Skocz do zawartości
Gość mcbarlo

Brak wspomagania

Rekomendowane odpowiedzi

wymień pasek mi pomogło :20:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o tym to nie pomyślałem fakt że jest stary ale nie słychać żeby się ślizgał myślisz?masz na myśli passata?czy pasek?;)

Edytowane przez robol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PASEK KLINOWY!!!:20:

Passiaka za zadne skarby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak wiem;) myślisz że coś by pomogło?a u ciebie co się działo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to nagle padło w trasie sypałem prawie200 km/h wjechałem w miasto a tu wspomagania brak

okazalo sie ze przytarlem pasek klinowy

wygladal na normalny a po wymianie wszystko wrocilo do normy:20:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to widzisz całkiem ci padło wsp.a u mnie działa tylko że jak silnik ciepły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to widzisz całkiem ci padło wsp.a u mnie działa tylko że jak silnik ciepły

Olej za gesty ijak sie troche rozgrzeje to robi sie rzadszy i daltego brak wspomagania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem gęsty przez 3-4dni i było tak samo fakt że teraz jest rzadszy ale nie sądzę żeby to była wina płynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze to w takim razie cos zatkane albo pompa za słabą dawke daje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytałes od początku?mam nową pompę chyba że też jakaś do bani się trafiła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej bym stawial na pasek klinowy

no chyba ze zasysa powietrze

ale z tym powietrzem to moglem przesadzić

:20:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj dzisiaj dla pewności wymieniłem pasek ale nic to nie dało przynajmniej mam nowy;tak myślę i myślę i wymyśliłem że to może coś być po prostu z ciśnieniem albo za duże pompa daje albo za małe zastanawiam się nad zmianą koła pasowego na pompie założyłbym np.większe i ciekawe co by było.może po prostu ta pompa nie jest dopasowana do magla?magiel mam ten- usa xtr 357422956

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasek klinowy to nie koszty,

a węże nie są gdzieś zagięte albo zaciśnięte

może zatkane ?

tak na odległości ciężko ocenić

:20:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasek klinowy to nie koszty,

a węże nie są gdzieś zagięte albo zaciśnięte

może zatkane ?

tak na odległości ciężko ocenić

:20:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie są bo czyściliśmy sprężarką wszystko tzn.węże mówię ci wszystkie opcje przerobiłem zostaje magiel zrobić albo inną pompę założyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to masz problem, jakiego ja bym ja nie chciał

no ale nie łam się dasz rade

:20:

 

---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

 

na pewno dasz rade,

a twój PASIOR będzie śmigał jak to TURBO na tym linku

oglądaj do końca

 

 

:20:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bo to problem myślę po prostu że ta pompa nie pasuje do magla orientuje się ktoś może jakie ona ciśnienie daje?firma max gear bo nie mam żadnych kwitów do niej aha i jeszcze pytanie do ormowca pisałeś kiedyś że w maglu jest jakiś zawór możesz trochę dokładniej?szukam i szukam etka itd.i na forum i żaden mechanik o tym nie słyszał może to wina tego zaworu?

Edytowane przez robol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak myślę i myślę i wymyśliłem że to może coś być po prostu z ciśnieniem albo za duże pompa daje

 

Robert przecież Ci o tym pisałem TUTAJ. Proponuję podjedź do warsztatu gdzie robią magle i pompy, niech podłączą sprzęt i sprawdzą ciśnienie. Ale jak wiesz po jakim czasie nie ma wspomy to też poczekaj i niech zrobią drugi pomiar.

Zawsze lepiej zapłacić 30-50 zł za pomiary niż wywalić kasę na kolejną pompę czy magiel + robociznę a potem okaże się, że to nie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko trzeba mieć czas i nawet nie wiem gdzie tu u mnie coś takiego robią muszę poszukać ale trzeba będzie wymontować pewnie niech to piorun już powoli zaczynam się wk....na to wspomaganie chyba to zostawię i będzie jak będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by było za duże ciśnienie to kiera by sama zapierd..... w prawo i w lewo (przerabiałem na własnej skórze tylko w audi - pompa ze szrotu nie sprawdziłem oznaczeń i wydajności zamiast 100 -ka była 120-ka, jakie było moje zdziwenie:eek: jak po uruchomieniu wspomaganie zaczęło żyć własnym życiem ):D . Zawór zwrotny jest na przewodzie zasilającym zagumowany nie za bardzo go widać tylko zgrubienie . W poniedziałek rozbiorę stary magiel jak coś zauważę to dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności