Skocz do zawartości

LukaSol

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Posiadam Passata B6 2005 r. 2.0 FSI Od jakiegoś miesiąca miałem problem ze znikającym zasilaniem w prawym drzwiach z przodu. Nie działał centralny, sterowanie lusterkiem, otwieranie szyby. W losowych momentach i na losowy okres czasu napięcie wracało i było ok przez czasami godzinę czasami cały dzień. Gdzieś wyczytałem, że moduł komfortu może generować takie problemy (na początku sprawdziłem tylko wiązkę i wtyczkę w słupku wyglądały w porządku) Zamówiłem na allegro używany moduł komfortu, wszystkie numery na nim pokrywają się z moim modułem komfortu. Po podłączeniu tego modułu komfortu z allegro zaczęła dziać się magia. Nie działa wspomaganie kierownicy, na desce rozdzielczej migają kontrolki od ABS, ręcznego elektrycznego, ESP, EPC, kierownica. Kasowanie ich za pomocą połączenia do komputera nic nie daje ABS pokazuje błąd stały i błędy wracają od razu po skasowaniu. Podłączyłem mój oryginalny moduł komfortu jednak nic to nie dało dalej błędy wyskakują. Pomocy ? co mogłem spierdzielić ? rozkodować komputer ? Nadmienie, że nie znam się, nie potrzebnie się za to zabierałem... liczyłem, że to wymiana plug and play i tyle w temacie. W załączeniu filmik jak to się świeci https://drive.google.com/file/d/1q543wl81_LoNMZRl7PHnzWxospt9B7NJ/view?usp=sharing Mocno namieszałem ?
  2. Tak dokładnie. Przynajmniej według znajomego elektromechanika. I sam wag, mówił o "przerwie" w układzie problem z brzęczykiem. Same czujniki sprawdzone jedynie poprzez wbicie wstecznego i jak przeszedłem się na około auta, to słychać ich pracę niby daje to informacje, że same czujniki są sprawne. A w moim przypadku problem zaczął się jak syn wcisnął mi jeden czujnik z tyłu nie miałem czasu zająć się tym od razu więc kilka dni jeździłem z wciśniętym czujnikiem, no i głośnik szalał bo cały czas czuł coś blisko, i prawdopodbnie się tylko spalił (mam nadzieję) wymienię, zobaczę czy wystarczy czy nie.
  3. Padł mi przynajmniej jeden brzęczyk czujników parkowania, same czujniki wyglądają na sprawne VAG też nie zgłaszał samych problemów z czujnikami a właśnie z buzzerami. I tutaj mam problem. Zanim zabiorę się za wymianę poszukuje informacji jak się do nich dostać, a głównie do tylnego, bo sporo tematów ale też spora rozbieżność gdzie on się znajduje, i jak do niego najszybciej dotrzeć. Jeśli chodzi o przedni to jest on pod kolumną kierowniczą w okolicach bezpieczników ? I tutaj moja prośba czy byłby w stanie ktoś naprowadzić mnie jak najszybciej dostać się do przedniego i tylnego brzęczka aby je wymienić ? (sedan) /przekopałem nawet książkę "sam naprawiam vw passat" ale nie znalazłem nic na temat brzeczyków jedynie na temat samych czujników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności