Jump to content

Matiz4

  • Content count

    380
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About Matiz4

  • Birthday 08/04/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnow

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

680 profile views
  1. Wiem że digiprog 3 ogarnia temat korekty przy liczniku białym 3c0920872G, Carprog nie daje rady przebieg sczyta ale korekty nie zrobi 😛
  2. Bardziej bym obstawial sam guzik, a niewiem czy nawet gdzieś nie mam takiego panelu jak coś ale muszę poszukać 😛
  3. Matiz4

    Montaż start engine

    Teraz zrobiłem podświetlenie i z uwagi że pin 15 i 16 jest zwierany z pinem 17 i 8 Masa dołożyłem przekaźnik gdzie cewke podpiolem na stałe 12V a drugi koniec do pinu 15 a może być też 16 bez różnicy. W styk NO przekaznika wpiolem przewody dolutowanie z pinu 5 i 6 stacyjki i mam odpalanie Wiadomo trzeba włożyć kluczyk i włączyć zapłon a odpaleniu można z kluczyka i można z przycisku, a gaszenia to poprostu wyciągnięcie kluczyka.
  4. Matiz4

    Flashowanie sterowników - dyskusja

    Dokładnie, narazie nie mam czasu ale pewnie na spokojnie zabiorę się za ten 109D i sprawdzę efekty Jak uzyskam że autohold będzie można załączyć z zegarów znaczy że operacja się udała
  5. Sam sterownik wystarczy Miałem na samym początku 109C potem sterownik wymieniłem na 109D żeby mieć tpms, który mi leży bo zmieniłem na 109AF by mieć autohold na zegarach i oczywiście tpms
  6. Matiz4

    Flashowanie sterowników - dyskusja

    No u mnie temat ucichł na chwilę bo jednak zegarek ważniejszy 😛
  7. Matiz4

    Montaż start engine

    Teraz działa tak że przycisk zwiera piny 15 i 16, a tak jak widać w schemacie do tegych styków idzie jeszcze pin 8 z masą, reszta steruję komputer.
  8. Do zegarów 3AA jest tam pamięć 24c64 i podświetlenie wskazówek podczas stagging jeż w przesunięciu 2E6 Bit 4 na 1.
  9. Matiz4

    Zegarek z B7 w B6 LIN 2.0 - video

    Moduł działa aż Miło Jak się doda na YouTube to wrzucę filmik z efektu https://youtu.be/zgMaYISWxWs
  10. Matiz4

    Schemat EPB 3AA

    Czyli albo gateway, albo za nowy EPB innej opcji nie widzę 😛 A pytanie resztę gratów masz z B6 czy b7?? I jak z autohold z zegarow??
  11. Matiz4

    Schemat EPB 3AA

    @Wolfe A powiedz mi jeszcze masz może autohold na fis żeby załączyć na stałe??? Jeszcze mi jedno przyszło do głowy bo sterownik EPB kupiłem 3AA907801G z 2011 SW 0009 HW H19 może jest zbyt nowy i nie działa 😛
  12. Matiz4

    Schemat EPB 3AA

    A powiedz mi jakie masz kodowanie ABS i EPB.
  13. Matiz4

    Schemat EPB 3AA

    Sprawdzałem dwa razy i wszystko jest ok, na 3C8 przycisk w jedną stronę działa bez zarzutu, a tu tylko dołożyłem dwa przewody z pinów 1 i 2 panelu przycisków na 10 i 9 EPB. Możliwe że w zależności od kodowania musi być inny przycisk, bądź inne piny w EPB. Bo jak zmieniłem kodowanie to przycisk działał aż miło 😛 Chyba że u mnie wina gateway bo sterownik ABS mam właśnie 109 AF 😛 Jak zmieniałem kodowanie po wszystkich adaptacjach to w pewnym momencie na uruchomionym silniku po zmianie kodowania z 0021057 na 0022057 błąd z ABS znikł i wszystko śmiagało aż miło, przycisk w dwie strony i autohold ale tylko z przycisku, właśnie na fisie nie było możliwości załączenia na stałe autohold. Ale gdy zgasilem auto i odpaliłem to znów błąd na ABS : niezrozumiały sygnał. @radekrp90 0021057 to 21 jest Passat limuzyna/wagon czy coś takiego i wtedy sypie błędem o przycisku a gdy jest 22 to było w chmurce podpowiedzi Passat coupe czy coś takiego i wtedy błąd w ABS.
  14. Matiz4

    Schemat EPB 3AA

    @nTomek @radekrp90 przyszedł mi dzisiaj sterownik EPB 3AA i wnioski. Jak EPB miałem zakodowane 0021057 to wyświetlał mi się błąd przycisku od ręcznego a z ABS była komunikacja OK, (kodowanie ABS 0002323).Gdy zmieniłem kodowanie EPB na 0022057 błąd przycisku znikł i przycisk działał w dwie strony tak jak powinien w górę zaciągnął i dół ręczny puszaczał, ale pojawił się błąd w ABS związany z niezrozumiały sygnałem, pewnie ze sterownika EPB bo auto hold z zegarów znikł i abs nie rozumiał sygnałów z EPB i tak wnioskuje że stąd ten błąd. Pewnie receptą na to wszystko była by wymiana sterownika ABS na 3aa i wtedy problemy by znikły. Ale najbardziej ciekawi mnie to kodowanie że jak było 0021057 to był błąd przycisku a gdy 0022057 to błędu brak i ręczny działał.
  15. @Wolfe sprawdziłem i z wtyczką z ASO dostałem takie piny z blaszka z boku.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy