Skocz do zawartości

Jankus

  • Zawartość

    1083
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

1 obserwujący

O Jankus

  • Urodziny 29.06.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jankus

    zmiana nagłośnienia Passat B6

    Te hertze to bardzo budżet liga o ile woofer jest spoko to tweeter jest podobno straszny. Fajnie pod samym radiem sprawują excursion SX-6c. Ale lepiej jak dasz wzmacniacz i przede wszystkim wygłuszysz drzwi. A sam wzmacniacz to już szybciej schowasz albo pod fotelem pasażera albo kierowcy.
  2. Jankus

    Dywaniki gumowe z CC do B7

    Na 99,99% będzie pasować jak ulał. Płyta podłogowa jest taka sama, fotele i kanapa pasują z CC do B6. Ja bym się nie zastanawiał tylko brał
  3. Jankus

    benzyna short shifter

    Podobno ramię wybieraka na skrzyni z Audi TT i S3 8P gwarantuje krótszy skok drążka. Ale ciężko go znaleźć, ja w etce nie znalazłem. Można też kupić tuningowy, regulowany ale to koszt minimum 500 zł. Jakbym dorwał taki z S3 to bym zamontował.
  4. Jankus

    Jakie głośniki do Passata B5

    Będzie bardzo dobry, bez problemu poradzi sobie z przodem i subem.
  5. Jankus

    Wykresy z hamowni do oceny.

    Jakiś dziwny peak na 2,2-2,3 tys. obr. Potem wszystko się sypie, moment spada z prawie 400Nm do 330Nm, widać ze turbo puchnie powyżej 3300 obr. Jak dla mnie soft spiepszony, lepiej będzie dać mniej momentu dajmy na to 370 Nm ale rozłożyć go bardziej równomiernie w całym zakresie obrotów. Żeby nie było dziur w mocy, między 2200 a 2500 tracisz nagle 15 koni.
  6. Jankus

    Jakie głośniki do Passata B5

    Obydwa zestawy są spoko i dadzą rade pod samym radiem.
  7. Jankus

    Czy felgi będą pasować?

    Przy serii nic ci nie będzie obcierać. Chyba że załadujesz auto jak cygańska rodzina i tył mocno usiądzie i będziesz jeździć po pofalowanym asfalcie. Także zakładaj.
  8. Jankus

    Chip tuning 2.0 TSI

    Właśnie trawiłeś w sedno. Obecne 2.0 TSI występuje w mocach 220, 280 i 300 koni. Różni się osprzętem turbo, wtryski i pewnie coś jeszcze. Mając wersję 220 konną chętnie podkręciłbym go do możliwości 280 bądź 300 konnej wersji i o tym tu mowa. Starsze TFSI miały mocniejszą 265 konną wersję. A fakt że ze względu na ekologie i spalanie mają takie a nie inne parametry. Gdyby producentów nie ograniczały wyśrubowane normy EURO 6, a EURO 4 to 2.0FSI miałby pewnie ze 200 koni a nie 150 jak ABF z 1993 roku. Tu się zgodzę, tak to w uproszczeniu działa w dieslu. Jeśli podbija się dawki i ciśnienie na pałę to za wysokie EGT może wypalić zawory, szybciej zużyć turbosprężarkę, a za duża dawka paliwa zrobić dziurę w tłoku. Ale od tego jest cała diagnostyka silnika aby na bieżąco sprawdzać newralgiczne parametry i utrzymać je w odpowiednim przedziale. W przypadku silników benzynowych nie jest już tak prosto. Tutaj trzeba się bawić przede wszystkim zapłonem, samo dowalenie ciśnienia doładowania i paliwa może skończyć się spalaniem stukowym i w przyszłości remontem silnika albo wymianą na nową jednostkę. Temat do dyskusji jest bardzo obszerny. Ale wnioski są proste, jedni jak ty nie ufasz tego typu ingerencją. A ja dla równowagi jaram się silnikiem 2.0 TSI CJX którego z fabrycznych 300 koni po przeróbce turbosprężarki podkręcają w okolice 440-450 koni. Zresztą jest to chyba ten sam silnik co w B8 z 2.0TSI 280 koni. Pewnie różnią się tylko nieco oprogramowaniem ale tego nie jestem pewien. Życzę miłego weekendu.
  9. Jankus

    Osłona na silnik.

    Nie wiem jak to wygląda w większych miastach, ale u nas na wsi jest kilka sklepów z częściami. Normalnie przychodzę, podaję numery części jakie mnie interesują i na za 2 dni mam. Ceny jak w motorpolu, za przesyłkę nie płacę i przy okazji daję zrobić swoim.
  10. Jankus

    Chip tuning 2.0 TSI

    Nie przesadzaj. Każdy silnik produkowany na skalę masową musi mieć rezerwy wytrzymałościowe, termiczne itp. Nie rzadko zdarzały się egzemplarze silników nie czipowany które miały więcej mocy niż mieć powinny. Czyli co reklamacja do VW że silnik ma mniejszą żywotność przez 5 czy 10 koni więcej niż być powinno? Prawdą jest że bardziej obciążasz podzespoły, ale korzystając z tych dodatkowych koni i momentu. Jak jeździ się normalnie i przepisowo autem z silnikiem po modach (jak u mnie z 200 koni jest 317) to żywotność takiego silnika za bardzo nie spadnie. A tak z drugiej strony jak wyglądają silniki w samochodach które są ciągle pałowane? Więcej zależy od stylu jazdy niż faktycznych obciążeń.
  11. Jankus

    Polerka ADBL Roller 9mm

    Odświeżysz lakier, ale mega efektu bym nie oczekiwał. Głębsze rysy zostaną, myślę żebyś obejrzał sobie odcinki MX nowicki o polerowaniu maszynami Dual Action. Na pewno nieco teorii ci się przyda.
  12. Jankus

    Polerka ADBL Roller 9mm

    W tej cenie to bardzo dobra polerka. Miałem okazję trzymać ją w reku i trochę popracować. Wrażenia bardzo pozytywne, zwarta konstrukcja, lekka, bardzo dobrze wykonana. Do tego od polskiego producenta. Chodź słyszałem że w pierwsze egzemplarze padały. Coś tam się sypało, ale myślę że nie ma najmniejszego problemu z gwarancją. Ale pamiętaj to jest DA i wibruje, ale maszyny tego typu tak mają i tego nie przeskoczysz.
  13. Nieźle, tego się nie spodziewałem.
  14. Jankus

    opóźnienie spryskiwaczy ksenonow

    Bord powinien pokazać błąd silniczka. Jak padł mi silniczek to w pamięci był błąd uszkodzonego silniczka.
  15. W B5 to by się udało ale w B6 gdzie światłami zarządza bordnetz tak się nie da.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności