Peczus
-
Liczba zawartości
112 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Peczus
- Urodziny 03.08.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piotrowice
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No własnie niby wysokie te ET, felgi podobno jeździły w golfie 6 bez dystansów dlatego zastanawiam się nad wsadzeniem ich do B6 PS. Przymierzyłem ET65 i szerokość felgi 8 cali - nie wchodzi, przy 7 calach by weszło...
-
Zakładał ktoś może do B6 sportline 18x8 ET65 225 45 18? Wejdzie to do paska?
-
Komunikat - AFS inoperative! See owner's manual
Peczus odpowiedział Dan266 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Posiada ktoś jakiś numer tego modułu? Czy chodzi o sam ten silniczek? Jest jakaś różnica lewa/prawa strona? -
Komunikat - AFS inoperative! See owner's manual
Peczus odpowiedział Dan266 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam, Panowie, mam problem z bixenon skrętny passat B6 2.0 170 2006r. Mianowicie chodzi o to że wyświetla mi się komunikat z tytułu tego tematu, po odczytaniu błędów mam dwa - odnośnie obu lamp (błędy 02629 i 02628). Auto takie sprowadziłem z niemiec i nie wiem czy problem pojawił się jednocześnie na obu lampach czy z biegiem czasu raz jedna potem druga. Lampy po odpaleniu zapłonu ustawiają się w pionie i poziomie. Orientuje się ktoś w czym może leżeć problem? Pan z tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/passat-b6-xenon-afs-blad-02629-lub-02628-naprawa-katowice-CID619-IDflgoj.html liczy sobie 300zł za lampę. Nie wiem czy to będzie jakaś podpowiedź bądź może ktoś miał podobnie sporadycznie nie działają mi dwa tylne postoje.... Jak ktoś borykał się z w/w problemami proszę o informację od czego najlepiej zacząć? (wtyczki lamp przeczyszczone i popsikane kontaktem do styków) Migająca kontrolka spalonej żarówki to obłęd... Pozdrawiam ! -
Idzie jakoś z poziomu VAG sprawdzić ten czujnik? u mnie tak samo brak mocy, gryzące spaliny.... Wie ktoś może?
-
Peczus obserwuje zawartość → Przeładowywujące turbo i picie oleju..., Regulacja Obrotów w VCDS - Golf VI, Prośba o analizę logów - B5 AJM po programie lekko muli i oraz 4 innych
-
Podbijam, posiada ktoś info jak to zrobić?
-
Witajcie, Mam pytanie, w jaki sposób mogę dokonać regulacji obrotów w VCDS dla golf VI 2.0 tdi? Proszę o informację, pozdrawiam
-
To zależy w co się mierzy oraz czego oczekuje od głośników Dam znać.
-
Ja zamiast 4 glosników zdecydowałem się na zestaw 2 glosników na przód Audio System MX165Plus Dam znać jak gra
-
Ja też dokładam się do pytania kolegi? czy warto również na tył zakładać te helix'y b 62c? czy na tył polecacie coś innego? ps. co myślicie jeszcze o Crunch GTi6.2C ?
-
Chłopaki które z w/w głośników bardziej nadają się do słuchania muzyki house, electro house, ? nie wiem które jakim dzwiękiem się charakteryzują, nie chce też trafić na strasznie "piskliwe" z góry thx!!!
-
Prośba o analizę logów - B5 AJM po programie lekko muli
Peczus odpowiedział Peczus → na temat → Analizy logów
Okej zrobie tez na 3 biegu. Z tymi wahaniami jest roznie, jak problem sie pojawił to auto chodzilo tragicznie, teraz pomalu jakby doszlo do siebie ale to nadal nie to samo.. ale np jak jade na 3 biegu i mam 2700rpm i wciskam gaz w podłoge to auto od razu reaguje i super przyspiesza, problem wystepuje prawie zawsze przy przyspieszaniu z dolnych zakresow obrotow i przy zmianie biegow problem jest bardziej odczuwalny. EGR wczesniej lekko przeczyscilem - nie byl jakis przytkany/zapchany wg mnie byl bdobrej kondycji. Spróbuje wyczyścic bo cięzko bedzie znaleźć od AJM'a - czy od innego 1.9 PD tez podejdzie? -
Prośba o analizę logów - B5 AJM po programie lekko muli
Peczus odpowiedział Peczus → na temat → Analizy logów
Sorka ze tyle to trwalo, ale wczesniej nie mialem czasu, logi dynamiczne udalo zrobic mi sie na 4 biegu. Prosze o pomoc... i dodam że takie mułowate spadki mocy bardziej odczuwam przy zmienianiu biegow i przyspieszaniu np: z 3 na 4 niz ciagniecie od poczatku na jednym biegu (np 4 biegu od 1200rpm do 4000rpm ?) Log (0 - 008,010,011) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,008,010) -
Witam wszytskich, otóż od miesiąca mam problem z moim passatem, jak dotąd auto jezdziło bardzo dobrze, natomiast od niedawna mam problem z mocą w passacie, jest bardzo słaby w dolnym zakresie obrotów ~1300rpm gdy wciskam gaz w podłoge to na moment przyspieszenie jest bardzo slabe.. , po chwili czuć jak nagle dostaje but a nastepnie w okolicy 2000 rpm znowu czuje jakby minimalnie brakowalo tej mocy. Auto nie jest totalbym mułem itp. chodzi okej, tylko minimalnie czuje ze stalo sie slabsze - z dnia na dzien, sprawdzilem nie ma zadnej nieszczelnosci, filtry wymienione 2 tys km temu, od momentu kiedy to sie stało przejechalem juz 2 zbiorniki paliwa i nic sie nie zmienilo ani nie pogorszylo. Kierownice od turbo raczej sie nie zapiekły - codziennie dojezdzam do pracy autostrada 50km i czesto je przeganiam wiec podejrzewam ze one raczej nie sa problemem. Podaje nizej logi statyczne poniewaz poki co udalo mi sie tylko je wykonać, mam nadzieje że jakoś z Wasza pomoca uda mi sie odkryć przyczyne problemu lekkiemu braku mocy w moim passacie, aa i zapomnialem.. auto po programie w dynosoft wroclaw na ~152 konie mchaniczne - przejechalem juz ponad 150000 km na tym programie i jak dotad auto chodzilo super. Nizej podaje link do logow statycznych i czekam na wskazowki Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000) Log (2 - 014,018,023) Log (3 - 000,001,003,000,001,003) postaram sie na dniach dodać logi dynamiczne
-
VCDS 10.6.2+ HEX-CAN-USB a pompowtryski
Peczus odpowiedział netadmin_47 → na temat → Diagnostyka VAG
Aaa i jeszcze jedno, czy idzie sprawdzić w VCDS jakiej firmy zamontowane sa pompowtryski? jeśli tak to jak ?