Jump to content

Jankus

  • Content count

    1,098
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

1 Follower

About Jankus

  • Birthday 06/29/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie, Pionka długo męczyłem, zamieniłem na Alpine i dopiero teraz jestem zadowolony. Alpinka jest lepsza, prawie w każdej kategorii, przede wszystkim lepiej gra i jest lepszy w obsłudze. Jakbym miał polecać Alpinki to CDE-193, 195, 196, chyba że nie potrzebujesz CD to UTE-92 i 93.
  2. Jankus

    benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...

    Miałem wczoraj zrobić bo przekodowywałem czujnik zmierzchu. Ale zeszło mi sporo czasu na inne pierdoły i byłem spóźniony. Muszę wziąć kumpla i zrobić logi. @HAKSIURS Kiedy Robert tobie robił program? Z moim walczył 3 tygodnie i jakiś sprzęt musiał ściągać żeby ogarnąć mój sterownik.
  3. Jankus

    benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...

    Nie było czasu.
  4. @Sonny124Wszystkie B6 i B7 (CC też) wychodziły na amorze 55mm. Amor 50mm występował w A3 8P, Golfie 5 itp. Ale tylko w odmianie z hamulcami z przodu 280mm. Czyli z tymi gdzie jarzmo zacisku jest zintegrowane ze zwrotnicą. W B7 masz najmniejsze hamulce 312mm, no chyba że ktoś zrobił swap na 288mm z Golfa.
  5. Jankus

    Gwint ap sportfahrwerke.opinie??

    @tomi14101 Fajnie że moja opinia pomogła. Jakby co, u mnie nadal dobrze śmiga, ale... No właśnie chyba się czepiam, ale chyba, zaczyna być słychać pracę amorka z tyłu. Ale chyba, nie zawsze to występuje. Równie dobrze może to być jakaś guma, albo sucha guma stabilizatora? Poza tym pierdółem nadal ma się bardzo dobrze.
  6. Jankus

    Wydech z przepustnicami wydechu :)

    Za 2500zł mam kompletny wydech od turbo po końcówki. Sportowego kata na metalicznym wkładzie kupisz nawet taniej niż 600zł. Przepustnice, nie pamiętam ile kosztowały na fmicu czy carstuff'ie. Ale chyba między 300 a 400zł. Jakby zaśpiewali 4000zł to jeszcze ok, ale 6000? Może lepiej pomyśl o przelocie na 2 tłumikach 20180612_213934.mp4
  7. Jankus

    Zamiana zacisków z B7 do B6

    Nawet Zaciski z B8 pasują, ale wtyczka od silniczka i przewód elastyczny jest inny.
  8. Jankus

    benzyna 1.8 TSI turbina K03

    APR który robi sporo części tuningowych do grupy VAG, opisał tę turbinę jako IHI K03. Może to jakiś skrót myślowy, nie wiem. Podobnie na stronie ECS. Druga sprawa, u mnie IHI po zrobieniu hybrydy ograniczała możliwości silnika powyżej 4,5-5 tys obrotów. Dopiero zmiana na K04-064 dała silnikowi kopyta. @rosol czyli wynika że obydwie turbosprężarki są identyczne?
  9. Jankus

    benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...

    Musiałbym sprawdzić w VCDSie ile dmucha. Ale z tego co pamiętam co mówił mi Robert, to jest coś więcej niż zwykły limiter. Coś tam jest z tym softem więcej do roboty, u mnie musiał ściągać jakieś dodatkowe oprogramowanie czy coś tam. Ogólnie lipa, np. twardej odciny nie da się zrobić bo nie ma przewidzianego miejsca na nią. Jak kolwiek to brzmi to coś jest z tymi sterownikami. Spróbuję jutro przelecieć loga dynamicznego, zobaczymy ile dmucha u mnie.
  10. Jankus

    Dyfuzor od r-line

    Jak mocno chcesz to wpasujesz. Ale to już rzeźba włókno szklane i szpachla.
  11. Jankus

    diesel DQ500 do b7

    DQ500 pakuje się przy mocach rzędu 400+ albo jak się przekracza 500Nm. Nie wiem jakie masz plany ale kibicuję
  12. @radekrp90 Ciekawe czy mają zaznaczone korki spustu i wlewu oleju ze skrzyni biegów. Skrzynia KNU.
  13. Ten temat też mnie zastanawia. U mnie jest cała lista 001x0, gdzie jest opis która liczba za co odpowiada. I są watości dla małych aut, średnich i dużych. Nie ma czegoś w stylu "sport stering". Zrobię screena i wrzucę. Bo chyba mój magiel jest jeszcze 1K0. edit: Sam się wprowadziłem w błąd. Mam magiel 5N1 a kodowanie wygląda następująco.Czyli bez zmiany softu nic się nie ugra. A samochód jest z 2008 roku.
  14. Jankus

    Usuwanie rys

    Poszukaj w okolicy studiów detalingowych. Popytaj się, dowiedz się ile kasują za korektę. Na pewno zrobią to dużo lepiej i sumienniej niż lakiernicy.
  15. Jankus

    Usuwanie rys

    @Patryk Jest temat o detailingu w dziale ogólno-technicznym. Jak masz dość siły i czasu aby wykonać ręczne polerowanie to najlepiej jakieś AIO. Jak masz ślady po krzakach itp to myślę że lakier jest w takim stanie że trzeba przeprowadzić minimum 2 etapową korektę.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy