Skocz do zawartości

rysiu2006

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rysiu2006

  • Urodziny 28.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DOLNYŚLASK

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. 3B9 945 257 C potrzebne mi oprawki do kierunkow jak by ktos mial niepotrzebne to dajcie mi znac
  2. Mam problem podczas jazy zapala mi się kontrolka od układu chłodzenia ale po kilku minutach gaśnie i jest pojedynczy sygnał płyn jest wentylator chodzi silnik się nie przegrzewa normalnie dobija do 90 stopni ogrzewanie normalnie działa co może być tego przyczyna? Vaga sprawdzałem błędów nie mm. Może się wyświetlić jak np jest za dużo płynu w zbiorniku? jak i co mogę jeszcze sprawdzić vagiem dokładnie?
  3. a jeżeli kupiłem ogrzewane lusterka z kierunkami to ogrzewanie jak podłączyć bo słyszałem ze od ogrzewania tylnej szyby czy to prawda?
  4. ahaaa czyli jak kupie od passata po lf to będą pasować bo na aukcjach widziałem specjalne do roczników sprzed lf i myslalem ze sie ksztaltem roznia czyli śmiało mogę kupować te od passkow po lf
  5. Na allegro chodzą lampy do passka fl kombi po lifcie 2000-2005 i sa jeszcze niby specjalne do passata 96-99 wygląd z passata po fl ale są droższe czym one się różnią i czy te lampy org do passata po fl kombi będą pasowały do passata sprzed liftu czy maja inny kształt?
  6. ale umnie auto odpala wchodzi na swoje obroty i zaraz spada i gasnie a uszkodzona sonda nie ma nic z tym wspolnego ? mam 2 błędy.
  7. Wczoraj bylo wszystko w porzodku pasek chodzil normalnie a dzis sie cos z nim dzieje odpala normalnie ale za chwile obroty spadaja i gasnei wg brak mocy zeby nie zgasł musze mu dodwac gazu dodam ze wyminialem filtr powietrza moze jest uszkodzona przepływka moze cos z sonda ? juto wymieniam filtr paliwa. podlaczylem kompa i wyszly mi 2 bledy z sada lambda tylko kurcze nie wiem jakie za szybko skasowalem i byl jeszcze 1 blad z zaworem magnetycznym n75 przerwa na wyjsciu ale ten blad juz mam od dawna i caly czas passat chodzil normalnie moze cos z ta sonda winna temu wszystkiemu ja sadzicie? a może moduł zapłonowy?
  8. ale da sie tak jezdzic czy cos moze walnac z czasem?
  9. problem jest taki ze to co widac na zdjeciu gorna czesc lata luzno jak zyd po pustym sklepie i moje pytanie co to jest? i czy da sie to jakos zrobic? bo podczas jazdy to oddaje nieprzyjemny dzwiek
  10. rysiu2006

    Klimatyzacja - climatronic

    Wiatam mam moj problem polega na ty ze mam przerwany calkowicie przewod od chlodnicy do sprezarki klimy w miejscu kolo sprezarki został on pozielony na pół i teraz chce to polaczyc i czy jest taka opcja zeby kupic waz gumowy i dwie opaski metalowe i to polaczyc? ;/ Bo weim mozna pospawac ale czy dalo by to zrobic takim sposobem co opisalem i jaki to by musial byc waz?
  11. wpisałem 098 i zaczeła się adaptacja tylko jak jest ten wykres i w legedzie mam ze na zolto sa zaznaczone wolne obroty a na niebieska pisze ze błąd o co chodzi i ile trwa taka adaptacja ? bo u mnie sie robi i robi i nic, aha jaki powinien byc kat otwarcia przepustnicy ? bo umnie chyba jest zly bo na 79
  12. w polskim vagu 4.9 adaptacje sie przeprowadza w nastepujacy sposob silnik>bloki danych>podaj blok (silnik AEB 098?)> ustawienia pierwotne?
  13. Objawy: Twardy waz idący do chłodnicy, po zgaszeniu i odkręceniu korka płyn delikatnie się cofa i waz robi się miękki, temp. jest dobra bo 90st. klima grzeje dobrze płyn i olej tez żadnych mazi. wiec co to może być? uszczelka pod głowica, pompą wody, zapowietrzony układ? Proszę o szybie podpowiedzi co to może być bo muszę na święta jechać w trasę i nie che żeby mechanik naciągać mnie na dodatkowe koszty. I jaki był by koszt ewentualnej naprawy?
  14. Ostatnio wywlalilo mi waz od nagrzewnicy ten co idzie do kroćca wody. Mialem troche plyn w bagazniku bo niedawno wymienialem ten krocicec bo pęknol. Gdy dojechalem do domu pokazalo mi sie kontrolka od ukldau chladzacego zgasilem silnik i w zbiorniku nie bylo juz plynu odkrecilem korek od zbiornika i plyn wrocil z powrotem do zbiornika. Moze uklad byl zapowietrzony? Czy szczelka pod glowica?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności