Jump to content

Jankus

  • Content Count

    1,295
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

3 Followers

About Jankus

  • Birthday 06/29/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam pewien pomysł, zdejmij nadkole od strony pasażera i wyjmij gąbkę, powinieneś mieć dostęp do wiązki drzwi. Tylko co dalej, ciasno będzie żeby polutować kable, jeśli są przełamane. Chyba że podpiąć się z zasilaniem poza kostką.
  2. Jak znam siebie, to pewnie bym wyciął wykładzinę i zamontował na wymiar płytę wiórową obitą materiałem obiciowym jak do subwoofera, do tego wzmacniacz i ewentualnie plastik na wierzch. Ogólnie wzmacniacze mogą wywalać protect jak obudowa styka się z masą samochodu. Może nie wszystkie ale kiedyś u kolegi taki problem wystąpił i profilaktycznie staram się aby "nie uziemić" obudowy
  3. @kalvin Najlepiej jak średniak jest mniej więcej na tej samej wysokości co tweeter. Jak zamontujesz go tak nisko jak w dynaudio to poco ten średniak. Bardzo dobry mid-woofer nie ma problemu z produkcją odpowiedniej ilości średnicy, problem zaczyna się przy charakterystykach kierunkowych. Poza tym czasówką wyciągniesz średnicę z woofera na deskę, ale nigdy nie jest to to samo co średniak na wysokości deski. A może lepiej daj średniaka w słupek a tweeter w trójkąt w drzwiach? Zostaje tobie więcej miejsca na słupku na średniaka. Druga opcja to zrobienie panelu pod średniak i tweeter i ustawienie go tak aby tweeter zakrywał oryginalny trójkąt. Kilka opcji się wymyśli.
  4. @kalvinW B7 słupek jest dosyć szeroki. Ogólnie możesz poszukać u skośnookich kinkietów pod głośniki, ewentualnie jakiś wydruków 3d. Bo te też się czasem stosuje żeby nie odstawało za bardzo. Będziesz montować sam tweeter czy tweeter i mida?
  5. Jeszcze słupki są do zdjęcia, osłony przeciw słoneczne też są przykręcone bezpośrednio do dachu. W przednich slupkach pod zaślepkami air bag są śrubki, w reszcie nie ma, tylko zatrzaski
  6. Już były takie tematy na forum. Problem jest z nieszczelną wanną od panoramy, jest wykonana z kilku elementów stąd problem z wodą.
  7. Nie przesadzaj, dobre opony i problemów niema. No chyba że ostro ruszasz na mokrym albo na skręconych kołach😅 A tego filmiku coobcia jeszcze nie oglądałem, jak jest tam coś ciekawego to znajdę czas. Ale dobrze gadasz, najpierw IC i wydech, a turbo zawsze można shybrydzić albo K04 wstawić jak będzie za mało.
  8. Jak chcesz to mogę tobie sprzedać turbo hybrydę. Została mi bo i tak zamontowałem K04-064, tyle że charakterystyka tej hybrydy była jak w dieslu. Ale zawsze miałbyś drugie turbo do ewentualnych dalszych przeróbek.
  9. Masz CCZB czyli to samo co CAWB, wyjście z turbo trzeba przerabiać, bez spawania aluminium się nie obejdzie. Turbo z 6R ma zawór DV przed kolektorem dolotowym, fabrycznie jest na turbinie. Cooler z S3 będzie spoko do tej mocy. Ogólnie Downpipe 2,75" po całości starcza, największym problemem są katy, są 2,z czego pierwszy zaraz przy kolanku z turbo. I tak musisz je usunąć i tak. I tak nie zrobisz tyle mocy co AXX czy BWA, CCZB ma większy stopień sprężania.
  10. Myślę że to będzie walka z wiatrakami. Może nie B7 czy B6, ale w B5 miałem dokładnie to samo, tył niżej. Na eibachach prokitach to samo, całe auto 30mm niżej. Dałem tak samo dodatkową gumę pod sprężynę i był spokój.
  11. Jak już to kombinuj ze schowkiem na w bagażniku. Ja bym wyciął otwory na te uszy na dole żeby jak najgłębiej schować suba. Ogólnie dobre było by dać od drugiej strony tapicerki jakiś kawałek płyty, bo wkręty z tej tapicerki mogą wypaść. No i raczej nie obejdzie się bez otworu na kable, Aby wszystko w miarę estetycznie pochować.
  12. Sprawdź kable przy radiu. Pewnie ktoś podłączył go na stałe. W drzwiach masz pewnie padnięty mikrostyk albo przełamane kable.
  13. Wszystko się da. Najlepiej jakbyś miał drugą sztukę jako dawcę części. Na pewno potrzebujesz skrzyni, wału z podporami, całą tylną belkę z dyfrem, osłony termiczne, bak, wiązki i na pewno jeszcze sporo drobnych rzeczy.
  14. Wyszło ci ET27. Skręć koła i wtedy oglądaj, najlepiej najedź na coś żeby koło się schowało w nadkolu. Chodź przy tym ET raczej obciera o nadkole.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy