Skocz do zawartości

HAKSIURS

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O HAKSIURS

  • Urodziny 18.06.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Problem teoretycznie rozwiązany z doładowanie powyżej 1bar +, praktyka potwierdzi się w przyszłym tygodniu, i to nie wina sterownika, a pewnej pierdoły która nie domaga przy większym doładowaniu i zaczyna się ekg, nie wiem czemu robi się z tego tajemnicę i dlatego tak mało jest setupów w tsi powyżej 1bar + na IHI, bo K04 ma "problem" rozwiązany
  2. a wcześniej CCZA i BWA miał G, ten czasami świrował przez nieszczelność
  3. tak, wiem znam temat, te z C i G były problematyczne, a montowany od CDAA z D na końcu jest bezproblemowy...ale, czy trzyma więcej niż 1.1bar...czy popuszcza szlora i boost skacze...nie wiem
  4. Robiłem moda miesiąc temu nie cały. Słuchaj, a wiesz coś na temat jakie doładowanie trzyma fabryczna DV-ka? bo spotkałem się z opinią że może DV nie trzymać wyżej niż 1bar z groszem i powyżej upuszcza co powoduje EKG na rolkach....ma to sens?
  5. Objawy nie są u każdego takie same, albo nie uda się ich doświadczyć przez styl jazdy, spokojny tryb to tylko check na blacie, ale przy dynamicznej jeździe potrafi silnik szarpnąć po czym odzyskać powera i ciągnie do redline. oczywiście przez nagar w kolektorze, na klapach i zaworach, silnik ma mniejsza moc, gorszy "dół" i spala więcej.
  6. powiem Ci że jeden znany tuner poległ przy pierwszym modzie, turbo pompowało już chyba swojego maxa ok 1.6 bar w peaku, potem zbijał WG. Robert ogarnął płynnie do 1.1bar, ale powyżej nie zna przyczyny tego zachowania, usterkę mechaniczną wykluczył, ja też bo sam wszystko składałem na nowych częściach i z najnowszym osprzętem, podmiana N75 i DV nieczego nie zmieniła, jedyne co to po robocie Vtechu wydmuchało PCV ...bo lekko przesadzili z doładowaniem, wymiana, wgarnie serii i do tune upu....wynik nie jest zły, ale wiem że z takim setupem w Compsporcie doładowanie jest na ok 1.3 bar i moment na rolkach wychodzi lepiej niż u mnie.
  7. Zadane doładowanie np.1.3 bar, turbo dmuchnie zadane, lekko je przebije do 1.4-1.5 bar i spada....i ekg gotowe. przy 1.1 bar założone, efektu nie ma,
  8. IHI do tego hybryda puchła przy 5k rpm? mam wrażenie że cały czas piszesz o K03, to by się zgadzało w 100%, seria nowa IHI u mnie przy mocy 289hp ciągnie boosta do samego odcięcia równo bez chwili zwątpienia. i IHI JH5 to nie to samo co Borg K03-5303. w razie wątpliwości, mój materiał
  9. Pisał o standardowym limiterze dla seryjnego doładowania, każdy tuner to podnosi i gra.
  10. Witam Panowie, zagadka, wspomniane 1.8 TSI Mod IHI, DP i kilka innych pierdół. Auto wpada na rolki, Tuner podnosi limiter doładowania i każda wartość doładowania powyżej 1.1bar powoduje efekt EKG na rolkach, coś zbija doładowanie, po czym wraca, znowu zbija i wraca... Od strony mechanicznej wszystko jak złoto, Turbo Nowe z ASO IHI 06j145701N, DP z katem 100cpsi, sam piec po remoncie 90k km temu, zapłon NGK Zimne + Cewki R8, Dolot wkład KN, zamieniane Dvki jak i N75, zero błędów, logi do doładowania 1.1bar perfekt, aż chce się dmuchnąć więcej...i nagle problem z EKG... Może ktoś z tym się spotkał u jakiegoś Tunera i może coś szepnie czemu cyrki zaczynają się powyżej 1.1bar...bo ani ja (mechanik) ani tuner nie mamy pojęcia w czym tkwi psikus. Pozdrawiam.
  11. Co się Kolego nie chwalisz jaki finał? trochę czasu zleciało
  12. Ja bym to robił...znam kolegę, który ma kolegę i on ponoć zna temat
  13. Jak pisze Rosol, czujnik czy jak kto lubi potencjometr ma być ori, najlepiej wersja poprawiona made in RU, te made in DE są wadliwe.
  14. IHI K03? to albo IHI, albo K03 ...przecież to dwóch różnych producentów, IHI RH5 jest dopiero w 2.0 CCZA i pochodnych. i faktycznie k03 w 1.8 TSI puchnie szybko, po zmianie na IHI z 2.0 dostaje strasznego kopyta motor powyżej 4k rpm aż do redline.
  15. ewidentnie wygląda na problem z paliwem, vcds, sprawdź ciśnienie jakie dobija pompka w baku, potem jakie daje ciśnienie pompa wysokiego ciśnienia, zloguj ją najlepiej dynamicznie. do tego masz (p0299) co w 95% wypadków powoduje wyrobione ramie zaworu Westegate przy turbinie i masz za niskie doładowanie bo dziad się nie zamyka...niestety, turbo do wyprucia na blat, ciężko to sprawdzić od autem, ledwo to widać..a dopiero cokolwiek sprawdzać. Kolejna sprawa, p0171 i jego następstwo p0420....najczęściej spowodowany uszkodzonym PCV (odmą). Działaj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności