Gość polo899 Zgłoś #101 Napisano 5 Lipca 2007 Yaca mam identycznego pasiora i na liczniku juz 260k km. Pora na rozrzad ale nie wiem ile to bedzie kosztowac moze wiesz?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czasi Zgłoś #102 Napisano 5 Lipca 2007 Yaca mam identycznego pasiora i na liczniku juz 260k km. Pora na rozrzad ale nie wiem ile to bedzie kosztowac moze wiesz?? Myślę, że 900-1000zł ta impreza Cię pociągnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #103 Napisano 5 Lipca 2007 mnie czesci do AJM kosztowaly 750zl caly komplet full + wymiana 300zl u znajomego mechanika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polo899 Zgłoś #104 Napisano 5 Lipca 2007 Kurde ale nie chce robic tego u znjomego mechanika. Robilem tak zawieszenie z przodu i teraz zaluje bo 30 tys przejechane i pora na kolejny remont.Wole dac troche wiecej i miec spokoj.Jestem ciekaw ile rozrzad bedzie kosztowac w serwisie vw w olsztynie PALMOWSKI jak by ktos wiedzial to prosze o info:) SZEROKIEJ DROGI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmuch Zgłoś #105 Napisano 6 Lipca 2007 Zadzwoń i zapytaj :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter-11 Zgłoś #106 Napisano 15 Lipca 2007 hmm tak czytam i wychodzi że tak jak ktoś napisał - w niemczech zalecają wymiane paska w 1,9 TDI co 120 tys a w Polsce co 90 tys, wiec wymiana po 60 tys to juz wg. mnie przesada ! przecierz to 50% przewidywanej normalnej pracy w niemczech ! jak ktoś ostrożny to wg. mnie wystarczy przy 80 tys wymienic i nie panikowac, jak ma sie trafic wadliwy i sypnac wczesniej to nawet wymiana co 10 tys moze nie pomoc przy okazji u mnie tez w ksiazce niemieckiej byla wymiana przy 120 tys - silnik 1,9 tdi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #107 Napisano 15 Lipca 2007 Boze, ale wy kombinujecie!!! Po co zagladacie na forum, zeby popisac sobie o "dupie marynie"? Bo czytac to chyba tu nie zagladacie, bo najwyrazniej nie umiecie czytac, bo sa ksiazki serwisowe i tam jest wszystko napisane co kiedy i co ile kilometrow sie wymienia i koniec! A tu ciagle durne duskusje o sprawach technicznych, jeden pisze ze sprezarka od klimy wyskakuje z autka jak wlaczymy klime przy 160 km/h, inni o innych cudach, tu piszecie o wymianie paska! Czemu kombinujecie i sluchacie ze dobrze cos zrobic przy takim czy innym przebiegu, jak sluchacie takch rad to kupcie sobie poloneza, tam byly takie rady, ze dobrze to zrobic teraz, a tamto zaraz pozniej! Macie wspaniale autko passata- niemieckie autko i powiem z reka na sercu ze na samochodach to sie niemcy znaja, i wszystko o nich napisali co i jak trzba robic i nie inaczej, i wtedy te autka beda wygladaly jak te ich na ich drogach, a jak zaczniecie sami kombinowac i majstrowac to juz nie to co mialo byc pod nazwa Passat! Wiec nie piszcie tu takich bzdur bo az wstyd, tylko poczytajcie oryginalne VW ksiazki, tam jest wszystko. Na forum mozna pisac jak wymienic zamek w dzwiach, czy uszczelke w bagazniku, albo tapicerke na fotelu, ale nie kombinowac z technicznymi sprawami, o ktorych wszystko napisal poroducent, i chce zeby sie ich trzymac, a wszystko bedzie tak jak ma byc! I nie przedobrzajcie bo tylko pogarszacie. Pytacie roznych mechanikow, oni w wiekszosci sie nie znaja, bo cale zycie duze fiaty naprawiali, niektorzy nawet nie wiedza czy tiptronica mozna uzywac jadac, czy trzeba sie zatrzymac zeby go wlaczyc, wiec trzymajcie sie zasad niemieckich. Kazdy by wam pol auta nie raz rozkrecil zeby cos wymienic, a wystarczy sie znac i nieraz cos trwa pol godziny gora, tylko trzeba wiedziec gdzie i za co sie zabrac, a mechanicy to od razu pol auta rozkrecaja, potem nie umieja poskadac wszystkiego pozadnie, przyklad: wymieniala olej a nie umia potem podlogi przykrecic, tylko zakladaja plastik na plastik, wiec co tu mowic o pasku rozrzadu czy czyms innym jak plastiku nie umia dokrecic!!! Wiec panowie do serwisu!!!Pozdrawiam!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #108 Napisano 16 Lipca 2007 blezor, czytalem ksiazke i tam nie pisze co ile wymienia sie pasekw moim silniku, w serwisie jest po pierwsze drogo a po drugie oni nie naprawiaja tylko wymieniaja. Jak masz niepotrzebna kase to podziel sie z biednymi(serwisy VW do nich nie naleza ). Mi mechanik wymienia pasek rozrzadu bez sciagania zderzaka, czy serwis tak umie???????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martines Zgłoś #109 Napisano 24 Lipca 2007 Witam! Chciałem się dowiedziec jak wygląda wymiana paska rozrządu w Passacie 1.9 TDI 101KM rok 2001. Czy zdejmują pas i chłodnice i później po takiej wymianie nabija się klimę? Bo takie opinie słyszałem! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #110 Napisano 24 Lipca 2007 martines napisał/a:jak wygląda wymiana paska rozrządu w Passacie 1.9 TDI 101KM rok 2001. Czy zdejmują pas i chłodnice TAK - bo inaczej sie nie da. martines napisał/a:później po takiej wymianie nabija się klimę? Jeśli słyszałeś to od mechanika, to więcej do niego nie jeździj Zdejmuje sie zderzak, belkę, pas przedni i chlodnice i nic nie trzeba rozłączać - żadnych przewodów od KLIMY. Tak wiec jedyne "nabijanie" to chyba tylko ciebie na kasę - żeby za usługę więcej "wysępić". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #111 Napisano 25 Lipca 2007 A ja ostatnio słyszałem że goście wymieniają bez rozbierania przodu. Wyjmują tylko wentylatory troche luzuja i jak mają jakies 20cm luzu to wymieniają . Chcą u mnie tez tak wymienić ale trochę się obawiam tej roboty co wy na to ??? U mojego kumpla w A4 wymieniali w ten sposób i gościu jeżdzi do tej pory. Co do wymiany w ASO to w Katowicach biorą 500 zł . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kikouper Zgłoś #112 Napisano 21 Sierpnia 2007 te 500 zł to robocizna czy robocizna +części Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #113 Napisano 21 Sierpnia 2007 A ja ostatnio słyszałem że goście wymieniają bez rozbierania przodu. Wyjmują tylko wentylatory troche luzuja i jak mają jakies 20cm luzu to wymieniają . Chcą u mnie tez tak wymienić ale trochę się obawiam tej roboty co wy na to ??? U mojego kumpla w A4 wymieniali w ten sposób i gościu jeżdzi do tej pory. Co do wymiany w ASO to w Katowicach biorą 500 zł . Metoda wymiany nie powinna wywoływać obaw o jakość wykonania tej czynności. Jeżeli komuś wystarczy miejsca to równie dobrze załatwi sprawę. I na odwrót: przy zdjętym przodzie też można coś spierd...ć Zaznaczam, że nie przesądzam, czy można tak zrobić czy nie bo rozrządu w B5 jeszcze nie wymieniałem. Co do ceny 500 zł to domyślam się że chodzi chyba o robociznę. Jak w zeszłym roku orientowałem się w ASO VW co do wymiany rozrządu w Octavii 1,8 T to usłyszałem 2000 zł. Cena domyślam się była Passatowa, gość nie wyglądał na takiego co by wiedział jak siedzi silnik w Octavii i że tam nie rozbiera się żadnego przodu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #114 Napisano 21 Sierpnia 2007 Co do wymiany w ASO to w Katowicach biorą 500 zł . Ale to nie był chyba ASO VW ? Mi w stolicy z ich częściami w Auto Viva zaśpiewali 2000 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość croso Zgłoś #115 Napisano 14 Września 2007 W ksiązce serwisowej wpis wymiana paska przy 103 tyś przebiegu, wg. zapisu nastepna po 120 następnych tysiącach. Pozdrowenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #116 Napisano 14 Września 2007 Jak zrobili na tych nowych paskach rozrządu z widocznymi wzmocnieniami to prawda, że wytrzyma to 120kkm. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jakotrak Zgłoś #117 Napisano 30 Listopada 2007 Witam.gdy kupiłem passka ponad 1.5 roku temu odrazu wymieniłem cały rozrzad w passacie b5 1.9 TDI z 1977 roku,serwiz umiescił kartke z nastepną wymianą rozrządu za 60000 km,własnie zblirza mi sie następna wymiana.Wiele osób z mojego otoczenia jezdzi dizlami i oni terz preferują wymiane po 60000 tys.Oczywiscie serwisy dają wiekszą gwarancjię na rozrzad ale oni montuja orginalne czesci-przetestowane.Dlatego PRZEZORNY ZAWSZE UBESPIECZONY. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prego Zgłoś #118 Napisano 27 Stycznia 2008 Ja się szykuje do wymiany rozrządu w moim 1.9 TDI AFN (110PS). Chciałem się Was koledzy poradzić, jakej firmy części najlepiej kupić (interesują mnie dobre zamienniki). Co potrzeba kupić (pasek zębaty, rolka napinająca, rolka prowadząca, pompa wody... o czyms zapomnialem?) ? Proszę o porady i pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #119 Napisano 27 Stycznia 2008 Witam.gdy kupiłem passka ponad 1.5 roku temu odrazu wymieniłem cały rozrzad w passacie b5 1.9 TDI z 1977 roku coś chyba nie tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvolq Zgłoś #120 Napisano 5 Kwietnia 2008 Wymieniłem pasek rozrządu w Polsce u znajomego mechanika. Pewien znajomy Niemiec - mechanik powiedział mi, że nie dokońca dobrze mi go wymienił bo po zmianie trzeba jeszcze coś ustawić. Nie znam dobrze niemieckiego więc go nie zrozumiałem do końca. Moglibyście mi to wytłumaczyć? Chodzi mi o to czy coś jeszcze trzeba ustawiać? Dzięki Aha, muszę jeszcze dodać, że jest mowa o passacie 1,9 TDI 110KM 1999r. Mam dwa passaty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach