Whiro Zgłoś #41 Napisano 6 Czerwca 2019 Ten kto twierdzi że sam przycisk bez systemu bezkluczykowego to bezsens jest w błędzie. Mam lagunę 3 bez keyless i świetna sprawa przycisk start. Wsiadam. Wkładam kartę, naciskam start i od razu po silniku zapalają się lampy, klima i radio. Wbijam jeden i ruszam , ręczny sam się odbija. Choć w pasku to inaczej wygląda nad czym ubolewam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #42 Napisano 7 Czerwca 2019 11 godzin temu, Whiro napisał: Ten kto twierdzi że sam przycisk bez systemu bezkluczykowego to bezsens jest w błędzie. Mam lagunę 3 bez keyless i świetna sprawa przycisk start. Wsiadam. Wkładam kartę, naciskam start i od razu po silniku zapalają się lampy, klima i radio. Wbijam jeden i ruszam , ręczny sam się odbija. Choć w pasku to inaczej wygląda nad czym ubolewam. Zapnij pas wbij jedynke i ręczny sam puści ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #43 Napisano 7 Czerwca 2019 12 godzin temu, Whiro napisał: Ten kto twierdzi że sam przycisk bez systemu bezkluczykowego to bezsens jest w błędzie. Mam lagunę 3 bez keyless i świetna sprawa przycisk start. Wsiadam. Wkładam kartę, naciskam start i od razu po silniku zapalają się lampy, klima i radio. Wbijam jeden i ruszam , ręczny sam się odbija. Choć w pasku to inaczej wygląda nad czym ubolewam. No tak, bo przecież jak Passat nie ma Keyless to trzeba wykonać procedurę jak przy starcie Boeinga - włożyć kluczyk, wcisnąć sprzęgło, wcisnąć kluczyk, zapiąć pas, wrzucić bieg, wcisnąć gaz i.... ooo hamulec postojowy się wyłączył sam! O, klimatyzacja się sama uruchomiła... o i światła też świecą... łomatko...toć to szok Ale nikomu nic nie mówcie, bo jeszcze pomyślą że każde auto tak ma... ale czekaj... każde współczesne auto tak ma (chociaż Passat i Laguna III to już przecież auta mające technologicznie około 15 lat). Powtarzam - ja rozumiem sens przycisku, jeśli kluczyk jest w kieszeni/torbie/plecaku i wciskamy tylko przycisk. Ale tak, to tylko bajer, który nic nie zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #44 Napisano 7 Czerwca 2019 29 minut temu, radekrp90 napisał: Powtarzam - ja rozumiem sens przycisku, jeśli kluczyk jest w kieszeni/torbie/plecaku i wciskamy tylko przycisk. Ale tak, to tylko bajer, który nic nie zmienia. dokładnie tak , +1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quli Zgłoś #45 Napisano 1 Października 2019 Panowie temat rozwojowy... Ktos pomoze? Pomysl mam taki. Przycisk start-stop wlacza zaplon i odpala samochod bez wkladania kluczyka w stacyjke. Ktore piny jak polaczyc? Wiem, zostaje immo, ale....przenosze immo zalozmy do schowka w tunel srodkowy. Wowczas wchodze do auta wrzucam kluczyk do schowka i auto odpala z przycisku ( ile zasiegu ma immo? 10:20cm?) Chodzi o to ze drazni mnie jak kluczyk jest w stacyjce i reszta kluczy obija sie o kokpit, a nie bede nosil osobno tylko klucza od auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #46 Napisano 1 Października 2019 Doskonale cię rozumiem. Ale już lata temu wpadłem na taki pomysł i nic mi nie lata. Wypinam i spokój. Pomysł z przenoszeniem immo do schowka, no nie wiem, na pewno wykonalne. Niby uzyskujesz coś na wzór systemu bez kluczykowego, ale dziwne że producenci aut na to wcześniej nie wpadli. Tak w ogóle to immo ma chyba zasięg 2-5cm. W busie (renault master) miałem rozwaloną stacyjkę i dało się włączyć zapłoni i kręcić rozrusznikiem 10 groszówką, łyżką, śrubokrętem... Ale żeby immo złapało sygnał i tak trzeba było włożyć kluczyk co najmniej do połowy. Przykładanie kluczyka do stacyjki nie pomagało i tak nie odpalał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quli Zgłoś #47 Napisano 1 Października 2019 (edytowane) Odpinanie to taki pol srodek... drazni Chyba ze.... https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-keyless-entry-go-odpalanie-pilotem-8464891271?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Wykonalne? Tylko znowu dziala jak kessy... a wiem jak latwo takie auto ukrasc... Edytowane 1 Października 2019 przez quli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #48 Napisano 2 Października 2019 Ale macie problemy Panowie. Jechać do speców niech wyłączą IMMO (o ile się da) i możecie odpalać jak chcecie Z tym uniwersalnym Keylessem to bym się jednak wstrzymał, bo całość trochę podejrzanie wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quli Zgłoś #49 Napisano 2 Października 2019 5 godzin temu, radekrp90 napisał: Ale macie problemy Panowie. Jechać do speców niech wyłączą IMMO (o ile się da) i możecie odpalać jak chcecie Z tym uniwersalnym Keylessem to bym się jednak wstrzymał, bo całość trochę podejrzanie wygląda. Wolalbym zeby to immo zostalo, ale jesli zywcem nie zadziala to go wylacze, to nie jest problem. Poza tym ktore piny ze stacyjki w koncu podpiac do przycisku tak zeby byl i zaplon i odpalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zygi75 Zgłoś #50 Napisano 10 Października 2019 Mam pasata b5 3B i zamontowałem bez problemu guzik do odpalania. Moza odpalic guzikiem oraz zdalnie telefonem lub z pilota. Mam to od roku i spisuje sie bezproblemowo. guzik_film.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #51 Napisano 10 Października 2019 No to źeś F-16 zrobił... Z miejscem poleciałeś? u mnie też leży czeka zestawik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #52 Napisano 13 Października 2019 no i dalej konkretow brak ktore piny odpowiadaja za zaplon i odpalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #53 Napisano 16 Września 2020 Koledzy, mam taki nietypowy problem z cycem,i gdy nie mogę go odpalić normalnie ze stacyjki,odpalam przyciskiem pod maska,gdzie podaje bezposrednio 12V do rozrusznika na automat,ale mam wolny przycisk w panelu koło lewarka zmiany biegów start engine(nie mam keyless)robiłem mody i on pozostał jako dodatek,i teraz tak pomyślałem,że może bym go wykorzystał do odpalania zamiast podnosić maskę i tam załączać ten mój przycisk,podrzuci ktoś jak musiałbym to zrobić by to odpało z przycisku start engine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #54 Napisano 18 Września 2020 nikt nie wie jak to ogarnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #55 Napisano 19 Września 2020 Najpierw napraw oryginalną stacyjkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #56 Napisano 20 Września 2020 sęk w tym,że na razie nikt nie może tego ogarnąć co jest z tym moim autem,dlatego odpalam go w ten sposób,bo ze stacyjki to loteria,na 28 jestem umówiony w Gliwicach w Firmie VAG,zobaczymy może ogarną temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba141 Zgłoś #57 Napisano 25 Czerwca 2021 (edytowane) Witajcie Oto schemat podłączenia przycisku Start/Engine/Stop z B7 Temat ogarnięty przy współpracy z CULTUS3 Potrzebne Tunel z B7 wraz z przełącznikami Moduł Start/Stop - 3AA 905 107 B Oraz Wymagany BCM (Nie sprawdzałem czy będzie działać z Bordznet) Kessy (nie sprawdzane bez) Schemat Podłączenia Zacisk bezpiecznikowy 1 T32G T32G pin 2 do T16F/16 T32G pin 3 do T16o / 7 T32G pin 4 do T16f/5 T32G pin 5 do T16F/6 T32G pin 6 pusty T32G pin 7 do T16F/8 T32G pin 8 do T52B / 17 T32G pin 9 do T52B / 18 T32G pin 10 do T52C / 22 T32G pin 11 do T52B / 37 T32G pin 12 do T26H / 15 ex23 T32G pin 13 do T26H / 16 ex23 T32G pin 14 pusty T32G pin 15 do T52B/16 T32G pin 16 do masy T32G pin 17 do bezpiecznika T32G pin 18 do T52B / 13 T32G pin 19 pusty Wyjmij Т16f / 5 i podłącz do Т32g / 20 (nalezy wyciagnac pin z kostki stacyjki w jego miejsce idzie nowy z Т16f / 5) T32G pin 21 pusty Wyjmij Т16f / 6 i podłącz do Т32g / 22 (nalezy wyciagnac pin z kostki stacyjki w jego miejsce idzie nowy z Т16f / 6) T32G pin 23 do masy T32G pin 24 k T26H / 18 ex23 T32G pin 25 do T52B / 51 T32G pin 26 do T16F / 13 T32G pin 27 Pusty T32G pin 28 do T52C / 18 T32G pin 29 do T52B / 14 T32G pin 30 do T52C / 36 T32G pin 31 do T16O / 14 T32G PIN 32 Masa T26H pin 17 do Masy Należy na końcu zmostkowac kable T32G/4 z T32G/20 Opis Wtyczek T32G - MODUŁ START/STOP T52C / T52B - BCM T16O - Moduł kierownicy J527 T16F - Kostka Stacyjki T26H/EX23 (lewy zestaw) - Zestaw przełączników w tunelu z B7 Kodowanie: Cytat Żeby w B6 działał rozrusznik przez przytrzymanie przycisku START trzeba w BCM zakodować bajt 9 bit 2 Po przytrzymaniu Hamulca/Sprzęgła oraz przycisku Start/Engine/Stop Auto powinno odpalić https://www.youtube.com/watch?v=H0RrrU7XgwU&ab_channel=JarosławNowak Edytowane 4 Lipca 2021 przez zaba141 Poprawa schematu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #58 Napisano 25 Czerwca 2021 Brawo Ty, może jeszcze w tym roku uda mi się u siebie to założyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #59 Napisano 25 Czerwca 2021 Przycisk musisz trzymać czy wystarczy nacisnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba141 Zgłoś #60 Napisano 26 Czerwca 2021 Pierwsze wciśnięcie zapłon przytrzymanie to odpalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach