radekrp90 Zgłoś #401 Napisano 12 Lutego 2018 Dnia 7.02.2018 o 20:05, pawel.lbn napisał: (...)W tych kostkach, do których podłączone były żarówki wszystko stykało elegancko i było czyściutkie, na wszelki wypadek psiknąłem sprayem kontaktowym, wytarłem i docisnąłem, ale tam wszystko było ok. Co ciekawe tam w kostce miernik wykazuje ciągłość obwodu, natomiast nie ma napięcia - czy to normalne? Jak Ty tak sprawdzasz elektrykę jak na tym zdjęciu to do żadnego wniosku nie dojdziesz. Jak można sprawdzać przejście stykając końcówki do jednego pinu.... równie dobrze mogłeś dotknąć czerwony do czarnego siedząc w domu na kanapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel.lbn Zgłoś #402 Napisano 12 Lutego 2018 Hehe wiem, ale to moje początki z majsterkowaniem więc na wszelki wypadek sprawdzałem wszystkie sposoby, które mi przyszły do głowy. Akurat wrzuciłem takie zdjęcie ale gdy dotykalem końcówkami miernika roznych pinów w tej kostce to nie było ani ciągłości obwodu ani napięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #403 Napisano 12 Lutego 2018 Lepsze mierniki pokazują w takim układzie "test diody", po po drugiej stronie jest układ scalony/tranzystor/dioda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel.lbn Zgłoś #404 Napisano 12 Lutego 2018 Mam UT33C i tam teoretycznie sprawdzanie ciągłości obwodu ma funkcję testu diody więc nie wiem o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydvann Zgłoś #405 Napisano 5 Marca 2018 Witam, mam passata cc 2009r. 2.0 tsi i ostatnio pojawił mi się problem z reflektorami. Po odpaleniu silnika, podczas poziomowania świateł (dół-góra, prawo-lewo) światła zeszły na dół podczas testu i nie mogą się podnieść do góry. Po zmroku widać, że "próbują" iść do góry i w niewielkim stopniu drgają, no ale niestety nie podnoszą się, w efekcie świecą zaraz przed maską. Mowa o dwóch lampach. Test lewo prawo normalnie przebiega. Na desce pojawia się kontrolka świateł no i opis: No bend lighting (AFS) function. Owner's manual. U kolegi podpinałem do komputera i w ogólnym programie nie znalazło usterki. Po sprecyzowaniu na światła pojawił się błąd: 00471 - Moduł sterowania elektrycznie regulowanych amortyzatorów -Kody kontroli usterek -Stały. Chciałbym poznać waszą opinię co się mogło uszkodzić, bo wydaje mi się, że raczej to nie są lampy tylko jakiś czujnik, bądź moduł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #406 Napisano 5 Marca 2018 Poczytaj to: https://www.a6klub.pl/-a6-c6-blad-nie-wiem-co-on-oznacza-vt43440.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydvann Zgłoś #407 Napisano 5 Marca 2018 Pasuje ten błąd naprawić tylko nie wiem czemu ale wydaje mi się, że on nie będzie miał nic wspólnego z nie podnoszący mi się światłami. Bo jak czytam to kody błędów dotyczące świateł zaczynają się przeważnie 002. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #408 Napisano 5 Marca 2018 No to zrób jeszcze raz skan. Ale warto sprawdzić kodowanie, o którym wyżej wspomniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mientki Zgłoś #409 Napisano 19 Marca 2018 (edytowane) Czy w VW CC 2012 b7 po lifice lampy są takie same jak w B6? Nie mówię o wyglądzie tylko konstrukcji. Mam u siebie bixenony skrętne, ze światłami adaptacyjnymi (automatycznie przełączają się światła drogowe i mijania), automatycznie ustawia się zasięg świecenia zależny od prędkości itd. i oczywiście błąd AFS. Po uruchomieniu silnika skręcam kierownicą w prawo (na postoju) to zapala mi się prawy halogen przeciwmgielny. Jak skręcę w lewo to, halogen lewy się nie zapala i wywala komunikat: Światła kierowane (AFS) nie działają. Instrukcja obsługi. Światła przeciwmgielne działają. Dla pewności wymieniłem obie żarówki, ale nie pomogło. Jakieś pomysły? Błąd jaki mam w VCDS: 2 Faults Found: 5276435 - Stationary Cornering Lamp Left C1083 13 [009] - Open Circuit Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 181 Mileage: 190787 km Date: 2017.09.27 Time: 19:45:01 13705995 - Databus U1123 00 [008] - Received Error Message Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 243 Mileage: 192753 km Date: 2017.12.02 Time: 16:53:11 Edytowane 19 Marca 2018 przez mientki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #410 Napisano 19 Marca 2018 spróbuj żarnik wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mientki Zgłoś #411 Napisano 19 Marca 2018 6 minut temu, Mundek84 napisał: spróbuj żarnik wymienić Żarnik xenonów? Bo obie H8 w przeciwmgielnych wymieniłem. A ten błąd z VCDS, który podałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #412 Napisano 19 Marca 2018 Teraz, mientki napisał: Żarnik xenonów? Bo obie H8 w przeciwmgielnych wymieniłem. A ten błąd z VCDS, który podałem? miałem ten sam komunikat w B6 winny był żarnik, który się raz zapalił raz nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #413 Napisano 19 Marca 2018 12 minut temu, mientki napisał: Czy w VW CC 2012 b7 po lifice lampy są takie same jak w B6? Nie mówię o wyglądzie tylko konstrukcji. Mam u siebie bixenony skrętne, ze światłami adaptacyjnymi (automatycznie przełączają się światła drogowe i mijania), automatycznie ustawia się zasięg świecenia zależny od prędkości itd. i oczywiście błąd AFS. Po uruchomieniu silnika skręcam kierownicą w prawo (na postoju) to zapala mi się prawy halogen przeciwmgielny. Jak skręcę w lewo to, halogen lewy się nie zapala i wywala komunikat: Światła kierowane (AFS) nie działają. Instrukcja obsługi. Światła przeciwmgielne działają. Dla pewności wymieniłem obie żarówki, ale nie pomogło. Jakieś pomysły? Błąd jaki mam w VCDS: 2 Faults Found: 5276435 - Stationary Cornering Lamp Left C1083 13 [009] - Open Circuit Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 181 Mileage: 190787 km Date: 2017.09.27 Time: 19:45:01 13705995 - Databus U1123 00 [008] - Received Error Message Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 243 Mileage: 192753 km Date: 2017.12.02 Time: 16:53:11 http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=26275 odnośnie błęd 5276435 http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-u1123.html odnośnie błędu U1123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #414 Napisano 19 Marca 2018 Przecież w błędzie jest wyraźnie "Stationary Cornering Lamp Left", a poniżej "Open Circuit" - zacząłbym od sprawdzenia żarówki doświetlania zakrętów ewentualnie wtyczki lub bezpiecznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mientki Zgłoś #415 Napisano 19 Marca 2018 (edytowane) Żarówka doświetlania zakrętów to ta zaznaczona na zdjęciu? Tam jest zwykła H7 ? W halogenach przeciwmgielnych miałem H8. Właśnie te wymieniłem z obu stron. Z tego co widzę na tej stronie: https://zarowkadoauta.pl/pojazd/volkswagen-cc-2012/ to są po 2 żarniki xenonowe D3S na lampę. Jeśli się nie mylę... Jednak H7 55W... http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/CC/2013/737/R/9/941/941000#7 Myślałem, że zaboli po kieszeni Jutro to sprawdzę i dam znać. Edit: Żarówka H7 wymieniona. Błędu nie ma. Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc Edytowane 20 Marca 2018 przez mientki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydvann Zgłoś #416 Napisano 4 Kwietnia 2018 Witam, pisałem ostatnio, odnośnie błędu: No bend lighting (AFS) function. Owner's manual. Mechanik stwierdził uszkodzony sterownik świateł (moduł). Następnie wycenił nowy sterownik na koszt od 2-2,5 tysiąca, a naprawę starego koło 500zł. Czy ktoś mi powie czy ta cena to jest prawdziwa, bo czytałem, że nowy moduł kosztuję gdzieś koło 500+? Gdzie znajduję się ten moduł? Mam zrobione zdjęcie pod schowkiem przy kierowcy: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #417 Napisano 4 Kwietnia 2018 Ceny kosmos... Moduł jest między radiem a schowkiem, najszybciej wyjąć schowek by się tam dostać. Czytaj forum, nie zawsze błędy oznaczają awarię modułu itp... u mnie były to dno stykające piny w kostce przy lewym reflektorze... Ich wysunięcie cienkim twardym przedmiotem spowodowało eliminacje błędu. Inni mieli również hochliki bez większych awarii i kosztów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #418 Napisano 4 Kwietnia 2018 Dokładnie tak samo mam, pewnie błąd 02629 wyskakiwał ci. Też mi specjaliści mówili że cała lampa albo moduł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydvann Zgłoś #419 Napisano 6 Kwietnia 2018 Mi wywaliło 00471 - Moduł sterowania elektrycznie regulowanych amortyzatorów co nie wiem jak połączyć z lampami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #420 Napisano 11 Kwietnia 2018 wydaje mi się, i chodzi o to, ze jak obniżasz zawieszenie to automatycznie jest podnoszona soczewka od lampy(strumień światła pada dalej od lampy) i analogicznie jak podnosisz zwiesenia to sumień światła pada bliżej lampy. Mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach