Skocz do zawartości
wojtasw

Wymiana poduszek silnika

Rekomendowane odpowiedzi

tak, to obecność osłony powoduje kategoryzację poduszek na lewe i prawe.

 

Pamiętajcie przy kupnie używanych poduszek, że w ZUŻYTYCH poduchach słychać chlupanie oleju przy potrząsaniu. Sprawne poduszki nie chlupią (zmyłą mogą być poduchy, z których uciekł cały olej). Waga sprawnej poduszki to około 700g.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwonilem do salonu VW i powiedzieli mi że prawa wystepuje bez oslony.

Oslaona ma inny nr i trzeba ja zamawiac oddzielnie.

Jak to jest w koncu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie utwierdzili w przekonaniu, że prawa jest sprzedawana z osłoną... Przyjmując, że Twoje ASO ma rację zamów prawą poduchę bez osłony i przełóż swoją starą osłonę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lewa i prawa ma inny numer katalogowy, do tego osłona również ma swój numer - LEWA i PRAWA poduszka nie są to te same poduszki mimo wyglądu, silnik opiera się na jednej inaczej niż na drugiej (silnik ułożony po skosie) dlatego są to dwie różne poduszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie mam mały problem, otóż u mnie przy gwałtownym ruszaniu i nagłym hamowaniu słychać stuknięcie w podłogę, jakby rzucić kamieniem w podwozie. Okazało się że lewa poduszka silnika cała w oleju, więc poszła do wymiany, przy okazji wymieniłem prawą poduszkę skrzyni. Problem ze stukaniem nie zniknął, ale pojawiły się dość mocne wibracje deski i kierownicy w aucie.

Czy mechanik nie "ułożył" nowej poduszki silnika? Obie poduchy Corteco.

Skoro poduchy nie powodują stukania to co jest ich przyczyną? Prawa poduszka silnika jest w porządku.

Wymienić jeszcze lewą skrzyni, w sumie to droga nie jest.

Zauważyłem że mam pękniętą gumę na tulei dolnego wahacza nośnego w lewym kole, czy to może być powodem stoków?

Z drugiej strony na dwóch stacjach diagności nic nie znaleźli.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie corteco tylko ori sie montuje pod silnik bo bywa ze gorzej telepie na zamiennikach niz uzywanych ori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie corteco tylko ori sie montuje pod silnik bo bywa ze gorzej telepie na zamiennikach niz uzywanych ori

 

Niektórzy montują Corteco i nie mają żadnych problemów, więc sam już nie wiem.

Nawet jeśli poducha jest wadliwa to czemu dalej coś tam stuka, ma ktoś jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj zamówiłem lewą oryginalną. Zobaczymy co z tego wyniknie. Pytanie: lewą mam wylaną - czy w związku z tym wymienić też prawą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niektórzy montują Corteco i nie mają żadnych problemów, więc sam już nie wiem.

Nawet jeśli poducha jest wadliwa to czemu dalej coś tam stuka, ma ktoś jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam

Gdzie to dokładnie puka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie to dokładnie puka?

 

Odgłos dochodzi napewno z lewej strony auta, okolice skrzyni i silnika. W momencie stuknięcia czuć je w nogach kierowcy.

Najpierw wymienię lewą poduchę skrzyni a jak nie pomoże to tą tuleje wahacza nośnego.

Normalnie ręce opadają.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do sprawdzenia:

pukanie - poduszki skrzyni, centralną poduszkę silnika, śruby przegubów

wibracje - plecionka wydechu, mocowanie (opaski) wydechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odgłos dochodzi napewno z lewej strony auta, okolice skrzyni i silnika. W momencie stuknięcia czuć je w nogach kierowcy.

Najpierw wymienię lewą poduchę skrzyni a jak nie pomoże to tą tuleje wahacza nośnego.

Normalnie ręce opadają.

 

Pozdrawiam

 

Sprawdz zawieszenie:) Mam podobnie i u mnie 3 wachacze lewe są walniete:) Czuc uderzenie przy ruszaniu z 1-2-3 :) takie szarpniecie z uderzeniem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz zawieszenie:) Mam podobnie i u mnie 3 wachacze lewe są walniete:) Czuc uderzenie przy ruszaniu z 1-2-3 :) takie szarpniecie z uderzeniem:)

 

No i u mnie jest to samo, tylko rzadziej słychać stuknięcie na 2 a już wogóle na 3.

Podejrzewam że to wszystko przez pękniętą gumę na wahaczu nośnym lewym.

Wibracji przed wymianą poduchy silnika nie miałem więc albo poducha lipna (Corteco) albo mechanik ją źle zamontował.

Narazie zajmę się stukaniem a później wibracjami.

Dzięki za pomoc, dam znać jak wszystko wyszło.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo czesta przyczyna stukania przy ruszaniu jest czolowa poduszka, wlasnie dzisiaj ja wymienialem' otoz bolec ktory jest w srodku owej gumy uderzal o ta obudowe co sie przykreca na 3sruby,tak az prawie zrobil tam dziure. Co dziwne po zalozeniu nowej efekt ten sam, bolec uderza o obudowe, powinienem albo skrocic bolca, albo cofnac silnik o jakies 3 cm. tyle ze to chyba niemzliwe. Niewiem co jest grane, cry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz auto po dzwonku? Cały silnik można przesunąć do tyłu na poduszkach o około 10mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos tam bylo robione, ale konkretnego dzwona nie mial raczej,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wymianie lewej poduszki i jest zdecydowanie lepiej. Drgań jakby o połowę mniej. Poduszka oryginalna. Jak ktoś może odżałować trochę kasy to warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile płaciłeś i jaki numer katalogowy ma poduszka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płaciłem za całość 355 zł. Wymienił mi znajomy. NUmer katalogowy 8D0199379AR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast wymieniłem nową lewą poduszkę silnika na jakąś używkę, powód był taki że po założeniu nowej pojawiły się strasznie wibracje w środku auta. Po wymianie o niebo lepiej, cisza w środku mimo założonej używki (ale oryg.).

Myślałem że nowa poducha jakaś wadliwa musi być ale po sprawdzeniu numeru owej poduchy okazało się że powinna iść na prawą stronę - 8D0 199 382M.

Czy to że prawa poduszka została zamontowana na lewą stronę auta mogło powodować silne wibracje wewnątrz auta?

Poducha ma tylko wybity nr jak wyżej, ale nie za bardzo wiem jak wygląda oryginał, żadnego logo VW, nic tylko numer.Czy to może być podróba, jak wygląda oryginał?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez radarrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności