serek Zgłoś #301 Napisano 28 Listopada 2013 prawa i lewa różnią się konstrukcją wewnętrzną, wyglądają identycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #302 Napisano 6 Grudnia 2013 (edytowane) No więc jestem po wymianie poduszek pod silnikiem - przypomnę, że kupiłem obydwie z Paska po lifcie. Wcześniej miałem Corteco. Po wymianie niestety nie ma poprawy, wibracje są nadal na podobnym poziomie co przed wymianą. Trzeba szukać przyczyn gdzie indziej (nowa dwumasa, pompa wtryskowa, silnik). W razie czego będę wystawiał Corteco na sprzedaż. Edytowane 15 Grudnia 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OlekStargard Zgłoś #303 Napisano 16 Grudnia 2013 Witam Przeczytałem cały wątek i zgłupiałem bo już nie wiem co myśleć. Chory : Passat Variant FL 1.9 TDI 130 KM w Automacie Na początku, czasem przy załączaniu biegu, było słychać takie puk. Z czasem to puk zaczęło się pojawiać przy gaszeniu samochodu wraz z telepaniem budą. Nie zawsze się to pojawia ale dość mocno to słychać i rzuca samochodem. Na postoju przy włączonym D, dość mocniej trzęsie samochodem niż na P czy N. Do kompletu doszedł efekt uderzania kamienia w podłogę kierowcy, czasem stuknięcia w okolicy wybieraka biegów, podczas odpuszczania gazu, albo dodawania. Przy delikatnym traktowaniu pedału rzadko kiedy dźwięk się pojawia. Ostatnio jeszcze zauważyłem, że silnik zaczął bardziej wibrować na luzie i jak ruszam to trzęsie całym kokpitem dopóki nie przekroczę z 1600 obrotów. Jak silnik się rozgrzeje, efekt mniej dokuczliwy. Do tego jeszcze przy odpuszczaniu gazu podczas jazdy jak obroty schodzą poniżej 1800 słychać jakieś wibracje. Na postoju gdy dodaję gazu to w przedziale 1200 / 1600 pojawia się jakiś świergot w raz z tymi wibracjami, można by rzec, że i z buczeniem. Ostatnią rzeczą, która zaczęła mnie irytować jest dziwny rezonans, takie uuuu....uuuuu....uuuuu jak zbliżam się do 100 km/h i je przekraczam... Poduszki pod silnikiem są suche. Pod skrzynią całe, skrzynią trochę się podnosi. Silnik ręką mogę podnieść jak się przyłożę, tak, że widać ruchy zawieszenia kół. Byłem u mechanika, nic nie stwierdził. Jedynie to uszkodzenie tulei lewego dolnego wahacza. Wymieniłem. Przy okazji łączniki stabilizatora. Za pamięci, jakieś stukanie jak by tłumik się obijał czy coś, i te puk, występuje też, jak ruszam i buda się kołysze po nierównościach i czasem przy podjeżdżaniu pod krawężnik. Nikt nie widzi problemu, a problem narasta i nie wiem co z tym zrobić. ---------- Dodano o 01:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:31 ---------- Witam Przeczytałem cały wątek i zgłupiałem bo już nie wiem co myśleć. Chory : Passat Variant FL 1.9 TDI 130 KM w Automacie Na początku, czasem przy załączaniu biegu, było słychać takie puk. Z czasem to puk zaczęło się pojawiać przy gaszeniu samochodu wraz z telepaniem budą. Nie zawsze się to pojawia ale dość mocno to słychać i rzuca samochodem. Na postoju przy włączonym D, dość mocniej trzęsie samochodem niż na P czy N. Do kompletu doszedł efekt uderzania kamienia w podłogę kierowcy, czasem stuknięcia w okolicy wybieraka biegów, podczas odpuszczania gazu, albo dodawania. Przy delikatnym traktowaniu pedału rzadko kiedy dźwięk się pojawia. Ostatnio jeszcze zauważyłem, że silnik zaczął bardziej wibrować na luzie i jak ruszam to trzęsie całym kokpitem dopóki nie przekroczę z 1600 obrotów. Jak silnik się rozgrzeje, efekt mniej dokuczliwy. Do tego jeszcze przy odpuszczaniu gazu podczas jazdy jak obroty schodzą poniżej 1800 słychać jakieś wibracje. Na postoju gdy dodaję gazu to w przedziale 1200 / 1600 pojawia się jakiś świergot w raz z tymi wibracjami, można by rzec, że i z buczeniem. Ostatnią rzeczą, która zaczęła mnie irytować jest dziwny rezonans, takie uuuu....uuuuu....uuuuu jak zbliżam się do 100 km/h i je przekraczam... Poduszki pod silnikiem są suche. Pod skrzynią całe, skrzynią trochę się podnosi. Silnik ręką mogę podnieść jak się przyłożę, tak, że widać ruchy zawieszenia kół. Byłem u mechanika, nic nie stwierdził. Jedynie to uszkodzenie tulei lewego dolnego wahacza. Wymieniłem. Przy okazji łączniki stabilizatora. Za pamięci, jakieś stukanie jak by tłumik się obijał czy coś, i te puk, występuje też, jak ruszam i buda się kołysze po nierównościach i czasem przy podjeżdżaniu pod krawężnik. Nikt nie widzi problemu, a problem narasta i nie wiem co z tym zrobić. Łącznik elastyczny nie wygląda na przepalony. Turbawka wydaje normalny dźwięk. Wieszaki tłumika całe. Rzucałem nim ręcznie i nie obija się nigdzie. ---------- Dodano o 01:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:33 ---------- Witam Przeczytałem cały wątek i zgłupiałem bo już nie wiem co myśleć. Chory : Passat Variant FL 1.9 TDI 130 KM w Automacie Na początku, czasem przy załączaniu biegu, było słychać takie puk. Z czasem to puk zaczęło się pojawiać przy gaszeniu samochodu wraz z telepaniem budą. Nie zawsze się to pojawia ale dość mocno to słychać i rzuca samochodem. Na postoju przy włączonym D, dość mocniej trzęsie samochodem niż na P czy N. Do kompletu doszedł efekt uderzania kamienia w podłogę kierowcy, czasem stuknięcia w okolicy wybieraka biegów, podczas odpuszczania gazu, albo dodawania. Przy delikatnym traktowaniu pedału rzadko kiedy dźwięk się pojawia. Ostatnio jeszcze zauważyłem, że silnik zaczął bardziej wibrować na luzie i jak ruszam to trzęsie całym kokpitem dopóki nie przekroczę z 1600 obrotów. Jak silnik się rozgrzeje, efekt mniej dokuczliwy. Do tego jeszcze przy odpuszczaniu gazu podczas jazdy jak obroty schodzą poniżej 1800 słychać jakieś wibracje. Na postoju gdy dodaję gazu to w przedziale 1200 / 1600 pojawia się jakiś świergot w raz z tymi wibracjami, można by rzec, że i z buczeniem. Ostatnią rzeczą, która zaczęła mnie irytować jest dziwny rezonans, takie uuuu....uuuuu....uuuuu jak zbliżam się do 100 km/h i je przekraczam... Poduszki pod silnikiem są suche. Pod skrzynią całe, skrzynią trochę się podnosi. Silnik ręką mogę podnieść jak się przyłożę, tak, że widać ruchy zawieszenia kół. Byłem u mechanika, nic nie stwierdził. Jedynie to uszkodzenie tulei lewego dolnego wahacza. Wymieniłem. Przy okazji łączniki stabilizatora. Za pamięci, jakieś stukanie jak by tłumik się obijał czy coś, i te puk, występuje też, jak ruszam i buda się kołysze po nierównościach i czasem przy podjeżdżaniu pod krawężnik. Nikt nie widzi problemu, a problem narasta i nie wiem co z tym zrobić. Turbo wydaje normalne dźwięki. Tłumik szarpałem ręcznie, nigdzie się nie obija. Łącznik elastyczny nie wygląda nigdzie nie przepalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #304 Napisano 16 Grudnia 2013 U mnie jest podobnie jak u kolegi OlekStargard, tylko że ja mam manuala i wyeliminowałem już wszystko poza przegubami. Na dniach będę wymieniał i zobaczę czy to coś pomoże. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OlekStargard Zgłoś #305 Napisano 17 Grudnia 2013 Wczoraj sprawdzałem dokręcenie poduszek. Przy lewej trochę dociągnąłem. Sprawdzałem gaszak przy EGR, normalnie pracuje. Objawy jak były tak są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz89k1 Zgłoś #306 Napisano 16 Lutego 2014 chłopaki potrzebuje numerry do a6 c5 z 1998 silnik 1.9 tdi AFN 110 km chodzi o poduchy silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #307 Napisano 16 Lutego 2014 (edytowane) chłopaki potrzebuje numerry do a6 c5 z 1998 silnik 1.9 tdi AFN 110 km chodzi o poduchy silnika poduszka gumowo-olejowa strona prawa- nr. 8D0 199 382 M poduszkagumowo-olejowa strona lewa- >>4B-W-128-634 nr.8D0 199 379 R , 4B-W-128-635>> nr.8D0 199 379 J , odbijak 8D0 199 399 P Edytowane 16 Lutego 2014 przez mlody24wp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abracny Zgłoś #308 Napisano 9 Marca 2014 Witam , przeczytalem caly watek o wymianie poduszek silnika. Wszystko rozumiem oprocz jednego: 1. podnosimy silnik do gory czy to za miske czy kompresor klimy. 2. odkrecamy poduszki wymieniamy na nowe. 3. nowe poduszki dokrecamy nie na max. . 4. odpalamy silnik by sie ulozylo - i tu moje pytanie odpalamy na uniesionym silniku czy opuszczamy silnik na poduszki ,odpalamy i dokrecamy? Pozdrawiam Artur P.s. Pisze bez polskich znakow na Holenderskiej klawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody24wp Zgłoś #309 Napisano 9 Marca 2014 oczywiście że na opuszczonym jak na podniesionym się silnik ułoży? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #310 Napisano 9 Marca 2014 Za kompresor, to ja bym silnika nie podnosił :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abracny Zgłoś #311 Napisano 9 Marca 2014 Lewarek pod sprężarkę klimy i jazda do góry. Sorki chodzilo o sprezarke klimy P.s. Pisze bez polskich znakow na Holenderskiej klawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galicjusz2004 Zgłoś #312 Napisano 27 Marca 2014 panowie wiec u mnie w passacie b5 wygladala sprawa nastepujaco. podczas przegladu dostrzeglem ze poduszka silnika od strony kierowcy jest wybita i naderwana oraz poduszka skrzyni rowniez lewa strona. wymienilem oba elementy na poduszki firmy Max gear - niestety niezbyt wysoka Połka . aczkolwiek nie sygerowalbym sie tym bo nie zawsze dolna polka oznacza problemy. a wiec kontynuujac po wymianie tych oto poduszek nadeszlo bardzo duze drzenie uata calej karoserki najbardziej czuc na fotelu i kierownicy ale kiedy podniesie sie maske tez widac ze silnik bardziej drzy. wczesniej pomimo zerwanych poduszek objawu nie bylo..... czy ktos moze pomoc? - - - - - aktualizacja - - - - - wyczytralem tutaj gdzie ze tylko oruginaly daja pewnosc spokojnego smigania... bez drgan ale czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #313 Napisano 27 Marca 2014 maxgear ? szkoda w ogóle czasu na montaz tego badziewia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galicjusz2004 Zgłoś #314 Napisano 27 Marca 2014 tego typu odpowiedzi to sie spodziewalem ale nietety nie sa zbyt konstruktywne - - - - - aktualizacja - - - - - moze ktos kto ma pojecie i moglby powiedziec mi konkretnie co i jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #315 Napisano 27 Marca 2014 wyczytralem tutaj gdzie ze tylko oruginaly daja pewnosc spokojnego smigania... bez drgan ale czy to prawda? Bierz Corteco i po problemie< Ja sobie je chwale:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #316 Napisano 27 Marca 2014 tego typu odpowiedzi to sie spodziewalem ale nietety nie sa zbyt konstruktywne - - - - - aktualizacja - - - - - moze ktos kto ma pojecie i moglby powiedziec mi konkretnie co i jak? a czego się spodziewałeś , przecież jak byk każdy pisze że poduszki tylko i wyłącznie oryginały, ew. można kupić używki ale tak samo oryginały ( jak ktoś chce zaoszczędzić sporo grosza) i nic poza tym. W ostateczności można wsiąść te co wyżej wymienione ale ja bym i tak nie polecał. Każdy jeden zamiennik nie spełnia swojej funkcji co zostało potwierdzone przez wielu. Szkoda Twoich pieniążków bo wydałeś je w błoto szczerze powiedziawszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galicjusz2004 Zgłoś #317 Napisano 27 Marca 2014 masz racje troche jestem wsciekly bo mialy byc dobre a tu okazuje sie ze pieniazki poszly w bloto uzywki tez nie wiadomo jakie beda prawda? a nowki te o mtorych pisalem czyli lewa strona silnik i lewa skrzynia jakie to koszty w orginale? no i czy lemforder to tez bedzie spelnial sie jak oryginal czy niestety tez nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #318 Napisano 28 Marca 2014 LEemforder idzie na pierwszy montaż VW więc jest jak oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galicjusz2004 Zgłoś #319 Napisano 28 Marca 2014 no ale lemforder nie jest olejowo gumowy a dzis w salonie pytalem to oryginal jest gumowo olejowy tak mi powiedziano. wiec juz glupi jestem no i oryginal w salonie 400zl mi powiedziano masakra. kolega mi poleda Meyle takiej firmy popatrzylem i faktycznie wyglada niezle guma tez elastyczna ale nie wiem juz czy kupic oryginalny uzywany za 50zl czy meyla za 120 czy co.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #320 Napisano 28 Marca 2014 orginalny uzywany tylko w dobrym stanie- musi chlupać olej jak bedziesz potrząsał w sumie to sam sie musze za tym zakrecić ale tak mi schodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach