Skocz do zawartości

Whiro

  • Liczba zawartości

    187
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Podczas jazdy moim passatem b7 kombi słychać ciche nie jednostajne łu łuu łu. Trudne do określenia kierunku. Dźwięk raczej nie łożyska bo to nie szum, a niski odgłos. Dźwięk wydobywa się na biegu 4,5,6 przy ok 2200 -2500 RPM. Wskazywało by to na coś od skrzyni lub silnika, ale wydaje się że słyszalne jest też po wrzuceniu samochodu na luz podczas jazdy z dużą prędkością i w okolicach tych 2200-2500 RPM. Trudno mi to stwierdzić bo obroty wtedy szybko spadają i prędkość też spada. Mało czasu na odsłuch.
  2. Witam. Swego czasu rozbierałem tapicerkę drzwi z przodu i z racji że kilka zaczepów się urwało wymieniłem na nowe. Niestety ale tapicerka teraz odstaje od drzwi i myślę czy poprawnie założyłem spinki. Czy plastik z gniazda w tapicerce ma wchodzić pomiedzy 1 szy a drugi talerzyk na spince od góry, czy pomiędzy 2 a 3 ci?
  3. Witam. Szukam właśnie tarcz i klocków na tył do B7 2013r cffb. Jakie są tam oryginalne tarcze 282mm? Czy występują tam różne klocki, bo niektórzy mówią coś o systemie Lucas a inni TRW.
  4. Witam. W moim b7 ostatnio zauważyłem że wizualizacja pokazuje jedynie działanie środkowych dwóch czujników tak z przodu jak i z tyłu. Nie widać żadnego błędu. Nie słychać od tych skrajnych dźwięku . Spotkał się ktoś z czymś takim?
  5. Czytałem że premiumcontact są też ciche. Ciekawe czy ktoś miał styczność z różnymi firmami na tym samym samochodzie i mógł by to porównać. Bo inny rozmiar i inny samochód to już inne wyciszenie. Od siebie powiem że passat jest słabo wygłuszony. Przynajmniej taki średniak jak mój jest gorzej wygłuszony niż laguna 3 golas z polskiego salonu , którą miałem poprzednio. Dodam że te etykiety na oponach to są mało warte. Nikt podczas takiego oceniania nie robi szerokich testów, tylko jedna prędkość na jednym asfalcie i przy danej prędkości. Więc wjedziesz na inny asfalt i okaże się że opona z 68 db na etykiecie będzie głośniejsza niż ta z 71 db.
  6. Witam. Przepraszam że wyskakuje z passatem B7 ale tutaj akurat toczy się rozmowa która mnie interesuje. Obecnie mam w moim kombi 235/45 r17 assymetric 3 Goodyear a. Te opony tragicznie głośne są na szorstkim asfalcie. Chce uciec na 215/50 r17 i szukam cichych opon na różny asfalt i takie które tłumią dobrze nierówności i nie dudnią z tyłu. Czy ktoś polecił by jakiegoś pewniaka? Myślałem o premiumcontact 6 lub primacy 4 Michelina. Może sportcontrol 2?
  7. Ostatnio czytałem sporo na temat testów głośności opon i te etykiety mają często niewiele wspólnego z rzeczywistością. Test wykonuje się na jednym rodzaju asfaltu i w jednym punkcie. To pic na wodę. Często opona mająca niski db na etykiecie w praktyce okazuje się na różnych nawierzchniach głośna. Stąd pytanie kieruję do ludzi którzy mieli styczność z różnymi oponami i mają porównanie. Ja mam tylko na Passacie styczność z zimowymi Alpin 6 i letnimi Goodyear assymetric 3. Zimowe są cichsze. Choć są też węższe bo to 205,55 r16. Ale ostatnio pisałem z kolega z tego forum co też ma te goodyery i też mówił że strasznie głośne. A na etykiecie mają chyba 67 db. Więc to na etykiecie to babol.
  8. Witam. Posiadam Goodyear assymetric 3 235,45 r17. Opony tragicznie zachowują się na szorstkim asfalcie. Czy ze swojego doświadczenia możecie polecić jakieś opony w tym rozmiarze lub 215,55 albo 225,45 r17, które dobrze tłumią zła nawierzchnie? Może Michelin primacy?
  9. Miałem kiedyś led h7. świecą na biało ale oślepiają i mają mało światła. Krótki snop. Bardziej polecam kupić jakieś dobre silne h7. Ja założyłem do zwykłej lampy w b7 tungsram + 150 i całkiem fajnie to świeci. Póki co żyją już z rok z tym że raczej nie robię zbyt wiele km w roku.
  10. Ja trochę już wyciszałem. Cały bagażnik, i wszystkie drzwi łącznie z klapą bagaznika. Ale kół nie wyciszy taka akcja. Jeśli piszesz ze nawet te Michelin słychać to zamiast dokładać do opon chyba lepiej wyciszyć wnęki. Ale to na przyszłość.
  11. Ja mam 235 45 r17. A jak te piloty spisywały się przed wyząbkowaniem? Miałem plan je kupic. A jakoś 2 tysiaki na wyciszenie nadkoli mi się nie uśmiecha.
  12. To odpadam. Podobno pilot 4 to jedna z cichszych opon w ślepym teście dla kierowców na różnych nawierzchniach. Przynajmniej według auto świat. A jak było na nowych nie wyzabkowanych?
  13. Whiro

    Wygłuszenie passata

    Witam ponownie. Ostatnio zagłębiałem trochę temat szumu opon i zdziwienie mnie wzięło jak się doczytałem że głośność z naklejki na oponach to głośność przy jednej prędkości i na zewnątrz samochodu. Nic to nie ma wspólnego z hałasem wewnątrz przy różnej prędkości i nawierzchni. Dodatkowo moje opony assymetric 3 mają skłonność do wyząbkowania. Wtedy już w ogóle jest dramat. Czy ktoś ma doświadczenia z różnymi oponami i może doradzić które będą najcichsze w środku na szorstkim asfalcie?
  14. Witam. Ciekawy temat. Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Ale według mnie najwięcej winy ponoszą koła. Jazda po szorstkim asfalcie to trsgedia. Na gładkim jest cicho. Może wielu z was też bierze szum od opon z szumami karoserii. Myślę że tutaj spora zmiana nastąpi po założeniu cichych opon. Ja mam gy assymetric 3. Na szorstkim wyją jak szalone. Może ktoś ma doświadczenie z różnymi oponami?
  15. Sprawdźcie czy czasem nie macie problemu ze sterowaniem turbiny. Mnie taki błąd w focusie wywalało bo miałem dwa razy sparciały wężyk od sterowania gruszki turbo. Brak zamykania kierownicy turbo wiąże się z brakiem ładowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności