Skocz do zawartości

MichalSWD

  • Liczba zawartości

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MichalSWD

  • Urodziny 10.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Musi zakodować VCDS-em. Jak ma zwykły tester do odpytania błędów to nic nie zrobi.
  2. To powiem tak: mam 434 tys km nalotu. Z wahaczy wymieniony dół na TRW (pojedynczo, jak zaczynały się problemy). Góra oryginał (zmienione tylko tulejki gumowe, bo sparciały). Stuków i luzów zero. Nigdy nie szukałem zestawów, bo mi to nie było potrzebne.
  3. Z tego co rozmawiałem z mechanikami, to podobno Master Sport jest całkiem niezły. Wytrzymuje zaskakująco długo.
  4. Wysyłka, chyba, że wybierasz się do Kielc. Czasem mi wpada jakaś trasa na Warszawę, ale nie jestem w stanie powiedzieć kiedy będzie następny raz.
  5. Jak chcesz mogę spróbować to ogarnąć jak tylko znajdę jeden potrzebny element. Jestem w Warszawie w niedzielę 31.05, mogę zabrać roletę do Kielc i na miejscu to zrobić. Pytanie tylko czy masz wszystkie elementy jakie były w tej bocznej osłonie i w jakim stanie jest osłona.
  6. Jest zmiana oryginalnego oleju Longlife III ze specyfikacją 504.00/507.00 z 5W-30 na 0W-30. Wszystko zgodnie z zaleceniami producenta.
  7. MichalSWD

    Wymiana zamka

    Jak dla mnie to zamek nie ma nic do tego. Szukaj złamanego przewodu w wiązce do drzwi. Może być też uszkodzony sterownik połączony z silnikiem szyby.
  8. Powodzenia w walce. Jak już się poddałem. Nowa odma, zrobiona głowica, turbo po przelocie 40 tys km, czyszczony dolot, zregenerowane wtryski i dalej kopci. Mam wrażenie, że 427 tyś km już dość mocno odcisnęło się na tym silniku.
  9. Odpowiadając na Twoje pytanie - występuje, jak najbardziej. Rozwiązanie to wymiana drzwi na takie z 2000-2002 roku. Te późniejsze gniją jak na foto poniżej.
  10. MichalSWD

    Brak mocy

    Czujnik za 25-30 zł to podróba, mimo iż znaczki ma jak oryginał. Te czujniki to loteria - jeden działa, a inny nie.
  11. MichalSWD

    Brak mocy

    Czujnik jakiej firmy? Oryginał czy pseudooryginał za 25 zł? Czy po odcięciu mocy pomaga wyłączenie i włączenie zapłonu?
  12. Oczywiście, do 4motion są tylko inne uchwyty. Miejsca do wkręcenia śrub są przygotowane, pod zaślepkami z folii w kolorze nadwozia między oparciem i siedziskiem tylnej kanapy.
  13. Musisz nacisnąć zaznaczony na czerwono plastik, jak nie idzie, dociśnij kostkę do zamka i wtedy spróbuj. Jest zimno, może iść opornie. Generalnie zaznaczony element jest dźwigienką blokady kostki na zamku. Trzeba to dobrze docisnąć, żeby ruszyć.
  14. Bombardier1987 wkleił też błąd ustawienia wałków rozrządu. Od tego bym zaczął.
  15. Nie wiem, co może być przyczyną - po wymianie klocków z tyłu (ATE) w styczniu 2019 po rozgrzaniu hamulców (np po przejechaniu kilku km w mieście) podczas cofania słychać takie buczenie z tyłu (ewidentnie od klocków, jakby je sklejało z tarczą). Zacisk wymontowany, wkręca się lekko. Klocek w prowadnicy nie zacina się . Odgłos buczenia narasta, kiedyś by mało słyszalny, a teraz to jakby okręt wpływał do portu. Spotkał się ktoś z czymś takim?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności