seba1988 Zgłoś #621 Napisano 8 Czerwca 2012 Witam! od pewnego czasu zauważyłem w moim pasku który posiada climatronic taką dziwną rzecz, mianowicie: jechałem ostatnio wieczorem a było chłodno więc włączyłem ogrzewanie 24stopnie z nawiewem na twarz, było ciepło po czym wyłączyłem po dotarciu do celu. dziś jechałem i było około 20 stopni na dworzu i po jakiś 2-3km wskazówka od temperatury jeszcze nie ruszyła a z nawiewu leciało ciepłe powietrze a dodam że nie włączałem climatronica, czy w waszych paskach też to zauważyliście?? druga rzecz: gdy zmieniłem temp na climatronicu na 20 stopni i go wyłączyłem z nawiewu leciało chłodne powietrze a gdy z powrotem przełączyłem na 24 i zostawiłem nawiew na twarz leciało nadal zimne powietrze i to mnie martwi, jaki może być tego powód?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #622 Napisano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Witam Posiadam paska jak w opisie 03 r. z niesprawną klimą,dziurawy skraplacz (chłodnica) .teraz przyszedł czas na jej ożywienie ,zakupiłem nową chłodnice ,nie mając pojęcia jak długo w układzie nie było czynnika zakupiłem też osuszacz.korzystając z okazji że układ jest pusty chciałem tez sprawdzić stan dławika,zaworu rozprężnego,według tego co udało mi sie znaleźć to w paskach po lifcie powinien on znajdować sie tu ,jak zaznaczyłem sztrzałką ,to zdjęcia z mojego paska. Niestety po odkręceniu tej złączki nie ma w cienkiej rurce nic,I teraz moje pytanie czy ktoś to wymontował czy po prostu zawór jet w innym miejscu. Dodam ze jest to anglik wiec zaworki do napełniania znajdują sie tak jak w europejczyku po mojej lewej stronie (jak stanę przodem do samochodu) a wejście przewodów do samochodu po prawej stronie. Bardzo proszę o podanie numeru części ,ponieważ syn zajeździł mi kompa na którym miałem Etkę. Pozdrawiam Edytowane 17 Czerwca 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #623 Napisano 16 Czerwca 2012 Dysza dławiąca, jest przy króćcu ładowania kolego :fajny Tzn wewnatrz przewodu A nie tam - gdzie pokazałeś strzałką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #624 Napisano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Dysza dławiąca, jest przy króćcu ładowania kolego :fajny Tzn wewnatrz przewodu A nie tam - gdzie pokazałeś strzałką. Jest tez zdjęcie króćców ładowania(nabijania) klimy i nie ma tam nic, ruki z zaworkami widać na fotce:blink a wiem ze przed liftem tam jest co widać na poniższej fotce. niesty u mnie to wygląda jak na mojej fotce . Dzięki kolego Danek75 masz racje:ok: odnośnie umiejscowienia dyszy dławiącej (coś mi sie p**********o),ale nie ma jej też jak w europejczyku ,a znalazłem ją pod akumulatorem jako że to anglik o czym pisałem,to króćce do napełniania ma po lewej a wejście do parownika po prawej (jak stanę przodem do samochodu) a rurki przebiegają z jednej strony na druga pod akumulatorem i tam jest ta rurka rozkręcana. Edytowane 17 Czerwca 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #625 Napisano 21 Czerwca 2012 Wiatam mam moj problem polega na ty ze mam przerwany calkowicie przewod od chlodnicy do sprezarki klimy w miejscu kolo sprezarki został on pozielony na pół i teraz chce to polaczyc i czy jest taka opcja zeby kupic waz gumowy i dwie opaski metalowe i to polaczyc? ;/ Bo weim mozna pospawac ale czy dalo by to zrobic takim sposobem co opisalem i jaki to by musial byc waz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #626 Napisano 21 Czerwca 2012 Spawaj i nie kombinuj. Twój pomysł przedroży spawanie, a co z efektem...tego nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #627 Napisano 21 Czerwca 2012 chce to polaczyc i czy jest taka opcja zeby kupic waz gumowy i dwie opaski metalowe i to polaczyc? Nie kombinuj- tylko kup używany wąż. Albo daj odpowiedniej firmie, co stosuje zakuwanie węży ciśnieniowych, bo same opaski raczej nie dadzą rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jalab70 Zgłoś #628 Napisano 22 Czerwca 2012 Jakie powinny być wartości zadane w trybie serwisowym climatronika? Na panelu wyświetlają się jakieś wartości - jakie one powinny być? Jak ustawić wartości bez VAGa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aluskonik Zgłoś #629 Napisano 6 Lipca 2012 Mam pytanie dot. sprężarki klimy. Czy da się ja wymontować bez spuszczania czynnika chłodzącego ? Od pewnego czasu piszczy mi klima, podejrzenie padło na sprężarke ponieważ pisk pojawia sie tylko przy włączonej klimie, na niskich obrotach. Znika natomiast na trybie econ, niekiedy po rozgrzaniu silnika i przy dobrym przegazowaniu. Kładłem sie pod samochód i faktycznie wyglada że coś tam się ślizga, cięzko mi to wytlumaczyc bo nie wiem jak nazwać poszczegolne elementy, ale z tego co czytałem to wina sprzęgła sprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccoopp Zgłoś #630 Napisano 6 Lipca 2012 Jeszcze nie słyszałem o takim przypadku, żeby rozszczelnić układ odkręcając sprężarkę i nie tracąc czynnika. Pojedź do jakiegoś warsztatu, gdzie mają maszynę, dogadaj się, że wyciągną Ci czynnik, dostaniesz wydruk ile go było, odkręć sprężarkę, napraw ją i wróć do tego warsztatu gdzie nabiją Ci czynnik na nowo. Przynajmniej zapłacisz za różnicę wagi czynnika a nie za cały. Odkręcając sprężarkę musisz pamiętać o tym, że osuszacz niezabezpieczony, po 12 - 24 godz. będzie do wyrzucenia. A jeśli nie był nigdy wymieniany, to masz okazję zrobić to teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aluskonik Zgłoś #631 Napisano 6 Lipca 2012 Ok, dzieki za info. Trzeba zrobić tak jak mówisz, przynajmniej koszta bd mniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #632 Napisano 6 Lipca 2012 Ostatnio jak coś popiskiwało na wolnych obrotach w pasku tdi to po naciągnięciu napinacza paska od sprężarki piski ustały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
head Zgłoś #633 Napisano 6 Lipca 2012 Witam, mam problem z klima a mianowicie po starcie silnika wiatrak od klimy stoi, nie slychac magicznego "strzalu" sprzegla kompresora. Klimatyzacja jest swiezo nabita i nie dziala. Po diagnostyce cliamtronica pokazuje 444 00 i nic innego. Od czego zaczac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #634 Napisano 7 Lipca 2012 Od czego zaczac? Do sprężarki podłącz prosto z AKU - na krótko - PLUS. Wtedy zobacz czy wystartuje. Kolejna rzecz - sprawdź przekaźnik 267 i włóż inny na podmianę. Wiatrak też można na krótko podłączyć do AKU i zobaczyć, czy sie kręci. I tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
head Zgłoś #635 Napisano 7 Lipca 2012 W jakich rejonach najlepiej sie wpiac? Bezposrednio w sprezarke? W ktorych rejonach szukac wtyczki, bo nie wymacalem wpialem sie w wiatrak we wtyczke kolo zbiorniczka od wspomagania, ale ani drgnal. Jak sprawdzic przekaznik? Jak przelaczam na klimatroniku AUTO-ECON to slychac, ze owy przekaznik pstryka. Sprezarka kreci sie luzno, bez oporow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #636 Napisano 7 Lipca 2012 Przy samej sprężarce masz kawałek kabla z zieloną wtyczką. Tam się wepnij. Przekaźnik - musisz mieć drugi na podmianę. A odnośnie wiatraka - Wiatrak klimy - reanimacja, sprawdzanie -- klik Poczytaj :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
head Zgłoś #637 Napisano 7 Lipca 2012 (edytowane) Wpialem sie tak jak napisales i zero reakcji. wyglada jakby sprezarka umarla. Wtyczka byla bardzo zarosnieta rdza. Mimo iz ladnie sie kreci (reka). Mozliwe, ze wszystko, jest zalezne od sprezarki? (wiatrak itp??). Troche smieszy mnie podchodzenie do auta z mlotkiem, ale jak trzeba.... Jeszcze jedna mysl mi przyszla na mysl czy mozliwe ze cos z osprzetem sprezarki jest cos nie tak a sprezarka jest ok?? Dodam in auto stalo w komisie okolo roku. Edytowane 7 Lipca 2012 przez head Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #638 Napisano 8 Lipca 2012 Ale na włączonym silniku podawałeś napięcie do sprężarki? Jeśli tak, to może być po prostu zatarta. Lub - być może czynnik spierniczył z układu (wiem, wiem - nabijana była) - ale różnie bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anzik Zgłoś #639 Napisano 8 Lipca 2012 mam problem z klima cos w pasku 1999r 1,8 125KM, cos sie pojebalo w niej slychac taki metaliczny dzwiek przy pewnych obrotach tak od 2000 w gore, a na niskich obrotach jest ok, bylem dzisiaj na sprawdzeniu jej i nabiciu, niewiele odczynnika wprowadzil i odgrzybił a temat tego dzwieku mowi ze sie nie podejmuje tego bo napraw jako takich nie wykonuje tylkko sam serwis nabijania. pomóżcie !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suhotnik Zgłoś #640 Napisano 9 Lipca 2012 A ja polecam WSZYSTKIM użytkownikom B6 wymieniać osuszacz raz na 2...3 lata. Ci co nigdy nie wymieniali niech to zrobią Moje autko już tydzień stoi na podnośniku i czyszczą układ z tego badziewia... Rozmawiałem z ludźmi, którzy robią klimy i mówili, że w Passatach toczęśty przypadek, że rozwala się osuszacz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach