Skocz do zawartości

pawel.lbn

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam UT33C i tam teoretycznie sprawdzanie ciągłości obwodu ma funkcję testu diody więc nie wiem o co chodzi
  2. Hehe wiem, ale to moje początki z majsterkowaniem więc na wszelki wypadek sprawdzałem wszystkie sposoby, które mi przyszły do głowy. Akurat wrzuciłem takie zdjęcie ale gdy dotykalem końcówkami miernika roznych pinów w tej kostce to nie było ani ciągłości obwodu ani napięcia.
  3. Panowie, jestem w szoku - wymiana żarówek pomogła i problem statycznego doświetlania zakrętów został rozwiązany... Ale dziwne, że tak obie naraz przepaliło Odpiąłem aku i zobaczymy czy jutro wyskoczą jakieś błędy bo będę podpinał pod kompa. Ciekawe też co z doświetlaniem dynamicznym bo moim zdaniem nie działa, a błędów brak... Dodatkowo wywaliło mi tylną przeciwmgielną i miałem nie lada zagwozdkę jak ją wyjąć - okazało się, że trzeba odkręcać lampę.
  4. A przyłożenie końcówek miernika nie powinno sprawić żeby "myślał", że jest żarówka bo obwód jest zamknięty? Co do błędów to oprócz tych 2 co wyszły na kompie to świeci się kontrolka żarówki na desce rozdzielczej, ale jedynym komunikatem jest "AFS failure", a nie tak jak w innych przypadkach, np. "Rear left fog light not working"...
  5. Obyś miał rację Dzięki jeszcze raz wszystkim pomocnym. A kojarzy ktoś co to za gruba wtyczka, której nie mogłem wyjąć?
  6. Pogrzebałem tam trochę przy lampach i wyjąłem te żarówki H7 - o dziwo obie są przepalone. Jutro włożę nowe i zobaczymy - jakby to było jedyną przyczyną usterki to gitarka. W tych kostkach, do których podłączone były żarówki wszystko stykało elegancko i było czyściutkie, na wszelki wypadek psiknąłem sprayem kontaktowym, wytarłem i docisnąłem, ale tam wszystko było ok. Co ciekawe tam w kostce miernik wykazuje ciągłość obwodu, natomiast nie ma napięcia - czy to normalne? Nie mogłem też wyjąć tej wtyczki dużej z 3-ego zdjęcia, a nie chciałem się z nią siłować. Kojarzycie może co to jest?
  7. Dzięki Panowie za odpowiedzi. Ze schematu lampy pasowałby nr 14, ale czy ta żarówka jest schowana za jakąś blaszką? Bo gołym okiem nie widzę tam żarówki tylko właśnie taką blaszkę zaznaczoną poniżej na zielono... Skoro nie wywala oddzielnego błędu żarówki to pewnie jednak coś na łączeniach. Pytanie co mogę sam sprawdzić lub poczyścić bez demontażu zderzaka i lampy? Bo od tego planuję zacząć
  8. Właśnie próbowałem i nie bardzo to idzie - te dwa zdjęcia są najlepsze... Patrząc od zewnętrznej strony lampy (czyli od prawej w górnym zdjęciu lub od lewej w dolnym) mamy: 1. ksenon, 2. dwie żarówki w jednym pionie, 3. blaszka wygięta na kształt przekroju połowy rury. Czy żarówka H7, o której mówimy jest ukryta za tą blaszką wygiętą w kształt przekroju połowy rury? Ta blaszka jest skrętna? Czy to któraś z tych dwóch żarówek, które są jedna nad drugą? Zdjęcie z neta z identyczną lampą:
  9. Czy żarówka H7, o której mówisz to jest ten zaznaczony na czerwono element? Mam na myśli tę żarówkę z przesłonką umiejscowioną najbliżej środka auta/atrapy chłodnicy (dziwne trochę żeby żarówki doświetlające zakręty były po wewnętrznej stronie lampy, ale nie widzę tam innych kandydatów). Kolejne pytanie - czy gdyby przepaliła się żarówka to zamiast "AFS failure" nie miałbym komunikatu o przepalonej żarówce? Co w takim razie sprawdzić w pierwszej kolejności? Silniczek lewo-prawo, czujnik położenia, żarówki, styki czy jeszcze co innego? Błędy skasuję bo będę i tak na warsztacie, a odpięcie aku nie zawsze pomaga (poza tym niedawno był wymieniany). Komputer ostatnio pokazał błędy te co pisałem wyżej czyli: - 02236 Światło statyczne sygnalizacji zakrętu prawego, - 02235 Światło statyczne sygnalizacji zakrętu lewego. Zobaczymy jak wyjdzie tym razem. O dziwo nie wyskakują błędy dotyczące doświetlania dynamicznego, a w mojej opinii ono również nie działa... Spryskiwacze lamp działają jednak i z tego co widzę są ustawione na 1 sekundę
  10. Witam serdecznie, od jakiegoś roku mam w Passacie CC 2010 2.0TSI problem z żółtą kontrolką żarówki i komunikatem "Cornering light (AFS) failure. Owner's manual". Pojawia się zazwyczaj zaraz po odpaleniu lub po jednym z pierwszych zakrętów. Po podpięciu komputera wyskoczyły błędy: - 02236 Światło statyczne sygnalizacji zakrętu prawego, - 02235 Światło statyczne sygnalizacji zakrętu lewego. Na zapłonie lampy "tańczą" i test wygląda na wykonany prawidłowo. Nie działa natomiast doświetlanie zakrętów - ani statyczne, ani dynamiczne. Nie jestem pewien czy u mnie w doświetlaniu statycznym na skręconych kołach powinna zapalać się żarówka w lampie czy halogen? Bo widziałem obie opcje na filmikach - u mnie niestety nic się nie doświetla. Nie mam też pewności czy spryskiwacze świateł działają prawidłowo. Wymieniłem akumulator bo oryginalny był już na wykończeniu i na dniach skasuję na nowo błędy, ale wątpię żeby to pomogło. Doczytałem w tym temacie i w "Bi-xenon skrętny - usterka?", że problem może leżeć w: - przepalonych żarówkach do doświetlania (o które chodzi - halogeny czy H7 w lampie, których nie potrafię namierzyć? :/). Halogeny przy włączeniu pokrętłem działają normalnie chociaż lewy jest prawdopodobnie rozszczelniony bo w środku zbiera się para... - luźno połączonych przewodach/kostkach, - silniczku /lewo/prawo lub czujniku jego położenia, - zaśniedziałymi stykami lub elektroniką, - bezpiecznikiem (jeżeli to możliwe to byłbym wdzięczny za radę, który bezpiecznik powinienem sprawdzić). Proszę Panowie o radę jak polecacie się do tego zabrać bo jakoś nie wiem od czego zacząć... Będę wdzięczny również za rozwianie moich wątpliwości na temat doświetlania statycznego i numeru bezpiecznika. Pozdrawiam, Paweł
  11. Witam serdecznie. Mniej więcej od roku mam problem z blokadą kolumny kierownicy w Passacie CC 2010 2.0 TSI. Przeczytałem cały ten temat i obejrzałem na YT dwa filmiki z przeprowadzenia operacji zamiany switchy więc co nieco rozumiem, ale mam pewne wątpliwości, które może uda Wam się rozwiać U mnie sytuacja wygląda tak, że problem najpierw był sporadyczny, potem zaczynało się robić tragicznie (po kilkanaście prób odpalenia), po czym nastąpiła poprawa (możliwe, że wiąże się ona z 2/3 etapowym wkładaniem kluczyka do stacyjki lub garażowaniem auta). Problem z odpaleniem częściej występuje przy niskiej temperaturze lub opadach i zazwyczaj wygląda podobnie: - miga czerwona kontrolka kolumny kierownicy, - piszczy sygnał alarmowy (bodajże 3 długie sygnały), - pojawia się komunikat "steering column lock defective". O dziwo, komputer nie odczytał żadnych błędów z tym związanych (nawet sporadycznych). Wymieniłem akumulator bo był na wyczerpaniu i mimo wszystko problem czasami dalej się pojawia... Teraz planuję sprawdzić bezpieczniki, ale nie mogę nigdzie znaleźć schematu do Passata CC - czy schemat jest identyczny jak w B6? Które bezpieczniki powinny mnie szczególnie interesować? Będę bardzo wdzięczny za schemat razem z opisem Kolejne moje pytanie jest takie czy jeżeli z bezpiecznikami wszystko będzie ok i przejdę do wymiany elementów blokady kolumny kierowniczej to która opcja naprawy będzie wystarczająca do pełnego pozbycia się tego problemu? Który z poniższych zestawów wybrać? http://www.sislab.pl/sklep-19.2-volkswagen_passat_b6_cc_jetta_a5_golf_vi_rygiel_blokada_zestaw_naprawczy.html http://allegro.pl/marquardt-1055-3654-mikroprzelacznik-passat-b6-i6717506598.html#thumb/6 http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-blokady-kierownicy-passat-b6-i6662511484.html http://allegro.pl/zestaw-naprawy-blokady-passat-b6-przekaznik-460-i6699827359.html Nie chcę wydawać niepotrzebnie pieniędzy, ale z drugiej strony chciałbym załatwić wszystko za jednym razem. Przekaźnik 460 jak rozumiem byłby niezbędny gdyby zegary i kierownica w ogóle nie reagowały na kluczyk? Chyba ze dwa razy w ciągu 4 lat zdarzyła mi się taka sytuacja więc nie wiem czy brać zestaw z 460... Doradźcie proszę jak się za to zabrać - mam instrukcję z forum (za którą serdecznie dziękuję twórcom), ale nie mam też pewności czy w CC operacja przebiega identycznie? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności