Skocz do zawartości

jarek3251

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarek3251

  • Urodziny 04.10.1983

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łuków

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. rozebrał na części pierwsze wyczyścił wszędzie później polutował kabelki i ustawiał na komputerze wszystko ---------- Post added at 09:10 ---------- Previous post was at 09:08 ---------- zrobię dzis logi to zobaczysz jak to wygląda zresztą sam widziałem dawkę ustawił na 4.8 mg a srw na 0,740 jak dobrze pamiętam
  2. nastawnik najpierw umył benzyną później wyczyścił jeszcze powietrzem sprężonym widziałem to i wszystko wyglądało pięknie nie mam juz sił do tego zrobię te logi i wrzucę
  3. witam zakładam nowy wątek bo nic na ten temat nie mogę znaleźć. mój przypadek wygląda tak ze auto na 4 i 5 biegu od 1000 do 2000 trzęsie autem doszedłem do tego ze jak wyłączę (odłączę) w skrzyni biegów czujnik prędkości to przestaje trząść autem( jak ręka odjął ustają objawy) wszyscy tu piszą ze jeśli tak sie dzieje to nastawnik jest do czyszczenia wiec go juz 2 raz wyczyściłem ( czyt. mechanik) i nic jak było tak i jest. wymieniłem nawet sam czujnik prędkości na inny i to samo podmieniłem tez wtrysk sterujący i tez to samo nie mam więcej pomysłów co z tym zrobić błędów w vagu nie ma nastawnik chodzi dobrze chodź tylko sprawdzany był na postoju. jednym słowem: POMOCY!!! błagam!!! zaczynam zastanawiać sie czy nie odciąć kabla idącego do ecu z tego impulsatora prędkości i mieć święty spokój
  4. panowie sledze ten wątek mam audi a4 i taki sam objaw wręcz identyczny u mnie słabo wygląda łącznik na wydechu ta "plecionka" może to tego wina w jakim stanie u was plecionka????mój silnik to 1.9 tdi 1z wiec dwu mas odpada
  5. nic z tego linka co podałeś nie zrozumiałem nie po polsku niestety powiedz mi tylko czy jest u mnie ok czy mogło by być lepiej ????????? a co za tym idzie co może być nie tak skoro za idealnie nie jest?????????
  6. sorki kolego ale nie wiem o czym mowisz jak mam sprawdzic kiedy moj silnik łapie max moment obrotowy????
  7. no faktycznie ale to nie znaczy ze tak ma być chyba ze sie myle?????
  8. katalizatora nie mam rury od turbo do kolektora szczelne n75 sprawny werze podciśnieniowe sprawne logi turbiny robiłem pare razy za każdym razem tak samo nawet imm podmieniałem
  9. mowisz kolego ze w normie ale zobacz ze w dolnych predkościach obrotowych silnika jak by nie doładowywało jaka to moze być przyczyna??????
  10. panowie jak w temacie silniki 1z co myslicie o ładowniu tej turbiny http://images23.fotosik.pl/257/8315c0f53b8d5ee1m.jpg[/img]
  11. to jak panowie ktos sie cos wypowie czy nie????????
  12. panowie mam takie jeszcze autko na oku http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5262346 gosc mieszta we wsi obok wszystkie mam papiery od niemca do 246tys km przebiegu udokumentowane stos faktur naprawy nową skrzynie biegów niemiec mu wstawił teraz ma na zegarze 304 widziałem na własne oczy mam passta z takim samym silnikiem na słuch chodzi audi troszeczke ciszej ale passat ma lepszego kopa nie wiem czemu ale zaden którym nie jezdziłem to tak nie idzie jak moj passacik a wiec zerknijcie i napiszcie co zaobserwowaliście plis p.s. ta cena za ten rok co wy na to warto???????????????????
  13. gościu mowił ze na castrolu półsyntetyku
  14. tu jest troche inny problem bo mocy nie ma nawet zimny a dopiero po nagrzaniu stuka jakby zawór
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności