Skocz do zawartości

alsz82

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O alsz82

  • Urodziny 02.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Aleksander
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nisko/Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam mam następujący problem z aku + alarm. Sprawa wygląda następująco samochód jak stoi dłużej niz 4 dni ma problem z zapaleniem, mechanik mi podpiął VAG-a i okazało się ze coś jest z zamkami drzwi ( przód lewy i tył prawy) jednak centralny działa (zamyka drzwi). Mechanik powiedział ze trzeba wymienić elektronikę w centralnym lub cały zamek. Moje pytanie czy da się to zrobić bez kupowania nowego zamku ??
  2. alsz82

    Klimatyzacja - climatronic

    Witam wszystkich, mam następujący problem przeczyściłem cały układ klimatyzacji ( w specjalistycznym serwisie)+ napełnienie + wymiana sprężarki. Klimatyzacja działa tylko jest jedno ale... . Nie kreci mi się wentylator tzn. raz się kreci przez np 5 sekund a później przestaje i tak się to powtarza cyklicznie, tam gdzie to robiłem kolesie kazali mi jechać do elektryka w sprawie danego wentylatora.Na krótko wentylator się kreci. Nie chciałbym zatrzeć sprężarki !!! Nie sprawdzałem jeszcze kodów na climatronicu. Możecie mi wyjaśnić przyczynę takiego działania wentylatora ??
  3. Dzieki za info temat można zamknąć
  4. Witam wszystkich serdecznie, i mam dwa nastepujace problemy. Pierwszy z to jakie kupic felgi stalowe do passata 98 TDI jakie mam dobrac ET, jednak samochód jest obnizony chyba o 3 cm , w tym momencie założone są alusy 16 205, a chce kupic 15 195 zimowe.Moje pytanie jakie kupic felgi stalowe z jakim ET i czy moge kupic 15 ( czy za bardzo nie bedzie obnizony) ?? Druga sprawa do turbina, jakis czas temu była wymieniana guma rurowa ktora prowadzi od silnika do turbiny(brak zasysania powietrza i strasznie duzo mi palił i strasznie dymił-tak powiedział mechanik). Po wymianie tejże gumowej rury turbinka chodziła bajerrr, jednak znow zaczyna mi wiecej palic i dymić.Sciagnołem gumową rure i okazało sie ze jest w niej osadzona czarna lepka maź(jak by nalot olejowy). Wpomnę że zanim mi sie to stało były wymieniane wszystkie filtry,mechanik wykasował mi wszystkie błędy wspomnę ze silnik na chipie. Turbina nie działa jak powinna jak by sie nie włączała przy 2 tys. Moze ktos mi udzielic odpowiedzi na moje pytania i prosze o wyrozumiałość. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności