Jump to content

Whiro

  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jaworzno

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    ---

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. W moim b7 ostatnio zauważyłem że wizualizacja pokazuje jedynie działanie środkowych dwóch czujników tak z przodu jak i z tyłu. Nie widać żadnego błędu. Nie słychać od tych skrajnych dźwięku . Spotkał się ktoś z czymś takim?
  2. Czytałem że premiumcontact są też ciche. Ciekawe czy ktoś miał styczność z różnymi firmami na tym samym samochodzie i mógł by to porównać. Bo inny rozmiar i inny samochód to już inne wyciszenie. Od siebie powiem że passat jest słabo wygłuszony. Przynajmniej taki średniak jak mój jest gorzej wygłuszony niż laguna 3 golas z polskiego salonu , którą miałem poprzednio. Dodam że te etykiety na oponach to są mało warte. Nikt podczas takiego oceniania nie robi szerokich testów, tylko jedna prędkość na jednym asfalcie i przy danej prędkości. Więc wjedziesz na inny asfalt i okaże się że opona z 68 db na etykiecie będzie głośniejsza niż ta z 71 db.
  3. Witam. Przepraszam że wyskakuje z passatem B7 ale tutaj akurat toczy się rozmowa która mnie interesuje. Obecnie mam w moim kombi 235/45 r17 assymetric 3 Goodyear a. Te opony tragicznie głośne są na szorstkim asfalcie. Chce uciec na 215/50 r17 i szukam cichych opon na różny asfalt i takie które tłumią dobrze nierówności i nie dudnią z tyłu. Czy ktoś polecił by jakiegoś pewniaka? Myślałem o premiumcontact 6 lub primacy 4 Michelina. Może sportcontrol 2?
  4. Ostatnio czytałem sporo na temat testów głośności opon i te etykiety mają często niewiele wspólnego z rzeczywistością. Test wykonuje się na jednym rodzaju asfaltu i w jednym punkcie. To pic na wodę. Często opona mająca niski db na etykiecie w praktyce okazuje się na różnych nawierzchniach głośna. Stąd pytanie kieruję do ludzi którzy mieli styczność z różnymi oponami i mają porównanie. Ja mam tylko na Passacie styczność z zimowymi Alpin 6 i letnimi Goodyear assymetric 3. Zimowe są cichsze. Choć są też węższe bo to 205,55 r16. Ale ostatnio pisałem z kolega z tego forum co też ma te goodyery i też mówił że strasznie głośne. A na etykiecie mają chyba 67 db. Więc to na etykiecie to babol.
  5. Witam. Posiadam Goodyear assymetric 3 235,45 r17. Opony tragicznie zachowują się na szorstkim asfalcie. Czy ze swojego doświadczenia możecie polecić jakieś opony w tym rozmiarze lub 215,55 albo 225,45 r17, które dobrze tłumią zła nawierzchnie? Może Michelin primacy?
  6. Witam. Zauważyłem że mam problem z ruszaniem pod górkę na śliskiej nawierzchni. Np ruszając pod górkę na trawie od razu jedno koło zaczyna ślizgać i mam biedę wyjechać tam gdzie inne samochody nawet nie zrywają przyczepności. Nie widzę też żeby zaświeciła się kontrolka od ASR czy ESP. Podobnie dzieje się w zimie i jeździe pod wzniesienie. Praktycznie muszę sobie wyryć przyczepność żebym pojechał.
  7. Miałem kiedyś led h7. świecą na biało ale oślepiają i mają mało światła. Krótki snop. Bardziej polecam kupić jakieś dobre silne h7. Ja założyłem do zwykłej lampy w b7 tungsram + 150 i całkiem fajnie to świeci. Póki co żyją już z rok z tym że raczej nie robię zbyt wiele km w roku.
  8. Ja trochę już wyciszałem. Cały bagażnik, i wszystkie drzwi łącznie z klapą bagaznika. Ale kół nie wyciszy taka akcja. Jeśli piszesz ze nawet te Michelin słychać to zamiast dokładać do opon chyba lepiej wyciszyć wnęki. Ale to na przyszłość.
  9. Ja mam 235 45 r17. A jak te piloty spisywały się przed wyząbkowaniem? Miałem plan je kupic. A jakoś 2 tysiaki na wyciszenie nadkoli mi się nie uśmiecha.
  10. To odpadam. Podobno pilot 4 to jedna z cichszych opon w ślepym teście dla kierowców na różnych nawierzchniach. Przynajmniej według auto świat. A jak było na nowych nie wyzabkowanych?
  11. Witam ponownie. Ostatnio zagłębiałem trochę temat szumu opon i zdziwienie mnie wzięło jak się doczytałem że głośność z naklejki na oponach to głośność przy jednej prędkości i na zewnątrz samochodu. Nic to nie ma wspólnego z hałasem wewnątrz przy różnej prędkości i nawierzchni. Dodatkowo moje opony assymetric 3 mają skłonność do wyząbkowania. Wtedy już w ogóle jest dramat. Czy ktoś ma doświadczenia z różnymi oponami i może doradzić które będą najcichsze w środku na szorstkim asfalcie?
  12. Witam. Ciekawy temat. Ja mam Passata b7 kombi. Uważam że jest dramat z hałasem. Ale według mnie najwięcej winy ponoszą koła. Jazda po szorstkim asfalcie to trsgedia. Na gładkim jest cicho. Może wielu z was też bierze szum od opon z szumami karoserii. Myślę że tutaj spora zmiana nastąpi po założeniu cichych opon. Ja mam gy assymetric 3. Na szorstkim wyją jak szalone. Może ktoś ma doświadczenie z różnymi oponami?
  13. Sprawdźcie czy czasem nie macie problemu ze sterowaniem turbiny. Mnie taki błąd w focusie wywalało bo miałem dwa razy sparciały wężyk od sterowania gruszki turbo. Brak zamykania kierownicy turbo wiąże się z brakiem ładowania.
  14. Ja tego pseudo schowka nawet nie używam. Tam wejdzie co najwyżej monokl a nie okulary. Wolę wsunąć okulary ramionami pomierzy osłonę przeciwsłoneczna a podsufitkę. .
  15. Bardziej księgowy. Nawet na durnych światełkach na dole drzwi poskąpił. No cóż.....
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy