Skocz do zawartości

Robert90

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam też mam problem z moim passatem b5 fl 1.9 tdi silnik AWX... auto odpala jest wszystko ok do momentu gdy na 4 biegu powyżej 2.5 tys/obrotów odcina mi turbo. I już mowie ze auto było podłączone pod kompa. Silnik brak błędów. Wymieniony filtr paliwa, wężyki od podcisnienia wszystkie nowe, N75 oryginalny pierburg też wymieniony, gruszka sprawdzona duża skrzykawka z wężykiem sztanga gruszki chodzi, egr wyczyszczony... czasem jest tak że potrafie wykrecic paskiem nawet 180 km/H i sie nic nie dzieje A czesto nawet zbyt czesto jest tak że dochodzi do 120 km/H i nagle brak mocy auto chodzi jak bez turbo. Wystarczy zgasić silnik odpalić i wszystko jest ok czasem jest tak że znow po odpaleniu wykręca 160 czy 180 km/H A zazwyczaj znow przy 120 mi odcina. Co to moze byc ?
  2. Symbolikę błędów nie pamiętam. Szczerze to wog nie pytalem o błędy. Bo to znajomy elektromechanik wiec za free mi kompa wpiąl. Zależało mi tylko na tym żeby się dowiedzieć co jest nie tak ze pokazuje mi kontrolke poduszki. I mi oznajmił tylko ze mam zwarcie na masie od poduszki od strony pasażera. Dlatego mi wyskakuje błąd
  3. Robert90

    Brak mocy

    Czyli co kupic droższy lepszy czujnik? Owszem jak byl stary czujnik mam nadzieję że oryginalny. To mimo to że temperatura stawala na 70/80 stopni to samochód mimo temperatury 90stopni C ciagnol caly czas
  4. Robert90

    Brak mocy

    No byłem u goscia na komputerze. I pow mi ze mam zbyt uboga mieszanke paliwa i powietrza. Dlatego też zaczela mi wyskakiwac kontrolka silnika. Po ściągnięciu górnej pokrywy silnika zauważyłem przetarty wężyk idacy od egr gdzies do silnika. Byl przetarty i mial w sobie już dziurę. Po nałożeniu wiekszego i grubszego odcinka węża na ten wężyk i obklejeniu go tasma na temperaturę po 2 odpaleniu silnika kontrolka zgasla i już sie nie pojawila. Natomiast zostal tylko brak mocy na 90 stopnich C Czujnik nie oryginalny. Za 25 moze 30 zl już nie pamiętam. Samo zgaszenie i odpalenie silnika nic nie daje już próbowałem. Auto musi być zgaszone temperatura spadnie powiedzmy do np 70 stopni odpalam ruszam jest wszystko ok dochodzi 90 stopni C jest takie jak by szarpniecie i nagle 2200 ob i nic wiecej
  5. Witam mam sam problem w moim passacie 2005r bylem na diagnostyce kom. Gosciu usunął mi blad jakies 2 miechy temu. Oczywiście bylo to do przewidzenia ze blad sie znow pojawi bo on go tylko usunął. I pow mi ze mam gdzies zwarcie na masie od poduszki od strony pasażera. I teraz jak sie za to zabrac zeby nic nie spieprzyc?
  6. Witam wszystkich. Jestem tu nowy wiec nie za bardzo wiem co i jak. Mam problem z moim passatem b5 fl 2005r 1.9 tdi 130km. Mianowicie zaczelo sie od tego ze wskaznik temperatury cieczy dochodzil do Max 80 stopni C. I ani w górę ani w dol wskazówka juz sie nie poruszala.Stwierdzilem ze zawiesza się termostat. Wymienilem termostat czujnik temperatury zapałem nowy plyn I wskazania temperatury silnika są ok teraz. Ale natomias gdy temperatura cieczy chlodzacej silnika ma od 70 do Max 85 stopni C silnik ciagnie fajnie na wszystkich biegach nawet do 3 tyś obrotow. Ale gdy ciecz uzyska wzgledem wskaznika 90 stopni C silnik traci moc na 4 5 biegu do Max 2200 ob i 100/120 na 5 biegu wiecej nic. Nie ma mocy rozpedzic samochodu. Do tego zauważyłem że wskazówka temperatury cieczy będąca na 90 stopnich C potrafi nagle spasc na 0 i nagle wraca na 90 stopni . I podczas dłuższej jazdy potrafi tak robic kilka razy. Panowie pomóżcie bo jest to uciążliwe dla mnie taka jazda bez mocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności