Jump to content

Jankus

  • Content Count

    1,305
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

3 Followers

About Jankus

  • Birthday 06/29/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupić nowe głośniki, stare zdechły po ponad 20 latach.
  2. Jak ma zabraknąć oleju i silnik ma się przytrzeć to nawet stary olej jest lepszy niż jego brak. Jak ma to być doraźna dolewka w trasie to jak najbardziej. Ale jak masz zamiar jeszcze na tej dolewce jeździć, to bym kupił taki olej jaki ma być/jest zalany w silniku.
  3. 19" i fabryczne zawieszenie wyjdzie koza i to bardzo. Ten drugi zestaw będzie już schowany, naciągu nie będzie, śmiało 225
  4. ET30 ładnie siądą mniej więcej na równo z rantem nadkola. Przy oponie 235 będzie obcierać od tylne nadkole od środka (w sumie to jeszcze zależy czy i o ile auto jest obniżone) Na 225 będzie lekki naciąg.
  5. Bose? Weź ty idź z tym, to żaden wyznacznik, gra tylko trochę lepiej niż seria. W B8 głośniki 200mm to gruba rzeźba. O ile do B6 i B7 były dostępne dystanse 200mm tak w B8 bez rzeźby tylko 165mm. W sumie nawet lepiej, bo jest większy wybór, a przy zestawach dwó-drożnych 165mm woofer lepiej sobie radzi ze średnimi tonami. Będziesz montować wzmacniacz? Bo przy zestawach w okolicy 1000zł to już warto zadbać o zasilanie, żeby później się nie okazało że kasa wywalona a gra gorzej.
  6. W pierwszej kolejności sprawdź wiązki drzwi. Jak masz przełamane kable to będą się dziać cuda z drzwiami.
  7. A słychać silniczek? Jak nie to albo przewody albo silniczek umarł. Sam silniczek jest mały jak z samochodziku zabawkowego.
  8. Mam pewien pomysł, zdejmij nadkole od strony pasażera i wyjmij gąbkę, powinieneś mieć dostęp do wiązki drzwi. Tylko co dalej, ciasno będzie żeby polutować kable, jeśli są przełamane. Chyba że podpiąć się z zasilaniem poza kostką.
  9. Jak znam siebie, to pewnie bym wyciął wykładzinę i zamontował na wymiar płytę wiórową obitą materiałem obiciowym jak do subwoofera, do tego wzmacniacz i ewentualnie plastik na wierzch. Ogólnie wzmacniacze mogą wywalać protect jak obudowa styka się z masą samochodu. Może nie wszystkie ale kiedyś u kolegi taki problem wystąpił i profilaktycznie staram się aby "nie uziemić" obudowy
  10. @kalvin Najlepiej jak średniak jest mniej więcej na tej samej wysokości co tweeter. Jak zamontujesz go tak nisko jak w dynaudio to poco ten średniak. Bardzo dobry mid-woofer nie ma problemu z produkcją odpowiedniej ilości średnicy, problem zaczyna się przy charakterystykach kierunkowych. Poza tym czasówką wyciągniesz średnicę z woofera na deskę, ale nigdy nie jest to to samo co średniak na wysokości deski. A może lepiej daj średniaka w słupek a tweeter w trójkąt w drzwiach? Zostaje tobie więcej miejsca na słupku na średniaka. Druga opcja to zrobienie panelu pod średniak i tweeter i ustawienie go tak aby tweeter zakrywał oryginalny trójkąt. Kilka opcji się wymyśli.
  11. @kalvinW B7 słupek jest dosyć szeroki. Ogólnie możesz poszukać u skośnookich kinkietów pod głośniki, ewentualnie jakiś wydruków 3d. Bo te też się czasem stosuje żeby nie odstawało za bardzo. Będziesz montować sam tweeter czy tweeter i mida?
  12. Jeszcze słupki są do zdjęcia, osłony przeciw słoneczne też są przykręcone bezpośrednio do dachu. W przednich slupkach pod zaślepkami air bag są śrubki, w reszcie nie ma, tylko zatrzaski
  13. Już były takie tematy na forum. Problem jest z nieszczelną wanną od panoramy, jest wykonana z kilku elementów stąd problem z wodą.
  14. Nie przesadzaj, dobre opony i problemów niema. No chyba że ostro ruszasz na mokrym albo na skręconych kołach😅 A tego filmiku coobcia jeszcze nie oglądałem, jak jest tam coś ciekawego to znajdę czas. Ale dobrze gadasz, najpierw IC i wydech, a turbo zawsze można shybrydzić albo K04 wstawić jak będzie za mało.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy