mkpol Zgłoś #421 Napisano 11 Maja 2018 W cc nie ma regulacji wysokości zawieszenia tylko regulacja twardości amortyzatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lungren Zgłoś #422 Napisano 2 Lipca 2018 (edytowane) Witam. Pojawił się błąd AFS. Skan błędów: 03262 - Comfort Restriction 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 254 Reset counter: 205 Mileage: 168563 km Time Indication: 0 Date: 2037.14.02 Time: 19:11:25 Freeze Frame: Error Code: 2 Bin. Bits: 00000000 01769 - Sensor for Vehicle Leveling; Front Right (G289) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 204 Mileage: 168563 km Time Indication: 0 Date: 2037.14.02 Time: 19:11:25 Freeze Frame: 01769 - Sensor for Vehicle Leveling; Front Right (G289) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Reset counter: 205 Mileage: 171965 km Time Indication: 0 Date: 2040.14.23 Time: 18:55:35 Wymiana przedniego prawego czujnika poziomowania 3C0 412 522B nie pomogła. Nadal ten sam błąd. Demontaż schowka i sprawdzenie/spryskanie wtyczki sterownika. Mam sterownik 5M0 907 357 C –to tez nie pomogło. Odpalam auto, włączenie świateł-wykonuje się poziomowanie świateł a błąd wyskakuje po przejechaniu paru metrów. Tak samo było przed wymianą czujnika. Co dalej, czy ktoś pomoże? Jeżeli mam sterownik z literą C to powinien działać z jednym czujnikem poziomowania-tył. To dlaczego wywalił błąd przedniego prawego. Zrobione. Po zdjęciu koła okazało się ze czujnik jakby zblokował się na tych przegubach kulistych. Poluzowanie śrub mocujących i ponowne skręcenie i jest ok. Edytowane 4 Lipca 2018 przez lungren Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziXen Zgłoś #423 Napisano 7 Sierpnia 2018 Witam, mam problem ze światłami, dość uciążliwy. Mianowicie co jakiś czas odpala się u mnie błąd AFS Inoperative, See Owner's Manual. Interfejs Delphi wywalał błąd - czujnik poziomowania tył. Więc ten czujnik wymieniłem. Od teraz światła zaczęły się pozycjonować i wyskakiwał błąd. Teraz na przemian albo mam błąd czujnika tył, albo końcówki mocy lampa lewa lampa prawa, albo błąd czujnik poziomowania strona prawa. Dodam że w regulacji prawo lewo reguluje się tylko prawy reflektor, po czym światła opadają w dół i nic nie widać. Co może być przyczyną? Bo czasami jest tak że jeżdżę bez błędu , wtedy wszystko pięknie się pozycjonuje i działa w jak najlepszym porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazzog81 Zgłoś #424 Napisano 7 Sierpnia 2018 Witam wszystkich. Proszę o pomoc bo nie mogę sobie poradzić z błędem bixeneonów. Passat b6 2008r. 00471 - Sterownik EGD - elektronicznie regulowanego tlumienia (J250) 013 odczytać pamięć usterek. Dodam że lampy nie poziomują się i nie działa doświetlenie zakrętów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #425 Napisano 8 Sierpnia 2018 Jeśli masz zawieszenie adaptacyjne, to zacznij od skasowania błędu i sprawdź czy poziomowanie się wykona (zakładam, że wiesz, że poziomowanie wykonuje się tylko wtedy gdy auto stoi). Jeśli poziomowanie się wykona to spróbuj wykodować DCC w (19) gateway. Będziesz miał dalej błąd sterownika i dodatkowo błąd zakodowania GW, ale xenony powinny zacząć działać. Jeśli nie to zrób pełny skan auta i wklej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #426 Napisano 19 Sierpnia 2018 Czy jest możliwość przesunięcia cienia o około półtora metra na odległości 25 metrów? Światła były ustawiane w ASO dwa miesiące temu, ale dopiero teraz zauważyłem, że jadąc za samochodem lewa lampa świeci drogowymi idealnie na lewą lampę samochodu przede mną. Zauważyłem też, że cień nie przesuwa się razem z samochodem jadącym z przodu ale jest z jego prawem strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #427 Napisano 23 Sierpnia 2018 Witam, Panowie, mam problem z bixenon skrętny passat B6 2.0 170 2006r. Mianowicie chodzi o to że wyświetla mi się komunikat z tytułu tego tematu, po odczytaniu błędów mam dwa - odnośnie obu lamp (błędy 02629 i 02628). Auto takie sprowadziłem z niemiec i nie wiem czy problem pojawił się jednocześnie na obu lampach czy z biegiem czasu raz jedna potem druga. Lampy po odpaleniu zapłonu ustawiają się w pionie i poziomie. Orientuje się ktoś w czym może leżeć problem? Pan z tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/passat-b6-xenon-afs-blad-02629-lub-02628-naprawa-katowice-CID619-IDflgoj.html liczy sobie 300zł za lampę. Nie wiem czy to będzie jakaś podpowiedź bądź może ktoś miał podobnie sporadycznie nie działają mi dwa tylne postoje.... Jak ktoś borykał się z w/w problemami proszę o informację od czego najlepiej zacząć? (wtyczki lamp przeczyszczone i popsikane kontaktem do styków) Migająca kontrolka spalonej żarówki to obłęd... Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #428 Napisano 23 Sierpnia 2018 A czemu po prostu nie przeczytasz tego tematu? Wszystko jest dokładnie opisane. Wszelkie możliwe przypadki, z twoim włącznie. Wiedziałbyś, że masz do wymiany moduły siedzące w lampach..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peczus Zgłoś #429 Napisano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) Posiada ktoś jakiś numer tego modułu? Czy chodzi o sam ten silniczek? Jest jakaś różnica lewa/prawa strona? Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez Peczus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #430 Napisano 2 Października 2018 Witam, od wczoraj męczy mnie problem gasnących świateł, pojawił się komunikat o będzie ASF, nagle bez wyraźnej przyczyny lub jakiejkolwiek ingerencji... Pod vcds jeszcze nie miałem okazji się podłączyć, niebawem to uczynię. Gaśnie prawy ksenon lub gasną dwa, czasami prawy mruga działając i niedziałając na przemia. Wyłączając włącznik świateł na 0 i potem znów na auto wszystko działa do następnego pojawienia się błędu, migającej żarówki i gaśnięcia ksenonów... Dzisiaj jechałem do pracy około 4 rano i było nieciekawie... Po vcds może będę wiedział więcej ale na chwilę obecną macie jakieś sugestie co zweryfikować? przetwornice nowe Valeo z końca tamtego roku i same żarniki Osram CBI wymienione z przetwornicami, wtyczki przy lampach sprawdzone, test świateł po uruchomieniu pojazdu prawidłowy, czasami działają kilka km, działa doświetlanie statyczne żarówkami i dynamiczne soczewkami, a czasami przez kilka km jazdy musiałem kilka razy światła wyłączać i włączać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mientki Zgłoś #431 Napisano 2 Października 2018 Miałem podobnie 2 miesiące temu. Gasł raz lewy, raz prawy, innym razem oba. Zazwyczaj po paru przejechanych kilometrach. Pomagało wyłączenie świateł i włączenie ale tylko na chwilę. Pojawiał się komunikat z błędem świateł mijania lewe/prawe, a nie AFS. pomogła wymiana żarników na oryginalne philips. Z AFS miałem problem z pół roku temu. Wymieniłem żarówki H7 - te w lampach głównych, które świecą na boki (nie w zderzaku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #432 Napisano 2 Października 2018 Żarniki oryginalne osrama i przetwornice mają niespełna rok, ogólnie użytkuje światła dzienne drl więc mało są wysłużone... doświetlanie zakrętów tak samo osram, wszystko działa więc dziwne to wszystko... Spalona żarówka była by niewątpliwie szybkim rozwiązaniem tego problemu, ale chyba nie w moim przypadku ;-/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #433 Napisano 2 Października 2018 (edytowane) Udało mi się sprawdzić co w aucie piszczy poprzez vcds, jeden błąd wskazujący na prawy żarnik... Nie chcę mi się wierzyć, że żarnik za 250 po niecałym roku + dużej mierze używaniu DRL może się posypać... Największy ból że aby do niego się dostać trzeba zdjąć zderzak i uziemić auto, a potrzebne jest codziennie do pracy... myślicie, że przetwornica może tak na niego wpływać? jeśli było by z nią coś nie tak mogła by generować taki błąd? Edytowane 25 Listopada 2018 przez kruszan rozwiązanie to odpieta w połowie wtyczka przy prawym ksenonie, widocznie na dziurach raz stykało raz nie... szkoda że trzeba zderzak demontować i lampy wyciągać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu Zgłoś #434 Napisano 24 Listopada 2018 Witam użytkowników paska Chciałem nieco odświeżyć temat. Mam problem w swoim passacie z doświetlaniem zakrętów i światłami skrętnymi. Podczas uruchamiania silnika test świateł przechodzi bez problemu góra/dół lewo/prawo. Jak zaczynam jechać nie ma reguły czasem po chwili czasem po powiedzmy 2 lub 3 km jak skręcę kierownicą wyrzuca mi błąd na desce AFS inoperative! See owner's manual i światła bi xnenon przechodzi w tryb awaryjny i oczywiście brak doświetlania zakrętów. Mam dwa czujniki na wahaczach przód tył po lewej stronie. Myślałem ze to któryś czujnik wymieniłem przód dalej to samo. Przeczyściłem styki preparatem w kostce tej dużej przy lampach mówię może coś nie łączy czy zabrudzone i dalej to samo. Macie jakieś sugestie ktoś miął taki problem błąd z kompa, mam VCDS podpinam i mam taki błąd jak na foto. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #435 Napisano 24 Listopada 2018 (edytowane) "02071 - Lokalny Databus: Brak sygnału / komunikacji Możliwe objawy Moduły kontrolne podłączone do Local Databus nie działają Możliwe przyczyny Okablowanie / Złącza od / do Control Module w Local Databus są wadliwe Usterka modułu sterującego w lokalnej magistrali danych Możliwe rozwiązania Sprawdź / Napraw okablowanie / złącza od / do sterowania modułami w lokalnej magistrali danych Sprawdź / wymień moduł sterujący w lokalnej magistrali danych" Edytowane 24 Listopada 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu Zgłoś #436 Napisano 24 Listopada 2018 A gdzie znajduje się cały moduł sterujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #437 Napisano 24 Listopada 2018 (edytowane) Moduł od xenonów jest schowany za głównym schowkiem, przed nogami pasażera-musisz go zdemontować i będzie na ściance od strony navi/radia. Sprawdź też styki przy obu czujnikach poziomowania. Edytowane 24 Listopada 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #438 Napisano 24 Listopada 2018 Raczej z czujnikami jest wszystko ok - gdyby były wadliwe to byłby od nich błąd. Błąd mówi jasno o problemach z komunikacją albo ewentualnie problem z zasilaniem ale to byłby inny błąd. Wniosek - sprawdź przewody diagnostyczne między reflektorami, a modułem i ewentualnie między modułem, a Gateway (jeśli w nim tez jest błąd). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #439 Napisano 25 Listopada 2018 Ale nie zaszkodzi oczyszczenie styków przy czujnikach-nic nie kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu Zgłoś #440 Napisano 25 Listopada 2018 Jeszcze dla pewności przeczyszczę styki sprawdzę połączenia i zobaczymy jaki będzie efekt, mam nadzieje że to coś pomoże. Ale generalnie jak kupiłem samochód działało bez problemu. Z czasem coraz częściej przestawały działać, tylko dziwi mnie fakt ze podczas uruchamiania samochodu wszystko działa test świateł przechodzi elegancko, natomiast jak jadę i wejdę z zakręt skręcę kierownicą i wtedy wyrzuca i przestają działać, więc to wina kabli hmm?? tak to by chyba od razu nie działało - nie wiem głośno myślę. Jeszcze dodam że skoro kupiłem program VCDS to przerobiłem sobie że światła przeciwmgielne ustawiłem do jazdy dziennej. Może to ma wpływ chociaż nie sądzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach