Skocz do zawartości

robol

  • Liczba zawartości

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robol

  • Urodziny 11.03.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubelskie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. panowie nastawnik powoduje szarpanie i falujące obroty na jałowym nastawnik nie powoduje że są bąble powietrza:mur kto wam takich bajek naopowiadał że jak układ nieszczelny to napewno nastawnik
  2. no właśnie ECU daje sygnał na świece i przy min.5stopniach świece grzeją
  3. nastawnik w pompie do czyszczenia i najlepiej zmierzyć mu ciśnienie lub przepływka nie domaga
  4. no pewnie że się zmieni ustaw ok,50-65 w tych granicach:dobrze
  5. wcale nie oznacza że dobry a mierzyłeś ciśnienie turbiny podczas jazdy?
  6. ominąć n75:dobrze żeby zobaczyć czy dalej to samo będzie i wogóle jakbyś miał jak podmienić ten zawór to też by było dobrze stawiam na uszkodzony n75 lub nastawnik pompy mierzyłeś ciśnienie turbiny?podczas jazdy?
  7. tak ma musisz sprawdzić kąt wtysku no i świece żarowe
  8. mówię ci ustaw 50-65 na 100% ja mam tak ustawione i jest git i 80stopni trochę mało
  9. zrób sobie bajpasa żeby zobaczyć czy n75 jest sprawny aha kąt wtrysku powinien być 50-65
  10. a n75 sprawdzałeś?podmieniałes żeby zobaczyć czy lepiej?bo to szarpanie to raczej nastawnik pompy ,jeśli ci raz szarpnie i idzie normalnie tzn.że złapał awaryjny(notlauf) wtedy n75 do wymiany a jeśli szarpie cały czas to na 90% nastawnik do czyszczenia i potem VAG ,dawka itd. a na biegu jałowym obrotu ci nie falują?
  11. nie ma ssania, ECU ustala dawkę paliwa na podstawie sygnału z czujnika temp.
  12. nie ma żadnej pompki paliwo ciągnie pompa wtryskowa a buczenie lub coś podobnego to może zawór n75 się odzywać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności