Skocz do zawartości

Peczus

  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Peczus

  • Urodziny 03.08.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No własnie niby wysokie te ET, felgi podobno jeździły w golfie 6 bez dystansów dlatego zastanawiam się nad wsadzeniem ich do B6 PS. Przymierzyłem ET65 i szerokość felgi 8 cali - nie wchodzi, przy 7 calach by weszło...
  2. Zakładał ktoś może do B6 sportline 18x8 ET65 225 45 18? Wejdzie to do paska?
  3. Posiada ktoś jakiś numer tego modułu? Czy chodzi o sam ten silniczek? Jest jakaś różnica lewa/prawa strona?
  4. Witam, Panowie, mam problem z bixenon skrętny passat B6 2.0 170 2006r. Mianowicie chodzi o to że wyświetla mi się komunikat z tytułu tego tematu, po odczytaniu błędów mam dwa - odnośnie obu lamp (błędy 02629 i 02628). Auto takie sprowadziłem z niemiec i nie wiem czy problem pojawił się jednocześnie na obu lampach czy z biegiem czasu raz jedna potem druga. Lampy po odpaleniu zapłonu ustawiają się w pionie i poziomie. Orientuje się ktoś w czym może leżeć problem? Pan z tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/passat-b6-xenon-afs-blad-02629-lub-02628-naprawa-katowice-CID619-IDflgoj.html liczy sobie 300zł za lampę. Nie wiem czy to będzie jakaś podpowiedź bądź może ktoś miał podobnie sporadycznie nie działają mi dwa tylne postoje.... Jak ktoś borykał się z w/w problemami proszę o informację od czego najlepiej zacząć? (wtyczki lamp przeczyszczone i popsikane kontaktem do styków) Migająca kontrolka spalonej żarówki to obłęd... Pozdrawiam !
  5. Idzie jakoś z poziomu VAG sprawdzić ten czujnik? u mnie tak samo brak mocy, gryzące spaliny.... Wie ktoś może?
  6. Podbijam, posiada ktoś info jak to zrobić?
  7. Witajcie, Mam pytanie, w jaki sposób mogę dokonać regulacji obrotów w VCDS dla golf VI 2.0 tdi? Proszę o informację, pozdrawiam
  8. To zależy w co się mierzy oraz czego oczekuje od głośników Dam znać.
  9. Ja zamiast 4 glosników zdecydowałem się na zestaw 2 glosników na przód Audio System MX165Plus Dam znać jak gra
  10. Ja też dokładam się do pytania kolegi? czy warto również na tył zakładać te helix'y b 62c? czy na tył polecacie coś innego? ps. co myślicie jeszcze o Crunch GTi6.2C ?
  11. Chłopaki które z w/w głośników bardziej nadają się do słuchania muzyki house, electro house, ? nie wiem które jakim dzwiękiem się charakteryzują, nie chce też trafić na strasznie "piskliwe" z góry thx!!!
  12. Okej zrobie tez na 3 biegu. Z tymi wahaniami jest roznie, jak problem sie pojawił to auto chodzilo tragicznie, teraz pomalu jakby doszlo do siebie ale to nadal nie to samo.. ale np jak jade na 3 biegu i mam 2700rpm i wciskam gaz w podłoge to auto od razu reaguje i super przyspiesza, problem wystepuje prawie zawsze przy przyspieszaniu z dolnych zakresow obrotow i przy zmianie biegow problem jest bardziej odczuwalny. EGR wczesniej lekko przeczyscilem - nie byl jakis przytkany/zapchany wg mnie byl bdobrej kondycji. Spróbuje wyczyścic bo cięzko bedzie znaleźć od AJM'a - czy od innego 1.9 PD tez podejdzie?
  13. Sorka ze tyle to trwalo, ale wczesniej nie mialem czasu, logi dynamiczne udalo zrobic mi sie na 4 biegu. Prosze o pomoc... i dodam że takie mułowate spadki mocy bardziej odczuwam przy zmienianiu biegow i przyspieszaniu np: z 3 na 4 niz ciagniecie od poczatku na jednym biegu (np 4 biegu od 1200rpm do 4000rpm ?) Log (0 - 008,010,011) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,008,010)
  14. Witam wszytskich, otóż od miesiąca mam problem z moim passatem, jak dotąd auto jezdziło bardzo dobrze, natomiast od niedawna mam problem z mocą w passacie, jest bardzo słaby w dolnym zakresie obrotów ~1300rpm gdy wciskam gaz w podłoge to na moment przyspieszenie jest bardzo slabe.. , po chwili czuć jak nagle dostaje but a nastepnie w okolicy 2000 rpm znowu czuje jakby minimalnie brakowalo tej mocy. Auto nie jest totalbym mułem itp. chodzi okej, tylko minimalnie czuje ze stalo sie slabsze - z dnia na dzien, sprawdzilem nie ma zadnej nieszczelnosci, filtry wymienione 2 tys km temu, od momentu kiedy to sie stało przejechalem juz 2 zbiorniki paliwa i nic sie nie zmienilo ani nie pogorszylo. Kierownice od turbo raczej sie nie zapiekły - codziennie dojezdzam do pracy autostrada 50km i czesto je przeganiam wiec podejrzewam ze one raczej nie sa problemem. Podaje nizej logi statyczne poniewaz poki co udalo mi sie tylko je wykonać, mam nadzieje że jakoś z Wasza pomoca uda mi sie odkryć przyczyne problemu lekkiemu braku mocy w moim passacie, aa i zapomnialem.. auto po programie w dynosoft wroclaw na ~152 konie mchaniczne - przejechalem juz ponad 150000 km na tym programie i jak dotad auto chodzilo super. Nizej podaje link do logow statycznych i czekam na wskazowki Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000) Log (2 - 014,018,023) Log (3 - 000,001,003,000,001,003) postaram sie na dniach dodać logi dynamiczne
  15. Aaa i jeszcze jedno, czy idzie sprawdzić w VCDS jakiej firmy zamontowane sa pompowtryski? jeśli tak to jak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności