Skocz do zawartości

piotrek.sz7

  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrek.sz7

  • Urodziny 09.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jarek3251 - Mam pytanie, czy w końcu udało się znaleźć przyczynę? Ja mam tak samo
  2. Witam, Auto - Passat b4, 1.9 TDI 1Z 94r. Zmienione w aucie: kolektor dolotowy AWX, EGR - nie ma, intercooler Vito 115 - cały alu, dolot zmieniony przeze mnie na rury stalowe - nie ma żadnej rury do intercoolera z serii, chip jest na wtryski od AEL, seryjne turbo i pompę no i pod ten dolot co mam. Filtry powietrza i paliwa wymienione przed robieniem logów. Podejrzewam, że coś dzieje się z pompą, na zimnym silnik chodzi nierówno, wtryski sprawdzane - nowe końcówki 0,216 w obudowach od AELa i ciśnienie ustawione na 190/300 (od kolegi z forum Cobreti), więc wtryski wykluczam. Turbo głośniej chodzi od czasu jak padła mi przepływka - brak mocy był, luzy na wirniku małe - przełożyłem środek - korasa z turbo 1Z z Audi, przepływomierz kupowałem inny używany Pierburga, ma być dobry - podobno. Przewody podciśnienia zmieniłem na nowe, N75 też zmieniłem, bo stary rozbierałem i sprężynka była przetarta - a że nie mogłem jej nigdzie dostać to kupiłem inny używany i ten mi "cyka", rezystancja też była dobra, tylko nie pamiętam ile wynosiła. Może ktoś kumaty miał chwilkę czasu i chęci, i rzucił oczkami na te logi, i się wypowiedział na ich temat? Statyczne Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_KS4w1m7.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_hg4K2Om.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_hh7I3.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_QLOA1Z.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_Q8To02w.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_44x8z01.html - log na zimnym silniku Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_l08wsGH.html - log na ciepłym silniku Bassic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_oRaBEb.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_QsK7W.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_PeH6CbT.html dynamiczne: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_eN1X58.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_3G00m.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_22231.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_UL3SI.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_2A10fGe.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_a5XHJ.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_eR1YFg.html dynamiczne grupowe: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_8F6ww5k.html Grupy 003, 010: http://vaglogi.pl/log-003_010_xqBu90S.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_RY5CT2d.html Grupy 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_k9sd3Vv.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_Hog9zK.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_khPMcG.html Wszystkie Logi robiłem dziś. Błędów żadnych nie wyświetla. Dodam, że przy łagodnym przyśpieszaniu na 5 biegu to trochę trzęsie silnikiem - podobny objaw jak przy brudnym nastawniku, ale nastawnik odpada bo był czyszczony.
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Podepnę się do tematu opadających szyb, tylko że u mnie elektrycznych. Mam problem z elektrycznymi szybami. Kupiłem kpl. tzn mechanizmy ze sterownikami, wiązki drzwiowe i wiązkę łączącą słupki tylko przód. Szyby po montażu działają (tylko zębatka od str kierowcy ma 3 zęby wykruszone i przy domykaniu trzeba ręką podnieść do góry). Podłączyłem wg schematu na zdjęciach. Kluczyk w stacyjce w pozycji zapłonu i szyby opuszczają się i podnoszą, gdy włączam/wyłączam przyciskami. Wyjmuję kluczyk ze stacyjki to szyby się opuszczają do ok połowy. Co może być tego przyczyną?
  4. Jeżeli Ci to pomoże to napiszę, że jest blenda z b3 jest dłuższa i trzeba skracać. Ja przerobiłem z kombi b3 do kombi b4. Trochę jest zabawy przy tym, bo trzeba też nagrzać z oby stron żeby zgrywało się z lampami. Efekt końcowy ok
  5. Szkoda mi tego auta dziadka. 60km/h przy 5 biegu to nie jest jazda, to WYKROCZENIE!!!
  6. No może i coś daje taki zabieg. Dodam,że silnik mi chodził nierówno i trzęsło nim tak że myślałem ,że wyskoczy z poduszek;) i przy tym dymił jak star, póki się nie zagrzał. Wymieniłem silnik na nowszy model AHU a cały osprzęt dałem z 1Z, wynik - zero dymu i ładnie chodzi. Także to nie była (w moim przypadku) wina turbiny, nawet mało sadzy w niej było. Pozdrawiam
  7. Hehe może i tak było, że potrzebne im były akurat takie części. Tak czy siak unikam teraz wizyt u mechaników i robię wszystko sam w silniku i wtedy mam pewność ze jest zrobione:) Ja kupiłem niedawno silnik z anglika po przebiegu ponad 300tys. km z B5 99r AHU
  8. Hey Silnik ładnie chodzi i równo, mam nadzieję, że nie będzie żadnych wycieków. pojeżdżę trochę i posprawdzam czy nie będzie wycieków. Przekładałem: miskę olejową, pompy olejowe różnią się smokiem więc można z 1Z przełożyć do AHU, w głowicy AHU brakowało czujnika oleju niebieskiego, w wale korbowym od strony skrzyni było łożysko (foto) i je wywaliłem, dla pewności, żeby wał ze skrzyni nie kolidował. Łapa silnika wiadomo przeszła z 1Z. No i szlifowanie nadlewu w bloku o którym wcześniej była mowa. Problem miałem z jedną śrubą która mi się urwała już na założonym silniku (akurat ten otwór przeoczyłem przy prze-gwintowaniu) - mocowanie pompy wspomagania, ale rozwierciłem na fi8 i dałem śrubę od środka łapy, do łba śruby przyspawałem kawałek druta żeby się nie obracała bo między blokiem a łapą silnika mało miejsca i za dużo zabawy żeby wsadzać tam klucz ) przykręciłem i jest ok [ATTACH=CONFIG]70661[/ATTACH]
  9. Silnik przełożony, zajęło mi to trzy dni. Na razie w fazie sprawdzania
  10. No właśnie remont powinien pomóc, ale tak nie było. Dodam,że auto patrzyło dwóch mechaników a jeden powiedział że diesle trak mają, że kopcą itp aż ręce opadają, a drugi to właśnie robił remont i dalej tak samo było, no ale za części które wsadził musiałem zapłacić i za robociznę też. Każdy daje gwarancję rozruchową, ale wiadomo jak jest z tym jest. Dlatego jak kupować inny silnik to tylko z auta jeżdżącego (silnik w aucie, żeby móc sprawdzić sprężanie) i od kogoś kto ma dobrą opinię. Choć handlarze itp jak sprzedają to zachwalają, że silnik igła a w rzeczywistości zalany był jakimś motodoktorem i ładnie chodzi (do czasu). Ale jeżeli wiadomo co jest nie halo w silniku na 100% i mniejszy koszt naprawy - remontu niż inny silnik to oczywiście remont u zaufanego mechanika albo samemu zrobić jak ma się warunki. Sam wsadziłem sporo kasy, żeby silniczek chodził jak powinien i d...
  11. Ja to proponuje kupić inny silnik, tylko z auta które nie jeździło w Polsce. Też kiedyś miałem taki dylemat czy remontować czy kupić używkę (na zimnym trzęsło silnikiem i dymił jak star). Znajomy mechanik mówił, żeby robić ten co mam bo kupno innego to loteria. Zdecydowałem się na remont i nie pomogło nic tylko kasa poszła w błoto a miałbym za to ze 2 silniki. Sam robiłem przekładkę i zajęło mi to 3dni. Najlepiej jak masz możliwość to sprawdzaj ciśnienie sprężania i jak dobre to bierz silnik Pozdrawiam
  12. Silnik wyciągnięty. Już widać, że "w bloku z B5 brakuje jednego otworu pod mocowanie pompy wody z B4" [ATTACH=CONFIG]70413[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70414[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70415[/ATTACH] Zostawić to i tylko uchwyt do alternatora przykręcić do pompy wody w tym otworze?
  13. Będę się brać za przekładkę w nast tygodniu. No żeliwo to ładnie się szlifuje. Na razie nie mam silnika i nie mogę porównać. Jak to się mówi wyjdzie w praniu Mam takie pytanie, w swoim 1Z wymieniałem rozrząd i przejechałem na nim jakieś 31tys, koło zębate wału rozrządu wymieniałem w tym roku - na nim nie przejechałem nawet 1tys czy można przełożyć napinacz i to koło zębate do silnika którego będę wsadzał (AHU)? Pasek rozrządu kupię nowy i śrubę do przykręcenia tego koła zębatego wału korbowego. Pytam bo obecnie nie dysponuje dużą ilością gotówki. Jeszcze jedno - wg ETKI w AHU jest inna pompa olejowa niż w 1Z różnią się chyba długością smoka, nie trzeba przekładać smoka z 1Z? Czy ten z AHU nie będzie kolidować z miską 1Z?
  14. "Witam, Dodam jeszcze, że przy wymianie silnika z wzdłużnej B5 do poprzecznego B4 należy: - przerzucić miske olejową, - nagwintować jeden otwór w bloku silnika pod pompe wody, - wyszlifować szlifierką kątową kawałek bloku silnika (nadlewek do mocowania pompy B5), - w bloku z B5 brakuje jednego otworu pod mocowanie pompy wody z B4, Reszta osprzętu pasuje idealnie Cenna rada, przegwontować wszystkie otwory do mocowania łap szczególnie prawa łapa silnika (nie wykorzystane otwory w B5)." a ten nadlewek do szlifowania w bloku to chodzi o mocowanie pompy wody? No to widzę, że będzie trochę kręcenia:dupablada
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności