Jump to content

Jankus

  • Content Count

    1,132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Jankus

  • Birthday 06/29/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardzo ładnie, muszę się przyjrzeć dekorom z B7 może też sobie przygotuję coś takiego.
  2. Ja nic nie wycinałem, tak wcisnąłem i od 3 lat nic się z tym nie dzieje. A zamontowane są moduły od tomnika
  3. Ile? Mój w 2.0TSI po mieście wciągnie 10-11 litrów, a mam średnią nogę. Może faktycznie zmień te tuleje, koszt nie jest jakiś mega z kumplem/szwagrem da się to ogarnąć w dobrą godzinę, samemu gorzej.
  4. Tak gumy z TT pasują są pełne, są sztywniejsze, auto lepiej się prowadzi i pewnie dłużej wytrzymają. A kosztują chyba tyle samo co zwykłe.
  5. Nie, popychacz był w silnikach EA113(FSI i TFSI), a rolka w silnikach EA888(TSI)
  6. Mogłem wcześniej sprawdzić, ale wychodzi że masz wadliwy typ popychacza. Na szczęście wymiana nie jest skomplikowana i dasz sobie z tym radę.
  7. Te z rolką to już seria EA888, przynajmniej w przypadku doładowanych silników. Musisz rozebrać o sprawdzić jaki typ popychacza masz, jak masz rolkę to nie ma co wymieniać, rolki nie padają.
  8. A bagnetu nie masz? Myślę że to jest najlepsza opcja, poza tym masz auto z 2013 roku a wtedy zaczęły wchodzić poprawione silniki bez problemu olejowego. Co do zwiększonego zużycia oleju to sporo rzeczy ma na to wpływ. Puki co jeździć obserwować. A sam poziom oleju można sprawdzić kompem z VCDSem w odpowiednim bloku pomiarowym.
  9. Pany odkopię. Akurat zaczynam wszystko zbierać do przekładki dekorów z B7 i potrzebna mi jest pinologia od guzików awaryjnych. Czy po prostu leci się pin 1 z pinem 1, 2 z 2, i tak dalej?
  10. Doskonale cię rozumiem. Ale już lata temu wpadłem na taki pomysł i nic mi nie lata. Wypinam i spokój. Pomysł z przenoszeniem immo do schowka, no nie wiem, na pewno wykonalne. Niby uzyskujesz coś na wzór systemu bez kluczykowego, ale dziwne że producenci aut na to wcześniej nie wpadli. Tak w ogóle to immo ma chyba zasięg 2-5cm. W busie (renault master) miałem rozwaloną stacyjkę i dało się włączyć zapłoni i kręcić rozrusznikiem 10 groszówką, łyżką, śrubokrętem... Ale żeby immo złapało sygnał i tak trzeba było włożyć kluczyk co najmniej do połowy. Przykładanie kluczyka do stacyjki nie pomagało i tak nie odpalał.
  11. Wygłusz drzwi. Na pewno będą to lepiej wydane pieniądze niż sama zmiana głośników. W pierwszych stronach tematu z moim Paskiem są zdjęcia z wygłuszania drzwi. Zacznij od tego. A druga sprawa, to co tobie nie pasuje że chcesz poprawiać audio?
  12. Nie, CAWB, auto z grudnia 2008. W moim posiadaniu od 2016 roku. A przebieg wynosi 229tys.
  13. Nie, od kupna auta w marcu 2016 rozrządu nie ruszałem, a zrobione jest 38tys km.
  14. Nie dawało mi to spokoju i sprawdziłem grupę 93 u siebie. Wynik powyżej 0. Czyli jak się domyślam jest spoko?
  15. No u mnie bez rzeźby się nie obyło. Ale mod na plus. Czuć że auto lepiej się zachowuje.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy