Jump to content

Matiz4

  • Content Count

    430
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Matiz4

  • Birthday 08/04/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnow

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

860 profile views
  1. Tutaj masz rospiske pinów modułu i radia jeżeli nie gra Ci lewa strona BT adui to trzeba dołożyć dwa przewody do radia na pin 5 i 11 z 8 i 9 modułu BT. Wtyk Modułu: 1 V+ 2 V- 3 Telephone ON 4 Audio RF Signal Out + to be connected to pin 11 connector 3 (verified) 5 Audio RF Signal Out – (verified) 8 Audio LF Signal out + <---- not sure if this is one of the wires going to that green plug (Probably, it has the same nomenclature as the verified pin 4 and 5) 9 Audio LF Signal Out - <---- also not sure if this is one of the wires going to that green plug 10 Screening Term 31 11 Mic in + 12 Mic in - 15 K Line 16 Mute 17 CAN Hi 18 Can Lo 37 Switched positive term for phone charging 39 Term 31 -ve 41 Interface to mob phone Term 30 42 Mic Out + 43 Mic out - 44 Screening Term 31 45 Audio LF Sig input + 46 Audio LF Sig Input - 47 Wakeup lead to phone bracket 49 Serial Tx comms with tele bracket +ve 50 Serial Tx comms with tele bracket -ve 51 Serial Rx comms with tele bracket +ve 52 Serial Rx comms with tele bracket -ve Wtyk przy radiu: 1 – Microphone input, negative 2 – AUX output, audio, right 3 – AUX output, common signal earth 4 – Microphone output, negative 5 – Telephone audio input signal left, negative <---- Mystery Wire! 6 – Telephone audio input signal right, negative <---- Mystery Wire! 7 – Microphone input, positive 8 – AUX output, audio, left 9 – Microphone output, positive 10 – Telephone mute (mute switch for radio) 11 – Telephone audio input signal left, positive <---- Mystery Wire! 12 – Telephone audio input signal right, positive <---- Mystery Wire!
  2. @let_me_b3 Ja robiłem za pomocą wkrętarki 😛
  3. Próbowałem i zaakceptowało 😛 To teraz czas zbierać graty do pla2.0 😛 Odrazu pytanie czy w b6 ruszy moduł PDC 3aa919475 S lub L??
  4. @nTomek Zorbiłem dzisiaj flash sterownika ABS plikiem który dostałem od CB. Wszystko przebiegło pomyślne, teraz pompa 109D identyfikuje się jako 109L, zakodowalem i wszystko gra prócz tego że nie rozumie sygnału czy z zegarów odnośnie autohold czy ma być cały czas czy nie 😛 Flash miał być robiony pod ACC ale ze mój silnik tego nie obsługuje więc wracam na pompę 109AF Jeszcze raz wielkie dzięki za plik, już się czegoś nauczyłem nowego a to bezcenne, choć przyznam że by dostać się do epromu abs trzeba się troszkę pobawić Pozdrawiam
  5. Na maglu 1K1 909 144 M da się uruchomić pla 1.5 lub 2.0??
  6. Witam. Czy po wymianie komfortu z 433r na 433am będę miał na białych zegarach cisnienie kół?? I co z tym jak teraz mam pomiar poprzez ABS?? PS. Czujniki 1K0907255 będą działać z 433am??
  7. A tam trochę leżenia na plecach z nogami u góry, i wszystko idzie ogarnąć, polecam zrobić sobie taką przejściówkę, żeby z gateway wypiać 2 piny i wpiac je w przejściówkę z niej wyjście 2 przewody na gateway a 2 na pdc i monet załatwisz sprawę wpiecia w gateway. Ja nie mam ksenosow i tak zrobiłem.
  8. W b6 jak już masz składane lusterka ze środka to najlepiej wymienić sterowniki na te z b7 albo pozmieniać dane w eprom sterownika drzwi powyżej sw15xx.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy