Gość Zgłoś #321 Napisano 30 Września 2010 Umnie jest tak ,ze gdy pada deszcz auto po jezdzie i postoju pod golym niebem . Odpalam, ruszam i zaczyna lekko i powoli parowac przednia szyba na srodku . Wlaczam wtedy clime ,ktora na AUTO ustawiona i temp. 20-22. Szyba dalej zachodzi ,wtedy wciskam nawiew na szybe ,zapala sie ECON. Zachodzi cala na jakis czas ,nastepnie odparowuje i lekka mgla pojawia sie na szybie klapy tylnej . Dalej juz jest ok ,para znika wmiare wzrostu temp. w aucie . Filtr przeciwpylkowy weglowy , bledow climy brak. Czy to normalne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #322 Napisano 8 Października 2010 Nie dam sobie ręki uciąć jaka sytuacja jest u Ciebie ale miałem takie same objawy. Auto parowało jakby w stawie było parkowane. Odkryłem wszystkie wykładziny pod fotelami i okazało się że pod nogami kierowcy zbierała się woda. Dosłownie litry wody!!! krople były na podłodze pod fotelem kierowcy i rodzajem zagłębienia lub rynienką ciągnęły się aż do miejsca gdzie wchodzi kolumna kierownicy nad nogami kierowcy, wykładzina dosłownie piła wodę. 3 dni zajęło mi z farelką w garażu dokładne osuszenie wnętrza a następne pół dnia szukanie przecieku. Wyszło na jaw że woda przedostaje się małą zaślepką w podłodze pod fotelem kierowcy, między komputerem a pedałami (na wysokości gałki zmiany biegów). Wystarczyła tubka silikonu i jest OK. Zaznaczam że jesteśmy na forum modeli B5 i takiegoż właśnie posiadam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #323 Napisano 9 Października 2010 Zaznaczam że jesteśmy na forum modeli B5 i takiegoż właśnie posiadam Wiem o tym ,liczylem na to ze czutaja tu ci co B6 maja i opinia jakas bedzie . Pod wykladziny nie zagladalem ,ale raczej nic tam nie ma bo by "pluskalo". Pisalem bo troche mnie dziwi ze tak sie dzieje ,bo mam filtr weglowy ,ktory to niby pochlania cala wilgoc (taka jest opinia ). Moze to normalne te chwilowe zjawisko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #324 Napisano 9 Października 2010 jesteśmy na forum modeli B5 Nie bo vw-passat.pl a to tylko wątek o B5 (nawet niedokładnie bo 3B) Ale pytania odnośnie 3C też padają Czy to normalne ? Normalne to nie jest,sprawdziłbym czy woda się gdzieś nie dostaje do wnętrza,bo mi nawet w 3B nie paruje... by "pluskalo". Nie musi,wystarczy że jest wykładzina nieco zawilgocona i takie jaja już się będą działy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #325 Napisano 9 Października 2010 Dzieki. A jesli chodzi o zime (wiejace cieplo), jak ustawiac :AUTO czy ECON ? Jak lepiej dla climy i dla nas ludzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #326 Napisano 9 Października 2010 Dzieki.Wiec jak z tym filtrem weglowym wlasciwie jest ,odnosnie parowania ? I jesli chodzi o zime (wiejace cieplo), jak ustawiac AUTO czy ECON ? Jak lepiej dla climy i dla nas ludzi ? Przy ECON klimę masz wyłączoną-zostaw AUTO lub steruj sobie ręcznie-wtedy klima też działa,tylko sprężarka się nie włącza poniżej (chyba) trzech stopni,poprostu nie wiem dokładnie jak jest w Passacie 3C.Poza tym jak masz włączoną klimę to automatycznie wysusza Ci nieco powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #327 Napisano 9 Października 2010 Przy ECON klimę masz wyłączoną-zostaw AUTO lub steruj sobie ręcznie-wtedy klima też działa,tylko sprężarka się nie włącza poniżej (chyba) trzech stopni,poprostu nie wiem dokładnie jak jest w Passacie 3C Czyli ECON i nawiewy na nogi lub gdzieindziej . A same nawiewy bez ECON czy AUTO to nie pstrykalem ,sprawdze to . W zimie clima nie chodzi ,ale jesli bedzie Auto to sama bedzie sprawdzac gdzie wiunac cieplem by wyrownac temp w calym aucie ,tak ? Bo niby po co compresor ma chodzic w zime ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #328 Napisano 10 Października 2010 Czyli ECON i nawiewy na nogi lub gdzieindziej . A same nawiewy bez ECON czy AUTO to nie pstrykalem ,sprawdze to . Tylko AUTO-ja tak jeżdżę cały rok,ewentualnie czasami klimę ustawiam manualnie jak potrzebuję żeby wentylator działał np.tylko na nogi lub szyby.ECON w zimie nie używaj,wyłącasz wtedy wszystko-masz tak jakby samochód bez klimy. W zimie clima nie chodzi ,ale jesli bedzie Auto to sama bedzie sprawdzac gdzie wiunac cieplem by wyrownac temp w calym aucie ,tak ? Bo niby po co compresor ma chodzic w zime ? Dokładnie,tak jak już napisałem wcześniej-zostaw na AUTO zimą i automatycznie dmuchnie wtedy gdzie i jak mocno trzeba. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #329 Napisano 10 Października 2010 Panowie fachowcy od klimy ,o co chodzi w tym błędzie. 797 foto czujnik oświetlenia g-107,doradzicie coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWszylus Zgłoś #330 Napisano 10 Października 2010 Witajcie! Mam problem, mianowicie w Passku 3BG w Climatronicu mam Farenhajty zamiast Celsjuszy. Czy jest to możliwe żeby to przestawić jakoś? i jeszcze jedno pytanie co to i który to jest przycisk "Recyrkulacji". Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #331 Napisano 10 Października 2010 Naciśnij razem przyciski ECON i AUTO i przestawi ci się z powrotem na Celcjusze. A przycisk recyrkulacji, to inaczej OBIEG ZAMKNIĘTY, czyli przycisk po lewej stronie na dole panelu - ten ze strzałką zakręconą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #332 Napisano 11 Października 2010 Witajcie!Mam problem, mianowicie w Passku 3BG w Climatronicu mam Farenhajty zamiast Celsjuszy. Czy jest to możliwe żeby to przestawić jakoś? Pozdrawiam! jakbyś chciał coś na przyszłość z klimą zrobić http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marifo Zgłoś #333 Napisano 17 Stycznia 2011 Witam. Panowie u mnie czujnik oszukuje o jakieś 4-5 stopni. Wiem ,że czujnik znajduje się przed chłodnicą. Rozłączyłem dzisiaj tą kostkę od czujnika pod zbiorniczkiem a on nadal pokazywał mi temperaturę. Moje pytanie brzmi skąd on sobie bierze te dane i wyświetla mi aktualną temperaturę skoro czujnik jest odłączony? Dodam że odłączanie klemy i panelu klimatronika nic nie pomogło. Z góy dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #334 Napisano 17 Stycznia 2011 No to chyba nie to wypiąłeś co trzeba. Bo jak się rozłączy czujnik temperatury zewn., to na wyświetlaczu będzie "--". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marifo Zgłoś #335 Napisano 17 Stycznia 2011 Tam pod tym zbiorniczkiem jest pięć różnych kostek i tylko ta jadna jest taka ala kwadratowo prostokątna na dwa piny, reszta okrągła, także innej opcji raczej nie ma. Kilka dni temu poodpinałem wszystkie kostki a on i tak mi pokazywał temperaturę, więc o co tu chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #336 Napisano 17 Stycznia 2011 Więc może być zwora gdzieś na przewodach lub walnięty panel klimy(w najgorszym wypadku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marifo Zgłoś #337 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) U kolegi w Passacie też rozpieliśmy tą samą kostkę i temperatura też była wyświetlana na panelu, także nie chce mi się wierzyć, że to są dwa identyczne przypadki. A czy ten jakiś czujnik w okolicach filtra kabinowego nie może przejąć funkcji czujnika temperatury zewnętrznej, jeżeli ten czujnik jest walnięty? Może jakiś pomysł jak zdiagnozować co jest uszkodzone? Witam ponownie. No więc dostałęm się do kostek z tyłu panelu klimatronika i po odpięciu drugiej kostki z prawej (patrząc na panel z przodu) zrobiły się na wyświetlaczu dwie kreski, także panel raczej jest dobry. Tak więc ponawiam pytanie, po odpięciu wtyczki znajdującej się pod zbiorniczkiem od wspomagania cały czs widoczna jest temperatura, ktoś mi wyjaśni dlaczego? może jest gdzieś jakiś inny czujnik który przejmuje obowiązki tego koło chłodnicy jeżeli on źle działa lub wogóle nie działa. Z góry dziękuję i pozdrawiam Edytowane 22 Stycznia 2011 przez marifo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #338 Napisano 23 Stycznia 2011 Panowie mam taki problem - podczas jazdy , gdy robię jakiś ostrzejszy zakręt to zaczyna mi coś piszczeć tak jakby w wentylatorze .. spotkaliście się z czymś takim ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #339 Napisano 23 Stycznia 2011 prawdopodobnie nie ma to nic wspólnego z klimą, może to byc przegub jak i wachacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #340 Napisano 23 Stycznia 2011 podczas jazdy , gdy robię jakiś ostrzejszy zakręt to zaczyna mi coś piszczeć tak jakby w wentylatorze .. spotkaliście się z czymś takim ? Tak. To anioł stróż piszczy, bo zesrał się ze strachu w gacie :fajny Myślał - że juz widział wszystko, ale ty go zaskoczyłeś. A co ci może piszczeć z tamtej strony? Jedynie opony. Ewentualnie tak przeginasz, ze lekko odkształca się karoseria i piszczy wiatr w uszczelce drzwiowej. Klima tu nie ma nic wspólnego z twoim przypadkiem. Prędzej zbieżność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach