Skocz do zawartości

Yaca

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Yaca

  • Urodziny 12.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprzedam piękny zestaw oryginalnych kół VW wzór Chicago w rozmiarze 18". W skład zestawu wchodzi: - Felgi wraz z oponami letnimi: 5 sztuk! - Czujniki ciśnienia w kołach - Oryginalne pokrowce na koła VW - Zestaw oryginalnych zabezpieczeń VW - Komplet śrub 4 felgi w stanie bardzo dobrym z oponami letnimi Continental w rozmiarze 235/40 R18. Głębokość bieżnika ok 4-5mm. Jedna felga w stanie średnim z oponą Dunlop ok 6-7mm. może spokojnie służyć jako koło zapasowe. Felgi proste, nigdy nie regenerowane. Felgi oryginalne, nr części: 3C601025 T Dokładne parametry: 8Jx18 ET 44, rozstaw śrub 5x112 Koła pasują m.in. do: - Passat B6 - Passat B7 - Passat CC Więcej zdjęć dostępnych pod adresem: https://www.dropbox.com/sh/5btk5lifp42q6dg/AADilOn0gw9Y8pjjl9-tXwWBa?dl=0 Ze względu na gabaryty i wagę mile widziany odbiór osobisty w Wołczkowie k/Szczecina. Istnieje również możliwość dostawy kół w promieniu 50km od Szczecina, lub darmowej wysyłki kurierem. Nie jestem handlarzem! Są to koła których używałem osobiście. Auto sprzedałem, koła zostały. W razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 691 329 391 Zapraszam.
  2. Jak ja montowałem swoje to dostępny był tylko jeden model w ofercie Philipsa - teraz nazywa się to Daytime Lights (volvo na pudełku). Nie wiem dokładnie czym różnią się te nowe modele (pewnie rodzajem i ilością diod led, może też szerokością). Ja jestem, ze swoich super zadowolony, ale jakby były odrobinę szersze, to też by się nic nie stało...
  3. Myślę, że to może być jakaś wada materiałowa albo zależy to od stylu jazdy. Mój znajomy kupował paszteta razem ze mną w salonie - nówka sztuka i przy 150kkm tak mu się wyrobiły zębatki od napędu pompy, że silnik zatarł i może go teraz wyrzucić na śmietnik. Podejrzewam, że jeżeli ktoś ma ciężką nogę i jeździ bardzo dynamicznie (np. mój znajomy) to zębatki wyrobią się znacznie szybciej niż komuś kto preferuje styl jazdy "w kapeluszu"
  4. Witam, ostatnio założyłem do swojego paska LEDy do jazdy dziennej i w związku z tym nasunęło mi się kilka pytań odnośnie możliwości pokombinowania z kodowaniem czujnika zmierzchu: 1) Czy da się wyłączyć funkcję automatycznego włączania świateł po przekroczeniu 160 km/h? Trochę to upierdliwe, żeby przy każdej szybszej jeździe włącznik świateł przestawiać na 0. 2) Czy da się zmienić próg jasności przy jakiej światła się zapalają/gasną lub ewentualnie histerezę czujnika? Często późnym popołudniem, gdy jest jeszcze naprawdę jasno, wystarczy przejechać pod większym drzewem i światła się zapalają i już zgasnąć później nie chcą. Pozdrawiam
  5. Tak jak Piotrek, założyłem LEDy od Philipsa. Podłączenie wykonałem z użyciem modułu dołączonego zestawu - to była tylko formalność, postępując zgodnie z instrukcją dołączoną do ledów zajęło mi to maks 30 min, łącznie z poprowadzeniem kabli. Najwięcej czasu zeszło mi na obrobienie prawej kratki zderzaka (jest ona pełna i trochę zajęło zanim ładnie ją sobie podocinałem). Do przyczepienia lampek do kratek zderzaka użyłem uchwytów dołączonych do zestawu. Fakt trochę średnio one pasują, ale po chwili namysłu założyłem je "do góry nogami" i okazało się, że pasują całkiem nieźle Na koniec użyłem kawałka miedzianego drutu, żeby poprawić mocowanie i w efekcie trzymają się super! Ostatecznie wszystko śmiga idealnie, żadnych błędów od żarówek ani nic z tych rzeczy. Tak więc osobom, którym nie przeszkadza nie do końca idealna krzywizna lampki mogę śmiało LEDy od PHILIPSa polecić, montaż naprawdę jest banalny. Pozdrawiam.
  6. Udało się... 3h w sobotnie popołudnie i oto efekt. W przeciwieństwie do Uho, nie montowałem świateł idealnie na wprost, ale tak by jak najlepiej schowały się w kratkach (światło jest na tyle rozproszone, że takie ich ustawianie jest ok). Do idealnego wpasowania trochę brakuje, ale generalnie jest nieźle i jestem zadowolony z efektu
  7. Co do CARSYSTEMS to niewiem jak sprawa wygląda. Osobiście mogę polecić navi od eurocaraudio. Rok temu od nich brałem RNS510, dostałem pełną FVAT 22% z wpisanym numerem seryjnym urządzenia. Navigacja nówka sztuka nieśmigana. Podjechałem do nich do Bydgoszczy, to w 30 min zrobili przeszczep i zakodowali zegary. Od tamtej pory nie miałem żadnego problemu z urządzeniem i wszystko działa ok. W Twoim przypadku brałbym wersję C, na 99% nie będzie żadnych problemów z zasilaniem. Co do pozostałych pytań, to poszukaj na forum, nieraz te tematy były poruszane. Pozdrawiam
  8. Uho, możesz coś więcej powiedzieć o tym jak zamocowałeś te lampki? Też sobie je kupiłem i w weekend będę się zabierał za montaż i tak mnie ciekawi jak to zrobiłeś, żeby ich po drodze nie pogubić A zastanawiałeś się co w przypadku potrzeby wkręcenia ucha holowniczego pod kratką z przodu? Przerabiałeś wiązkę lampy jakoś, żeby można było ją łatwo odłączyć?
  9. Jest na to patent trochę mało intuicyjny ale działający w 100%: Puść film, naciśnij przycisk SETUP > VIDEO > Subtitles i wybierasz sobie napisy
  10. Też myślałem nad taką opcją, jednak pojawia się jeden, ale za to poważny problem - nawet jak dostaniesz światła o odpowiedniej średnicy, to praktycznie niemożliwe będzie ich wpasowanie w kratki zamiast oryginalnych halogenów. W B6 przeciwmgielne od mają kształt ściętego walca (tak, że ich soczewka ma kształt elipsy) http://www.allegro.pl/item1051660728_vw_passat_b6_prawy_halogen_idealny.html Wsadzenie dziennych w miejsce halogenów było by rozwiązaniem najmniej ingerującym w wygląd auta, jednak nie wydaje mi się ono możliwe do zrealizowania... niestety.
  11. Yaca

    kluczyk awaryjny

    Ostatnio też miałem mały problem z otwarciem auta przy pomocy tego kluczyka, aż w końcu doszedłem jak to ustrojstwo działa Tak więc - zakładając, że masz zamknięte auto i zaryglowane zamki (miga czerwona dioda) proces otwarcia auta wygląda następująco: 1) Zdejmujesz zaślepkę z klamki i wsadzasz kluczyk 2) Przekręcasz kluczyk w prawo o ok. 90 stopni (zgodnie ze wskazówkami zegara) w tym momencie gaśnie dioda i zamki zostają odryglowane (ale drzwi są dalej zamknięte) 3) Przekręcasz kluczyk w lewo o 90 stopni (teraz już nie ma oporu pod koniec) - zamek puszcza 4) Ciągniesz za klamkę 5) Drzwi się otwierają
  12. Mam pytanko... czy ktoś może miał styczność ze światłami LED od Philipsa? http://www.swiatla-do-jazdy-dziennej-drl.pl/ Ciekaw jestem opinii na ich temat, cena jest sporo niższa od produktu Helli, a Philips generalnie szajsu nie robi, więc wydaje mi się to kuszącą propozycją... co sądzicie?
  13. A jak z ich wpasowaniem w kratki w zderzaku - mieszczą się? Tez się zastanawiam nad tymi światłami, ale po sprawdzeniu ich wymiarów doszedłem do wniosku, że może być problem z ich wciśnięciem przede wszystkim na szerokość.
  14. Możliwe, że problem tkwi w samej mapie V6. Oryginalnie miałem mapę V4 i TMC działało, ale po wgraniu mixa V6 + BMW + POI przestało - myślałem, że to problem z mixem map, ale skoro oryginalne V6 tez nie działa, to może trzeba spróbować wersję V6.1 - z jakiegoś powodu VW wypuściło tę wersję chyba miesiąc po V6...
  15. Przerabiałem ten temat... mam paska MY 2006 i przed wymianą starego RCD 300 na RNS 510 v.B po drodze miałem przygodę z RCD 510 - efekt? Na trzeci dzień po montażu już z garażu nie wyjechałem Z tego co się w międzyczasie dowiedziałem to RCD 510 zostało wprowadzone do sprzedaży później niż RNS 510 i używa ono trochę innego protokołu komunikacji z gatewayem (tego co RNS 510 v.C), co skutkuje tym, że WSZYSTKIE RCD 510 rozładowują akumulator przy starszych gatewayach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności