fundil Zgłoś #41 Napisano 12 Listopada 2009 wymień pasek mi pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #42 Napisano 12 Listopada 2009 (edytowane) o tym to nie pomyślałem fakt że jest stary ale nie słychać żeby się ślizgał myślisz?masz na myśli passata?czy pasek? Edytowane 12 Listopada 2009 przez robol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #43 Napisano 13 Listopada 2009 PASEK KLINOWY!!! Passiaka za zadne skarby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #44 Napisano 13 Listopada 2009 no tak wiem;) myślisz że coś by pomogło?a u ciebie co się działo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #45 Napisano 13 Listopada 2009 u mnie to nagle padło w trasie sypałem prawie200 km/h wjechałem w miasto a tu wspomagania brak okazalo sie ze przytarlem pasek klinowy wygladal na normalny a po wymianie wszystko wrocilo do normy:20: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #46 Napisano 13 Listopada 2009 no to widzisz całkiem ci padło wsp.a u mnie działa tylko że jak silnik ciepły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #47 Napisano 13 Listopada 2009 no to widzisz całkiem ci padło wsp.a u mnie działa tylko że jak silnik ciepły Olej za gesty ijak sie troche rozgrzeje to robi sie rzadszy i daltego brak wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #48 Napisano 13 Listopada 2009 miałem gęsty przez 3-4dni i było tak samo fakt że teraz jest rzadszy ale nie sądzę żeby to była wina płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #49 Napisano 13 Listopada 2009 moze to w takim razie cos zatkane albo pompa za słabą dawke daje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #50 Napisano 13 Listopada 2009 czytałes od początku?mam nową pompę chyba że też jakaś do bani się trafiła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #51 Napisano 14 Listopada 2009 a ja dalej bym stawial na pasek klinowy no chyba ze zasysa powietrze ale z tym powietrzem to moglem przesadzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #52 Napisano 14 Listopada 2009 słuchaj dzisiaj dla pewności wymieniłem pasek ale nic to nie dało przynajmniej mam nowy;tak myślę i myślę i wymyśliłem że to może coś być po prostu z ciśnieniem albo za duże pompa daje albo za małe zastanawiam się nad zmianą koła pasowego na pompie założyłbym np.większe i ciekawe co by było.może po prostu ta pompa nie jest dopasowana do magla?magiel mam ten- usa xtr 357422956 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #53 Napisano 14 Listopada 2009 pasek klinowy to nie koszty, a węże nie są gdzieś zagięte albo zaciśnięte może zatkane ? tak na odległości ciężko ocenić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #54 Napisano 14 Listopada 2009 pasek klinowy to nie koszty, a węże nie są gdzieś zagięte albo zaciśnięte może zatkane ? tak na odległości ciężko ocenić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #55 Napisano 14 Listopada 2009 nie są bo czyściliśmy sprężarką wszystko tzn.węże mówię ci wszystkie opcje przerobiłem zostaje magiel zrobić albo inną pompę założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #56 Napisano 14 Listopada 2009 no to masz problem, jakiego ja bym ja nie chciał no ale nie łam się dasz rade ---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- na pewno dasz rade, a twój PASIOR będzie śmigał jak to TURBO na tym linku oglądaj do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #57 Napisano 14 Listopada 2009 (edytowane) no bo to problem myślę po prostu że ta pompa nie pasuje do magla orientuje się ktoś może jakie ona ciśnienie daje?firma max gear bo nie mam żadnych kwitów do niej aha i jeszcze pytanie do ormowca pisałeś kiedyś że w maglu jest jakiś zawór możesz trochę dokładniej?szukam i szukam etka itd.i na forum i żaden mechanik o tym nie słyszał może to wina tego zaworu? Edytowane 14 Listopada 2009 przez robol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #58 Napisano 14 Listopada 2009 tak myślę i myślę i wymyśliłem że to może coś być po prostu z ciśnieniem albo za duże pompa daje Robert przecież Ci o tym pisałem TUTAJ. Proponuję podjedź do warsztatu gdzie robią magle i pompy, niech podłączą sprzęt i sprawdzą ciśnienie. Ale jak wiesz po jakim czasie nie ma wspomy to też poczekaj i niech zrobią drugi pomiar. Zawsze lepiej zapłacić 30-50 zł za pomiary niż wywalić kasę na kolejną pompę czy magiel + robociznę a potem okaże się, że to nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #59 Napisano 14 Listopada 2009 no tak tylko trzeba mieć czas i nawet nie wiem gdzie tu u mnie coś takiego robią muszę poszukać ale trzeba będzie wymontować pewnie niech to piorun już powoli zaczynam się wk....na to wspomaganie chyba to zostawię i będzie jak będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kania1984 Zgłoś #60 Napisano 15 Listopada 2009 Jak by było za duże ciśnienie to kiera by sama zapierd..... w prawo i w lewo (przerabiałem na własnej skórze tylko w audi - pompa ze szrotu nie sprawdziłem oznaczeń i wydajności zamiast 100 -ka była 120-ka, jakie było moje zdziwenie:eek: jak po uruchomieniu wspomaganie zaczęło żyć własnym życiem ) . Zawór zwrotny jest na przewodzie zasilającym zagumowany nie za bardzo go widać tylko zgrubienie . W poniedziałek rozbiorę stary magiel jak coś zauważę to dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach