Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Tomek dzięki za wskazówki.

Ponawiam natomiast pytanie czy po wyjęciu zabieraka będzie widac w jakim stanie jest gniazdo i co to za śruba M3?

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dodać że jeśli po ściągnięciu miski okaże się że napęd pompy masz na łańcuszku to wtedy sprawa już się komplikuje. Ja tak właśnie miałem i mechanik trochę musiał pomyśleć żeby dostać się do zabieraka. Stanu gniazda nie byłem w stanie stwierdzić ponieważ otwór jest bardzo mały i nawet gdy świeciłem latarką to i tak nic nie widziałem. Ponieważ w środku zabierak ma gwint żeby go wyciągnąć musisz coś w niego wkręcić. Może to być np. śrubka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to w 2006 r już nie robili napędu na łańcuchu (a w silnikach BMR to chyba w ogóle) więc mam nadzieje że niespodzianki nie będzie... Poza tym mam juz na szafie 165 tys. km więc łańcuch pewnie już by dawno padł a w historii serwisowej nic takiego nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 2006 wychodziły także jeszcze na łańcuszku. Co do stanu napędu to ja dokładnie tak jak Ty zaglądałem do miski przy przebiegu 165tkm i stan łańcuszka i zębatek był jak nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy.każdy sie pyta czy ma łańcuch,czy już koła zębate- "ETKA"-(program którym operują w serwisie) dostępna dla wszystkich-wystarczy wpisać nr vin,podać kod silnika i mamy wszystko czarne na białym.chęci panowie i panie a wszystko wyskoczy o Waszym aucie!!!

 

naprawa pomp olejowych(wałka wyrównoważającego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek a jak sprawdzić czy to gniazdo wałka jest do regeneracji?

Jak odkręce michę i wyjmę zabierak to będzie widać czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domely

przy samym wyciągnięciu zabieraka nie zobaczysz-ale jesli masz ok 170-230 tyś km nalatane to nie chcę Cię straszyć-ale na 100% zapali SIĘ KONTROLKA OLEJU NA CZERWONO.Ludzie profilaktycznie wymieniają zabierak ale to tylko na chwilę pomaga.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.przesyłam kolejne zdjęcia z regeneracji wałków.

 

 

naprawa pomp olejowych 2.0 tdi

DSCN4938.jpg

DSCN4942.jpg

DSCN4932.jpg

Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak btw to nie myślał Pan (@tomek) że odrazu przy generacji zrobić głębszy otwór na zbierak oleju o długości 10mm a nie 7mm ?? Myślę że to wydłuży życie wałka i zabieraka. Teraz aktualnie można kupić w serwisie właśnie wałki co mają zbierak o dł. 10mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dla Pana zrobię wyjątek:)

Regeneracja jest pod oryginalny zabierak do tej wersji modułów.Jeśli ktoś sobie zażyczy będzie i pod zabierak 10 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj miałem ciekawy przypadek. Opiszę go ku przestrodze. Klient zgłosił się do mnie z problemem braku ciśnienia w Passacie z 2005 r. (moduł na kołach zębatych). Około 4 miesiące temu z tym samym problemem zaliczył wizytę w serwisie, gdzie wymieniono mu zabierak w module. Niestety zrobiono to tak niefortunnie, że pojeździł autem tylko kilka miesięcy (4) i problem wrócił. Ponownie zaliczył serwis (w Warszawie) - i znowu zabrano się za wymianę zabieraka. Wciskano go tak na siłę w wałek wyrównoważający, nie wszedł w całości w otwór "balansera". Zaproponowano więc wymianę całego modułu napędu pompy olejowej. Koszt około 6 tys. pln. Jak widać nie zawsze w serwisie mamy do czynienia z profesjonalną obsługą. Klient nie zgodził się na tę usługę, poszukał w necie i wpadł na moje usługi. W dniu dzisiejszym dokonałem regeneracji otworu wałka w nieszczęśliwym module. Klient zaoszczędził około 5 tys. pln i z pewnością będzie dłużej cieszył się ze sprawnego auta. Od kilku lat świadczymy usługi naprawy modułów (wałków wyrównoważających) i do dnia dzisiejszego nie było przypadku reklamacji.

 

Naprawa pomp olejowych 2.0TDI (gwarancja) tel. 509174141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność.

 

NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI.GWARANCJA 1 ROK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomek prośba podałbyś nowy numer części tego zabieraka. Jak dysponujesz numerami Skody, VW to podałbyś oba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomku powiedz czy takie problemy występują tez w silniku na CR??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja mam napęd łańcuchowy?

vin WVW3ZZZCZ6P149403 BKP

przebieg 112tys. czy już wymieniać rozrząd i sprawdzić przy okazji pompe?

do wymiany oleju 5tys. myślałem poczekać i dopiero wymieniać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Józef rozrząd zrób teraz z pompą, przegląd też zrób od razu. Nie wiadomo jak to było w Niemcowni (zapewne :P) z wymianami. Olej w DSG też wymień! A co do napędu chyba masz łańcuch ale niech się wypowiedzą Ci co mają etke ( ja mam mały defekt kompa i brak dostępu ) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ja mam napęd łańcuchowy?

vin WVW3ZZZCZ6P149403 BKP

Z VIN-u wynika, że masz poprawiony napęd (koła zębate).

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności