robol Zgłoś #61 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) ok dzięki wielkie może to i wina jakiegoś przewodu przerobiłem już wszystkie opcje i dalej to samo pasek klinowy nowy.płyn, pompa, z magla nie cieknie jeżdżę już ponad tydzień i płynu ani grama nie ubyło .fakt jak to będzie przewód któryś to na darmo kupiłem nową pompę a ten przewód co idzie taki wkręcany w pompę zasilający tak? Edytowane 15 Listopada 2009 przez robol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baca121 Zgłoś #62 Napisano 21 Listopada 2009 wita, ja tez mam problem z tym wspomaganiem po wymianie pompy na ze szrotu z golfa3 po 2 miesiacach zaczelo z rana po odpaleniu brakowac wspomagania w prawa strone a w lewom jest ok, po paru sekundach wszystko puszcza i jest ok, zastanawiam sie czy to nie wina zaworku w pompie, co wy na to,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #63 Napisano 22 Listopada 2009 przerabiałem i to czyściłem itd to nie wina zaworu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baca121 Zgłoś #64 Napisano 22 Listopada 2009 to ja juz nie wiem co to jest, u mnie magiel nie ma zadnego przecieku, uklad plukałem ropa i nic nie dało,podsuwajcie jakies pomysły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkaz1250 Zgłoś #65 Napisano 22 Listopada 2009 Według mnie maglownica do wymiany, miałem kiedys problem w b3 cieżko skręcało kierownicą w prawo do momentu aż nie rozgrzal sie płyn we wspomaganiu. Wymiany płynów nic nie dały. Po jakims czasie wspomaganie calkowicie padło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #66 Napisano 23 Listopada 2009 już mam problem z głowy sprzedałem paska:p raczej to magiel albo zawór w przewodzie zasilającym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #67 Napisano 23 Listopada 2009 ...już mam problem z głowy sprzedałem paska... Hej, A zapowiadała się epopeja bardziej opasła od "Tadeuszka" Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Savczuk Zgłoś #68 Napisano 14 Lipca 2010 Witam, odświeżę trochę temat, otóż po wymianie pasków zrobiło mi się to samo, brak wspomagania na niskich obrotach, przed wymianą wszystko było ok. Może ktoś się z tym spotkał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #69 Napisano 14 Lipca 2010 zobacz jaki jest stan płynu w zbiorniczku, ale podejrzewam ze moze byc za słabo naciągniety pasek i sie slizga na jałowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Savczuk Zgłoś #70 Napisano 15 Lipca 2010 Stan płynu jest ok, pasek też jest dobrze naciągnięty, przy wymianie paska stuknąłem w pompę kilka razy młotkiem, czy to możliwe że to jej zaszkodziło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #71 Napisano 15 Lipca 2010 ja tak miałęm, ukruszył mi się malutki kawałeczek obudowy od środka, taki opiłem na niecały milimetr i pompa nie dawała ciśnienia tak jak powinna, na wolnych tak jakby jej nie było, kupiłem taką samą drugą popsutą na szrocie za 20 zł, przełożyłem wnętrze przy okzaji wymieniłem łożysko i pompa hula jak nowa, koszt całej operacji 50 zł i 2 godziny roboty pod blokiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Savczuk Zgłoś #72 Napisano 16 Lipca 2010 O widzisz, u mnie może być podobna sytuacja, jak w nią stuknąłem może coś odpadło od środka i już łopatki się nie rozkładają, chyba czeka mnie wymiana na drugą. Przy okazji przestroga na przyszłość, pamiętajcie żeby się ostrożnie obchodzić z tymi pompami, sam nie wiedziałem że są takie delikatne i to pewnie przez te kilka uderzeń młotkiem coś się z nią porobiło... A tak a propos chemik86, podobno tych pomp nie da się regenerować bez specjalistycznego sprzętu, trudno było ją złożyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #73 Napisano 16 Lipca 2010 szczerze powiem że jedyna trudność to zdjąć ten trójkąt do którego jest przykręcone kóleczko, mimo że mam porządny trójramienny ściągacz to się nakombinowałem, i to chyba tyle odnośnie sprzętu:D, no dla wygody to szczypce do simeringa by pomogły bo jest jeden ale śrubokrętem albo pilnikiem też można, gdzieś na forum jest taki zestaw zdjęć chyba z forum golfa jak poskładać taką pompę. Moim zdaniem nie jest to trudne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #74 Napisano 12 Października 2010 Witam. Mam problem z wspomaganiem, od pewnego czasu zaczeła wyć mi pompa a stalo sie to bezpośrednio po wymianie przekładni kierowniczej. Sprawa wyglada nastepująaco- odpalam auto skrecam kierownica i pierwsze 3-4 obroty wszystko jest w porzadku i nic nie wyje nastepnie zaczyna lekko wyc i po przejechaniu krótkiego odcinka w samochodzie jest dosłownie jak na koncercie - strasznie wyje. Czy moze byc to spowodowane wadliwa przekladnia kierownicza ? bo przed wymiana przekladni bylo ok. aaa i delikatnie plyn sie pieni tak jak by sama sie zapowietrzała czy jest to mozliwe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #75 Napisano 12 Października 2010 a szukajki użyłeś przed założeniem nowego wątku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uosiu Zgłoś #76 Napisano 12 Października 2010 jak wywali sie uszczelniac w przekladni, to owszem, bedzie sie pienic. Obstawiam przekladnie do regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b0ss Zgłoś #77 Napisano 12 Października 2010 tylko z kad to wycie sie pojawilo, przed zmiana przekladni byla cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #78 Napisano 12 Października 2010 a szukajki użyłeś przed założeniem nowego wątku?? Ale po co się męczyć? Tytuł wątku też ciekawy :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #79 Napisano 12 Października 2010 Ale po co się męczyć? Tytuł wątku też ciekawy Wpisałem w szukajkę samo "wspomaganie", z ciekawości co pokaże, mimo iż pamiętam że niedawno te tematy były poruszane.... Wyskoczyło multum tematów, w tym kilka świeżych, sprzed tygodnia, dwóch... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uosiu Zgłoś #80 Napisano 12 Października 2010 tylko z kad to wycie sie pojawilo, przed zmiana przekladni byla cisza. 1) lapie powietrze 2) z racji niedroznosci czegos tloczy olej pod maksymalnym cisnieniem. U mnie ustepuje po wlaniu swiezego ATFu do wspomagania- przelewam kolo litra na swiezy. spokoj na tydzien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach