Robert90
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
diesel [B5] Spadek mocy - przeczytaj to zanim zapytasz o... [FAQ]
Robert90 odpowiedział marecek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam też mam problem z moim passatem b5 fl 1.9 tdi silnik AWX... auto odpala jest wszystko ok do momentu gdy na 4 biegu powyżej 2.5 tys/obrotów odcina mi turbo. I już mowie ze auto było podłączone pod kompa. Silnik brak błędów. Wymieniony filtr paliwa, wężyki od podcisnienia wszystkie nowe, N75 oryginalny pierburg też wymieniony, gruszka sprawdzona duża skrzykawka z wężykiem sztanga gruszki chodzi, egr wyczyszczony... czasem jest tak że potrafie wykrecic paskiem nawet 180 km/H i sie nic nie dzieje A czesto nawet zbyt czesto jest tak że dochodzi do 120 km/H i nagle brak mocy auto chodzi jak bez turbo. Wystarczy zgasić silnik odpalić i wszystko jest ok czasem jest tak że znow po odpaleniu wykręca 160 czy 180 km/H A zazwyczaj znow przy 120 mi odcina. Co to moze byc ? -
Kontrolka AirBag - nagłe pojawienie się
Robert90 odpowiedział forest91 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Symbolikę błędów nie pamiętam. Szczerze to wog nie pytalem o błędy. Bo to znajomy elektromechanik wiec za free mi kompa wpiąl. Zależało mi tylko na tym żeby się dowiedzieć co jest nie tak ze pokazuje mi kontrolke poduszki. I mi oznajmił tylko ze mam zwarcie na masie od poduszki od strony pasażera. Dlatego mi wyskakuje błąd -
Czyli co kupic droższy lepszy czujnik? Owszem jak byl stary czujnik mam nadzieję że oryginalny. To mimo to że temperatura stawala na 70/80 stopni to samochód mimo temperatury 90stopni C ciagnol caly czas
-
No byłem u goscia na komputerze. I pow mi ze mam zbyt uboga mieszanke paliwa i powietrza. Dlatego też zaczela mi wyskakiwac kontrolka silnika. Po ściągnięciu górnej pokrywy silnika zauważyłem przetarty wężyk idacy od egr gdzies do silnika. Byl przetarty i mial w sobie już dziurę. Po nałożeniu wiekszego i grubszego odcinka węża na ten wężyk i obklejeniu go tasma na temperaturę po 2 odpaleniu silnika kontrolka zgasla i już sie nie pojawila. Natomiast zostal tylko brak mocy na 90 stopnich C Czujnik nie oryginalny. Za 25 moze 30 zl już nie pamiętam. Samo zgaszenie i odpalenie silnika nic nie daje już próbowałem. Auto musi być zgaszone temperatura spadnie powiedzmy do np 70 stopni odpalam ruszam jest wszystko ok dochodzi 90 stopni C jest takie jak by szarpniecie i nagle 2200 ob i nic wiecej
-
Kontrolka AirBag - nagłe pojawienie się
Robert90 odpowiedział forest91 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam mam sam problem w moim passacie 2005r bylem na diagnostyce kom. Gosciu usunął mi blad jakies 2 miechy temu. Oczywiście bylo to do przewidzenia ze blad sie znow pojawi bo on go tylko usunął. I pow mi ze mam gdzies zwarcie na masie od poduszki od strony pasażera. I teraz jak sie za to zabrac zeby nic nie spieprzyc? -
Witam wszystkich. Jestem tu nowy wiec nie za bardzo wiem co i jak. Mam problem z moim passatem b5 fl 2005r 1.9 tdi 130km. Mianowicie zaczelo sie od tego ze wskaznik temperatury cieczy dochodzil do Max 80 stopni C. I ani w górę ani w dol wskazówka juz sie nie poruszala.Stwierdzilem ze zawiesza się termostat. Wymienilem termostat czujnik temperatury zapałem nowy plyn I wskazania temperatury silnika są ok teraz. Ale natomias gdy temperatura cieczy chlodzacej silnika ma od 70 do Max 85 stopni C silnik ciagnie fajnie na wszystkich biegach nawet do 3 tyś obrotow. Ale gdy ciecz uzyska wzgledem wskaznika 90 stopni C silnik traci moc na 4 5 biegu do Max 2200 ob i 100/120 na 5 biegu wiecej nic. Nie ma mocy rozpedzic samochodu. Do tego zauważyłem że wskazówka temperatury cieczy będąca na 90 stopnich C potrafi nagle spasc na 0 i nagle wraca na 90 stopni . I podczas dłuższej jazdy potrafi tak robic kilka razy. Panowie pomóżcie bo jest to uciążliwe dla mnie taka jazda bez mocy.