Skocz do zawartości

anzik

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O anzik

  • Urodziny 11.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wieluń

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999
  1. a u mnie jak stwierdził mechanik zatarła sie sprężarka mowi tez że jest układ cały w opiłkach, mało tego koszta jakie mi powiedział za doprowadzenie układu do 100% sprawności to 700zł sprężarka po regeneracji a swoja zdaje na kolejna ich regeneracje, i czyszczenie układu 800zł co daje razem rac***ąc 1500zł. Zajmował sie tym wykwalifikowany mechanik z BRALINA woj. wielkopolskie okolice Kępna, pojechałem tam z polecenia od mojego mechanika, no ale troche sie zawiodłem ceną tej naprawy, mam więc pytanie czy te koszty faktycznie takie są jakie on mi podał? Jak dla mnie jest to miesięczna wypłata niemal dajcie info w tej sprawie. Pozdr!
  2. u mnie pojawia sie też buczenie przy samym końcu hamowania tzn. na dohamowywaniu koncowym, jest takie typowe buuuuu... i cichnie, nowe tarcze BOSH i klocki roczne ale wcale nie wyjehane no bo w koncu TRW... i w glowe zachodze co.. łożysko było podejrzane, ale jest sprawdzone i jest ok, dzieje się tak tylko i wyłącznie przy kole przednim od pasażera:(( pomożecie??
  3. anzik

    Klimatyzacja - climatronic

    mam problem z klima cos w pasku 1999r 1,8 125KM, cos sie pojebalo w niej slychac taki metaliczny dzwiek przy pewnych obrotach tak od 2000 w gore, a na niskich obrotach jest ok, bylem dzisiaj na sprawdzeniu jej i nabiciu, niewiele odczynnika wprowadzil i odgrzybił a temat tego dzwieku mowi ze sie nie podejmuje tego bo napraw jako takich nie wykonuje tylkko sam serwis nabijania. pomóżcie !!!
  4. mam problem z klima cos w pasku 1999r 1,8 125KM, cos sie pojebalo w niej slychac taki metaliczny dzwiek przy pewnych obrotach tak od 2000 w gore, a na niskich obrotach jest ok, bylem dzisiaj na sprawdzeniu jej i nabiciu, niewiele odczynnika wprowadzil i odgrzybił a temat tego dzwieku mowi ze sie nie podejmuje tego bo napraw jako takich nie wykonuje tylkko sam serwis nabijania. pomóżcie !!!
  5. Witam podepnę się pod temat, u mnie sprawa z gniazdami w bagażniku (kombi) była taka, że swojego czasu paliły mi sie bezpieczniki jak szalone, wiec założyłem większej mocy- jaki efekt?? nie poskutkowało, i w efekcie czego nie mam w obydwu prądu!! wkurza mnie jak mam CB podłączone w kabinie bo nie można komfortowo korzystać z uchwytów na kubki ;// pomóżcie mi w tej sprawie bo dość mam już tego niemieckiego ustrojstwa aaaa byłbym zapomniał, bezpieczniki zostały chyba z 20 razy dokładnie sprawdzone, oraz kable podłączeniowe przy owych gniazdach w bagażniku
  6. Witam, podłączam sie pod posta. mam również problemy z odpalaniem mojego paszczaka 1.8 (125KM) nie az w takim stopniu żeby długo go kręcić ale "po chwili" zapala. jest w nim założona instalacja gazowa, ma już 2lata wymieniany był filtr gazu rok temu, ale przeciez odpalam go na benzynce. Jeśli już owy taki temat był poruszany podeślijcie linke pozdrooo!!
  7. koledzy ja mam w swoim pasku znowu taki problem ze na postoju na wyłączonym silniku ruszając kierownicą to w lewo czy w prawo wyczuwam dosc spore luzy jak by na maglownicy b slychac to bardzo dobrze z kabiny, poza tym wymienione mam wszystkie wahacze dolne, górnych nie robilem bo byly jeszcze OK, wiem ze powinno sie wymieniac wszystkie na raz najlepiej, no ale wiecie sami ze to nie tania sprawa czekam na jakąs podpowiedz. pozdrawiam
  8. koledzy jak ozywic pilot ktorego wczesniej uzywalem, jednak zapomnialem go kiedys z gaci wyciagnac no i sie wypral razem z nimi i nie ma reakcji zadnej- nie dziala. macie jakies pomysly co moglo sie zepsuc??
  9. koledzy ja mam w swoim pasku znowu taki problem ze na postoju na wyłączonym silniku ruszając kierownicą to w lewo czy w prawo wyczuwam dosc spore luzy jak by na maglownicy b slychac to bardzo dobrze z kabiny, poza tym wymienione mam wszystkie wahacze dolne, górnych nie robilem bo byly jeszcze OK, wiem ze powinno sie wymieniac wszystkie na raz najlepiej, no ale wiecie sami ze to nie tania sprawa:D czekam na jakąs podpowiedz. pozdrawiam
  10. witam, ja chciałbym zamontowac w miejsce kratek w zderzaku własnie halogeny od B5 FL, podrzuccie czy istenie fizycznie taka mozliwosc. nie powiem ze halogeny zła rzecz... naprawde przydawaja sie do jazdy to chyba wie kazdy. Prosze podpowiedzcie jak to zrobic i czy k=te kratki od FL pasuja.
  11. ja mam pytanie dotyczące oznaczen na zalączonym przeze mnie zdjeciu, a mianowicie, znalazlem gdzies w necie wlasnie to zdjecie i zastanawiam sie jakim sposobem sa te oznaczenia przy zegarku w obrotomierzu i co one oznaczaja w passku B5???? mozecie podrzucic jakis link jesli "odgrzalem kotleta" , albo dajcie znac:) pozdro http://rapidshare.com/files/442594697/mfa.jpg[/img]
  12. a ten specyficzny gong mniej wiecej przy jakiej temp??
  13. witam, ja mam pytanie dotyczące pikania sygnalizatora w 3B o zmniejszaniu sie temperatury zewnetrznej, nie zauwazylem w jakich przedzialach nastepuje sygnalizacja..?? aa i jeszcze chyba okolo -6'C ta śnieżka śniegu wyłacza sie i nie ma jej.. czy u was tez tak jest??? dajcie znac, albo podeslijcie linke jesli "odgrzalem kotleta" pozdro!!
  14. Również potwierdzam ze da sie zapalniczke wyjąć bez ówczesnego ściągania tunelu, po nie małych problemach pięknie wychodzi i mozna naprawic usterke;))
  15. założyłem dzisiaj wsuwki na kabalki podlaczyłem i po problemie!!! bez zadnego podpinania do vag'a DZIĘKI ! ! !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności