Napisano 26 Lutego 2011 prędzej sprężarka nie wyrabia ale przy aktualnych temp nie działa więc to nie to może dmuchawa powietrza szeleści lub któraś z rolek Chodzi Ci o rolki z rozrządu? Dodam jeszcze, że po przetrzymaniu go przez pare sekund na tych 2,5 tyś obrotów szelest znika na pewien czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #353 Napisano 26 Lutego 2011 Chodzi Ci o rolki z rozrządu? Dodam jeszcze, że po przetrzymaniu go przez pare sekund na tych 2,5 tyś obrotów szelest znika na pewien czas. orolki pasków na zewnątrz napędzających alternator klimę i pompę wspomagania (i tu bym się przyjrzał jej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelalchemik Zgłoś #354 Napisano 27 Lutego 2011 Dzięki za wskazówki. Jak zagadka się wyjaśni, dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron Zgłoś #355 Napisano 5 Marca 2011 witam ja mam pytanie czy jest możliwość ustawienia klimy tak by grzała cały czas to znaczy ciepłem z silnika , pytam bo wydaje mi się że kiedyś udało mi się to osiągnąć a teraz nie pamiętam jak to zrobić pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #356 Napisano 5 Marca 2011 witam ja mam pytanie czy jest możliwość ustawienia klimy tak by grzała cały czas to znaczy ciepłem z silnika , pytam bo wydaje mi się że kiedyś udało mi się to osiągnąć a teraz nie pamiętam jak to zrobić pozdrawiam dajesz na HI lub przekręcasz na max pokrętło i grzeje non top Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #357 Napisano 5 Marca 2011 witam ja mam pytanie czy jest możliwość ustawienia klimy tak by grzała cały czas to znaczy ciepłem z silnika , pytam bo wydaje mi się że kiedyś udało mi się to osiągnąć a teraz nie pamiętam jak to zrobić pozdrawiam Obojętnie czy klima manualna czy climatronic-dajesz na max i czekasz aż się ugotujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #358 Napisano 5 Marca 2011 dajesz na HI lub przekręcasz na max pokrętło i grzeje non top Chcesz go ugotować? :haha Ustawiasz sobie temperaturę na klimie na przykład 24 stopnie i ci grzeje dopóki nie przestawisz na niższą wartośc. Czy to takie trudne? I co ci miało się wcześniej udać? Czy masz klimę elektroniczną czy manualną, to jak sobie ustawisz - tak ci będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #359 Napisano 5 Marca 2011 Jeszcze jedno-jak już dojdzie do maksymalnej wartości to bardziej grzać już nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #360 Napisano 5 Marca 2011 Chcesz go ugotować? :haha Ustawiasz sobie temperaturę na klimie na przykład 24 stopnie i ci grzeje dopóki nie przestawisz na niższą wartośc. Czy to takie trudne? I co ci miało się wcześniej udać? Czy masz klimę elektroniczną czy manualną, to jak sobie ustawisz - tak ci będzie działać. no kolega chce żeby mu grzało cały czas więc ja i kolega patryk podaliśmy mu przepis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach