Jump to content

Jankus

  • Content Count

    1,123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Jankus

  • Birthday 06/29/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Doskonale cię rozumiem. Ale już lata temu wpadłem na taki pomysł i nic mi nie lata. Wypinam i spokój. Pomysł z przenoszeniem immo do schowka, no nie wiem, na pewno wykonalne. Niby uzyskujesz coś na wzór systemu bez kluczykowego, ale dziwne że producenci aut na to wcześniej nie wpadli. Tak w ogóle to immo ma chyba zasięg 2-5cm. W busie (renault master) miałem rozwaloną stacyjkę i dało się włączyć zapłoni i kręcić rozrusznikiem 10 groszówką, łyżką, śrubokrętem... Ale żeby immo złapało sygnał i tak trzeba było włożyć kluczyk co najmniej do połowy. Przykładanie kluczyka do stacyjki nie pomagało i tak nie odpalał.
  2. Wygłusz drzwi. Na pewno będą to lepiej wydane pieniądze niż sama zmiana głośników. W pierwszych stronach tematu z moim Paskiem są zdjęcia z wygłuszania drzwi. Zacznij od tego. A druga sprawa, to co tobie nie pasuje że chcesz poprawiać audio?
  3. Nie, CAWB, auto z grudnia 2008. W moim posiadaniu od 2016 roku. A przebieg wynosi 229tys.
  4. Nie, od kupna auta w marcu 2016 rozrządu nie ruszałem, a zrobione jest 38tys km.
  5. Nie dawało mi to spokoju i sprawdziłem grupę 93 u siebie. Wynik powyżej 0. Czyli jak się domyślam jest spoko?
  6. No u mnie bez rzeźby się nie obyło. Ale mod na plus. Czuć że auto lepiej się zachowuje.
  7. W fabrycznej tulei są miejsca na te poszerzenia. Chodzi mi o te wycięcia na górze i dole. A w tulejach z TT nie ma tego elementu, otwór jest 6-kątny. No i musiałem w wahaczu przyszlifować właśnie te wystające poszerzenia żeby zamontować nowe tuleje. Bez tego nie chciały za chiny wejść. Pewnie najlepiej było by zainwestować w takie, a nie przerabiać wahacz. https://sklep.carstuff.pl/hard-race-vw-passat-06-14-b6b7-twarde-tuleje-zawieszenia-7625-p-54151.html No ale cena. 764zł za 2 tuleje.
  8. Jestem świeżo po montażu tulei u siebie. I było ciężko. Bez szlifowania tych poszerzeń by się nie udało. No chyba że wyjąłbym wahacz i na prasę. A tak to sama plusy jeśli chodzi o prowadzenie. Auto zdecydowanie lepiej trzyma się obranej linii i jest bardziej zwarte w zakrętach.
  9. Myślę że nie będzie tragedii. W najgorszym wypadku felga będzie minimalnie schowana w nadkolu. Ale wystawać nie ma opcji.
  10. Ja bym spróbował tak. Najpierw zmatowić punktowo papierem 2500, następnie zrobić zaprawki, możliwie jak najdokładniej i najcieniej. Tylko tak żeby wypełnić samą rysę. Jak wyschnie jeszcze raz zmatowić papierem 2500. A potem przepolerować najlepiej na 2 etapy, cuting i finish.
  11. Na sprzedaż lecie prawy próg R-Line. Ori, kompletny, w bardzo dobrym stanie. Nie wiem jaki to kod lakieru, sam próg na dole jest nieco wypiaskowany ale to normalne zużycie tego elementu.
  12. Ważne żeby to był dobry wosk. Żadne koloryzujące. Bardzo dobry będzie Collinite 476s, Soft99 Kiwami, Dodo Juice. Jest tego sporo.
  13. Ja poradziłem sobie torxem 25 z małą grzechotką, odgięciem blachy na ile się da, włożeniem ręki do środka i odkręciłem uwaloną śrubę od środka. Pewnie pomogły mi w tym chude ręce ale dało radę.
  14. To jakiś chińczyk poszukaj czegoś lepszego.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy