pawelvw Zgłoś #161 Napisano 12 Lipca 2013 ja zamontowałem rozpórkę dolna między osłoną a sankami zresztą zobacz u mnie w temacie tylko ze ja mam osłonę własnej produkcji wzorowaną na oryginalnej i trochę inna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #162 Napisano 14 Lipca 2013 rozpórka do auta typu passat..no way!!! działa to chyba jedynie jako placebo. z resztą co tu usztywniać jak to zwykle auto... golf gti albo pozadne bmw to sie cos odczuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #163 Napisano 14 Lipca 2013 rozpórka do auta typu passat..no way!!! ................ z resztą co tu usztywniać jak to zwykle auto Ta... passat to zwykłe auto golf gti pozadne bmw A to już są nie zwykłe auta ? O ja nie mądry..... do passata dwie rozpórki założyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #164 Napisano 14 Lipca 2013 nie tylko ty mnichu zrobiłeś ten błąd zakładając 2 rozpórki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #165 Napisano 14 Lipca 2013 A u mnie juz leza 2 rozpórki i też sobie założę do "zwykłego auta" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #166 Napisano 14 Lipca 2013 To ja pojechalem po całości - załozyłem dwie rozporki do nie chipowanego auta na seryjnym zawiasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #167 Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) wasza kasa i mozecie robic z nia co chcecie tyko co wam dały te rozporki? Edytowane 15 Lipca 2013 przez mucha_177 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #168 Napisano 15 Lipca 2013 Mi spadło przyspieszenie do setki o 0,056 s - a to ze wzgledu na większą masę passata. No i spalanie wyższe... Ponadto w zakrętach passat szybciej scina opony.... - wynika z wiekszej prędkości poruszania się pojazdu na pokonywanym łuku. Chyba wymontuję, bo to teraz wcale passata nie przypomina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #169 Napisano 15 Lipca 2013 audi A6 to tez zwykły dupowóz, a tam taką rozpórkę producent montował seryjnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #170 Napisano 15 Lipca 2013 Mi spadło przyspieszenie do setki o 0,056 s - a to ze wzgledu na większą masę passata. No i spalanie wyższe... Ponadto w zakrętach passat szybciej scina opony.... - wynika z wiekszej prędkości poruszania się pojazdu na pokonywanym łuku. Chyba wymontuję, bo to teraz wcale passata nie przypomina ekstra! zamontuj jeszcze spojler ---------- Dodano o 23:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:43 ---------- w ktorym audi.. pokaz mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #171 Napisano 15 Lipca 2013 Czesc wszystkim. Jako firma robimy rozporki do passatow i innych aut. W pasacie opracowalismy 2 gorne, 5 dolnych, 2 boczne i w 4 motion az 6 z tylu. Efekty? Jak na szynach przy zaiweszeniu sportowym. Cena gotowego sestawu proszkowo malowanego to od 100zl do nawet 2500zl za rozporki na cale auto 4 motion. Pisze to bo widze ze wciaz jest to temat problematyczny a zajmuje sie tym na codzien wiec mogle dostarczyc poszukiwane rozporki. ---------- Dodano o 22:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:55 ---------- ekstra! zamontuj jeszcze spojler ---------- Dodano o 23:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:43 ---------- w ktorym audi.. pokaz mi Audi S3, S4, S6 Allroad, RS4, RS6, A6 2.5TDI spotr quatro, A4 2.5TDI Sport Quatro, Audi A6 2.8 v6 Sport, A4 2.8 v6 Sport i wiele innych audi po dzis dzien.... Ponadto W8, 1.8T i 1.9TDI gdzie 1.8T i 1.9TDI mialy na zamowienie klienta a W8 w standardzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #172 Napisano 15 Lipca 2013 (edytowane) w ktorym audi.. pokaz mi w A6 C5, zresztą dobre 95% tych rozpórek założonych w passatach pochodzi właśnie od A6 bo pasuje p&p Edytowane 15 Lipca 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #173 Napisano 15 Lipca 2013 Czesc wszystkim. Jako firma robimy rozporki do passatow i innych aut. W pasacie opracowalismy 2 gorne, 5 dolnych, 2 boczne i w 4 motion az 6 z tylu.Efekty? Jak na szynach przy zaiweszeniu sportowym. Cena gotowego sestawu proszkowo malowanego to od 100zl do nawet 2500zl za rozporki na cale auto 4 motion. Pisze to bo widze ze wciaz jest to temat problematyczny a zajmuje sie tym na codzien wiec mogle dostarczyc poszukiwane rozporki. ---------- Dodano o 22:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:55 ---------- Audi S3, S4, S6 Allroad, RS4, RS6, A6 2.5TDI spotr quatro, A4 2.5TDI Sport Quatro, Audi A6 2.8 v6 Sport, A4 2.8 v6 Sport i wiele innych audi po dzis dzien.... Ponadto W8, 1.8T i 1.9TDI gdzie 1.8T i 1.9TDI mialy na zamowienie klienta a W8 w standardzie. odkrycie ameryki, że w sportowych lub usportowionych autach montuje się rozpórki. Temat dotyczy VW Passata 1.9 tdi a nie RS6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #174 Napisano 16 Lipca 2013 mucha a co powiesz na Renault Megane 1.6 I generacji ? Tam rozpórka to standard... poza tym po co te dywagacje skoro nie masz zielonego pojęcia o stosowaniu rozpórek zawieszenia. Gdzie jest moderator ja się pytam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #175 Napisano 16 Lipca 2013 mucha a co powiesz na Renault Megane 1.6 I generacji ? Tam rozpórka to standard... poza tym po co te dywagacje skoro nie masz zielonego pojęcia o stosowaniu rozpórek zawieszenia. Gdzie jest moderator ja się pytam ? jazda bez rozpórki skodą felicją (bardzo sportowy samochód ) skutkowała tym, że szyby pękały jedna za drugą - problem powszechnie znany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #176 Napisano 16 Lipca 2013 jazda bez rozpórki skodą felicją (bardzo sportowy samochód ) skutkowała tym, że szyby pękały jedna za drugą - problem powszechnie znany... podobnież do Meganki - innego motywu nie znam po co tam rozpórka była Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #177 Napisano 16 Lipca 2013 odkrycie ameryki, że w sportowych lub usportowionych autach montuje się rozpórki. Temat dotyczy VW Passata 1.9 tdi a nie RS6 Jaco ma w swoim VW 3BG fabrycznie zamontowaną rozpórkę...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #178 Napisano 16 Lipca 2013 Czesc wszystkim. Jako firma robimy rozporki do passatow i innych aut. W pasacie opracowalismy 2 gorne, 5 dolnych, 2 boczne i w 4 motion az 6 z tylu.Efekty? Jak na szynach przy zaiweszeniu sportowym. Cena gotowego sestawu proszkowo malowanego to od 100zl do nawet 2500zl za rozporki na cale auto 4 motion. Pisze to bo widze ze wciaz jest to temat problematyczny a zajmuje sie tym na codzien wiec mogle dostarczyc poszukiwane rozporki. masz jakieś fotki albo dokładny cennik ? mi chodzi o górną i dolną do 1.9 .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mucha_177 Zgłoś #179 Napisano 16 Lipca 2013 (edytowane) mucha a co powiesz na Renault Megane 1.6 I generacji ? Tam rozpórka to standard... poza tym po co te dywagacje skoro nie masz zielonego pojęcia o stosowaniu rozpórek zawieszenia. Gdzie jest moderator ja się pytam ? zapytałem tylko co Wam daje rozpórka? w sumie to nikt nie odpowiedział. Jak wszyscy wiedzą rozpórki się montuje do usztywnienia nadwozia gdyż przy mocniejszych autach występuje efekt nasilonego "pracowania" nadwozia. W niektórych autach sportowych można "położyć" kielich. Np. w cabrio montuje się tzn Xbrace - dolną rozpórkę. Żeby rozpórka miała sens to najpierw trzeba zrobić przysłowiowy "beton" z zawieszneia (twardsze sprężyny, amory o krótszym skoku, itd). Tylko jest jedna różnica - passaty zamiast betonu mają zawieszenie skierowane w stronę komfortu miękkie to, że producent montuje rozpórkę do auta typu megane 1.6 świadczy tylko o jego papierowej konstrukcji. z resztą niepotrzebna ta całą spina każdy robi co chce ze swoim autem. Edytowane 16 Lipca 2013 przez mucha_177 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #180 Napisano 16 Lipca 2013 Tylko akurat przednie przód passata jest miękki co nieraz objawia się trzeszczącą deską rozdzielczą. Po założeniu rozpórek deska przestaje trzeszczeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach