Skocz do zawartości

adampek

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adampek

  • Urodziny 25.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Łodzi

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, dziękuję za odpowiedź, adaptacja była robiona, czyli test otwierający i zamykający zaciski, jesli dobrze pamięta robi to 3 krotnie
  2. Witajcie, od 3 tygodni walczę z grzaniem się koła tylnego lewego. Jestem po wymianie kompletnego zacisku z silnikiem już na nowy 3C0 615 403 E, ten o większym tłoczku i problem nie minął. Problem z grzaniem się koła tylnego zaobserwowałem po wymianie kloców i tarcz z tyłu, mechanik stwierdził, że na samym początku przez 100km - 200km warto jeździć spokojnie żeby się dotarły i obserwować temperaturę "kół", uczciwie mówiąc z uwagi, że w moim aucie nie ma hałasowania z łożysk, wcześniej specjalnie temperatury kół nie sprawdzałem a widać warto. Zanim zmieniłem zacisk na nowy, a już w trakcie szukania przyczyny, stary zacisk już z nowymi klockami, został zregenerowany (widać niepotrzebnie) - zostały wymienione uszczelniacze tłoczka, przesmarowane prowadniki etc. Problem jednak nie minął, z uwagi że obudowa lewego starego silniczka miała pęknięcie, choć nie było kompletnie żadnych błędów w tym odnośnie silnika (V282), zdecydowałem się na zakup nowego zacisku z silnikiem. Koło jednak cały czas się grzeje, łożysko podobno sprawne, w każdym razie go nie słychać - sprawdzane przez dwóch niezależnych mechaników i również na stacji kontroli pojazdów nic nie wyszło odnośnie nieprawidłowych oporów toczenia lub różnic w sile hamowania . Koło robi się na prawdę gorące już po przejechaniu 50 - 60km (inne koła są wtedy chłodne) Mechanik miał okazje mierzyć temperaturę (korzystając z miernika na podczerwień), już po przejechaniu 8 km do niego, wyszło podobno że to nie z piasty / łożyska, bo temperatura zewnętrznego klocka na lewej stronie miała 70oC gdzie na prawej miała 40oC. Doradźcie co może być, wydaje mi się że nowy zacisk został poprawnie wymieniony. Przychodzi z cofniętym tłoczkiem, został zamontowany w aucie, później może zrobiłem błąd zostało wyzwolone zamknięcie zacisku. W tym momencie silnik nastawczy pracował na prawdę długo, wyglądało to na "pętle nieskończoną" więc przerwałem proces, wyskoczył błąd zasilania. Odpięliśmy na chwilę akumulator, mechanik podłączył swój CDIF2 skasował błąd i znalazł opcje zerowanie silnika "nastawczego" po wymianie silnika / zacisku, o czym wcześniej ja nie wiedziałem że istnieje, później wyzwolił zamknięcie i standardowy test (3x zamknięcie otwarcie), następnie odpowietrzył ten zacisk "mechanicznie". Sprawdzałem jeszcze później robiąc otwarcie, zamknięcie i test z poziomu interfejsu przechodzi ok, zero błędów . Następny pomysłem mechanika, był problem z czujnikiem prędkości koła, i uaktywnianiem się ESP (na desce nic nie widziałem)- zmierzyłem choć logować swoim badziewiem nie mogę jadąc do 160km/h i wartości z kół wyglądały podobnie (max różnica do 1km /h). Sorry za elaborat, ale starałem się szczegółowo opisać. Podobnie jak znani mi mechanicy nie mam pojęcia czym może być spowodowane grzanie koła stąd moje pytania: - czy łożysko może nie hałasować a nagrzewać tak zacisk, przy czym same nie jest cieplejsze (moim zdaniem fizyka temu zaprzecza ? - nie czuć że hamulce są zapowietrzone, ale czy może być to kwestia zapowietrzenia układu ? - czy nawet zmierzona różnica 1km/h (mój diagnoskop nie opisuje bloków mierzonych), ale w dwóch pierwszych czasami miałem wartość o 1km/h większa niż w dwóch pozostałych to coś niestandardowego ? Dodam że niewymieniony jeszcze silniczek prawego nosi delikatne pękniecie, działa jak na razie normalnie - to koło się nie grzeje, więc moim zdaniem nie powinno mieć wpływu na koło lewe, z góry dzięki za podpowiedzi
  3. Cześć Wszystkim, właśnie jestem przed przeglądem klimatyzacji, w jednym z serwisów zarekomendowali - odgrzybienie układu,odzyskanie czynnika, wymianę osuszacza, sprawdzenie szczelności i nabicie układu. Pytanie, czy w przypadku wymiany osuszacza konieczny jest demontaż zderzaka przedniego ? Jeśli ktoś dysponowałby procedurą dla Passata 3c / B6 byłby zobowiązany - tak żeby mieć większą pewność, że usługa została wykonana poprawnie, z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
  4. adampek

    kod bledu 01811

    Witam, Problem w moim aucie jest rozwiązany. Powodem był przetarty przewód w wiązce drzwi kierowcy (łączący z gniazdem w słupku A). Skończyło się na lutowaniu i wszystko działa. Dla zainteresowanych znalazłem że jest to problem również w Golfie V i w VW Jetta, poniżej link z opisem naprawy dla podanych modeli: http://www.myturbodiesel.com/1000q/a5/wiring-harness-vw-jetta-repair.htm prz3m3k - dzięki za podpowiedź
  5. adampek

    kod bledu 01811

    Witam, Mam podobny problem z zamykaniem i otwieraniem samochodu (Passata 3C), mianowicie drzwi kierowcy nie zamykają się i nie otwierają się z pilota. W sterowniku drzwi kierowcy (1K0 959 701K) zapisany jest również błąd 01811. Sprawdziłem bezpieczniki, przy konsoli po stronie kierowcy 12 (10A), 13 (10A) i po stronie pasażera 12(10A), 29 (30A). Jestem na etapie sprawdzania złącza / wiązki elektrycznej w słupku A - strona kierowcy. Potrzebowałbym schematu / pinologi dla złącza T28 / T28c. Dodatkowo przydała by się pinologia sterownika drzwi. Chce sprawdzić czy napięcie rzeczywiście nie dochodzi. Przemek -"prz3m3k" napisałbyś proszę jak rozwiązałeś podobny problem w swoim aucie. Widziałem post Tomka z "vwonline" - no nie wiele za darmo chciał pomóc - słowami "idziesz złym tropem" - może ty będziesz mógł coś podpowiedzieć - z góry dzięki
  6. Darku, jaki rezultat po wymianie G450 ? Szkoda, że przed wymianą nie zanotowałeś błędu to żadna tajemnica elektryk powinien to podać (pewnie był 16855/P0471/001137). Dodatkowo można było sprawdzić stan zapchania filtra z MVB 075.3 (silnik) przed wymianą czujnika i po, (ciekawe jaki stan pokazuje po wymianie), dodatkowo można było sprawdzić kanał 47 (z licznika) - soot quality, podobno świadczący o ilości cykli oczyszczania DPF (miarodajne jeśli kasowany przy wymianie oleju etc). Takie info kiedyś zdobyłem w trakcie diagnostyki, pozdrawiam,
  7. Cześć, U mnie błąd 16555 miał związek z zainstalowaną instalacją LPG, po jej wymianie na inną, na której można było zrobić dokładniejszą mapę, błąd się już nie pojawiał. W 2.0 AZM masz dwie sondy przed i za katalizatorem. Uzupełnij której dotyczy błąd. Dodatkowo, nie pamiętam w którym miejscu dokładnie jest zlokalizowana druga sonda (ta za kat), ale profilaktycznie sprawdź stan szczelności wydechu, złączy elastycznych. Co do parametrów sond, nie pamiętam wartości chwilowych i nie chce występować w roli eksperta, ale z tego co kojarzę pierwsza sonda powinna pracować płynnie w zakresie mieszanka wzbogacona / zubożona (nie pamiętam parametrów V, nie wiem czy tak by się sprawdziło i czy nie jest to sonda 3 - przewodowa, czy tutaj nie oscyloskop). Druga za katalizatorem (która pokazuje stan spalin i stan kat.) powinna mieć praktycznie niezmienną wartość. U mnie stan sondy 1 - tutaj teoria instalatora gazu jeśli ją dobrze pamiętam, jadąc autem na stałych obrotach sprawdzana była VAGiem grupa 032 (jeśli dobrze pamiętam), czy sonda pracuje płynnie (wzbogacenie / zubożenie) i po przyspieszeniu też czy wraca do płynnej regulacji. Dodatkowo skład spalin był sprawdzany na analizatorze spalin (tutaj było potwierdzenie że jest sprawny / skalibrowany) Co do grup / bloków to nawet prosty soft powianiem być podpisany labelką i powinieneś widzieć jakie parametry odczytujesz Poszukam w swoich materiałach od starego auta może coś znajdę i podeślę na PW. Dodatkowo tutaj masz link odnośnie teoretycznego działania regulacji / sond: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info Tutaj o błędzie 16555: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369
  8. Cześć, Mam prośbę o analizę błędu z modułu telefonu Passat B6 UHV-Low / NOK-EH5 (3C0 035 729 E) -błąd: 02794 - Jednostka obsługi instalacji do telefonu komórkowego 003 - Usterka mechaniczna Nie mogłem znaleźć nigdzie informacji na temat "odczytanej" usterki "mechanicznej". (jeśli soft od kabla dobrze zdekodował ten błąd) Nie wiem czy to ma związek ale wydaje mi się, że przy okazji pojawienia się w/w błędu przestały się podświetlać klawisze na zamontowanym adapterze. Urządzenie UHV jest wykrywane przez telefony "zrywa" w trakcie parowania (po poprawnym kodzie). Po wyjęciu adapteru błąd i tak powraca, Z góry dzięki za podpowiedzi,
  9. Tomek u siebie mam zestaw UHV -Low (3C0 035 729 E). Chciałem zastąpić uchwyt pod 3100 / 3200 uchwytem BT, który mogę tanio kupić, pod Nokię 3109c/3110c (3c0 051 435 AP). Chce odpalić Bluetooth i podłączyć z inną Nokią 6210 bez wkładania telefonu. Nie rozumiem informacji, którą napisałeś, że warunkiem jest, że "uchwyt musi być zamknięty tzn.zatrzasnięty suwak". ? Napisałbyś proszę o co dokładnie Ci chodziło,
  10. Tomku pytanie masz już opinie o nowych zabierakach, chodzi mi o ostatnie dostępne przed zmianą rozmiaru oraz obecne ? Na podstawie przeprowadzonych regeneracji i zadowolenia Klientów możesz ocenić czy VW / VAG poprawił ich twardzość ? Ciekawy jestem przy zregenerowanym gnieździe wałka balancera i zabieraku jaka będzie żywotność takiego rozwiązania. Kiedyś chyba pisałeś, jeśli dobrze pamiętam, że ktoś od Ciebie zrobił ponad 100tys km i jeszcze było ok - może masz jakieś nowe info, Dodatkowo poprawcie mnie jeśli się mylę - na awarie pompowtrysków narażone są wtryski Simens, z tego co wiem z tradycyjnym BOSCHEM nic się nie dzieje, Warto moim zdaniem być precyzyjnym bowiem o tym modelu krąży już wiele legend, pozdrawiam,
  11. Cześć problem rozwiązany - nie była to kwestia uszkodzonej pamięci / wsadu. Uszkodzona została elektronika licznika. Pamięć przeżyła, "nowy" licznik działa na danych oryginalnych (nie była to podawana kwestia nr. 3 ). Prawdopodobnie poszło przepięcie, nie wiem jakim cudem, tak jakby ktoś próbował odpalić auto z prostownika (bez funkcji rozruchu), niestety już teraz nie do ustalenia. Pozdrawiam i dzięki za wszystkie sugestie - proszę o zamknięcie wątku.
  12. Mam pytanie w przypadku zmiany licznika w passacie b6 (2006) na inny pasujący, potrzebne jest wykonanie dodatkowego kodowania np. w can-getway lub w innym module. Czyli np. w przypadku can-getway trzeba usunąć z kodowania "bit" odpowiadającego za licznik a następnie po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wprowadzić go powtórnie z podpiętym "nowym" licznikiem ?W przypadku samych zegarów wystarczy chyba wykonać tylko kodowanie dotyczące kloców / pasów, płynu i ewentualnie regionu i to chyba wszystko ? U mnie jest dziwna akcja po włożeniu "nowych" zegarów, kasuję błędy robię im kodowanie. Wszystko działa do momentu wyłączenia i zamknięcia auta. Po wygaszeniu zegarów i ponownym otworzeniu i uruchomieniu auta nie podświetlają się ponownie - tymczasowo pomogło zdjęcie klemy. W przypadku "centralnego zespołu elektrycznego" - Bordnetz nie znalazłem danych odnośnie kodowania dla licznika.
  13. Witam, Mógłby ktoś pomóc, zmianiam zegary w Passacie 3C (diesel 2.0, 2005 / 2006)- miałem VD1 4240, 3C0 920 870 Q FIS / MFA+ i uległy uszkodzeniu - przestały kompletnie działać - zero komunikacji. Instalacja w aucie sprawdzona OK, uszkodzone zegary w trakcie diagnostyki. Kupiłem 3C0 920 870 Q (VD1 4037) żeby móc autem jeździć. Zegary "prawie" działają, mam problem ze wskazaniem temperatury zewnętrznej (z czujnika pod zderzakiem) pokazuje kosmiczne wartości -22oC / -26oC gdy rzeczywista temp. zewnętrzna jest ok 6oC. Dodatkowo nie pojawia się wskaznie poziomu paliwa (rezystancja czujnika paliwa z MVB z kanału 17 to 510Ohm), po podpięciu VCDS mam błąd: 00771 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa (G) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem Czujniki podobne sprawdzone przez elektryka bo ja już odpusiłem i podobno ok. Diagnozując wypinał kostkę od czujnika temperatury, podstawiał rezystor (dane na liczniku zmieniały się np do -16oC gdzie powinnabyć wartość + oC), sprawdzał też teoretycznie czujnik poziomu paliwa. Po jego wypięciu, podobnie jak po wypięciu czujnika temp. zewnętrznej, a więc przy przerwie w obwodzie, włączały się wentylatory w aucie i odziwo jeśli dobrze pamiętam pojawiały się kreski w sekcji temp. na liczniku - zarówno po wypięciu czujnika temp (co chyba normalne) jak i czujnika pozimu paliwa. Do swojego opisu klęski dodatkowo załączam zrzut z MVB dla licznika z odczytaną rezystancją z czujnika poziomu paliwa. Prośba o pomoc mam podobno krótką gwarancję instalacyjną na ten licznik i nie wiem czy mam już go odsyłać. Wg katalogu zamiennikiem 3C0 920 870 G jest 3C0 920 870 Q więc chyba powinno to działać w dwie strony, Jeśli chodzi o "kodowanie" to na obudwu mam to samo 7105, ale to nie ma znaczenia, bo przeciez dotycz klocków, pasów etc. Nie wiem może to wskazuje ze z licznkiem jest coś nie tak, może potrzebna jest jakaś dodatkowa adaptacja ? Z góry dzięki za wszystkie sugestie,
  14. Dzięki za info. Mam jeszcze pytanie chciałem sprawdzić licznik na "stole" podałem zasilanie na piny odpowiadające "zaciskom" 15, 30 i masie ale licznik nawet się nie podświetlił. Czy w przypadku licznika z CAN nie wystarczy takie podpięcie do jego przetestowania, trzeba go jakoś "wzbudzić po CAN" ? Co do uszkodzonej pamięci / wsadu to na 99.9% to nie to. Pomijam historię auta ale według informacji jakie zebrałem dziwne jakby wsad uległ uszkodzeniu po pewnym czasie. Jest już dostęp do programatora i dawca więc sprawdzę. Ale bardziej niepokojące jest to że nabyłem identyczny licznik i działa w aucie po włożeniu. Jednak po wyłączeniu silnika i zamknięciu auta, po ponownym otworzeniu zegary się już nie podświetlają. Uruchomienie auta też nie powoduję "startu zegarów" nawet z błędem, również zero komunikacji, "pomaga" ściągniecie klemy na chwilę. Więc to chyba bardziej wyszukany problem niestety ...
  15. Witam, Poszukuję wsadu licznika do Passata 3C - 3C0 920 870 Q Z góry dziękuję za pomoc,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności