Skocz do zawartości

mientki

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mientki

  • Urodziny 04.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Mientki
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    war-maz

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Błąd ze świecami, zniknął po ich wymianie. Szarpał nadal. Po jakimś czasie wymieniłem wtryskiwacze i teraz bardzo ładnie chodzi, również rano na zimnym. Nic nie szarpie i silnik pracuje dużo ładniej.
  2. Mam podobny problem z szarpaniem. Szarpanie występuje w pierwszych kilometrach po uruchomieniu rano, raczej w niższych obrotach 1500-1800 obrotów. Myślałem, że wpływ ma paliwo i zacząłem tankować ultimate na bp, ale i na tym potrafił szarpać. Teraz natomiast zaczął mi sypać błędami o EGR i świecach. Nie bardzo wiem co dalej robić. W pierwszej kolejności wymienię komplet świec. W ASO wskazali mi 03L963319, ale są różne oznaczenia, S, AB... i juz sam nie wiem które mam zamówić. W innym wątku czytałem, że muszą być na pewno ori z ASO i to NGK, a po moim winie pokazuje BOSCH. Jakie sugestie? Co w pierwszej kolejności? Świecie wymienia się wszystkie czy można pojedynczo? Błędy z ostatnich kilku tygodni, przy czym błąd EGR wystąpił 1 raz, skasowałem i nie wrócił. Błąd świec wraca, co kilka dni: 4985 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) P0672 00 [237] - usterka elektryczna w obwodzie MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 235166 km Data: 2088.14.09 Czas: 07:48:47 Prędkość obrotowa silnika: 1364.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 16.5 % Prędkość pojazdu: 43 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 46 °C Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.580 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bit 0: 00000000 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bit 8: 00000010 Elektryczny dogrzewacz: sterowanie przekaźnika-Bit 0: 00000000 Czas rozgrzewania świec żarowych: 0 ms Status rozgrzewania świec żarowych-Bit 0: 00000000 Status rozgrzewania świec żarowych-Bit 8: 00000000 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bit 0: 00000000 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bit 8: 00001010 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bit 0: 00000000 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bit 8: 00000011 Temperatura zewnętrzna: 11.5 °C 4891 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [232] - usterka MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Przebieg: 233099 km Data: 2087.14.11 Czas: 19:33:17 Prędkość obrotowa silnika: 1310.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 18 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 77 °C Temperatura powietrza zasysanego: 35 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.080 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 492.7 mg/stroke Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie: 15.00 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista: 97.53 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset zamknięty: -0.18 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 0: 00000000 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 16: 00000011 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 24: 00110111 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 8: 00000111 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: wart.rzecz.nap.nieprzetw.: 1080.0 mV 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [096] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 233101 km Data: 2087.14.11 Czas: 19:50:51 Prędkość obrotowa silnika: 1234.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 39 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C Temperatura powietrza zasysanego: 35 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.980 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 285.5 mg/stroke Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie: 41.59 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista: 68.15 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset zamknięty: -0.18 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 0: 00000000 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 16: 00000011 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 24: 00110111 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-Bit 8: 00000111 Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: wart.rzecz.nap.nieprzetw.: 1961.6 mV
  3. Nie ma nowej S7 między Elblągiem a Gdańskiem.
  4. Po nocy to tak z 20 sek po wrzuceniu wstecznego. Tez muszę wyjeżdżać z garażu na wstecznym. Chociaż czasami jest od razu i wydaje mi się ze po długim kilkugodzinnym postoju.
  5. Najbardziej irytuje jak wrzucisz wsteczny i musisz czekać, aż obraz z kamery się pojawi, a w cc niewiele widać w lusterkach czy obracając się do tyłu.
  6. A ta do md2 nie podejdzie? Jest jakaś v16 na chomiku.
  7. Miałem podobnie 2 miesiące temu. Gasł raz lewy, raz prawy, innym razem oba. Zazwyczaj po paru przejechanych kilometrach. Pomagało wyłączenie świateł i włączenie ale tylko na chwilę. Pojawiał się komunikat z błędem świateł mijania lewe/prawe, a nie AFS. pomogła wymiana żarników na oryginalne philips. Z AFS miałem problem z pół roku temu. Wymieniłem żarówki H7 - te w lampach głównych, które świecą na boki (nie w zderzaku).
  8. U mnie też trzeszczy i na pewno jest to podsufitka, bo jak docisnę ręką na chwilę to przestaje. Samochód to VW CC z 2013 r. Rączek nad drzwiami nie ma. Szyberdach panorama. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Trochę to irytujące bo nad samym uchem :-)
  9. Automatycznie się dezaktywuje.
  10. U mnie jest tak samo, ale to na 90% bateria a nie moduł.
  11. Witam. Czy ktoś próbował rozebrać czujnik ciśnienia w oponach o nr 3AA 907 275 i wymienić w nim baterię? Znalazłem krótką instrukcję wymiany baterii, ale w renaut. Ciekawe czy czujniki VW też da się rozebrać. Może ktoś z Was już to robił?
  12. No to super informacja. Może obejdzie się bez cięcia ścieżek, bo przecież jeśli przycisk, sterownik wyposażenia auta nie jest zakodowany w ecu to naciskanie takiego przycisku nie powinno wywoływać żadnego niepożądanego efektu. Jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu. Próbuję dobrać się do wiązki. W zasadzie potrzebuje tylko podłączenia mikrostyku z pilota pod ten właśnie przycisk. Ikona czy napis na przycisku nie jest mi potrzebny. Może z czasem wytnę szablon na ploterze i pomaluję.
  13. Ja natomiast chciałbym wykorzystać wolne miejsce na panelu... i dołożyć tam przycisk, który wykorzystałbym na pilota do bramy garażowej. Nigdy mi się nie chce wyjmować kluczy z kieszeni, a mam keyless. Moje pytanie: czy da się wymieniać pojedyncze przyciski? Do wyboru mam chyba tylko 2: OFF ROAD i SET do kalibracji czujników ciś. w oponach: Zamierzam rozebrać pilota do bramy, podłączyć go pod przycisk i gdzieś tam upchać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności