HAKSIURS
-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O HAKSIURS
- Urodziny 18.06.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Trójmiasto
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Problem teoretycznie rozwiązany z doładowanie powyżej 1bar +, praktyka potwierdzi się w przyszłym tygodniu, i to nie wina sterownika, a pewnej pierdoły która nie domaga przy większym doładowaniu i zaczyna się ekg, nie wiem czemu robi się z tego tajemnicę i dlatego tak mało jest setupów w tsi powyżej 1bar + na IHI, bo K04 ma "problem" rozwiązany -
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
a wcześniej CCZA i BWA miał G, ten czasami świrował przez nieszczelność -
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
tak, wiem znam temat, te z C i G były problematyczne, a montowany od CDAA z D na końcu jest bezproblemowy...ale, czy trzyma więcej niż 1.1bar...czy popuszcza szlora i boost skacze...nie wiem -
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Robiłem moda miesiąc temu nie cały. Słuchaj, a wiesz coś na temat jakie doładowanie trzyma fabryczna DV-ka? bo spotkałem się z opinią że może DV nie trzymać wyżej niż 1bar z groszem i powyżej upuszcza co powoduje EKG na rolkach....ma to sens? -
benzyna Problem z klapami kolektor ssący CC 1.8
HAKSIURS odpowiedział Artus → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Objawy nie są u każdego takie same, albo nie uda się ich doświadczyć przez styl jazdy, spokojny tryb to tylko check na blacie, ale przy dynamicznej jeździe potrafi silnik szarpnąć po czym odzyskać powera i ciągnie do redline. oczywiście przez nagar w kolektorze, na klapach i zaworach, silnik ma mniejsza moc, gorszy "dół" i spala więcej. -
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
powiem Ci że jeden znany tuner poległ przy pierwszym modzie, turbo pompowało już chyba swojego maxa ok 1.6 bar w peaku, potem zbijał WG. Robert ogarnął płynnie do 1.1bar, ale powyżej nie zna przyczyny tego zachowania, usterkę mechaniczną wykluczył, ja też bo sam wszystko składałem na nowych częściach i z najnowszym osprzętem, podmiana N75 i DV nieczego nie zmieniła, jedyne co to po robocie Vtechu wydmuchało PCV ...bo lekko przesadzili z doładowaniem, wymiana, wgarnie serii i do tune upu....wynik nie jest zły, ale wiem że z takim setupem w Compsporcie doładowanie jest na ok 1.3 bar i moment na rolkach wychodzi lepiej niż u mnie. -
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Zadane doładowanie np.1.3 bar, turbo dmuchnie zadane, lekko je przebije do 1.4-1.5 bar i spada....i ekg gotowe. przy 1.1 bar założone, efektu nie ma, -
IHI do tego hybryda puchła przy 5k rpm? mam wrażenie że cały czas piszesz o K03, to by się zgadzało w 100%, seria nowa IHI u mnie przy mocy 289hp ciągnie boosta do samego odcięcia równo bez chwili zwątpienia. i IHI JH5 to nie to samo co Borg K03-5303. w razie wątpliwości, mój materiał
-
benzyna 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
HAKSIURS odpowiedział HAKSIURS → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Pisał o standardowym limiterze dla seryjnego doładowania, każdy tuner to podnosi i gra. -
HAKSIURS obserwuje zawartość → 1.8 TSI Mod IHI, DP ...
-
Witam Panowie, zagadka, wspomniane 1.8 TSI Mod IHI, DP i kilka innych pierdół. Auto wpada na rolki, Tuner podnosi limiter doładowania i każda wartość doładowania powyżej 1.1bar powoduje efekt EKG na rolkach, coś zbija doładowanie, po czym wraca, znowu zbija i wraca... Od strony mechanicznej wszystko jak złoto, Turbo Nowe z ASO IHI 06j145701N, DP z katem 100cpsi, sam piec po remoncie 90k km temu, zapłon NGK Zimne + Cewki R8, Dolot wkład KN, zamieniane Dvki jak i N75, zero błędów, logi do doładowania 1.1bar perfekt, aż chce się dmuchnąć więcej...i nagle problem z EKG... Może ktoś z tym się spotkał u jakiegoś Tunera i może coś szepnie czemu cyrki zaczynają się powyżej 1.1bar...bo ani ja (mechanik) ani tuner nie mamy pojęcia w czym tkwi psikus. Pozdrawiam.
-
benzyna Problem z klapami kolektor ssący CC 1.8
HAKSIURS odpowiedział Artus → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Co się Kolego nie chwalisz jaki finał? trochę czasu zleciało -
Ja bym to robił...znam kolegę, który ma kolegę i on ponoć zna temat
-
benzyna Problem z klapami kolektor ssący CC 1.8
HAKSIURS odpowiedział Artus → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jak pisze Rosol, czujnik czy jak kto lubi potencjometr ma być ori, najlepiej wersja poprawiona made in RU, te made in DE są wadliwe. -
IHI K03? to albo IHI, albo K03 ...przecież to dwóch różnych producentów, IHI RH5 jest dopiero w 2.0 CCZA i pochodnych. i faktycznie k03 w 1.8 TSI puchnie szybko, po zmianie na IHI z 2.0 dostaje strasznego kopyta motor powyżej 4k rpm aż do redline.
-
benzyna POMOCY PASSAT UMIERA! 12tys PLN w bloto
HAKSIURS odpowiedział JonIrenicuS → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ewidentnie wygląda na problem z paliwem, vcds, sprawdź ciśnienie jakie dobija pompka w baku, potem jakie daje ciśnienie pompa wysokiego ciśnienia, zloguj ją najlepiej dynamicznie. do tego masz (p0299) co w 95% wypadków powoduje wyrobione ramie zaworu Westegate przy turbinie i masz za niskie doładowanie bo dziad się nie zamyka...niestety, turbo do wyprucia na blat, ciężko to sprawdzić od autem, ledwo to widać..a dopiero cokolwiek sprawdzać. Kolejna sprawa, p0171 i jego następstwo p0420....najczęściej spowodowany uszkodzonym PCV (odmą). Działaj