Kosma Zgłoś #301 Napisano 26 Lipca 2010 (edytowane) jezeli juz piszczy to znaczy ze opilki lozyska dostaly sie do sysytemu i trzeba osuszacz wymieniac i czyscic klime. Prawda to z tymi opilkami czy mnie na gania na kasa. bardziej to drugie, jak sprężarka będzie już zatarta to wtedy owszem, chociaż to nie jest też regułą bardziej to taka profilaktyka ze strony speców od klimy. także póki masz czas czym prędzej kupuj sprężarkę, używana czy regenerowana to już Twój wybór, z wymianą sam sobie poradzisz przy pomocy drugiej osoby(jeżeli masz kanał lub podnośnik), uprzednio trzeba tylko czynnik spuścić Edytowane 26 Lipca 2010 przez Kosma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darecki221 Zgłoś #302 Napisano 27 Lipca 2010 trzyfazowy konwerter katalityczny - tak mi kolego wychodzi z tabeli kodów ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:04 ---------- 313 to trzyfazowy konwerter katalityczny ---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:09 ---------- 313 to trzyfazowy konwerter katalityczny - tak wychodzi z tabeli błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #303 Napisano 27 Lipca 2010 313 to trzyfazowy konwerter katalityczny - tak wychodzi z tabeli błędów A na czyj ty post odpisujesz? :hmm Poza tym to nie wiem co masz za tabelę, bo jeśli o klimę chodzi, to 313 oznacza CZUJNIK TEMPERATURY G89 W KANALE ŚWIEŻEGO POWIETRZA :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alsz82 Zgłoś #304 Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) Witam wszystkich, mam następujący problem przeczyściłem cały układ klimatyzacji ( w specjalistycznym serwisie)+ napełnienie + wymiana sprężarki. Klimatyzacja działa tylko jest jedno ale... . Nie kreci mi się wentylator tzn. raz się kreci przez np 5 sekund a później przestaje i tak się to powtarza cyklicznie, tam gdzie to robiłem kolesie kazali mi jechać do elektryka w sprawie danego wentylatora.Na krótko wentylator się kreci. Nie chciałbym zatrzeć sprężarki !!! Nie sprawdzałem jeszcze kodów na climatronicu. Możecie mi wyjaśnić przyczynę takiego działania wentylatora ?? Edytowane 28 Lipca 2010 przez alsz82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prego Zgłoś #305 Napisano 2 Sierpnia 2010 Koledzy mam pytanie, u mnie klima przestała działać podczas wyjazdu na urlop, dmuchawy działają, ale zimne powietrze niestety nie wjeje mimo ustawienia na LO. Po samodiagnozie klimy brak błędów, wyszło 444 02. Zastanawiam się, iż może brakować czynnika, ale po włączeniu LO w środku klima nie chłodzi, jednak po otwarciu maski przewody od klimy są zmrożone. Czy mimo, iż przewody są zmrożone może brakować czynnika i to jest powód iż klima nie działa wogóle? Bo według mnie gdyby brakowało czynnika to przewody nie byłyby zamrożone? Proszę o info czy dobrze to interpretuję? Lub co może być przycyzną, iż klima nie chodzi w wyżej opisanym przypadku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek73 Zgłoś #306 Napisano 2 Sierpnia 2010 witam mam problem z B6 2.0fsi z nadmuchem w klimatronic wszystko swieci reaguje na zmiany ale wentylator stoi czy ktos moze mi pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #307 Napisano 4 Sierpnia 2010 jezeli mowisz o tym wentylatorze przy chodnicy to pewnie sie popsul.Jezeli dziala kilima to szybko go wymien. Jezeli klima tez nie dziala to moze jakis bepiecznik poszedl albo sam panel. Sprawdz wentylator na krotko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek73 Zgłoś #308 Napisano 4 Sierpnia 2010 dzieki chodzilo mi o wiatrak od nadmuchu zdemontowalem schowek przyblokowalo mi cyrkulacje narazie dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #309 Napisano 5 Sierpnia 2010 ja to samo myślałem. ale ryzyk fizyk. wymieniłem kompresor i osuszacz od wypadku (był od nowości z nabitą datą 1998r) i wszystko śmiga. Teraz tylko zauważyłem że jak włączę klimę to kompresor strasznie obciąża silnik. Naprawdę dużo czuć na mocy ale to będzie sprawdzane po wypłacie:P zależy ile Ci koleś chce policzyć za czyszczenie. Mi coś koło 600 zeta chciał zabrać z kieszeni ale też nie bardzo chciał się tego podjąć więc zdecydowałem że sam kompresor i osuszacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #310 Napisano 5 Sierpnia 2010 Mi tez obciaza silnik, mam duza utrate mocy i duze spalanie. To wina kompresora zaczyna siadac. Jutro wymina na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Samson Zgłoś #311 Napisano 5 Sierpnia 2010 Bardzo ciekawy artykuł, widziałem że jesteś z warszawy, czy prowadzisz może warsztat? Mam problem z klimatyzacja, bardzo chętnie skorzystał bym z możliwości naprawy, bo widzę że masz największe pojęcie z ludzi których poznałem... Wbiło mnie w fotel... Jeśli tak, proszę cie o kontakt: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #312 Napisano 5 Sierpnia 2010 mi właśnie niby obciąża silnik ale spalanie na trasie jak teraz byłem nad morzem w 4 osoby pełny bagażnik i wolno nie jeździłem + 10 dni jeżdzenia po mieście i stania w korkach po tankowaniu śrendia 5,5. dlatego jest to dziwne dla mnie. bo to spalanie powinno być dużo większe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość buziol Zgłoś #313 Napisano 16 Sierpnia 2010 witam.mój klimatronic mimo nastawienia LO to podczas zatrzymania samochodu daje ciepłe powietrze po kilku sekundach. a podczas jazdy dziwnie faluje moc nawiewu raz silniej raz słabiej. czy ktoś może zna przyczynę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #314 Napisano 16 Sierpnia 2010 witam.mój klimatronic mimo nastawienia LO to podczas zatrzymania samochodu daje ciepłe powietrze po kilku sekundach. a podczas jazdy dziwnie faluje moc nawiewu raz silniej raz słabiej. czy ktoś może zna przyczynę. Na początek zrób test climatronica to będziemy wiedzieć coś więcej,bo pewnie jakiś błąd wywali Tu masz jak to zrobić: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=6115&postcount=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł84 Zgłoś #315 Napisano 25 Sierpnia 2010 Witam. Czytałem już wiele na forum ale nie doszukałem się identycznego problemu jaki u siebie zauważyłem. Mianowicie podczas jazdy wszystko chłodzi tak jak ma być. Gdy jednak po paru godzinach zaczynam ponowną jazdę, to po włączeniu samochodu (przy wyłączonej klimie) z nawiewów leci gorące i śmierdzące powietrze - czuć jakby spaliny. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy ?? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc. Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #316 Napisano 26 Sierpnia 2010 Nieszczelny układ wydechowy. Plecionka najprawdopodobniej juz powiedziała PAPA, spaliny idą do góry i są łapane przez kabinowy filtr powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #317 Napisano 26 Sierpnia 2010 Jest jeszcze możliwość nieszczelnej odmy,a raczej węża odmy. PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gosciu Zgłoś #318 Napisano 17 Września 2010 Panowie mam pytanko i mam nadzieje,że ktoś będzie umiał mi coś odpowiedzieć mianowicie mój problem wygląda następująco: podczas gdy na dworze są wysokie temperatury mój climatronik wariuje, bo raz dmucha zimnym powietrzem a raz bardzo gorącym i są to takie uderzenia tego powietrza.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #319 Napisano 17 Września 2010 Zrób Autodiagnozę klimy i zobacz , jakie będą błędy. A jak to sie robi - poczytaj w tym temacie - wcześniej masz to opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cola_no Zgłoś #320 Napisano 29 Września 2010 Mój problem dotyczy wilgoci na szybach. Gdy zaczyna padać deszcz, nawet po włączeniu silniejszego nadmuchu zaczynają mi parować w samochodzie szyby, najbardziej lewa strona - przednia i od kierowcy. Do tego dochodzi fakt że pokazuje mi błąd czujnika powietrza zasysanego (787 -temperatura kanału zasysanego powietrza, przerwa lub zwarcie do plusa) i brak nadmuchu ciepłego powietrza przez nawiewy nad klimatronikiem i na szybę kierowcy - ten okrągły, nieregulowany nadmuch na desce rozdzielczej. czy to jest wina padniętej klapki regulacji nadmuchu czy tylko czujnika? Dopiero po podniesieniu temperatury i siły nawiewu niemal na maska, wnętrze stopniowo odparowuje. w którym miejscu znajduje się ten czujnik (bodajże G89)? Z góry dziękuję za pomoc. ---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:41 ---------- poszukałem, poczytałem i czujnik znalazłem. Męczy mnie jednak defekt nawiewu. Mam wrażenie że nawet po ustawieniu siły nadmuchu na maksa - nie ma zbyt wielkiej różnicy między jego minimalną wartością a maksimum. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach