Skocz do zawartości

MichalSWD

  • Zawartość

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O MichalSWD

  • Urodziny 10.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. MichalSWD

    Lusterko do passata B5 FL

    Nie było problemu ze spasowaniem z resztą elementów lusterka? Mocno się trzymają, czy da się ręką je poruszyć jakby nie były zamocowane?
  2. MichalSWD

    Lusterko do passata B5 FL

    Czy lakierowana obudowa lusterka zewnętrznego (wersja z kierunkowskazem) w zamienniku jest dobrej jakości i pasuje czy raczej odpuścić temat i szukać używki?
  3. MichalSWD

    Wymiana sanek 1.9 tdi

    OT: mogę spytać czemu wymieniasz sanki? Korozja czy uszkodzone?
  4. MichalSWD

    Kontrolka płynu spryskiwaczy

    Zmień płyn zimowy na inny i wtedy zobacz. Niektóre płyny nie przewodzą dobrze i czujnik wskazuje brak płynu.
  5. MichalSWD

    Passat z wyprzedaży. Warto?

    Jak dla mnie nie ma się czego obawiać. Masz gwarancję minimum 2 lata (dopytaj jak to wygląda pod kątem tej pierwszej rejestracji). Tylko ten silnik jakoś mnie nie przekonuje, ale to kwestia gustu i zapotrzebowania.
  6. MichalSWD

    Tarcze hamulcowe przód

    Nie szukaj dziury w całym. Jeździj. Przyjdzie wiosna i problem zniknie.
  7. MichalSWD

    Wypalanie DPF - 2.0 biTDI - częstotliwość.

    Czyli jest tak bezobsługowo mimo wszystko? Nie chciałbym, żeby regeneracja włączyła się akurat wtedy, gdy będę pędził do roboty albo po dziecko do przedszkola. :P To dla mnie ważny głos. Jakby to miało tak wyglądać to OK, trasa co najmniej raz na miesiąc mi się trafia jak nie częściej. Ile masz przejechane w Passacie?
  8. MichalSWD

    diesel Przybyło oleju na bagnecie.

    220 zł regenerowana pompa? Chyba wyczyszczona i uszczelniona w jakiś magiczny sposób. Jak chcesz zmieniać to kup nową, a nie szukaj oszczędności. Kupisz "regenerowaną" i nadal nie będziesz wiedział czy to nie ten element jest wadliwy czy to regenerowana leje.
  9. MichalSWD

    diesel Przybyło oleju na bagnecie.

    Jeśli czuć ropę w oleju to po mojemu to paliwo dostaje się do oleju albo przez oringi na pompowtryskiwaczach albo przez awarię pompy tandemowej albo pęknięciem głowicy (w rejonie magistrali paliwowej). Awaria turbosprężarki jest wtórna i spowodowana niską lepkością oleju silnikowego. Zamontowanie nowej turbosprężarki bez usunięcia problemu spowoduje jej ponowną awarię.
  10. MichalSWD

    Wypalanie DPF - 2.0 biTDI - częstotliwość.

    Stoję przed dylematem zakupu nowszego pojazdu. Czytając o tym wypalaniu nie bardzo wiem w jakim kierunku iść. Czy diesel czy benzyna. Robię rocznie ok. 25 tys km. Czasem jest tak, że jeżdżę w mieście przez 3 tygodnie, a potem wylatuję na trasę. Prawdę powiedziawszy perspektywa wypalania filtra co 200-400 km jest dla mnie średnio zachęcająca. Dla mnie to uwstecznienie, człowiek staje się niewolnikiem samochodu. Samochód, zamiast służyć do przemieszczania od A do B, wymaga szczególnej troski.
  11. MichalSWD

    Tarcze hamulcowe przód

    W życiu bym tego nie ruszał. Jest wilgoć, na kołach masz też pewnie nalot z soli drogowej. Tarcze szybciej pokrywają się nalotem. Przyhamujesz kilka razy i powinno być OK. Założysz jakiś tani zamiennik to nie dość, że będzie szurać dalej to jeszcze mogą się szybko pokrzywić albo piszczeć.
  12. MichalSWD

    Falowanie temperatury silnika

    Raczej do nowszych CR , PD miały jeszcze normalne rozwiązania.
  13. MichalSWD

    Falowanie temperatury silnika

    Zanim zaczniecie wymieniać termostaty, podjedźcie do ASO z nr nadwozia. Niektóre wersje 2.0 TDI tak miały, że jest to cecha produktu opisana w systemie ELSA (można poprosić doradcę serwisowego o spojrzenie na podstawie nr nadwozia). Głupia cecha, ale nic z tym się nie zrobi.
  14. MichalSWD

    Woda w klapie Bagażnika

    Pajonkl - pytaj w ASO. Nie jest to jakieś szczególnie drogie.
  15. Powinno się dać wymienić. Fabrycznie do jeden element (tłumik środkowy i końcowy), po wymianie dajesz opaskę 357253141A, żeby je połączyć.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności