Skocz do zawartości

b0ss

  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O b0ss

  • Urodziny 29.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. tylko z kad to wycie sie pojawilo, przed zmiana przekladni byla cisza.
  2. Witam. Mam problem z wspomaganiem, od pewnego czasu zaczeła wyć mi pompa a stalo sie to bezpośrednio po wymianie przekładni kierowniczej. Sprawa wyglada nastepująaco- odpalam auto skrecam kierownica i pierwsze 3-4 obroty wszystko jest w porzadku i nic nie wyje nastepnie zaczyna lekko wyc i po przejechaniu krótkiego odcinka w samochodzie jest dosłownie jak na koncercie - strasznie wyje. Czy moze byc to spowodowane wadliwa przekladnia kierownicza ? bo przed wymiana przekladni bylo ok. aaa i delikatnie plyn sie pieni tak jak by sama sie zapowietrzała czy jest to mozliwe ?
  3. U mnie to wyglądało tak, ze cały zestaw IC + rurki kupiłem od B3 1.6 TD natomiast kolektor ssący mam od bodajrze od B4 1.9 TDI ( AFN) najwiecej zabawy było ze zmiana Kolektora bo dostęp do śrubek jest straszny. IC zamontowany w miejscy gdzie siedzi w B3 tylko za akumulatorem wybiłem metalową zaślepkę i teraz w tym miejscu idzie przewód. Aaa i jeszcze bym zapomniał jak zakładacie IC to jeszcze wypadalo by mieć osłonę pod zderzakiem taką z krateczką zeby osłaniał IC od błotka bo niestety jak jej nie mamy strasznie sie on brudzi.
  4. b0ss

    Szyberdach Passat B3

    U mnie nic nie trzeba bylo przerabiać, nie wierciłem zadnych otworów i nie ciagnolem kabli bo byly juz od starego szyberka przeciągnięte, podsufitka tez stara zostala. Wiec tylko ja wyjelem podmienilem szyberdachy i po temacie No nie wiem czy ktos go zalozyl sam bo ja tez już sie spotkalem z recznym szyberdachem w passacie który sie uchyla i chowa z napędem na korbkę albo pokrętło tego juz nie pamietam wiec troche tu mozna polemizowac na ten temat
  5. b0ss

    Szyberdach Passat B3

    oczywiście, że pasuje bo sam mam taki motyw robiony tylko tak nie do konca moze jak u Ciebie bo u mnie byl wczesniej el. tylko blaszany (troche inne konstrukcje ) hmmm na 100% nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze powinien pasowac
  6. mi piszczało bo komutator sie juz całkowicie zuzył, szczotki slizgaly sie po komutatorze powierzchnią górna i boczna. niestety nie dalo rade wyrównac komutatora (zbyt cienka warstewak miedzi) i byl do wymiany....
  7. mam na to sposób, co prawda niezbyt profesjonalny ale skuteczny Mianowicie odkrecasz od koncowki drązka nakretke i pod gwint podstawiasz lewarek (tylko nie tym do samochodu tylko takim hydraulicznym) i lewarkiem podnosisz do góry, z tym ze musisz przy tym uwazac na to zeby lewarek centralnie uciskał srube od "czoła" koncowki drazka bo inaczej go zegniesz na którąś strone i lipa. Podnosisz go tym lewarkiem az sprezyna sie scisnie i caly samochod zaczyna isc w góre( wtedy wystarczy) jak juz podniesiesz go do gory to lepiej zabezpiecz sie jeszcze na wszelki wypadek podstawiajac cos pod samochod zeby Ci nie spadł. Wtedy tylko uderzasz młotkiem w ucho w ktore jest wsadzony ten trzpien końcówki drązka ( nie podkladaj tam palców bo bedzie bieda) w efekcie koncowym drązek wyskakuje z bez zadnego silowania sie z nim a ucho opiera sie na lewarku lewarek opuszczamy i po temacie
  8. no ale tutaj to nie widze najmniejszego powiazania jak moze maka ziemniaczana zastapic smar silikonowy...
  9. no tak tylko ze tylne podnosniki sa "na linke" i tam raczej nie ma przekladni slimakowej... wiec sam juz jestem glupi co robic
  10. Witam. coz zrobić zeby lżej chodzily el. szyby chodzi mi o tylne. Przednie chodzą bez problemu. Natomiast tylne podczas zamykania az czasami sie zatrzymuja, próbowalem juz smarowac te prowadnice gdzie chodza slizgi ale to nic nie daje, jest jeszcze jakis sposob na poprawienie tego ? bo troche glupio jak ktos z tylu opusci szybe a podnosic trzeba juz ją recznie z nacisnietym przyciskiem...
  11. Witam. mam zamiar zamontowac antene w tylnej szybie i mam pytanie jaka jest długosc kabla idacego z klapy az do radia i któredy jest on fabrycznie prowadzony
  12. Jeżeli znasz sie odrobine na mechanice mysle ze nie bedziesz mial zadnego problemu z tym. Jak masz juz maglownice na stole to najpierw odkrecasz taka nakretke z dolu maglownicy(tu mozesz miec problem bo tam jest na taki nietypowy klucz z 4 wypustkami). Puzniej tam w srodku masz nakretke odkrecasz ja, nastepnie od strony frezu zdejmujesz uszczelniacz i seger albo odwrotnie bo nie pamietam wyjmujesz caly rozdzielacz. Bastepnie zabierasz sie za listwe tam to juz dokladnie nie wiem bo sam nie rozbieralem ale kolega hefrik bedzie to wiedzial. Najprawdopodobniej tez tak samo jak w przypadku rozdzielacza zdejmujesz segery i wyciagasz uszczelniacze i cala listwe. Aaa i moze jak listwa nie bedzie chciala wychodzic to trzeba bedzie odkrecic nakretke z tylu maglownicy na taki jakby "duuzy imbus" ok 30mm albo i wiecej i tam w srodku jest takie siodelko z sprezynka ktore naciska na maglownice i usuwa w jakims stopniu luzy no i jak wszystko masz juz rozebrane to zmieniasz uszczelniacze i reszte skladasz w odwrotnej kolejnosci i przy dociskaniu tego siodelka uwazaj zeby nie za mocno jego dokrecic bo kierownica bedzie ciezko chodzic i jezeli malej predkosci puscisz kierownice lekko skrecona to juz ona zostanie w tej samej pozycji- nie wyprostuje sie...
  13. herflik-00 sluchaj a w rozdzielaczu sa prawdopodobnie jeszcze uszczelniacze w srodku, tylko tego nie jestem pewien. Mianowicie od strony frezowanej tam gdzie nakladasz krzyzaka jest na powierzchni bocznej taka mala przetyczka ktora blokuje rozdzielacz ztakim malym walkiem ktory jest w srodku jak wybijesz go to mozna bedzie jeszcze wyjac ten waleczek nie sprawialo by Ci to problemu zebys to sprawdzil bo ja musze maglownice specjalnie wyciagac na taka okolicznosc
  14. tak tez mozna, bo wymianialem niedawno tylna szybe w klapie i jest w niej antena na taką smieszną wtyczke, moze i trzeba bedzie poszukac do tego wzmacniacza i w ten sposob to rozwiazac co orginalny wzmacniacz to nie byle jakies alegrowe szajszy aa i teraz pytanie gdzie szukac takiego wzmacniacza w samochodzie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności