lebow Zgłoś #121 Napisano 15 Listopada 2011 tarcze najlepiej białe Nadal męczysz te tarcze... Wymontuj "blaszyska" tarcz ,spoleruj je na lustro (są z blachy) wymaraj ładną czcionkę i będziesz miał inaczej niż inni. A co do wtyczki-zaslepki w zegarach to bankowo jest to związane z MFA...ponoć w necie jest wszystko ale o owej wtyczce ni w ząb... Więcej info o samym MFA... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #122 Napisano 15 Listopada 2011 (edytowane) może to jakaś wtyczka by serwis mógł grzebać w elektronice zegara na darmo chyba by tego nie zrobili Co do zegarów tylko tarcz mi brakuje, oświetlenie zrobiłem 2 kolorowe i jednak nie podświetlane od spodu bo nie dawało to takiego efektu jak się spodziewałem, ale cóż w końcu to nie moman a co do tarcz nie mogę znaleźć odpowiednich a nie chce zrobić czegoś co mi się nie będzie na 100% podobało widziałem kilka fajnych na forum ale jak na złość miniaturka jest a nie ma linku do zegarów o normalnych rozmiarach . a jak te z miniatury powiększyłem to wyszły na wierzch KWADRATY a o jakich mażę ? http://imageshack.us/photo/my-images/205/zegarek7en.jpg/ te dzisiaj bd drukował zobaczymy effect http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=304aac3b7f8aff37 po wydrukowaniu tych widać od razu przybrudzenia w niektórych miejscach są porozmazywane. Edytowane 15 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #123 Napisano 15 Listopada 2011 Posiada może ktoś tarcze do b3 1,8 tarcze najlepiej białe Prędkościomierz 220 km/h Zegar analogowy wskaźniki paliwa i temp. standard na pierwszej stronie tego tematu masz przecież takie o jakich marzysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #124 Napisano 15 Listopada 2011 od czego jest ta wtyczka pod zaślepką Od tego, żeby na vw-passat.pl w dziale 35I mieli się nad czym głowić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #125 Napisano 15 Listopada 2011 (edytowane) no i prace nad tarczami zakończone jeszcze tylko Wskazówki do pomalowania zostały jutro wstawię zdjęcia nie jest to profesjonalna robota ale zadowala ///edot/// no i są małe zegary kolor zielony na żywo o wiele ładniejszy a duży niebieski lipne zdjęcie (telefon) na żywo jest o wiele lepiej ino i jeszcze do poprawki dioda środkowa niebieska bo się wysunęła Edytowane 16 Listopada 2011 przez tekken_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #126 Napisano 21 Listopada 2011 Wszystko cacy ładnie pięknie tylko niech ktoś mi powie bo zaraz zajoba dostane ;/ . Wskazówki z temperatury i stanu paliwa zdjąłem, a z prędkościomierza i obrotomierza nie da się ;/. Próbowałem z całych sił i 0 efektu. Czy ktoś się z tym spotkał ? i może udzielić mi porade ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #127 Napisano 21 Listopada 2011 Może spróbuj podgrzać suszarką i wtedy za pomocą widelca ,,na przewagę'' ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #128 Napisano 21 Listopada 2011 my z Emu też widelca używaliśmy przy ściąganiu wskazówek, ale bez suszarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #129 Napisano 21 Listopada 2011 u mnie suszarka + widelec i poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #130 Napisano 21 Listopada 2011 Dzięki panowie. Jutro bede z tym walczył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #131 Napisano 22 Listopada 2011 Pytanko takie jeszcze. Nie moge zdjąć tarczy od temperatury i paliwa. Próboje wyjąc ale jest opór i nie chce połamać. Tam są jakieś zatrzaski czy cos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #132 Napisano 22 Listopada 2011 Pytanko takie jeszcze. Nie moge zdjąć tarczy od temperatury i paliwa. Próboje wyjąc ale jest opór i nie chce połamać. Tam są jakieś zatrzaski czy cos ? tak, musisz od tyły popatrzeć i poodginać tarczę. wtedy zejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #133 Napisano 22 Listopada 2011 A tu tutaj coś dla posiadaczy diesla :mlask Wersja do druku : http://chomikuj.pl/beigrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #134 Napisano 22 Listopada 2011 A to samo tylko na licznik elektronik? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #135 Napisano 22 Listopada 2011 A to samo tylko na licznik elektronik? Wystarczy pierwszą strone wątku otworzyć, piętnasty post, konkretniej to TUTAJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #136 Napisano 23 Listopada 2011 Tyle że Monter miał verkę pod maską a ja 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #137 Napisano 23 Listopada 2011 All Done. Efekt jest świetny. Jutro wstawie fotke. Aha chyba zwalilem obrotomierz . Pokaże jutro na filmiku jego zachowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #138 Napisano 23 Listopada 2011 Pokaże jutro na filmiku jego zachowanie. skacze wskazówka?? dziurka za mała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #139 Napisano 23 Listopada 2011 (edytowane) Tyle że Monter miał verkę pod maską a ja 1Z Byle jaki program graficzny "paint" lub irfanview" i za pomocą kopiowania przeżucasz wnętrze zegara...proste. Coś takiego mi wyszło.... A nawet takie Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Listopada 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekch Zgłoś #140 Napisano 23 Listopada 2011 skacze wskazówka?? dziurka za mała Gorzej. Właczam tylko zapłon, to wskazówka gwałtonie wskazuje na 1.tys obrotow. Odpalam nic sie nie dzieje, nie reaguje. Dopiero zaczyna reagować jak obróce ją o 180 w odwrotną strone do wskzówek zegara. Zatrzymuje się na 3 tysiącach i jest reakcja, więc wtedy przekładam na 1 tys obrotow i jest git. Gdy gasze silnik nie leci w dół, tylko odwrotną stronę np. do 5 tys obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach