Skocz do zawartości

Matiz4

  • Liczba zawartości

    638
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

2 obserwujących

O Matiz4

  • Urodziny 04.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnow

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

2 857 wyświetleń profilu
  1. Już poprawiłem 😛 Zamiast 4 wklikała mi się 3 😛
  2. @wasielk będziesz miał błąd kontroli sygnalizacji auto hold, nie zadziała tak jak piszesz bez przycisku
  3. @ARTI123 ściąg grilla podmień czujniki z prawym i jeżeli teraz będzie błąd w przednim prawym to walnięty czujnik, jeżeli dalej będzie na lewym to coś z wiązka lub wtyczką
  4. @molnar can z anteny tpms tak, ale zasilanie modułów osobne ze skrzynki bezpieczników przewodem 1mm później się rozdziela na 0.5mm do jednego radaru i do drugiego.
  5. @dioda83 Pierwsze to zwijak 1J0959654Q. Audi, u mnie nie potrzebne jest ESP to tylko chodziło o ilość pinów w zwijaku i 2 piny od grzania. Drugie to grzana kierownica kompletna z poducha, a trzecie to moduł własnej roboty. Kabelków jest trochę bo 3 przewody zasilanie i LIN, 2 przewody od grzania, 5 przewodów do tempomatu , 4 przewody do Fis, jeden przewód do radia
  6. Ja tam dołożyłem grzana kierownicę z golfa 8. Na osobnym sterowniku sterownie całej kierownicy wraz z grzaniem kierownicy. Wykorzystany zwijak 1J0 959 654 Q
  7. @StreamHD Dzięki, włożyłem w ten mod dużo pracy, ale było warto
  8. Tak tak, moduł moja robota, wraz z modułem do grzania na osobnej płytce więc tylko wystarczy by zwijak był pod grzanie a takich na aledrogo jest dużo. Na wartości wozu aż tak mi nie zależało, ważne że Żonie ciepło w ręce
  9. @Premo a zmieniłeś kodowanie kamery które już wcześniej było złe, 01 24 08 01 23 01 00 07 00 tu masz kodowanie z Sharana porównaj sobie
  10. Co czego nieszcze nie było. Wpełni sprawna kierownica dotykowa w passat B5 98r. Sterownie radiem, tempomat z kierownicy, sterownie fis z kierownicy plus grzanie kierownicy.
  11. Montaż Side Assist w Passat b6, z uwagi na lusterka b6 na full z fotochromem lewa i prawa strona plus pamięć. Nie opłacało się wymieniać lusterek na te z B7. Więc padło na sygnalizację martwego pola koło głośnika wysokotonowego w drzwiach. Zamontowane radary 2Q0 z asystentem wyjazdu RTA.
  12. Sprawdź kąt synchronizacji wałka rozrządu względem wału korbowego jak jest 0 ustaw na -1 lub +1 i zobacz wtedy. Chyba że jest różny od 0 to ustaw na 0.
  13. Najlepiej się to robi jak się odkręci zamek i ma się wszystko na wierzchu, potem blacha razem z zamkiem wchodzi w drzwi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności