Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Mechanik u którego wymieniałem rozrząd sprawdził tez stan napędu pompy olejowej i stwierdził, że duże koło ma starte zęby do połowy (czyli szykuje się szybka naprawa aby nic poważniejszego się nie stało). Rozumiem, że to większe koło to jest to na wale korbowym?

Czy jest możliwość wymiany koła zębatego które znajduje się na wale korbowym, czy wchodzi jedynie w grę wymiana całego walu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mechanik u którego wymieniałem rozrząd sprawdził tez stan napędu pompy olejowej i stwierdził, że duże koło ma starte zęby do połowy (czyli szykuje się szybka naprawa aby nic poważniejszego się nie stało). Rozumiem, że to większe koło to jest to na wale korbowym?

Czy jest możliwość wymiany koła zębatego które znajduje się na wale korbowym, czy wchodzi jedynie w grę wymiana całego walu?

jaki kod silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kod silnika to bmp jeszcze na łańcuszku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kod silnika to bmp jeszcze na łańcuszku

Moim zdaniem jeżeli 2006r. to napęd pompy masz już na kołach, ja mam też BMP z 11.2005 i mam na kołach zębatych...

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez miałem taką nadzieje no ale mechanik wie co mowi. moj win to wvwzzz3cz6p025708 jak ma ktos mozliwosc to niech sprawdzi. Podejżewam że numery vin nie wychodziły zgodnie ze swoja liczba tylko jak im sie udało wypuscic auto z fabryki.

 

Ps. powrócmy do mojego pytania czy jest mozliwa wymiana samego kola zębatego na wale czy nie?

Edytowane przez melaniusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli faktycznie masz napęd pompy na łańcuszek to samej zębatki nie zmienisz... Trzeba kupić cały wał korbowy :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to pewnie jeszcze trzeba nowy zakupic gdyz na uzywanym moze wystapic ten sam problem i to po nie duzym przebiegu. W takim razie chyba sensowniejsza bedzie wymiana całego ukladu na zebaty jak i tak trzeba wal wymieniac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację... Tylko taka operacja to duże koszta... Bo jeżeli byś chciał kupić nowy wał i zostać przy napędzie łańcuszkowym to nie bardzo; bo nowy wał nie pasuje do starej pompy i trzeba też pompę na nową wymieniać itd. A jaki przebieg auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg auta to troche ponad 180tkm i to przebieg faktyczny. a jest mozliwosc dokupienia wszystkich czesci potrzebnych do zmiany napedu pompy w bardziej rozsadnych pieniazkach bo nie usmiecha mi sie wydanie 5 tys na pojazd ktory mam od miesiaca:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli twierdzisz że przebieg pewny to dlaczego u mnie przy 165tkm zębatka jest w bardzo dobrym stanie. Zdjęcie większej zębatki zamieściłem kilka stron wcześniej. Moim zdaniem albo masz dużo większy przebieg albo mechanik ściemnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jakie rozwiązanie jest w motorach BKP ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy a jakie rozwiązanie jest w motorach BKP ?

Ta sama sytuacja; czyli napęd pompy realizowany jest albo przez łańcuszek albo za pomocą kół zębatych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ta sama sytuacja; czyli napęd pompy realizowany jest albo przez łańcuszek albo za pomocą kół zębatych...

 

Rozumiem, że da się to sprawdzić po Vin ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że da się to sprawdzić po Vin ?

Tak. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że da się to sprawdzić po Vin ?

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że da się to sprawdzić po Vin ?
podaj kod silnika to zerknę w etkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podaj kod silnika to zerknę w etkę
Dziękuję już podaję

 

WVWZZZ3CZ6P202774

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy a jakie rozwiązanie jest w motorach BKP ?
przez łańcuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli twierdzisz że przebieg pewny to dlaczego u mnie przy 165tkm zębatka jest w bardzo dobrym stanie. Zdjęcie większej zębatki zamieściłem kilka stron wcześniej. Moim zdaniem albo masz dużo większy przebieg albo mechanik ściemnia.

Myślę, że to może być jakaś wada materiałowa albo zależy to od stylu jazdy. Mój znajomy kupował paszteta razem ze mną w salonie - nówka sztuka i przy 150kkm tak mu się wyrobiły zębatki od napędu pompy, że silnik zatarł i może go teraz wyrzucić na śmietnik. Podejrzewam, że jeżeli ktoś ma ciężką nogę i jeździ bardzo dynamicznie (np. mój znajomy) to zębatki wyrobią się znacznie szybciej niż komuś kto preferuje styl jazdy "w kapeluszu" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe ze zużycie zebatek zalezy od stylu jazdy a i pewnie od jakosci stosowanego oleju itd itp. kwestia jest tylko taka czy czesci potrzebne do wymiany całego napedy pompy na zebata mozna dostac tylko w serwisie?

Druga sprawa akcja serwisowa dot wymiany napedu pompy jest nadal aktywna ? czy ma ktos mozliwosc to sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności