Jump to content

Jankus

  • Content Count

    1,209
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

2 Followers

About Jankus

  • Birthday 06/29/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kaszuby (Sierakowice)

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z tego co się orientuję to nie. Chyba że to ograniczenie dotyczy zacisków z B8/Golfa 7R.
  2. Nic z tym nie zrobisz w domu, aluminium się utlenia.
  3. Wysyłasz swój licznik do magika co zmieni eprom i wgra soft z 3AA. Ktoś z forum robi takie rzeczy, a ja wysłałem do firmy i zdaniem niektórych przepłaciłem. Ale i tak wyszło taniej niż kupno nowego licznika. No chyba że chcesz zmienić licznik na Color albo 3D
  4. @Wowo Oponki mam 225 Fulda Sportcontrol 2, na Pirelli Pzero też nie było problemów. Wątpię aby zawieszenie miało aż taki wpływ. Ale mogę się mylić
  5. Może trzeba zrobić adaptację przepustnicy? Ale of logów bym zaczął
  6. Borg szedł na pierwszy montaż. Ale do AXX BWA, CCZB ma już K03 IHI. Ja bym się nie obawiał tego turbo tylko montował.
  7. Czegoś nie rozumiem. Ja mając ponad 300 koni i 420 niuta nie mam problemu z trakcją. Jedynka oczywiście zrywa ale obchodzę się w taki sposób z pedałem gazu że praktycznie nie zrywa, ale od dwójki leci pełny ogień i nie mam problemów. A tutaj czytam o problemach z 3 biegiem i do tego na seryjnym motorze. Mam podejrzenie że poprostu jest strzelane ze sprzęgła do tego jeszcze z prawą nogą wbitą w podłogę.
  8. Nie. Ja mam fotele z CC i kanapę 5 osobową też z CC i wszystko pasuje.
  9. Pewnie pokrętło uwalone, bo przekładka pinów chyba nic nie da. Ale mogę się mylić
  10. Cooler z S3 8P powinien mieć 40mm grubości rdzenia, zwykły ma 32mm. Jak nie ma to możesz kupić z FMICa Cooler stage 2, ma grubość właśnie 40mm Stage 3 już 56mm jak dobrze pamiętam. Ale tego do benzyn się pakuje, musiałby być bardzo mocny diesel żeby zaistniała taka potrzeba
  11. A masz instrukcję od auta? Tam też jest wlepka.
  12. Może ma być stosowany klej do gwintów w tym miejscu. Trzeba by zajrzeć w serwisówkę.
  13. Najpierw manometr w miejsce czujnika i sprawdź jakie jest faktyczne ciśnienie.
  14. Nie spodziewałbym się większych różnic, konstrukcja jest niemal identyczna. Przejrzałbym te same miejsca co w B6.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy