dartroom Zgłoś #181 Napisano 27 Stycznia 2016 Nabij odpowiedniego torxa. Jak nie to przyspawaj klucz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #182 Napisano 27 Stycznia 2016 pobilalem juz w łepek sruby i nic,bede probowal jeszcze bic moze puszcza te dwie,a ta obrobiona jak odkrecic?młotek i ostry srubowkret z metalowym pobijakiem ? Jeśli masz możliwość to przyspawaj inną śrubę i dopiero odkręcaj. Nie próbuj w taki sposób jak napisałeś bo tyko zaszkodzisz. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #183 Napisano 28 Stycznia 2016 myslalem o przyspawaniu,tylko ze mam spawarke elektryczna.taka raczej troche nie bardzo moze simerink uszkodzic od temperatury.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #184 Napisano 28 Stycznia 2016 Poradziłeś sobie z tymi śrubami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #185 Napisano 5 Lutego 2016 TAK ,poradzilem sobie,skorzystalem z podpowiedzi kolegi DARTROOM na bilem torxa i poszły wczesniej tez popukałem.Rozrzad wymieniony wszysstko gra.pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jofa-j1 Zgłoś #186 Napisano 6 Lutego 2016 (edytowane) Masz go w lpg? Edytowane 6 Lutego 2016 przez jofa-j1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #187 Napisano 6 Lutego 2016 Ja wczoraj męczyłem się aż trzy godziny z wymianą rozrządu w moim 1,8t. W grudniu zaczeło mi tam coś hałasować i dopiero znalazłem czas. Pompa wody zaczeła przeciekać jak i pojawił sie luz na ośce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu.gda Zgłoś #188 Napisano 12 Kwietnia 2016 mi pani w Volkswagen Plichta - Autoryzowany Salon i Serwis powiedziala ze rozrzad co 210tkm natomiast pan z Serwis volkswagen Gdańsk - Fota Groblewski ze co 180tkm i co wy na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #189 Napisano 12 Kwietnia 2016 w książce od passata 1.8T 2001 (AWT) jest napisane co 180tk, czyli w twoim też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu.gda Zgłoś #190 Napisano 15 Kwietnia 2016 a te przebiegi tycza sie oryginalnych rozrzadow czy tych ktore my montujemy tak samo czyli ina snr itp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #191 Napisano 15 Kwietnia 2016 jak ze wszystkim w każdej branży. Jak trzymasz się markowych produktów, to i jakość będzie inna niż jakiegoś najtańszego badziewia. Przecież VW sam nie produkuje rozrządu dla siebie samemu tylko robi to jakaś firma w łańcuchu dostawczym. Zaleca się jednakże, zwłaszcza już po wymianie nie dociągać to tych maksymalnych przebiegów a zmienić 10-20% wcześniej, czyli w okolicy 150k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #192 Napisano 16 Kwietnia 2016 a te przebiegi tycza sie oryginalnych rozrzadow czy tych ktore my montujemy tak samo czyli ina snr itp? Jak najbardziej dotyczy oryginalnych zestawów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amigo33 Zgłoś #193 Napisano 16 Kwietnia 2016 Jak najbardziej dotyczy oryginalnych zestawów. Ja zrobiłem 100 tyś i zmieniam, do tego łożyska kół przednich wraz z przegubami, opony i siatka wydechu....żal nie powiem co ściska jak myślę ile zapłacę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #194 Napisano 16 Kwietnia 2016 Ja zrobiłem 100 tyś i zmieniam, do tego łożyska kół przednich wraz z przegubami, opony i siatka wydechu....żal nie powiem co ściska jak myślę ile zapłacę Jeśli do rozrządu doliczę części o których wspominasz to dwa tysiące może Cię to wszystko wyjść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
V12 Zgłoś #195 Napisano 13 Lutego 2017 Witam A czy przy wymianie trzeba wymieniać ten napinacz hydrauliczny Moze być taki zestaw ?? http://allegro.pl/rozrzad-gates-vw-passat-skoda-superb-1-8-t-96-08-i6701364751.html Czy lepiej taki z nowym typem a wywalić hydrauliczny ?? http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a6-1-8t-kod-silnika-awt-i6686538201.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #196 Napisano 13 Lutego 2017 (edytowane) Zakładam, że pytanie się pojawia z uwagi na koszty. Mój "zaufany" mechanik za zestaw na hydraulicznym napinaczu (ale bez niego w zestawie) życzył sobie ok. 400PLN. Z napinaczem wiadomo cena robi się już znaczna. Zestaw "wykastrowany" bez napinacza hydraulicznego odrzuciłem, bo ostatecznie wybrałem zestaw u sprawdzonego sprzedawcy z naszego forum (elemenateur) a cena za całość wyszła ca 480pln. (elementy sygnowane NTN, pompa wody HEPU, pasek Conti) . Wymieniłem sam dzięki wątkowi w dziale warsztat. Zrobisz jak uważasz. PS. zakupy na Allegro tylko u sprzedawcy, którego znasz, bardzo łatwo o "fejka" niestety... Edytowane 13 Lutego 2017 przez cardriveros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
V12 Zgłoś #197 Napisano 14 Lutego 2017 Będe brał w swoim sklepie stacjonarnym , od lat biorę tam oleje , pasy itp. Pas CONTI z góry odrzucam w dwóch autach w tamtym roku założone i są bardzo głośne , dopiero po jakiś 15 tyś pasek Conti sie dociera i staje sie cichy (napięcie pasa najbardziej ok sprawdzane dwa razy. ) Zastanawiam się i dlatego pytam bo jeśli na napinaczu mechanicznym jest ok to po co mam wyrzucać kasę , podobno nawet serwisy zalecają zastąpienie hydraulika mechanicznym . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #198 Napisano 14 Lutego 2017 Heh słuchać się nie chce... Czy to stary czy to nowy w AWT napinanie paska odbywa się tylko i wyłącznie rolką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #199 Napisano 24 Października 2017 Dnia 14.02.2017 o 11:39, Grucha... napisał: Czy to stary czy to nowy w AWT napinanie paska odbywa się tylko i wyłącznie rolką. To do czego jest napinacz hydro na rolce prowadzącej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #200 Napisano 24 Października 2017 były hydrauliczne, zastępuje się je mechanicznym tyla. http://aam-europe.contitech.de/pages/pic/media/montagetips/TN_13_035 (PL).PDF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach